Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikrofon

    veterán

    válasz Celtis #31603 üzenetére

    Amit írsz az jogilag nem állja meg a helyét.
    Azért nem vonható felelősségre a gyártó, hogy a vásárló szándékosan megtéveszti. Ha elutasítják a garanciát még a fogyasztó védelem is őket fogja védeni. Az indok az lesz hogy a dolgozó hibázott, de ezt már oktatással orvosolták.

    Egyértelműen le van írva a feltétel. A feltöltő maga választja ki féltőtésnél hogy honnan vette. Ráadásul a szabályokat is elfogadja. Amiből az következik hogy ő tudatában volt hogy a számlát kiállító cég neve nem egyezik a feltöltéskor megadottal. Így aki nem megfelelő helyről vette, az csak magával hiteti el hogy neki 5 évig él a garanciája. Jogilag ez nem védhető semmilyen szinten. Amilyen pedig a magyar általános hozzá állás, biztos vagyok benne hogy elutasítják majd, amikor alkatrész hiányában a vételárat kell visszaadni.
    Az is látszik, hogy folyamatosan bővül azoknak a helyeknek a neve amire vonatkozik az 5év kiterjesztett garancia, de mégsem kerül bele az összes üzlet ami árusítja. Ennek valószínűleg az üzlet beszerzési forrása az oka....

  • ρσгτσ

    addikt

    válasz Celtis #31603 üzenetére

    Ez így van, de ettől még nem hiszem, hogy el fogják fogadni. Illetve nem vagyok jogász, de nem vagyok biztos benne, hogy önmagában az visszaigazolás elegendő a garanciális jogod érvényesítéséhez.

    Szóval nem látom túl tisztának ezt a helyzetet, és ha még meg is állja a helyét, elegendő már a visszaigazolás is, akkor abban sem lennék biztos, hogy egyszerű lesz átvinni ezt a folyamatot TCL -nél.

    Bárhogy is van, ez elég hülye megoldás, és igen kellemetlen helyzeteket tud teremteni évek múlva.

    Szerk.:
    Közben a Vodafone már bekerült a TCL CARE akciós szabályokba. Korábban amikor néztem, még ők sem voltak benne, de frissítették a szabályzatot.

Új hozzászólás Aktív témák