Új hozzászólás Aktív témák

  • lofagi

    addikt

    Itt ez a kép.

    A távolban látható egy nagy felhőkarcoló. Fel tudsz rá menni? Nem.

    Itt ez a másik kép.

    A távolban látható egy folyó, éppen, hogy csak kivehető, talán egy híd lehet rajta. El tudsz oda menni? El.

    A két grafikus motornak óriási számolási különbségei vannak. Ergo a Divisionben, több számítás mehet arra, hogy épp hogy néznek ki a házak vagy épp látsz egy szobát benne az ablak mögött.

    Lehet nem jó a megfogalmazás erre,hogy open world. A lényeg amit próbálnék átadni, hogy míg a Divisionben be vagy "zárva" egy városba, ahol körbevesznek a házak addig a Wildlandsban nincs ilyen. Nyilván nem tudnak olyan grafikát összehozni a környezetre, mint a Divisionben, ahol le vagy szorítva egy adott részre.

    S még1x leírnám,hogy egyáltalán nem szidom a Divisont, és nem védem a Wildlands, csak ne hasonlítsuk már össze a két grafikát, csak mert lövölde. CoD vs Bf4...

Új hozzászólás Aktív témák