-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1401 üzenetére
én úgy csináltam, hogy mielőtt mentem megnézni pár órával bedobtam a linkjét ie meg toyota fórumra is, hogy mi a vélemény, hogy ha esetleg valaki le akarna rá csapni csak utánam mehessen és legalább megerősítést is kaptam, hogy jóféle
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1406 üzenetére
Járulékos költség biztosítással együtt, kb 90 nekem
És még venni kell egy nyárigumi settet 70....
+ vettem most yatour mp3-asító settet 17....
+ azért át akarnám vizsgáltatni egy állapotfelmérést megérdemel, meg szerintem első fékbetét már cserére szorul szóval lesz még költés, de megy a picike.
+vennék mellé garázst is hogy ne ázzon-fázzon szegényem, de az drágább itt mint maga a kocsiDolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Drenadar
veterán
Biztosítást ne is mond, nekem az kemény 50 ezer BP+ A0... a másik autótól mihamarabb meg kell szabadulnom és akkor jóval olcsóbb lesz.
Zenehallgatás nálam másodlagos, előbb legyek biztos benne, hogy nem kell költeni az autóra.
Szervizkönyve végig vezetett szerencsére abból kiderül hogy kell-e a szűrőket és olajat cserélni... -
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1408 üzenetére
Nekem 38 szintén Bp. és A0
nekem is másodlagos, de a rádiót nem mindig szeretem, FM transzmitter meg kapásból recseg-ropog ha a közelében van valami adó, és azért Bp-Khely távon szokott lenni pár, elég sok frekin
így maradt a Yatour az egyszerű és vezérelhető a kormányról.Most vittem el délpestibe klímát pucoltatni, pollenszűrőkkel 12k lesz, hát azt hittem megúszom 6 ból de lehet lecsúsztam az akcióról.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Trak
addikt
Hogy működik ez a Yatour, vagy a Dension?
Ezt találtam:
[link]A gyári hifit összekötik ezzel a Yatour eszközzel, és minden ugyanúgy működik, minden vezérelhető lesz ugyanúgy (a kormányról is?), a kijelzőn megjelennek az mp3 adatok is?
Hova kerül ez a kis Yatour doboz? Gondolom valahova közelre, mert ebbe lehet bedugni az adathordozókat, ha jól látom.Nekem sem lesz elég hosszú távon a rádió, CD-vel már nem akarok foglalkozni, azért nézelődök én is, próbálom megérteni a működését, találni egy jó megoldást
[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
L4mie
veterán
Ilyen árban inkább Dension-t /az magyar termék/
Én netről rendeltem a Yatour-t, úgy olcsóbb.
Rákötöd a fejegység CD-tár bementére, kiesik a CD olvasó, ha jól gondolom, de cserébe a kocsi CD tárnak látja a Yatour-t, ha jól emlékszem 6 mappába lehet pakolni /6 os CD tár/ mappánként 99 mp3-at.
Kormányról vezérelhető, ha van multimédiás vezérlésed a kormányon.A szám kiírása akkor működik ha értelmes id3 tag-el van ellátva az mp3.
Kb 1m-es kábelt adnak hozzá, én a hamutál fölötti rekeszbe szánom, de általában kesztyűtartóba szokták rakni.
én őgy jártam, hogy az eladó /németül/ írta a hírdetésben hogy ha 2005 előtti kocsi van akkor kell egy átalakító amit küld a csomagban csak szóljak ha kell...hát ezt átugrottam, utólag szóltam neki, korrekt volt azt mondta küldi, remélem lassan megjön.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Trak
addikt
Köszi, így már tisztábban látok
A Dension biztosan jobb? Minőségben, vagy tudásban? Nézegetem, de úgy látom, nagyjából ugyanazt tudják.
Alapvetően próbálok magyar terméket venni amikor csak lehet, de a megbízhatóság is számít.Olyan helyet keresek majd ahol be is szerelik, mert én egyáltalán nem értek hozzá
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
L4mie
veterán
Ha be akarod szereltetni akkor densiont vegyél, itthon beszereléssel a yatour ugyanannyi és akkor a legalább magyar termék [link] itt minden infót megtalálsz, van róla totalcar-os cikk is, egész korrekt a supportjuk
Én beszerelem magamnak ezért is yatour, mert ahogy nézem nem egy atomfizika szétszedni a corolla középpanelt és most az a 10k + költség is erősen érződne a pénztárcámon.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
-
Drenadar
veterán
Én még elvagyok a rádióval is
szűrőkkel én még nem bajlódtam, de folyamatban.
A toyotánál ha jól tudom még tart az akció, de így is eléggé drága...Eddig nagyon tetszik ez a vvti dolog, nekem csak 1.6-os, de ha kell akkor gyorsul
Nekem most még amit gyorsan be kell szereznem az sárfogó gumi vagy mi... de az is eléggé drága, de majd megoldjuk
-
Trak
addikt
Nem mondtam, hogy az... Egyiket sem ismerem, ezért kérdeztem.
Ha nagyjából ugyanazt tudja a kettő és nincsenek minőségbeli, megbízhatóságbeli különbségek, akkor nem is kérdés, hogy a magyart veszem majd meg.
Mivel jó infókat olvastam róla, így már csak Densiont keresgélek, most valami szervizt keresek minél közelebb hozzám, aki majd beszereli.
(Bár az autóm még nincs meg elvileg majd holnap. Illetve ez miatt is majd 1-2 hónap múlva lesz érdekes a vétel, beszerelés, most elég nagy költség volt maga az autó.)[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1416 üzenetére
Jah enyém "csak" 1.4, de 1.2-es G-Astrahoz meg seichento, meg 1.0 ás Corsához képest azért erős ez na!
Ami nevettséges, hogy ugye vásárláskor kötöttem kapásból biztosítást, és cseszték küldeni a csekket, meg az e-mailt, hogy hova miként utaljak, ma hívtam őket, hogy SZERETNÉK FIZETNI...nem tudom ha nem pattogok rajta kifutok a 60 napból és akkor érvénytelen a biztosítás, koccanok aztán perkálhatok jobbra balra. fura hozzáállás a biztosító részéről na!
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Trak
addikt
Sziasztok,
Beléptem a klubba egy Corolla Verso-val, köszi a korábbi segítségeket, azok miatt is esett erre a választás!
Nagyon jó kis autó, eddig minden tetszik, csak még szokni kell
Egy Fabia volt eddig, de két gyerekkel már nagyon kicsi lett volna, főleg ez volt a váltás oka.
Össze sem lehet hasonlítani a két autót, bár még csak ismerkedem vele, de teljesen más élmény, mint a Skoda volt.Tökéletes az autó, de azért az alábbiak vannak még tervben vele:
a hifi átalakítás mp3 lejátszásra a korábban itt emlegetett Densionnal
váltózár, csomagzár beszerelés
hátsó ablak fóliázás a gyerekek miattEgy fontos kérdés máris van, mert ettől teljesen hülyét kapok
Nem Toyota specifikus, egyszerűen a Skodában nem volt ilyen.
A Skodában van egy mélyedése a csomagtartónak, más az anyaga is a szőnyegnek és ugye jóval kisebb is, amikor oda raktam be csomagokat, azok maximum eldőltek, minimálisan csúszkáltak, a Toyotában viszont teljesen egy sík van, minden csúszik össze-vissza amikor van bent néhány csomag és kanyarodik a kocsi.
Találtam különféle rendezőket, hálókat, de nem tudom, hogy melyik lehet a jó megoldás.
De valamit sürgősen találnom kell, mert nagyon idegesít, hogy egy-egy kanyarban ide-oda csúszkálnak a dolgok, arról nem is beszélve, hogy össze fogják karcolni belül a kocsit...
Valakinek valami jó ötlet?
(remélem ez lesz a legnagyobb bajom az autóval )[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Fr0z3n
őstag
Nincs nektek ízlésetek Direkt nem akartam ezüstöt, az olyan snassz. Meg nem is szeretem a hétköznapi dolgokat. Még a visszapillantó kap zöld fóliát és meg is lesz az összhang. Ez még csak az út eleje
-
Fr0z3n
őstag
Pont zöldhöz nem menne
Volt annó 1000 éve egy tuning stereo újságom. Abban volt ilyen fekete/zöld/fehér fényezésű autó, akkor nagyon megtetszett. Volt valami neve is a stílusnak, de azt már nem tudom. Gondoltam visszahozok valamit abból az időből, ilyen módon téve egyedivé.
A rat stílus ennek az autónak nem állna jól, pedig az a kedvenc. -
-
Fr0z3n
őstag
Zöld carbon mintás fólia berendelve a tükrökre, 30x150 cm, 1000 ft. Komoly beruházás
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1439 üzenetére
mármint a klímatisztítással együtt? O.o WoW az f*sza ár.
frankón, nem volt egy atomfizika beszerelni, ott pihen a "CDtár" a kesztyűtartóban.
irányítható kormányról.Tudtommal igen, annak is meg a fedélzeti számítógép adatainak is, bár amennyit az kiír nem egy nagy bukás, ettől én még hasznosnak tartom
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Mewryck
tag
yatour tapasztalatok érdekelnének,mennyivel jobb mint a transmitter?nem vagyok audiofil,csak unom a transmitter nyűgjeit(cél a gyári fejegység és állapot megtartása)
szintén e12 corllába szánom...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1442 üzenetére
+Mewryck: CD minőség, mármint én sem vagyok audiófil de az fm transmitterhez képest ég és föld.
30 perc berakni, már ha van rendes csavarhúzód M12 es csavar és kb 15-18cm mélyen vannak nekem nem volt, így szívás volt mindenféle toldással eljuttatni a csavarkulcsot.Én se akartam lemondani ilyesmiről. meg a hőmérő, meg a design megbontása.
Vannak Androidos fejegységek amik frankók meg mindent tudnak (még WoT ozhatsz is rajta ) de 60-90k-k és lutri.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Silentfrog
veterán
Sziasztok! Most vettem egy Toyota Yarist Tankoltam bele a Shellnél majd mentem vele több mint 300 kilométert.
Kifogyott a benzin majd tele raktam Omv-nél tankolt 95-össel ,majd 50 km után elkezdett világítani a check engine lámpa. Létezhet, hogy nem jó neki az OMV-s nafta? Találkoztatok már hasonló hibával? -
psycroptic
őstag
válasz Silentfrog #1449 üzenetére
Bocs (#1449) Silentfrog nem neked akart válasznak menni.
2002-es Corolláknál, hogyan lehet nullázni a fogyasztás(mérőt/kalkulátort), mert már 2,1L/Km-t mutat ami nem gyengén kamuszagú és mostmár kezd zavarni?
[ Szerkesztve ]
PSNID: Tomy83PS