-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Silentfrog #1449 üzenetére
Nem, itt valami nagyobb gond lesz.
-
nagyúr
válasz Silentfrog #1452 üzenetére
Olajszintet nezted mar?
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1452 üzenetére
Mondjuk ha nem járod ki a benzint belőle az szerencsés mert nem szívja fel a koszt a tankból és nem tömíti el az injektorokat.
Azon kívül, hogy check engin van tüneteket mit tapasztalsz?
Van valami hiba, vagy ugyan úgy megy csak világít a lámpa?
Mert akkor sok minden más is lehet, nem is biztos, hogy a benzin miatt van, csak épp most jött elő.Érdemes lenne gépre tenni, mert ki tudja mi az.
Renault power
-
L4mie
veterán
válasz psycroptic #1450 üzenetére
nyomod hosszan a navi gombot a fejegységen, legalábbis e12-nél
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
nagyúr
E12 corolla ts-ekrol ki-mit tud? Mennyire nyugos a tipus, mik a tipushibak, mennyit eszik, alkatreszarak stb.
-
Silentfrog
veterán
Köszönöm a segítségeteket, elmentem akitől vettem az autót, és megtudtam , hogy ő múlt év végéig etanollal járt. Ilyenkor nem volt semmigond a check engine lámpával hisz Hunflex etanol átalakító van az autóba szerelve.
Mondta, hogy fél éve járt benzinnel ,mivel annyira drága már az etanol, hogy nem éri meg azzal járni, így nála is többször kigyulladt a check engine lámpa szerelőnél is volt ,kiütötték a hibakódot,gondolom előtte megnézték, hogy mi is a gond.
Így a szerelő javasolta, ha nem használja csak benzinnel akkor szereltesse ki az átalakítót,mert benzinnel folyton hibajelzést fog mutatni.
Levettem az akkusarut tankoltam a 30 liter mellé 8.5 liter etanolt és azóta nem volt még a sárga lámpa felgyulladva.Most meg az a bajom, hogy vegyem ki az átalakítót vagy használjam így? most a benzint éri meg tankolni de kit tudja mikor lesz megint 450 forint ebből egy liter,akkor meg az etanol a jobb vétel...
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1457 üzenetére
Ha benne van az átalakító akkor az emlékeim szerint kikapcsolható.
De ha a jobbik féle van bent akkor az csak a csatik szét húzásával és összedugásával jár.
Ami nem egy nagy dolog.
HA forrasztott verzió van az már rizikósabb.Renault power
-
L4mie
veterán
Jelentem fent a nyárigumi autópálya - város közlekedéssel 7,2 helyett 6,8 at evett és visszafelé még nyomtam is neki /picit kikormoltam /
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
rob210
nagyúr
-
Silentfrog
veterán
Nagyon rendesek válaszoltak a kérdésemre, hogy milyen módon tudom megszüntetni a működését, és írták, hogy nem kell végleg kikötni csak a testet kössem le. Meg is volt elsőnek nem indult el a kocsi de második indításra már beröffen. Eddig durván alacsony volt a fogyasztás, lehet, hogy az átalakító is belejátszott, majd ha használom az nélkül kiderül, hogy az volt e az oka vagy az, hogy úgy mentem mint a csiga!
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
[itt csemegézhetsz a típusról]
nekem nagyon bejövősek, de drága
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
Mióta megvan a gépem, nem nézem a HaHu-t de azért óvatosan, sok BoyRacer hajtja ezeket a kocsikat azt fele legalább szétküldi szerintem
7g civic elvileg ugyanez a kategória, sőt a corolla elvileg jobb mert kisebb a hiba % elvileg
én is nézegettem a civicet van itt egy az udvarban, szépek[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
nagyúr
Nekem most is az van, 7g sedan 1.4 Imadom, egyedul a 11.3sec 0-100-at erzem kicsit kevesnek. Cserebe viszont 5.9-7.3 kozott eszik. Izgat a TS, erosebb, olcso a TypeR-hez kepest, egyedul a hatso kerek meghajtas ami hianyzik (tudom, a TypeR-ben sincs). Ha hatul kaparna, mar dobalnam a penzt a malacperselybe Mx5 ami meg szoba johetne, gyors, jo helyen hajt, csak oreg, 2 szemelyes es kicsi BMW nalam kilove.
Amugy kosz a linket, tenyleg sok hasznos info van abban a topikban
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
Tényleg, beszéltünk is honda topicban amikor még válogattam milyen kocsim legyen
igazán nincs mit, ott okosabbak a témában mint én,
vagy ph!-n szerintem bárki, nem sok toyotás tolja ide az orcáját nem sokan vagyunk.[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Silentfrog
veterán
Szerintetek a Yoyota /yaris/ fogyasztás mérője, milyen elven működik? A tényleges átfolyást írja ki ,vagy a sebességből a fordulatból és a gázpedál állásából számolja ki a fogyasztást?
Lekötöttem az etanol átalakítót,és így sokkal többet mutat a benzines használat esetén is.
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1473 üzenetére
Az amit írsz igen meglepő, mert etanolból szokott többet fogyasztani.
Pont, hogy kevesebbet kellene írni.
Legjobb tudomásom szerint megtett távolság és a benzinszint jeladó értékéből számol, de nem biztos, yarishoz nem értek.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Silentfrog #1475 üzenetére
Nem értettelek félre.
Inaktív az etanol átalakító, és az autó fedcompja magasabb átlagfogyasztást ír mint amit az Etanol átalakító működésekor írt.Igaz?
Renault power
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Silentfrog #1473 üzenetére
Nekem anno pontos volt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Silentfrog
veterán
válasz Dare2Live #1478 üzenetére
Nemsokára kifogy a benzin , megyek ugyanoda a kútra, pont ugyanaz a kútfejhez,és újra tele rakom. Nagyon kíváncsi vagyok mint fog mutatni ,mert a hihetetlen kategóriát súrolja a kocsiban amit az átlag fogyasztás mérő mutat.
Város klimával 5.1. az országút 3.5 volt klima nélkül a kijelzett érték ,de elcsesztem a tankolást és nem tudtam a valós fogyasztást megmérni. -
Tele von Zsinór
őstag
Van egy 2002-es E12-es Corollám (benzin, 1.4). Szerelőhöz kéne vinnem alapjáratot megnézni (meleg motornál 650 körülig lemegy, lámpánál várva néha érzem azt is, hogy felpuhul a fék, mint indításkor) meg a kéziféket rendberakni (ami hol fog, hol nem fog). Zuglói vagyok, tudtok valakit ajánlani a környéken?
-
L4mie
veterán
válasz Tele von Zsinór #1480 üzenetére
[link] Szia, itt tudsz nézelődni, ajánlanak is emberkéket, ha jól látom.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Kocska89
tag
válasz Tele von Zsinór #1480 üzenetére
Nekem is ugyan így viselkedik az avensis 1.6 benzin 2002.
Alapjárat alacsony, de a gyári érték. Ez annyi. Én kezdek beletörődni ez ilyen... [link] -
Dare2Live
nagyúr
válasz Tele von Zsinór #1483 üzenetére
de ha gyengülne a fékrásegítés akkor nem hogy nehezebben kéne mennie e féknek...?
probáld ki, hogy motort kikapcsolod és utána egyhelyben fékezel addig míg ki nem fogy. 6. teljes fékre már keménynek kéne lennie.
fékfolyadék amúgy mikor volt utoljára cserélve?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
L4mie
veterán
Hali,
Corolla 2004-1,4 VVTi
Fékbetét, ha nyekereg, csikorog fékezéskor akkor csere?
Hogy tudom megállapítani, hogy csereérett ezen kívül?
Féktárcsákat hogy tudom megállapítani, hogy csereérettek-e?
Van egy fotóm kerékcserekor így néztek ki.
[link]Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Mewryck
tag
hali
nembiztos,vannak,akik panaszkodnak a fékre(nyüszítő hang+elvileg volt egy visszahívás is ezzel kapcsolatban)
le kell bontani a féknyerget és megnézni,hogy mindkét fékbetét egyformán kopik-e (képed alapján a külsőn még van anyag,de a belsőt nem látni),a féknyeregben a mozgó csap hajlamos berohadni és ilyenkor az egyik fékbetét állandóan hozzáér,vagy jóval közelebb lesz mint a másik
féktárcsán tolómérővel mérd meg a "váll" nagyságát a kerületén,abból kb lehet következtetni a kopottságra(a tárcsa gyártója meg szokta adni az eredeti vastagságot és a megengedett kopás mértékét,mivel használtan vetted,nemtudni biztosan,hogy eredetiek-e még)üdv
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
L4mie
veterán
válasz Mewryck #1487 üzenetére
Köszönöm.
Ez alapján nem mostanában volt cserélve, majd megyek ősökhöz lemérem, igazából a jobb elsőnél hallom főleg a nyüszítést. többinél inkább ilyen dörzsölődést hallok, de csak ha fékezek, alapból nincs semmi hangja.
Csak ugye baromira nem olcsó a csere :S csak betétek se....[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Mewryck
tag
nemolcsó az tény,de ezzel nem érdemes spórolni (sztem)
lassan nálunk is esedékes lesz a csere,tárcsa+betét eggyütt,valószínű megint nipparts vagy jakoparts lesz,anno textar nem vált be...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
L4mie
veterán
válasz Mewryck #1489 üzenetére
na igen én a toyota szerviz árait néztem első-hátó együtt közel 100k :S ami most nem jönne jól, esetleg nem márkaszervizben kéne...nem tudom
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
rob210
nagyúr
Nem egy agysebész mutatvány a párom verzójában mot cseréltem.
A tárcsákon szerepel, hogy mekkora a minimális vastagság.
Verzónál 28mm, ezt megméred két alátéttel meg egy tolómérővel a tárcsa fékező felületének közepén és kivonod a két alátétet. Ha érték felett van akkor nem kell cserélni (kopás miatt, más miatt lehet ).
A betéteket meg látod milyen állapotban vannak azon nincs mit variálni.
A csere kb. 50 perc volt elől 45 hátul. Ebből az emelgetéssel ment el sok idő.Japanparts betétek kerültek be, 20.000.- alatt megállt az egész egy fékfolyadékkal együtt.
Ha a 4 tárvsa is kuka lett volna akkor +28 elől +16 hátul.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
psycroptic
őstag
Fékezéskor fellépő kopogó hangot mi hallathat a bal első keréknél? Vadontáli új ATE féktárcsák vannak benne kb. 1000km-t futottak még csak. A fék fog, nem nyúlik, nem puha, nem kemény. A betétek is megfelelő állapotúak. Kerékcsapágy hibátlan.
PSNID: Tomy83PS
-
Drenadar
veterán
válasz psycroptic #1493 üzenetére
stabilizátor kar? gömbcsukló?
-
rob210
nagyúr
-
psycroptic
őstag
-
rob210
nagyúr
-
Mewryck
tag
válasz psycroptic #1499 üzenetére
néha nálunk is előjön "kopogó" hang,olyasmi hang,mint amikor kő szorul a gumi barázdába.ahogy gyorsul vagy lassul a kocsi,a hang intenzitása is változik,de új gumikkal is ez volt a helyzet...viszont teljesen véletlenszerüen jön elő(hőmérséklettől és évszaktól függetlenül) és szűnik meg a dolog...
szerk: általában jobb vagy bal előlről hallani,de néha a hátsó kerekektől is hallani lehetett...
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...