-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
L4mie
veterán
ide is bedobom, legalább pörög picit a fórum
E12-m van 2004/12-es faceliftelt kis csipás
kérdés: Motorszámom: 4ZZ1999454
Mit érdemes tudni róla, mire kell figyelnem?
Hallottam olyant hogy egy ideig ették az olajat, meg volt szíjas-láncos váltás is talán, laikus vagyok nagyon .Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
hehe ezt még nekem is megírtad amikor kerestem és vacilláltam corolla és civic között
mindenesetre mindkét toyota clubos fórumra bedobtam a kérdést, hátha mondanak még okosat
De nem csalódtam ph! a leggyorsabb fórum.[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Sholom
tag
Sziasztok!
2007-es Toyota Auris 1.6 VVTi-be milyen jó minőségű, tartós akkut vegyek? Pontos típust, linket tudnátok adni?
Nem az enyém az autó, egy ismerősöm döglött le az akku miatt és holnap reggelre kéne vennem neki bele való, tartósabb akkut.
[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
[link] erről mi a vélemény?
Érdemes lehet beruházni egy gps nélküli ilyesmibe, audió rendszer okosítása végett?
Vajon a compúter cuccokat kiírja ez is, mármint külső hőmérséklet, fogyasztás.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
hát az alap hangminőség se húúú 4 hangszóróval etc. G-s astraban sokkal jobb a gyári blaupunkt
+ a hangminőséget meghagyom a szobába a hifinek
kocsiban úgy is olyan alapzaj van, hogy mindegy is neki.
Ha hozzá a gyári fejegység minőségét az nekem bőven elég.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
sziku69
senior tag
Sziasztok! Dilemma előtt állok. Az asszonykámnak keresek egy megbízható, gazdaságos csajos autót. Leginkább dízelt. 10-12 éveset. Nem akarunk nagyon sokat rákölteni a vételárra. Jelenleg max 900ezer forintig vállalnánk be. Igazából családi autóként funkcionálna. A megbízhatósága miatt gondolkozunk Toyotában.
A Yaris szerintem kicsi. Viszont kombit se szeretnénk. Van valakinek erre valami vásárlási javaslata? -
Trak
addikt
Sziasztok,
Egyterűt szeretnék vásárolni, szóba került a Corolla Verso is, láttam egy 2008-as modellt ami megfelelő is lenne, de 250 ezer km van benne... Mennyire gond ez egy Toyotánál? Én nagyon soknak találom 7 év alatt.
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz sziku69 #1363 üzenetére
Ha nem akarsz költeni akkor miért akarsz dízelt? Ott nem az a kérdés hogy költeni kell hanem az hogy mikor. A "kicsiségre", hányan használnátok a kocsit, 2 embernek a Yaris sem kicsi, még egy gyerek is belefér. A megbízhatóság már nem a régi, igaz a többiekhez képest most sem rossz.
Az élet kegyetlen .
-
Trak
addikt
Kicsit megnyugtattatok, köszi Neked is rob210
Erről van szó egyébként:
[link]Elvileg végig vezetett szerzvizkönyvvel van és elvihető saját szerelőhöz is átvizsgálásra.
Találtam a közelében egy Toyota márkaszervizt, oda is el lehet vinni, ha ott megvizsgálják, és azt mondják, hogy rendben, akkor megérheti ezt megvenni?''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
L4mie
veterán
Vizsgáltasd át, ha gazdája volt nem nagyon lesz gond, ha szartak rá, akkor lesz de ezt a józan paraszti ész is megmondja
Elvileg 2008 óta a Toyota szervizkönyv elektronikus,l szervizben ki tudják neked nyomtatni.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
tothl
addikt
Sziasztok !
Nincs véletlenül valamelyőtöknek egy kis maradék Super Long Life Coolant ?
Sajnos csak nagy kiszerelésben kapható a Toyotánál.. :/Levi
-
rob210
nagyúr
Ilyen van a páromnak szintén 1.8-as benzines.
Kimegy a világból, egy baja van nem túl baráti a fogyasztása.
A futóművet nézesd át nagyon ennyi kilométernél ott már meg tudnak halni dolgok a Magyar útminőségnek köszönhetően, az övén is toronycsapágyakat meg szilenteket kell most cserélnem vizsga előtt.
Egyébként szerethető tágas kocsi.Renault power
-
L4mie
veterán
Mp3-asítom éppen a járgányt Corolla e12
Rendeltem e-bayen egy ilyent azért nem a Dension lett, mert toyo fórumon írták, hogy kb. ugyanazt tudja, és ezt 10 el olcsóbban megkaptam
igenám, de elfelejtettem írni az eladónak, hogy nekem e12-s corollám van, így normál adapter nélkülit küldött, tud valaki esetleg adaptert, honnan lehetne olcsón szerválni?Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
tothl
addikt
Sziasztok !
Van valakinek itt a topicban Yaris II járgánya ?
-
Trak
addikt
Na, akkor egy utolsó kérdés
Inkább egy 2005/1-es Corolla Verso, 250 ezer km-el
vagy
inkább egy 2008/5-os Corolla Verso, 145 ezer km-elFelszereltség ugyanaz, az most mindegy.
És elvileg mindkettő jó állapotú, rendesen szervizelt, de persze ez le lenne tesztelve vásárlás előtt.Engem még mindig kicsit zavar a 250 ezer km, minden más szempontból viszont nagyon tetszik a 2008-as.
Csak hát nem 2 ft-ról beszélünk, és nem is itt van a szomszédban.
A 2005-öst viszont már kicsit öregnek érzem, a mostani autó is 2005-ös, mindenképpen fiatalabbat szerettem volna.''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
L4mie
veterán
Józan paraszti ésszel:
Ha a kevesebb km. valós/igazolható/ és arányban van az árral, akkor érdemes mindenképpen a fiatalabbat venni, már csak azért is mert fiatalabb és talán ha majd szabadulnál tőle jobban elmegy.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Kocska89
tag
Sziasztok.
Ajtón az a zárat milyen módon tudom állítani? Feltűnően nagyobb erő kell a becsukáshoz mint pl a hátsó ajtóknál. Zsanéroknál nem lóg nem kotyog, nem mozdul. 2002 Avensis. A képek telefonosak, nem is a legjobbak.
-
Trak
addikt
Árban 250-300 ezerrel drágább a 2005-ös, mint a 2008-as, de ugye 100 ezer km van a kettő között a 2005-ös javára.
A 2005-ös, kevesebb kilométeresnek utánamentem, valóban 145 ezer van a kocsiban, és 2013-ig szakszervizben volt szervizelve, addig nem volt törve, azóta 10 ezer km került bele.
(nem csak a kereskedő szerint, utánamentem a márkaszervizben, biztos az infó)
És olyan az autó, mintha csak néhány éves lenne, szinte semmi karc sehol, el sem hittem...
Tehát ez nagyon pozitív.A 2008-as, 250 ezer km-est nem tudom ilyen könnyen lecsekkolni, tehát ott nincs infóm, de ha nem lenne valós, akkor nem ennyi km lenne benne
De az állapotát sem tudom, egyelőre messze van tőlem.Ez alapján kezdem meggyőzni magam a 2005-ösről, a ma látottak alapján inkább 3-5 éves állapotban van (sőt), és nem 10 évesben. Az én mostani Fabiám is 10 éves, de ahhoz képest a Toyota új autónak tűnik...
Ha megnézem még egyszer, akkor mit nézzek meg alaposabban? Hol lehet gond a kasznin, hol rozsdásodhat? Vagy mit nézzek még?
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
Trak
addikt
Jól van, ha így lesz, akkor kiütéssel győzött a 2005-ös, valóban 145 ezer km-es, kitűnő állapotban lévő Verso.
Már csak egy ellenfele van: egy 2006/12-es Opel Zafira, ami hasonló állapotú és felszereltségű...
De ez már nem ebbe a topikba való''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
lsc
nagyúr
Az előbb akkor rosszul írtad, az a 3 év nem olyan sok, ha a 2005-ös is jó állapotú és mivel abban kevesebb a km jóval inkább azt venném. Megnyugvásképp a másik a 100 km-en belül van megnézném azt is, de szerintem az idősebbel jobban jársz, az szinte hétvégi autó volt.
Mit nézz meg? A motortérben a hossztartókat, azt ha javítják is nagyon nehéz gyárira megcsinálni. A csavarok fejét is nézd /motortartóbak, hengerfej ami látszik/ azokon is általában lehet látni ha bolygatva volt. Üvegek, lámpák eredetiek legyenek, ha nem toyota akkor valami volt a kocsival. Csomagteret is megnézni, ha hátulról törték szinte lehetetlen eredetire megcsinálni. Az alját sem ártana megnézni, lógás, jelentős olajfolyás ne legyen, ha van alkualap. Ha megvan emelve a kerekeket megrángatni, csapágy kormányzás/felfüggesztésnél nem lóg-e valami. Lengéscsillapítókból olaj ne follyon, fékeket is meg lehet nézni, ha a tárcsák vállasak betét nem sok van akkor az is alkualap. Aztán természetesen mindennek a működését ellenőrizni, a fényszóróállítástól a klímáig.Azért a zafira nem igazán rúg labdába egy verso mellett. Itt [link] láthatod mindkét kocsit, nem igazán egy szinten vannak megbízhatóságban.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
rob210
nagyúr
-
Fr0z3n
őstag
válasz N.otorious #1394 üzenetére
A fanatizmus határtalan
-
lsc
nagyúr
válasz N.otorious #1394 üzenetére
OK, győztél, a zafirákkal semmi gond nincs . Még párat kereshetek, de gugli neked is a barátod.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Drenadar
veterán
durva hogy milyen nehéz nem túl öreg nem túl sokat futott toyota corollát kapni, arról már nem is beszélve hogy esetleg ne csak 1.4-es legyen... :|
-
N.otorious
senior tag
Volt zafirám, annyira nem volt gáz, de abból is ki lehet fogni jót is rosszat is, az biztos, hogy az olajat egy idő után eszi, életében egyszer az ecu-t is cserélni kell, de a kopó alkatrészeken kívül nekem semmi bajom nem volt vele, 260 ezer km el adtam túl rajta.
tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
rob210
nagyúr
válasz N.otorious #1398 üzenetére
A fűtés milyen volt benne?
Mert én konkrétan 3 ban ültem és tragédia hideg volt mindegyikben.
Pedig zafírát család mellé vesz az ember amiben legalább egy gyerek is van akit nem jó a hideg kocsiba pakolászniRenault power