-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kocska89
tag
Furkoo:
Jó itt erősen rájátszottam, álló motornál pár centit ide-oda mozgatom a kormányt jobb-bal elég gyorsan.
rob210
Amikor megvettem akkor is volt hangja de kb mint a totalcaros videón. Akkor kapott a már előzőleg említett würth spray ből, ez sokkal jobban tapad, ken, sűrűbb mint a wd40.
Akkor jobb is lett egy kicsit. Aztán kb 1 hónapja egye fene videón a wd40 re javult, adok neki én is. Na az után lett ilyen rossz.Egyébként ha pl parkolóba épphogy mozgó autónál fordítom ki a kormányt.(nem koppanásig, nem feszítem végállásban) Akkor néha iszonyatos hangja van. Mintha csúszna a hosszbordás szíj. Szíj volt cserélve, feszítő görgő is. Utóbbi tényleg rossz volt. Sztetoszkóppal meglett hallgatva a szervó szivattyú simán jó.
Mondtak olyasmit, a főtengely szíjtárcsán van valami gumi bevonat. Lehet az sérült az olajtól. Ugyanis előző tulaj elmondása szerint volt főtengely szimering csere. Meg a vezérműlánc feszítő patronnál szivárgott a motorolaj ami ugye szervó szivattyút, hosszbordás szíjat áztatja. Létezik, a tőtengely tárcsáján csúszik?
Majd ha megyek haza rakok fel másik hangfilet, normál használat mellet milyen hangja van.
Találgatás jöhet nyugodtan privátba
Bocs a hosszú írásért.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Kocska89 #1606 üzenetére
Ha kormány mozgatásra van hangja akkor én a szíjhajtást kizárnám.
Egyébként meg iszonyat egyszerű.
Megemeled a kocsit és ha elkezded a kormányt álló motornál tekergetni és van hangja akkor nem a szíjakkal vagy tárcsáival van a gond, sőt ebben az esetben a szervót is teljesen kizárod.Hanem magával a kormányművel, azaz fizikális súrlódó hangot hallunk..
Renault power
-
Kocska89
tag
Ez a hang a "mint valami elcseszett robotkutya ugatás" tól független jelenség.
A "mint valami elcseszett robotkutya ugatás" a kormány forgatásával együtt jár jelen pillanatban.
Amit a szíjtárcsával hoztam összefüggésbe az csak kizárólag akkor jelentkezik amikor az ember nekiáll parkolóban forgolódni, kitolatni de nem fér ki az autó egy kanyarral. Az autó nagyon lassan vagy egyáltalán nem mozog de a kormányt alá kell szedni ilyenkor jelentkezik a hang néha. De majd reprodukálom megmutatom.
A régi hosszbordás szíjat megfújkáltam würth ékszíj spray vel az ideig óráig segített rajt.
Igaz nem toyota szervizben de ismerős nézte, nem tudták produkálni a jelenséget. Nincs rossz hangja a szervónak stb. Az autó fel volt emelve. Ők a "mint valami elcseszett robotkutya ugatás" hangot nem vizsgálták.
Na még egy kérdés és elég belőlem.
[link]
A képen a hátsó féktárcsa látható. Kolléga húzza vele az agyam, hogy a gyáritól kisebb fékbetét került bele...A tárcsának van az agytól nézve kb 1,5cm része ami "not used" rozsdás. Van is egy kis válla, de nem akkora mint ami a tárcsa szélén van.
Ez ilyen? Vagy az előző tulaj rossz méretű betétet rakott bele?
-
Drenadar
veterán
Elmondom én mit tettem!
Írtam egy emailt a toyota magyarországnak, pár nap alatt kaptam választ alvázszám szerint hogy az enyémre nem vonatkozik (2005-ös corolla). Valamint kértél hogy írjam le az elérhetőségeimet, hogy ha jövőben lenne valami akkor ne nekem kelljen kérdeznem hanem ők értesítenek.
hüp hüp hüp barba trükk!
(Jobb megkérdezni az illetékeseket, mint fórumon találgatni) -
axlfsi
veterán
OKé, sracok, jogos! Koszi a tanacsokat
(#1611) Drenadar en ugyan nem kertelek, de ha gondolod ....
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
thomeef
őstag
válasz Drenadar #1611 üzenetére
Nekem listán van a 2004es corollám, de annyit tudott a szervíz kinyögni hogy 1-2 hónap múlva keressem őket, mert még ők sem tudnak semmit...Most akkor addig ne használjam az autót vagy wtf?
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
KMT
addikt
Sziasztok!
Pár hónapja vettem E11-es Corollát. Már az átvizsgáláson is mondták, hogy a kuplung valószínűleg a végét járja (kemény és viszonylag fent fog). Talán ezt támasztja alá, hogy hidegen elinduláskor (csúsztatáskor) rángat az autó. Ha bemelegszik, ez a hiba megszűnik.
Viszont van még két tünet, ami nem biztos, hogy a kuplungra fogható. Egyrészt van, hogy a hármast nehezen veszi be. Felváltáskor még sose jött elő, csak visszaváltáskor és csak a hármasnál. Lehet, hogy nem mindegy, hogy hogyan mozgatom a kart? Mert amúgy nem sok logikát látok a dologban.
Másrészt alapjáraton, üresben halk, zörgő, "karattyoló" hangot hallani. Ha benyomom (vagyis kinyomom) a kuplungot, akkor ez megszűnik.
Vajon van ezek közt összefüggés és komplett kuplungcserével megoldódik? Vagy esélyes, hogy a váltóval is lesz gond?
-
KMT
addikt
Jó tudni, hogy az a gyári. Ahogy nézem az árakat, 35-50e körül vannak, az aisin is, és kiugrik a sachs 80e-ért. Ha nem az a legjobb, annak örülök.
De még várnék a kuplungcserével ha nem okoz kárt, mert még "van benne", használható.Ráadásul ahogy olvasgatok, az derül ki, hogy ha felengedett kuplungnál zörög, akkor az nyelestengely-csapágy, ami ha jól sejtem, nem kuplung, hanem váltóalkatrész. :S
Gondolom, érdemes egyszerre cserélni ezt a kuplunggal, mert hasonló helyen kell megbontani?!
De ha ez nagyobb kárt okoz az idővel, akkor meg nem jó vele várni.(#1619) molnarpeter
1.4 VVT-i. -
rob210
nagyúr
Hy.
Amit leírtál az mind a kuplugra fogható.
Nem emel már ki rendesen és ezért "reccsen" a váltó ott a legnagyobb az igénybevétel.
A kinyomó csapágyad ha kinyomásra elkussol egyértelműen csere, ami kuplungozáskor úgy is illik cserélni.
Javaslom vegyél egy teljes szettet cserél/d/tesd ki és öröm boldogság.
Ha több mint 100ezer van a kocsiban amiben szinte biztos vagyok egy váltóolaj csere is dukálna. Főleg ha már sokat recsegtetted a 3-asba visszaváltással.Meg hát ezt nem ártana mielőbb megcsináltatni.
Cimbinek most szakadt át a kuplung haza kellett vontatnom meg éjfélig nyomtuk a gyorsszervízt, hogy másnap tudjon menni dolgozni.Jah és lukot javaslom vagy az említett gyári beszállítót.
A sachs mostanában nagyon elfelejtett minőséget gyártani sok megy vissza gyári garira amit rendszerint elutasítanak.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
KMT
addikt
Köszi, az a baj, hogy én nem értek hozzá, de a neten több helyen is elég meggyőzően írják, hogy fordítva van, a kinyomócsapágy legfeljebb kinyomott kuplungnál zörög, a nyelestengelyé pedig felengedettnél. Ami elég logikusan is hangzik.
Több mint kétszer annyi, úgyhogy gondolom volt már cserélve, mert márkaszervizbe járt, de igen, jó lenne valamikor lecseréltetni. Meg az összes többit...
Milyen ez az átszakadás?
-
KMT
addikt
Ja, és nem recseg, hanem nem akar bemenni a kar 3-asba. Nagyon enyhén szoktam csak erőltetni, akkor bemegy. Szerintem nem függ a kuplungtól, mert akkor miért lenne csak ez a fokozat, és csak visszaváltáskor?
(#1623) molnarpeter
4 év / 60e a gyári periódus.[ Szerkesztve ]
-
Ragadozó
Ármester
válasz molnarpeter #1623 üzenetére
egy-két gyártónál (pl. opel) van csak ilyen, 60ezer km a periódus...
KMT: lehet már a váltód is kezd rosszalkodni, de cseréltesd ki kuplung szettet...
Leírtak alapján a nyelestengeny csapágy is rosszalkodik...váltóolajt mindenképp cseréltess...[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
rob210
nagyúr
válasz molnarpeter #1623 üzenetére
Aki ezt elhiszi annak csak gratulálni tudok.
Az is forgó alkatrészeket tartalmaz, az is súrlódik és és az is kap hideget meleget, mitől is lenne örök életű?
Ezért imádják a váltó szervizek, ezt a hozzáállást így van munkájuk.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ez lehet szinkron gyűrű kopás is.
Ha valóban hangja van a váltónak és ilyeneket csinál, akkor lehet bontott váltót is kell majd nézned.
Le kell venni és meg kell nézni milyen állapotban van, ez sajna máshogy nem megy.
De váltót javíttatni kb. kétszer annyiba kerül mint egy bontott váltót cserélni.Milyen az amikor átszakad a kuplung, az olyan, hogy akkor sehova tovább nem mész, mert nincs ami átadja az erőt a hajtásnál.
Renault power
-
KMT
addikt
Köszi mindenkinek. Még megálmodom, mert jó lenne még húzni egy kicsit... :S Tapasztaltam már meg teljesen elkopott kuplungot, az olyan volt, hogy gázadáskor a motor jobban pörgött az autó meg kevésbé gyorsult. De ez viszonylag hosszabb idő alatt súlyosbodó probléma, így fel lehet rá készülni, nem hagy az út szélén. Ebben reménykednék...
-
lsc
nagyúr
Lehet húzni halasztani, de a legrosszabbkor fog bedögleni, Murphy működik. Nálam is szombathely nyírbátor úton nyíregyháza mellett előzésnél 3.-ban megycsúszott, onnantól egyértelmű volt hogy meg kell kuplungozni, csak se boltban se szerelőnél nem voltam ismerős. Végül összejött, de azért nem volt kellemes pluszban váratlanul 55-öt kifizetni. Ráadásul másodszor biztos nem tudnám összehozni.
Még annyi ha sokat vársz akkor a tárcsa annyira elkophat hogy a szegecsek meghúzzák a lendkereket, akkor azt is szabályozni kell, akkor az összerakás is nyűgösebb lesz.Az élet kegyetlen .
-
Kocska89
tag
Sziasztok.
Készítettem pár hangfelvételt.
[link] <--- Itt az autó egy helyben áll a kormányt azt hiszem balra tekertem.
[link] <-- Itt parkolóból állok ki farral 1 ívbe majd elindulás. Elején a nyekergés amit már hallottatok. Majd a 2. beazonosítatlan csúnya hangból egy részlet.
Vajon mik okozhatja ezeket a borzasztó hangokat?
-
Ragadozó
Ármester
válasz molnarpeter #1636 üzenetére
egy csomó helyről van kedvezmény (autójavítással foglalkozom), de sehol nincs..de futok pár kört, kértem árat a reálszisztémától is...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
válasz Satan_Claus #1638 üzenetére
ilyen lenne itthon is, nem tudom, mennyire lenne jó, nincs jó híre, de ez sokat nem jelent...
Arra kíváncsi lennék azért ki a gyári beszállító, angliában gyártották a TS-eket...
Más nem elindulok a celica vonalon is, ugyanaz a váltó és motor a T23 T-Sportokban (abból van a hajtás corolla ts-ekben)Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Satan_Claus #1638 üzenetére
Lejárt az idő. elb@ctam a 2. linket
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
thomeef
őstag
2004es Corollában van ez a DRL cucc (gyújtáskor már ég az első fényszóró, és csak menetfényre kapcsoláskor kapcsol le), lehet ezzel valamit kezdeni hogy normálisan működjön vagy ez ilyen?
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
Silentfrog
veterán
Van egy ezres Toyota yarisom amin a gyárinál szélesebb gumik vannak. 185/ 60 14. /így vettem alufelnin vannak ezek a Goodyear Eagle F1 GS gumik/
Nézegettem a Totalcar népítéletes hozzászólásait 5.5 Literes átlag fogyasztást írtak vagy százan.
Én az 5.5 litert max országúton tudom elérni. Nálam az átlag az 7l. Lehet, hogy a szélesebb papucsok eredményezik a többletfogyasztást?
Akármilyen óvatosan megyek 2-2500 nál elváltok akkor sem fogyaszt kevesebbet.
Sokat megyek azért is vettem ilyen autót,mert rengeteg leírt tapasztalat alapján kevés fogyasztást mértek nagyon sokan. -
tothl
addikt
válasz Silentfrog #1642 üzenetére
Nehéz a lábad...
-
dkpisti
tag
válasz Silentfrog #1642 üzenetére
Nemhiszem 175 helyett 185-ös gumi az semmi különbség ültem yarisba 6.3-on volt a fogyasztás szintén ezres városi 5l/100 legenda soha nemfog annyiból elmenni.
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
válasz dkpisti #1644 üzenetére
Én azért furcsállom, hogy nem egy két ember írta a népítéleten a 5.5 átlagot, hanem vagy 100. Bár én nem a fogyasztásmérőre hagyatkoztam, hanem teletankoltam a kocsit, kifurikáztam, majd ugyanannál a kúton és kútállásnál megint teletankoltam. Bár a kocsi fogy. mérője jóval kevesebbet mutatott. És ugyebár a kúton a literben mért üzemanyagért fizetünk és nem a kocsi műszerén mért adat után!
tothl .: A lábam lehet , hogy nehéz de nem pörgettem 2000- 2500-as fordulat fölé egyszer sem.
Egy pici furcsaság. A forgalmiban és az eredeti számlán is Toyota yaris Linea luna szerepel 4 hengeres ezres motorral és 955 kg önsúllyal. Ilyet nem is gyártottak! Lehet, hogy egy hulla van a csomagtartóban azért nehezebb vagy 60 kilóval?
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Ha mindig ugyanannál a kútnál tankolsz az is lehet a gond. Tudom hogy a kutasok jó fejek, de hátha. A gyári fogysztásmérők túl sokat nem csalnak.
Az élet kegyetlen .
-
KMT
addikt
válasz Silentfrog #1645 üzenetére
Itt azért inkább 6 körül van az átlag. [link]
De ha ők a kijelző szerint mérik, akkor meg is van a magyarázat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Silentfrog #1645 üzenetére
Már majdnem linkeltem én is a spritmonitort Az is számít, mennyire taposod a pedált, nem csak az, hogy mikor váltod el.
-
Silentfrog
veterán
A Német nyelvhez kuka vagyok de ezen az oldalon szép számmal vannak 4-5 literes fogyasztási adatok is Oszt hogy?
Szerintem nem foglalkozok vele, annyi a fogyasztás amennyi!Van itt valaki aki 1.3 vagy 1.5-ös yarist használ, 2005 előttit? Kíváncsi lennék a kijelzett fogy. adatokra.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Silentfrog #1645 üzenetére
Nekem tavaly januártól januárig 5.1es lett az átlagom.
város+közút és ebben már van egy adag hypermiling.185 175 között max kb 2dl fogyi difi van, 7les átlag az ilyen BP légkondi esetén normális.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron