Új hozzászólás Aktív témák

  • Mike88

    senior tag

    válasz makoss #11533 üzenetére

    Abszolút megértem, hogy dühös vagy, de 3-4x leírtad már ezt. Mi mit csináljunk ezzel? Nem tudjuk megoldani helyettük a problémádat. Ha én ülnék ott, elhiheted, hogy már megoldottam volna a gondodat. Egyéb iránt nem feltétlen telefon történet ez. Ha nem működik a szolgáltatás, akkor azt 72 órán belül orvosolniuk kell, máskülönben kötbért kell fizessenek! Bejelented a hibát, megmondod, hogy jöjjön ki egy szerelő, mert nem tudod nézni az adást, ne aktiváljanak, ne frissítsenek, ne párosítsanak, mert ha 4x nem sikerült, akkor 5x-re sem fog. Vegyenek föl egy munkalapot a nevedre és küldjenek egy szerelőt, slussz. Ha itt ennyire vehemens tudsz lenni, akkor a telefonban is légy az. Azt akarod, hogy szerelőt küldjenek, és kötbért fogsz kérni, ha nem oldódik meg 72 órán belül, továbbá a fogyasztóvédelmet is felkeresed az ügy miatt.

Új hozzászólás Aktív témák