Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szgaborsz

    tag

    válasz #81556480 #2911 üzenetére

    Profi szerelő jött - innen a fórumról - és megoldotta a jelerősség problémámat, sajnos azonban a directkártyámat nem sikerült aktiválni. 6 nap alatt kb. 10-szer aktiválták a kártyámat, a telefonos ügyfélszolgálat szerint, elég, ha a tévé áram alatt van (nem kell, hogy bekapcsolva legyen), és persze legyen benne a kártya az aktiváláskor. 6 nap alatt egyszer sem sikerült nekik. Végső elkeseredésemben elmentem a Fogarasi úti Satsystembe, és ott 1 perc alatt aktiválta a kártyámat a profi szakember (eladó), aki elmondta, hogy a tévét be kell kapcsolni az aktiválás pillanatában, és a 38-as adóra kell állítani, másképp nem lehet aktiválni a kártyát. A upcdirect ügyfélszolgálatosai nem tudják, hogy kell aktiválni egy directkártyát!!! Elkeserítő, hogy milyen kifogásokkal éltek a telefonos ügyfélszolgálatosok, az egész szolgáltatás egy nagy nulla. Telefonon elérni őket kb. 15 perc, ügyfélkódom nincs, ezért csak úgy tudok behatolni a megfelelő menübe, hogy nagy nehezen sikerült szerezni egy általános ügyfélkódot (00077777777) amelyet elfogadnak. Persze ez a kódot csak a telefonos ügyfélszolgálat fogadja el, ha levelet szeretnék nekik írni ott ez nem megfelelő. Csak egyszer kapjak ügyfélkódot, minden nap írok az elsőosztályú ügyfélszolgálatuknak.
    Egy szó mint száz, aki szeretne upc directkártyára előfizetni, az megteheti a fogarasi úti Satsystembe ahol percek alatt aktiválják a kártyát, boldogan lehet hazamenni és tévézni, és nem kell a upc direct ügyfélszolgálatával vérre menő csatározásokat folytatni naphosszat, akiknek fogalmuk sincs arról, hogy miért vannak ott.

Új hozzászólás Aktív témák