Aktív témák
-
ragazzo
őstag
Nos, igen ez elég tanulságos.Én is UPC előfizető vagyok, van kábel TV és internet is.Hozzáteszem, nekem ilyen jellegű problémáim nem voltak eddig.Nagy viharnál néha elment a kép,de hangcsúszás és egyebek nem voltak.Mondjuk a TV-m is hét éves matuzsálem.És csak monoban ad. Annyi konkluzió levonható, hogy a nagy multik sok esetben hülyére veszik az embert, csak van aki észreveszi, és van aki nem.
-
Agostino
addikt
Miért nézne akárki emiatt hülyének? Teljesen természetes, hogy horror áron fogják adni, és abban is egészen biztos vagyok, hogy iszonyatosan sok technikai gond lesz az elején, a kimaradásokat pedig majd ki kell fizetni, nem úgy van az, hogy csak akkor fizet a user, amikor van is adás.
...de kutya legyek... - nem farkast akartál mondani? Mégiscsak jobban illik hozzád. : )) -
g@bo
nagyúr
válasz
georgeeboy #15 üzenetére
pedig illene már cumizniuk, mert az év eleji sajnos 15%-al emeljük az árainkat levelüket rohadtul unom.
-
Nimrod
addikt
válasz
georgeeboy #15 üzenetére
Deja vu. Vodafone megjelenése a mobilpiacon, zuhanó árak. Koppkopp.
-
(Kolombusz)
veterán
A upc-vel nálunk is van gond.
Például: Miskolctól 2 km-re vagyunk egy 5000 lakosú, gazdag nagyközségben. Tele van orvosokkal és nagyvállalkozókkal.
A UPC nem szolgáltat. 2km-re miskolctól. Bezzeg Ongán a cigánylakta szar helyen van upc.
Ez ám a helyes üzletpolitika. -
georgeeboy
tag
Kicsit lassan szokják meg a versenyt
. Van ilyen.
-
bazs
aktív tag
Írd meg a homárba is, ha még nem tetted volna meg. Habár azt hiszem nem sokat számítanak ezek a vásárlói fórumok
minimális hatásuk van
-
jamez
senior tag
Nagyon higgadt ember vagyok, orditas nem volt csak beszolas.
Tudom, nem a telefonos kislany a hunyo a temaban, de o van a frontban ot lehet szidni.
Az emilre sem reagaltak. Ha meg akarok tartani egy ugyfelet, megprobalom meggyozni, de hogy kapcsolgatom ide-oda...
Ellenpelda: a T-online netes feluleten par gombnyomassal tudtam csomagot valtani nemreg. -
Nimrod
addikt
Hmmm... hétvégén nem is lett volna szabad eljutnod ehhez a menüponthoz. Na igen...
Mi olyan meglepő, hogy gyorsabban tudsz megrendelni, mint lemondani?
Ügyfélszolgálatossal meg tök fölösleges ordibálni, nem tud mit csinálni. Legjobb talán írásban (email) ügyfélszámmal és akkor talán minden simán megy. -
jamez
senior tag
En is rontsam a fent emlitett ceg jo?hirnevet ime az en tortenetem:
UPC lehuzo tortenetem a kovetkezo: (bocs az ekezetek hianya miatt)
1. felvonas: A szuleim UPC directet fizettek elo par eve + HBO-t. Miutan soha senki nem nezte a filmcsatornat, igy ravettem magam hogy lemondjam. Neten nem lehetett, igy felhivtam a buvos szamukat telefonon, ahol kis nyomkodas utan elkerultem a lemondashoz.(ugy latszik itt szakositott emberek vannak) Ez hetvegen volt es 5-10 percnyi zenehallgatas utan karomkodtam egyet majd letettem. Ilyenkor ok sem meloznak...
rendben
2. proba hetfon: na majd munkaidoben sikerul. Sok szep melodia hallgatasa... A tortenet ugyanaz senki nem veszi fol. Ekkor kezdtem bepipulni. De sebaj probalgassuk. Kis ido utan meguntam, gondoltam masik gombot nyomok majdcsak talalok valakit...lass csodat! Az elofizetes telefonnal rogton felvettek!Kerdezem, elintezhetnenk, a csomagmodositast? Valasz: `azt a lemodasos csoport intezi` majd odakapcsol....a semmihez, mert ismet senki nem vette fol.
3. jelenet: akkor ha igy nem, majd irasban. Gyorsan irtam egy szep elbocsajto uzenet emilben. Kaptam is ra automata valaszt: rendszerunk fogadta, de bek@aphatom
4. jelenet: uzenetrogzitos mesemondas
Ha se szoban se irasban, na majd jo berogzitem hatha valamelyik szoroshatu meghallgaja egyszer...ha jol emlekszem par napot igertek, hogy visszaszolnak. De semmi
Mindez kb. 2 hetig ment...visszavonultam ujabb ordogi tervet kidolgozni.
Egy szep teli napon felhivott egy noinek tuno hang a YuujPC-tol, hogy par hete hivtam oket es most aztan lemondjuk a cuccot. Mondtam neki, hogy sajnos eppen az utca kozepen vagyok, sajnos nem vagom a 10 jegyu azonositomat fejbol, rovidesen a vonal meg is szakadt. Azt koveto amokfutasomat nem irom le.
5. befejezo jelenet: Egy szep napon bal labbal keltem fol es elhataroztam megfenyitem oket! Felhivtam ismet az elofizeteses neniket es megmondatam neki, hogy ha a nem letezo `lemondasos csoporthoz` nyom at, olyat csinalok amit meg o is meg fog banni. pl. telefonon keresztul belelepek a szajaba.
Ne mondjam olyan ideges voltam ragtam a madzagot. Fenyegetesem hatasara hirtelen nem kellett nyomogatni sehova es 5 perc sem kellett elinteztem az #$^#$^ HBO lemondasom.
Probaltam felidezni a kis sztorim a bandaval, remelem en voltam az elso es utolso aki igy jart, de gyanitom nem. A trukk jo egyebkent, mert az emberek nagy tobbsege gondolom feladja, vegul is nem lopjak meg es kap is valamit.
[Szerkesztve] -
Nimrod
addikt
Azért írtam 99%-ot, mert volt egy átmeneti időszak, amikor a feketéből készült egy fejlesztett változat. Azt inkább nem mondom, hogy merre fejlesztett...
Kisebb tv-re lett tervezve valóban, 72 cm-n tv-nél már hányok.
Ügyfélszolgálat - nekik is ki van adva, mit lehet, mit nem, nem rajta múlik. -
Agostino
addikt
Üdv.
Van az 100% is. Rendben van, hogy felújítják, de könyörgöm miből állna a hátsó csatikat lecserélni, vagy nem nálam pl. befújni egy kis légfrissítővel, hogy legalább a hite megmaradjon az embernek, hogy nem cseszik át a fejét. Megjegyzem ilyen felújított készüléket adunk passzus nem rémlett a szerződésből. Mondjuk minket az bosszantott fel, hogy így bánnak velünk. Első hullámban voltunk azok közül, akik azt mondták, megbízunk ebben a rendszerben, kell nekünk. Erre tessék, idenyomnak egy büdös! szétment gépet, a hibátlan régit meg elviszik, ahelyett, hogy azt írták volna át. Na mindegy legyen az övék, kifizették az árát nekünk, de akkor sem korrekt, hogy egy régi ügyféllel így bánnak.
Eső esetén nálunk rendben vannak ugy ahogy a dolgok, de a jómunkásemberek szétfúrták a terasz sarkát, mert elsőre elnézték a szöget. Kösz, vakolni meg a jóisten fog mi...?
Garival kitörölhetjük, bevittük ott a kiscsaj nézett nézett ránk a ''úgyis hamarabb megunja ez a balfasz'' mint én tekintettel, együttmőködés ohne.
Jah minőséghez még annyit, hogy a 120cm es TVn inkább nem feszegetem a digitális jel szépségét. 50cm-n ok, asszem arra is van ez belőve, de azért kérem, vannak komolyabb készülékek is...
Jarod1 - nem mondanám ezt ki ilyen élesen, 5-6 évig semmi nem volt vele, szépen ment minden, csak most váltottak köcsögözős hozzáállásra.
[Szerkesztve] -
Nimrod
addikt
99%, hogy egy DSX6010-esed van, a másodiknak ilyenek kerülnek beüzemelésre. Ezek sokszor felújított darabok pl. olyan korábbi előfizetőktől, akik lemondták. Én is ilyet kaptam érdekes módon, pedig nekem a szürkét kellett volna már beüzemelni. Nem egy rossz beltéri, nincs gondom vele. Ilyenkor a legegyszerűbb a szerelővel lebeszélni. Ha normális akkor kicseréli és nem fizetsz semmit. Garancia egy év van hivatalosan, tehát ha bármilyen antenna szerelés történik amit a szerelő végez, akkor onnan egy év. 4000 Ft a kiszállási díj, de ez csak irányár, eltérhet ettől a forgalmazó/szerelő.
Egyébként én is most morogtam, igaz, más miatt. Akartam nézni, jöttek szép felhők, kockásodás. Jelerő 2-3. Aztán kép se volt. Nosza átkocogtam a másik FTA rendszeremre, no problem, Eurosport picit szemcsés volt, de már kellene antennát is állítanom. Szóval szia upc.
Nézzük a minőséget - mondjuk le. -
Agostino
addikt
Üdv.
Éppen most beszéltem anyuval telefonon, egy kicsit pontositanom kell. Tehát ő úgy vette ki a szavait - igen, csak feltételezni tudunk, beszélt össze-vissza az ügyfeles -, hogy maga a szerelés az ingyenes, de a kiszállás nem. Mivel mi a központtól 15kmre lakunk, ez 3000-4000 forint, ami azért nem kis összeg ami azt illeti. A dolog magva viszont nem változott. Szar készülék, gyakori javitás, igy is ők gazdagodnak csak rajtunk.
Én sem akarok fikatopikot kialakitani, de ha valaki hasonlóan járt, az irhasson ide, illetve gondolják meg az leendő előfizetők, kell-e ez nekik.
Fogyasztóvédelemmel várunk, szerintem le tudjuk ezt rendezni normálisan, de akkor is durva, hogy használt felszerelést kapunk.
[Szerkesztve] -
Agostino
addikt
Először is kérném a mélyen tisztelt Moderátoroknak, hogy adjanak egy lehetőséget a topicnak. Természetesen egy ezzel ellentétes döntés ellen nem fogok fellázadni, de úgy érzem megér a téma egy topicot.
Köszönöm.
Tehát.
Elmondom rövid történetünket, ami még közel sem ért véget ahogy a dolgok jelenlegi állását nézem.
2000 óta vagyunk előfizetői a UPC Direct szolgáltatásnak, egy Philips beltéri egységgel. Ez még a fekete dobozka volt, nevét nem tudom, de jelen esetben talán annyira nem is fontos. 6 év alatt igazából komoly gondunk egyszer sem volt a szolgáltatással, meg voltunk vele elégedve. Most a UPC kikiáltotta ezt a Farsangi akciot - részletezni nem akarom nagyon 3900 Ft a Családi-, a Plusz- és a Sport csomag. Úgy éreztük, hogy bő fél évtizedes előfizetőként, talán minket is megilletne valami kis engedmény, ezért felhivtuk az ügyfélszolgálatot, ahol egy nő, flegma hangon gyakorlatilag elzavart minket a fenébe, szinte fel volt háborodva, hogy mit képzelünk. Természetesen ezt nem hagytuk annyiba, próbálkoztunk még de aztan feladtuk. Elkezdtünk gondolkozni mi legyen. Az nem is volt vitás, hogy lemondjuk az egészet, csak azt nem tudtuk, pontosan mit is csináljunk, hova menjünk ezután, mert azért TV jól jön a házban, a helyi kábel pedig csapnivaló.
Gondolkodtunk a Digi TVn, de aztan édesanyám észrevette, hogy UPCnél van az a
kedvezmény, hogy két dekódert adnak, igy a két tévén azt néz az ember amit akar,
függetlenül a másiktól. Úgy gondoltunk, nekünk ez jó lesz. Lemondtuk a régit,megkötöttük
az újat.
A bekötés egészen korrekt határidőn belül megtörtént. Kaptunk egy új, pofás ezüst
dekodert, ami nekem nagyon bejövös volt, igy nem is nagyon néztem a másik dobozkát, egyrészt mondván nem lehet vele gond, másrészt meg az az emeletre került, ahol nem nagyon szoktam TVt nézni.
Az adással nem is nagyon volt gondom, egészen addig, amig el nem tüntek a csatornák,
''Nincsen a jel a paraboláról'' felkiáltással. Akkor azt mondtam - lévén 1 napja lett
beüzemelve a rendszer -, hogy üsse part, biztos állítanak valamit. Teltek a napok, eltelt egy hét, csak nem javult meg az adás, sőt megfigyeltem, hogy rendszeres időközönként mennek el a csatik. Lenyeltük a dolgot, de aztan tele lett a tökünk az egésszel és felhivtuk a szerelőt aki bekötötte az egészet. Ő azt mondta hogy várjunk. Jó, rendben várunk.
Kiváncsi természetű vagyok, hát megnézegettem a dobozkákat, hátha ott a gond. Lenti
ezüst doboz : rendben, csatlakozók jók, minden a helyén. Fenti készüléknél lementem hidba. Hátul a csatik szanaszét menve, törve, hajolva. A doboz alján besárgultak a fecnik, és az egész olyan büdös volt, mintha hamutartó lett volna azelött. Namondom ez igazán remek kaptunk egy szar használt cuccot, ami tetejében egyszer el is égett, forrasztottak is rajta egy párat.
Na itt durrant el az agyunk.
Szerelőt felhivtuk megint, elmondtuk mi van. Hápogott egy kicsit, de megértette a
gondunkat, azt mondta vigyük be a UPC képviselethez, kapunk újat.
Bevittük, kiscsaj vigyorog mint a tök, miközben édesanyám felvázolta a helyzetet, egyre
idegesebben. Elkérte az ügyintéző a dobozt, bekötötte oda, ott ment minden rendesen.
- Hát kérem - mondta - ez a készülék teljesen jó.
Kurva anyád futott át az agyamon. - Nézd meg hátul, szagolj bele, ez egy használt
megbizhatatlan szardarab. Cserélni szeretnénk.
- Nem cserélhetem, de felhivom a főnököt.
- Jo, megvárjuk.
Felhivja, jajj puszipuszi szijaszija ezvan azvan. Hogyan? Nem? Jó.
- Hát sajnálom de nem cserélheti ki.
- ...?
- Nem lehet.
- Mi az hogy nem lehet?
- Nem lehet.
- És ha elromlik, akkor mi van?
- Ki kell hivni a szerelőt.
- Értem. az garanciálisan megy remélem.
- Nem.
- MIVAN?
- Ki kell fizetni a szerelést, a kiszállást.
- Hogyan? Ad a UPC egy készüléket, ami szarrá van menve, elégett, forrasztották, a
csatlakozok szarrámentek rajta, és még mi leszünk a hibásak ha még egyszer tönkremegy?
Csend.
- UPC nem vállal ezek szerint erre garanciát, de idebasz nekünk egy 7-8 éves szar készüléket?
- Öö igen.
- Ezt mégis hogyan képzelik?
Erre nem mondott semmit sem. Kérdezi édesanyám : - Most akkor mi lesz? Hát cserélni
sajnos nem tudja.
Agyunk már 200000en pörgött, iszonyatosan felhuztuk magunak. Ugye a dolog pikantériája, hogy az első számla kézhezkapásáig nem kapunk ügyfélszámot, ugyhogy reklamáció esetén elzavarnak minket a büdös francba.
Otthagytuk a fenébe a csajt, kocsiban felhivtuk a szerelőt, aki azt mondta ki fog jönni,
de félek a dolog itt nem marad annyiban.
Folytatása következik.
Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LEGO klub
- Vezetékes FEJhallgatók
- Bemutatta saját SSD-jét a Raspberry Pi
- Subaru topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3333
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- UTOLSÓ!! 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Honor X7 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest