-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
-
-
inf3rno
nagyúr
válasz
Dendry
#100297
üzenetére
Ebből akár fogyasztóvédelmi ügyet is lehetne csinálni, ha van valami arra utaló jel, hogy ez nem egyedi eset. A fogyasztóvédelem szereti büntetni a Vodát valamiért, úgyhogy tuti ugranának rá, hogy ugyanazt adják el neked a drágább csomagban, mint az olcsóban, és nem törekednek arra, hogy teljesítsék az ígért értékeket. Viszont ők csak azzal foglalkoznak, ha valami ilyesmi a cég általános gyakorlatában benne van, az egyedi eseteknél általában azt írják, hogy fordulj a békéltető testülethez.
-
válasz
Dendry
#100291
üzenetére
Ne telefonon hívd őket, nyújts be írásbeli panaszt email-ben, írd le a teljes történetet, persze lehetőség szerint minél rövidebben, de kiemelve, hogy semelyik napszakban, soha nem tudod elérni, de még csak megközelíteni sem a kínált sebességet, és másodlagos címzettként küldd az NMHH-nak is a levelet.
-
hypno skate
senior tag
válasz
Dendry
#100254
üzenetére
Nekem is egy szombati napon cserélték le a modemet.
A myVodafone (vagy myUPC ? )profilomban még két napig a régi szolgáltatás szerepelt. A sebesség a régi 500-as (mondjuk az centire és atomstabilan) volt. Aztán kedden elkezdett gyorsulni, de nagyon furán. Mintha a napszél gyorsítaná. Lassan de biztosan ment felfelé a sebesség és napról napra gyorsabb lett. Most mérve olyan 800 Mbps az utazó, de volt olyan állomány, ami 120 MB tempóval suhant lefelé, ami nagyon közel van a névleges értékhez.
A feltöltési irány 41-42 Mbps napszaktól függetlenül.
Mindez Káposztásmegyeren. -
cof
veterán
válasz
Dendry
#100254
üzenetére
Szia!
Nekem úgy tűnik, hogy még mindig a régi csomagban vagy náluk. Azért gondolom, mert az 50 mbps feltöltés ott is meg szokott lenni ahol terhelt a hálózat lefele irányban, és írod, hogy 500/20 fölé nem is akar menni.
MyUPC-n nézd meg a profilodban, hogy frissítették-e az eszközödet és a net előfizetést 1000 csomagra, ha nem akkor ügyfélszolgálaton ezt mondd.
A hétvége miatt előfordulhat, hogy a központban még nem frissítették az adatokat.
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
Dendry
#100256
üzenetére
Kétlem, de egy próbát megér az, hogy újra felhívod az ügyfélszolgálatot. S ha azt mondja, hogy megvan a garantált, akkor vetess fel hibajegyet, mert az , hogy megvan a garantált nem jelent semmit. A szolgáltatónak törekednie kell a szerződéses sebességre! De mérj egyet késő éjjel, vagy kora hajnalban is. De valószínűleg én nem foglalkoznék vele, hanem felmondanám az újat a fenébe az elállási jogra hivatkozva. Lehet azonnal rá is néznének.
Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI Bravo 15 C7VF Gamer notebook - R7 7735HS 24GB DDR5 2TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3713, 100% AKKUMULÁTOR
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700X / 16GB DDR4 / RTX 3060 / 256SSD + 1TB HDD
- Microsoft Surface Laptop 4 13.5" i7-1185G7 16GB 256GB 1 év garancia
- magyar billentyűzet - 173 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

