Új hozzászólás Aktív témák
-
smiti
veterán
válasz Vigneau #30605 üzenetére
Nem tudom mennyire olvastál vissza, Itt írtam a gyerek GTX 970 gariztatásáról.
Nem igazán hagyott nyugodni a dolog, elkezdtem levelezni az Asus Magyarországgal.
Nem terhelnék senkit a teljes levelezéssel, csak kiemelnék egy két lényeges infót belőle. Ha nem lesz majd érdemi előre lépés lehet máshol is olvasható lesz majd a story.A nekik írt levelembe mellékletként csatoltam azt a papírt, amit kaptam az ipontól az ügyintézés lezártáról.
Egy két kiemelt részlet :" Az a helyzet, hogy sem a szériaszám, sem az RMA szám alapján nem tudtuk beazonosítani a kártyát, és a szervíz infóban sem látjuk, hogy a készülék járt volna a szakszervízünkben. Maga az RMA szám is gyanús, lévén annak vagy "HUB" , vagy "CZA" előtaggal kellene rendelkeznie. Mindkét előtaggal megvizsgáltuk, de egyikre sem volt találat. Az új szériaszám valóban egy korábban szétszerelt kártyát takar, mely még 2016 februárjában került a szervízünkbe. "
Vajon hol volt azóta, s miért adták ki nekem?
" Szervizünk egyébként a javítás után, tehát amikor visszakapja a javított terméket, egy szervízlapot is átad, amin feltűnteti a tapasztalt hibát, valamint hogy azt miképpen orvosolták. Ennek hiánya fokozottan kétkedésre ad okot. "
" Azt azért jelezném, hogy jelen esetben nem tudni, hogy a kereskedő hová küldte az eszközt, csak annyi bizonyos, hogy a rendszerünkben nincs adat arról, hogy az járt volna a szervízünkben Csehországban. "
" Kifogása egyébként a leírtak alapján abszolút jogos."
(#30606) F e Z o - Kora délután még volt egy levelem, arra még nem érkezett válasz, gondolom az is úgy jön majd mint a ma reggeli első.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni, de kérjük, hogy inkább a Hardverapróra tegyétek fel a terméket és azt linkeljétek be, mert úgy tudjátok módosítani később, az aprón is ott lesz és értékelést is kaphattok.
Kérjük, hogy nem megjelölt topikokban továbbra se hirdessetek, köszönjük!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest