Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • smiti

    veterán

    válasz Vigneau #30605 üzenetére

    Nem tudom mennyire olvastál vissza, Itt írtam a gyerek GTX 970 gariztatásáról.

    Nem igazán hagyott nyugodni a dolog, elkezdtem levelezni az Asus Magyarországgal.
    Nem terhelnék senkit a teljes levelezéssel, csak kiemelnék egy két lényeges infót belőle. Ha nem lesz majd érdemi előre lépés lehet máshol is olvasható lesz majd a story.

    A nekik írt levelembe mellékletként csatoltam azt a papírt, amit kaptam az ipontól az ügyintézés lezártáról.
    Egy két kiemelt részlet :

    " Az a helyzet, hogy sem a szériaszám, sem az RMA szám alapján nem tudtuk beazonosítani a kártyát, és a szervíz infóban sem látjuk, hogy a készülék járt volna a szakszervízünkben. Maga az RMA szám is gyanús, lévén annak vagy "HUB" , vagy "CZA" előtaggal kellene rendelkeznie. Mindkét előtaggal megvizsgáltuk, de egyikre sem volt találat. Az új szériaszám valóban egy korábban szétszerelt kártyát takar, mely még 2016 februárjában került a szervízünkbe. "

    Vajon hol volt azóta, s miért adták ki nekem?

    " Szervizünk egyébként a javítás után, tehát amikor visszakapja a javított terméket, egy szervízlapot is átad, amin feltűnteti a tapasztalt hibát, valamint hogy azt miképpen orvosolták. Ennek hiánya fokozottan kétkedésre ad okot. "

    " Azt azért jelezném, hogy jelen esetben nem tudni, hogy a kereskedő hová küldte az eszközt, csak annyi bizonyos, hogy a rendszerünkben nincs adat arról, hogy az járt volna a szervízünkben Csehországban. "

    " Kifogása egyébként a leírtak alapján abszolút jogos."

    (#30606) F e Z o - Kora délután még volt egy levelem, arra még nem érkezett válasz, gondolom az is úgy jön majd mint a ma reggeli első.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák