Új hozzászólás Aktív témák
-
sith7
félisten
köszi a válaszokat
-
Deck
titán
Nincs.
Nioh 1-2: PS és PC. (Klasszikus dodge-os.)
Stellar Blade: ez jövő héten jelenik meg de PS exkluzív lesz, (parry-s és dodge-os lesz) (talán pc-re jön majd)
Tsushima: itt viheted feljebb a nehézséget akkor igazán jó élmény lesz az biztos. (PS-re van de jön PC-re)
Rise of the Ronin: PS Exkluzív.Ami még távol keleti lesz az új AC Red az jön mindenre ha ilyen is megfelel. Vagy a Wukong, Phantom Blade Zero.
-
sith7
félisten
off kérdés
Van Xbox - ra a fent említett játékokhoz hasonló, ezen, és a Sekiro - n kívül ?
Távol - keletire gondolok, tehát a Pi élete kiesik -
spleenszuru
őstag
Amúgy nagyon félek a játéktól, de várom már, hogy toljam.
Viszont a Ronin elveszi jelenleg kb. a teljes játékidő kapacitásom, és még csak ch2-n vagyok, ill. illene befejezni már a GoT-ot is, mert nem tervezek új PS PLUS-t előfizetni majd.
(Közben Nioh 2 complete is 42% akciós most
)
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
spleenszuru #672 üzenetére
Nem, a többfázisos bossok kisebbségben vannak a játékban, kicsit olcsó design elem lenne, ha mindenkinél ezt eljátszanák
Mondjuk a következő szembejövő többfázisos boss se lesz fáklyásmenet, ő kb. a játék közepén lesz. -
spleenszuru
őstag
Egyébként minden boss 2, vagy több(?) fázisú lesz, mint az első?
Tehát pl. egy "sima", meg egy démoni forma?Értem, hogy ezek a játékok a szívatásról szólnak, de amúgy ilyenkor igazán lehetne egy checkpoint, ha már legyőzöl egy formát.
-
Deck
titán
válasz
spleenszuru #670 üzenetére
Rákell érezni, de minden deflectelhető.
-
spleenszuru
őstag
válasz
Bad Pritt #668 üzenetére
Nekem is csak ennyi tudott eszembe jutni, meg persze a semmi tapasztalat, és lámaságom.
Meg hogy szerintem nem 31 évesen kellene az ilyen játékokat elkezdeni.#669Deck
Rosszul nem éreztem magam, csak felhúzott mekkora balfasz vagyok.
Easy-n viszont letehetetlen számomra a Ronin, annyi, hogy mostmár kikapcsoltam a kevesebb KI vesztést támadásnál, meg a több HP töltést a potikra, hogy ennyit legalább nehezítsen.A Wo Longban legalább jobban látszik a piros támadás (szerintem), de amúgy nem is azokkal volt baj pl. az első "bossnál" (ha Zhang Liang az), hanem a sima támadásaival.
Nem láttam jönni, és azokat kaptam be. -
Deck
titán
válasz
spleenszuru #667 üzenetére
Szerintem valami nagyon félre ment a nehézségnél a Ronin-ba, lehet majd patchelik. Maxon kezdtem de a felénél levettem. Ez a nehézség, hogy "sokkal több az enemy hp-ja, sokkal előbb halsz, sokkal kevesebbet sebzel" ez nem nehézség hanem kibaszás a játékossal. Több enemyre figyelni ezmelett, területi cuccok, a parry olyan amilyen, mellette figyelj a ki csíkra is ami lószar kb de nincs rendes fejlődés... (tudom h van r1 ki pulse) az enemyk szépen letrackelnek és akkor is kapod ha a földön vagy. (tiszta fs játék) A különböző kardstílosok erőltetése is szar, mert lehet valamelyik jobban megy de valamelyik nem, ha elrontod elfogy a ki-d és 1 kombóból meg is halsz. Az olcsó sok dupla boss fight, akiket legyőzöl visszatérnek...
Ng+on a még durvább nehézség mégrosszabb. Nekem csalódás azért, az egész OW is... Elden Ring-nek se áll jól, bár kinek mi. Nekem a lineáris pályás játékok a kedvenceim ahol működnek a dolgok, max egy Sekiro nagyság. Nioh-k, Wo Long, Sekiro, Lies of P stb...Tehát ne érezd magad rosszul, nyomd legkönyebben vagy Wo Long, Nioh vagy a hamarosan megjelenő Stellar Blade...
Arra volt jó ez a játék (Ronin), hogy közelebb legyünk a Nioh 3-hoz... Az optimalizálásáról, grafikáról már ne is beszéljünk.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
spleenszuru #667 üzenetére
Nem néztem utána, de gondolom sokkal nagyobb a parry window easy-n, magyarán több frame-nyi időd van reagálni, mint a magasabb nehézségeken. Elden Ringben pl. 2 és 6 frame között van a sikeres parry lehetősége eszköztől függően, az azért elég nagy különbség.
Azt is el tudom képzelni, hogy megszoktad easy-n a mozdulatot, beállt a kezed egy adott időpontra, viszont mediumon az még/már pont nincs benne abban az intervallumban, mikor sikeres egy parry. -
spleenszuru
őstag
Melyik számít az első igazi bossnak?
Egyébként nem tolom még, ezt a sárga kendős bosst öltem még csak meg, de szerintem amúgy nem fog menni, mert továbbiak lent.Kb. 10 órát erőltettem Ronint mediumon, de nem megy, egyszerűen kb. semmit nem tudok parryzni, cserébe gyorsan is halok.
Most visszavettem easyre, megint megy. Nem értem mi ennyire különböző a 2 között, mert amúgy nem érzem, easyn csak sikerül a parry és kész. -
S e t h
nagyúr
válasz
spleenszuru #659 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy az első boss után nem mész-e vissza azonnal roninozni.
-
Deck
titán
válasz
spleenszuru #663 üzenetére
Első végigjátszásnál felesleges buildeket tervezgetni. Mélyebb dolgok ezek a TN játékokban, mint a FS játékaiban.
Használod ami jobb, tetszik -
spleenszuru
őstag
Itt az UNRIVALED SPEAR BUILD nevű jó lehet nekem?
[link]
Amúgy elmentem első bossig, ha az az volt, hát, fasza volt... -
Bad Pritt
félisten
válasz
spleenszuru #659 üzenetére
A tigris előtt ahol több katona van, egy zászló meg tűz ott van egy nyílás a falban asszem, ahol fel lehet ugrani és tovább.
A tigrist amúgy át tudod csalni erre a hely, a tűz megoldja a többit.Amúgy korábbi kérdésedre válaszolva wood virtue. Sok hp és lesznek jó kis kardok, botok hozzá.
-
spleenszuru
őstag
Feltelepítettem, hogy a karakterem megalkossam, meg kipróbáljam.
Már az elején fogalmam nincs, hova kell menni a lvl15 tigris megölése után.Csak szaladgálok körbe-körbe, de nem látok új útvonalat, mindig visszajutok a kezdési pontra. Ill. azóta már újraspawnolt mindenki, és többé nem tudom megölni azt a tigrist, mert 2 ütésből megöl, mivel én lvl3 vagyok, ő meg 16 lett.
Lol, ez vicces lesz.
Közben Ronint áttettem mediumra, sokkal nehezebb lett, talán jó lesz képezni magam.
-
Deck
titán
válasz
spleenszuru #657 üzenetére
Ha csak a végigjátszás a cél akkor egyik se túl bonyolult. Csak használod ami jobb és begyakorlod az alap mozgást.
Wo Long: védekezés és parry
Nioh: védekezés és dodge (2be az R2+O lesz még ami új)
Persze mellé a támadásokA védekezést mindig lenyomva tartod és mellette dodge/parry-zel. Így ha elrontod akkor védekezés lesz és nem kapsz sebzést.
-
spleenszuru
őstag
Na behúztam az akció alatt, sok-sok videó után ezt választottam, nem a Nioh-t.
Az túl komplexnek tűnik, meg szeretem amúgy ezeket a 3 királyságos karaktereket.
Még nem kezdem el egy ideig, majd némi Ronin normal (talán hard, bár elvileg a gyakorlatban a Ronin hard=Wo Long difficulty, hamis teória) difficulty után, hogy tanuljak még parryt.Viszont addig egy kezdőbarát virtue-t, ahogy itt hívják, ajánlhatnátok nekem.
-
Deck
titán
válasz
spleenszuru #655 üzenetére
Igen, átérzem. Szerintem a Ronin-ba lett a leggyengébb a harcrendszer, ez a hibrid megoldás nekem nem tetszik.
A csajszi karakterrel játszani, dolgot én 100%-ban átérzem. De jön egy Stellar Blade is hamarosan
-
spleenszuru
őstag
Nioh 1 sem volt, és ha jó helyeken olvasok, az talán még nehezebb, mint a 2, meg amúgy sem akarok pasival játszani.
Így már világos a 2 közötti különbség, köszi, de bevallom, nem segített a döntésben. Szerintem még mindig jobban menne a dodge+támadás, mint az állandó parry.
Roninban mindkét módszer kell, de sokszor kifogy a staminám. -
Deck
titán
válasz
spleenszuru #653 üzenetére
Csak poénkodok tudod, mert én amúgy szeretem a Ubi gameket. Azt kapom amit várok tőlük mindig.
Melyik a nehezebb? Ez attól függ melyik megy jobban neked. A staminás klaszikus dodge-vágás kombó ahol néha van r2+o parry a piros támadásokra vagy az állandó parryzés, így a ritmusjáték (minden parryzhető) Ha megvolt a Nioh 1 akkor nem lesz nehéz a 2.
Elden Ring és a klasszikus from játékokat hagyjuk is... Fos hitbox, delay stb.Ha bármelyikbe kéne segítség, elakadsz stb tudok segíteni akár tippekkel, akár úgy h bemegyek.
-
spleenszuru
őstag
Ronin az első ilyesmi játék, amit játszom. Nagyon megszerettem, de balf*sz vagyok még a parryhez. Cserébe állítható a difficulty. Viszont ha ott a hibrid rendszer szarnak minősül, akkor a Wo Long akár még a barátom is lehet.
(Cusimát nem számítom ide, mert ott nagyon könnyű a parry).
Elden Ringet kipróbáltam, 15 perc után kiléptem, mikor 1 vágásból kinyírt az első "kinti" ellenfél, mondom jó, ez nekem nem kell.A lényeg az lenne, hogy szeretnék egy hasonló játékot majd, mint a Ronin, nagyon behúzó tud lenni ez az ázsiai cucc.
Viszont a könnyebb utat választanám először. Mivel te mindkettőt játszod, Nioh 2, vagy ez a könnyebb?"mint egy sima ubi game"
Ismersz már annyira, hogy tudd, mit kell nekem írni. -
Deck
titán
válasz
spleenszuru #651 üzenetére
Manapság szeretik mindenre azt mondani, hogy soulslike. Ahol van checkpoint, parry, stamina, dodge, nehezebb (mint egy sima ubi game) vagy meghal az adott játékos egyből megy a souls gamezés, vagy a ds copyzás stb. Tehát döntsd el ez alapján te
A Sekiro-hoz van közelebb de gyors a játékmenet mint a Nioh-ba, vagy a Ronin-ba. A Wo Long-ba minden deflectelhető (parry) viszont, ha támadsz pozitívba marad a postureöd/staminád, nem fogy el ha deflectelsz stb. Tehát nem az a szar hibrid van itt mint a Roninba. Tehát ez egy igazi ritmusjáték.
Mivel minden kinn van hozzá és sokat változott már a játék így én nagyon tudom ajánlani.
-
spleenszuru
őstag
Ez a játék pure soulslike?
Vagy inkább mint Nioh? Melyikhez van közelebb?
Bár még most sem tudom, a Nioh soulslike-e, vagy sem.
Ronin harcrendszeréhez hasonlít? Itt is látni a pirosan izzást támadás előtt, de úgy látom dodgeolni is lehet, nem mindig parryznek. -
Deck
titán
Nagyon nem kellett volna a bevált stílust lecserélni a Ronin-ra. A Nioh és a Wo Long is mestermű de úgy néz ki ez most nem jött össze. Aki hasonlót akar OW-be annak ott a Tsushima.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Kai_Rong #631 üzenetére
Amúgy igen, engem most kapott el így egy év után.
Megjelenéskor meg a demo alatt csak a hibáit láttam, mindennel bajom volt és nem tisztult le, hogyan kell játszani, ilyen Nioh at home feelingem volt a játékkal kapcsolatban, de most pár küldetésenként haladok, mellette semmi más arpg-vel nem játszok és rendesen hiányzik néha az aprítás.
Mondjuk lehet az is segít, hogy a tavalyi gimmick hülyeségek után most egy sima wood karaktert építek, az azért elég easy mode. -
floatr
veterán
Nem azt mondom h nem jó, csak h ugyanarra a sémára készült. Még a karakterek és a hangeffektek is ugyanazok. Mondjuk Gozuki az elején nagyobb szívás, mint Zhang Liang release után, de kivitelezésre nekem érdekesebb a Wo Long, nem a boss fightok kötnek le.
Valószínűleg újra sem fogom játszani, inkább az RDR2 sokadjára (: -
Kai_Rong
senior tag
Jobbnak nem mondanám, másabb
A dueleket ebben a játékban tudtam élvezni, ez kétségtelen. De sajnos eltörpül mindazzal a frusztrációval szemben, amit a szörny bossok okoztak
Illetve nekem az is a problémám, hogy kb. 2 emlékezetes boss fight van az egész játékban, míg a két Niohban ez sokkal nagyobb számosságú.
-
Deck
titán
Jó sok mindenben egyetértünk.
Remek játék a Wo Long de a Nioh-k jobbak. Minden souls game meg csak ezután jön, bár a Sekiro a legjobb. (túl rövid, szar a zene) Az OW dolog meg nem tett jót az Elden-nek bár ott az ezeréves delayes fos "harcrendszer" van. Bukfenc vág. Nevetséges na
-
floatr
veterán
A nyílt világú, sandbox szagú souls játékok még annyira sem kötnek le, mert nemhogy történet nincs mögötte, de legalább bolyonghat az ember céltalanul. A lányom játszott sokáig a ringgel, de nekem ez is olyannak tűnik, mint egy DS-sekiro öszvér. Megértem, ha valakinek tetszik, mert bejött neki több korábbi hasonló, de engem még a hypeja is taszít.
Továbbra is úgy gondolom, hogy a wo long nem egy gáz játék
-
rakkimcer
tag
DS remaster közben voltam, mikor kijött az Elden Ring, azt végigvittem, de már nem tértem vissza a DS-hez, lehet már nem is fogok, bár ha lenne egy jó ár mindháromra, akkor talán
utána folytattam a Nioh1-et, de ezt nem vittem végig, Nioh2-t meg NG+-ban hagytam abba, de visszafogok térni hozzájuk
közben a Wo Longot is megcsináltam, de a végét már nagyon untam, DLC -t nem is tervezem egyenlőre
Bloodborne közben vagyok, dungeon-t innen vehették az ER-hez, annyira ismerős mikor ott bóklászok
múlt hónapban ingyen megkaptuk a Steel Risng-ot PS-nél, nagyon bejött, rögtön végig is vittem, éppen akciós a DLC 03.21-ig, BB után ez jönegyet értek veled, ez a DS, fallen történet szál kesze-kúsza, nem igazán tudni mi merre, nincs időm, sem kedvem kipróbálni a végtelen számú lehetőséget
Nioh, Steeel Rising egyértelmű történet, elég csak arra koncentrálni milyen cuccom van, azt hogy tápolom és kész, történet szépen lineárisan megy, van egy kis segítség, mégis hol keressek valakit, valamitbőven elég volt, mire ez ER-t videók alapján végigvittem
-
Kai_Rong
senior tag
Ronin első napos, természetesen
Ezt a Wo Longot nálam a januárban végigjátszott Strangers of Paradise mentette meg a legrosszabb Koei Tecmo / TN játék nem annyira megtisztelő címétől, ahhoz képest még ez is egy remekmű lett
Nálam az utolsó DLC után törölve lett a játék, és valahogy nem érzem a csít arra, hogy újrajátsszam valaha is. -
Deck
titán
válasz
Kai_Rong #631 üzenetére
Mióta utoljára játszottam vele azóta sok minden változott. Sok új szett, fegyver, átgondoltabb loot, azt dobja amit használsz rendesen stb. Nioh-ba is a végére hozták egyensúlyba ezt. Az 1v1 humanoid fightok a legjobbak és gyors, pörgős ugye de azért itt is (minden más játékba is) néha a kamera az ellenség...
Azért, a kínai sztori nem japán (személyes preferencia kinek melyik a jobb de képtelen vagyok 2-3 névnél többet megjegyezni míg a Nioh-ból mindenkit felsorolok neked) de tényleg egy remek játék lett a végére.
Most végig megyek mind a 4 ng+on és végzek a Thousand Miles Journey-vel. Ami jobb megoldás mint az eddigiek.Amúgy igen, pihentetni kellett. A sok farm és 0 lootba belefáradt az ember a majomnál...
Ronin-t veszed?
-
Deck
titán
Visszatértem a játékhoz kicsit a Ronin előtt. És eléggé élvezem a harcokat benne
-
BOBAKILL
őstag
-
Deck
titán
Ennek a 3.dlc főbossának a 2.phase nem semmi...
-
floatr
veterán
Csak engem zavar, hogy ez a játék sehol nincs megemlítve így év végén? Mintha meg sem született volna, nemhogy díjat, de jelölést sem kapott
-
Deck
titán
Nem vagyok HP fan. Nem érdekelt különösebben se a világ és a könyveket se olvastam, csak láttam a filmeket. Sőt megvenni se akartam a játékot. De aztán platina is lett amiz nem bántam meg. A Lies of P mellett a másik cím amivel teljesen elégedett vagyok
Lords of the Fallen számomra kuka.
-
Deck
titán
[link]
Ezzel nagyon Nioh 1 érzésem támadtEz az 1 hit dolog.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
Shadowguard #616 üzenetére
Sajnos egyet kell értsek. Nekem személy szerint nagy reményeim voltak a játékkal szemben a megjelenés előtt - magát a történelmi periódust, amiben játszódik, azt imádom, az egyetem alatt végigolvastam a Három királyság története regény teljes verzióját, megnéztem az összes filmet meg rajzfilmet, ami a témában elérhető, a kínai ösztöndíjas év alatt a korszak alapján készült Sanguosha nevű kártyajátékot napi szinten játszottam. Ezt csak azért írom le, hogy lássátok, miért kellene alapból elfogultnak lennem a játék irányába
De ennek ellenére hihetetlenül alulmúlta a várakozásaimat a cucc
A sztoriból csináltak egy kínai nevekkel megtűzdelt Nioh 2-t, mindenféle logikus keretrendszer nélkül ugrálunk jobbra-balra az időben, a cutscene-ek nagyrésze a forrásművet nem ismerők számára értelmezhetetlen (sőt, néha még nekem is erősen kellett kutatkodnom az emlékeimben, hogy hol vagyunk most a timeline-ban). A harcrendszeren és a morálrendszeren kívül új ötletekkel nem igazán lehet találkozni a játékban, reskinelt Nioh / Nioh 2 pályákon szaladgálunk, reskinelt Nioh / Nioh 2 ellenségekkel harcolunk a kicsit feljavított textúrájú Dynasty Warriors karaktermodellek oldalán.
A harmadik DLC-t én tegnap kezdtem el, még csak most kezdődik a harmadik főküldi, de igazából már nincsenek elvárásaim. Az első DLC alatt még lelkes voltam és végigvittem a Soaring Dragon nehézséget is, de a többi nehézségre már nem tudom rávenni magam. Egész egyszerűen nem szórakoztató a játékkal játszani. Ez a Thousand Miles Journey se jött be, mondjuk kemény két levelt vittem végig. Nem tudom, mi és hol ment félre ennyire, de hát ez van.
Szerencsére az achievement listán a Niohkkal ellentétben itt nincs magasabb nehézségi fokozatot igénylő trófea, valószínűleg hagytam volna a fenébe az achik 100 százalékolását, ha Soaring Dragonon mindent meg kellett volna csinálniVégigviszem a DLC-t, aztán instant delete.
Kicsit bánom, hogy ez is első napos vétel volt, ráadásul a jóval drágább steelbookos limited változatot vettem meg. Mondjuk ezzel legalább játszottam egy 80-90 órát, ellentétben a szintén első napos Hogwarts Legacyvel, amivel sikerült 8 órát játszani, azóta is a polcon heverAnnyi hozadéka legalább van most a DLC-nek, hogy megjött megint a kedvem a műfajhoz, szóval ezután majd jöhet a Lies of P.
-
Deck
titán
válasz
Shadowguard #618 üzenetére
Teljesen egyetértek. A Nioh-ba minden érdekelt és értettem is.
-
Shadowguard
senior tag
A Nioh nálam már ott előnnyel indult, hogy nekem az ott szereplő fő karakterek nagyobb része ismerős volt. Itt meg van egy csomó név bedobálva, amiből talán kettőt hallottam már...
Egyébként nem azt mondom, vannak jó részei a játéknak, de összességében a mérleg nyelve a rossz felé billen. Ennél még az FF: Origin-t is jobban élveztem a csapattól -
Deck
titán
válasz
Shadowguard #616 üzenetére
Vannak jó dolgok is a játékba (amik nekem tetszenek) de úgy nagyjából egyetértek azzal amit írtál. Bár az egész történet, lore se érdekelt itt semennyire. A Nioh a legjobb
-
Shadowguard
senior tag
Játszik még valaki ezzel a csodával?
Kedden kijött az utolsó DLC, gondoltam gyorsan végig tolom, az első meglepetés ott ért, hogy valami kavar volt a mentéssel, mert a második DLC-t úgy vette, mintha el se kezdtem volna a main karakteremmel... Oké, semmi gond, letolom újra... Az endboss még mindig így fos, de legalább hellyel-közzel túl vagyok szintezve és már ismertem is, másodikra meglett.
Az új DLC nagyrészt innen-onnan összeszedett cuccokból áll, az első pálya eleje Nioh 2 Mount Tenno, a második szintén Nioh 2 Eternal Rivals pálya eleje (az amritabánya), szóval semmi extra. Az új mobok többsége is csak a régiek átdolgozása. Például a tigris most már villámot is szór, a corpse demon meg van jeges és villámos változatban is. Meg van egy remek új fegyver, az ostor... Mondjuk azt, hogy érdekes...
Na de az endboss... Érdekelne, hogy ki az aki szerint ez így ebben a formában jó ötlet volt? Alapból már a DS-ek óta rühellem amikor a boss HP-ja elfogy és hirtelen rájön, hogy neki még van egy fázisa. Valamiért ez mostanában mindenhol kezd divattá válni. A másik, hogy a qrva bossok ne meneküljenek előlem. A fight 90%-a azzal ment el, hogy a bosst kergettem és jó esetben bele tudtam ütni egyet, aztán már ugrott is a pálya másik végébe.
Mellette minden elementtel támad, nem megy fel rá semmi és ütközésig ki van húzva az élete.
Ja és P2-ben még esélyesen bugos is, mert többen írták fórumon is, hogy az egyik spell random oneshotol. Komolyan fontolgattam, hogy megtöröm a hagyományaimat és behívok valami coop partnert, oldja meg az, de 5 perc után nem talált senkit. Szóval a végén két NPC-vel öltem meg, 25re húzott morállal.
Ja és az ajánlott szint dupláján volt a karakterem, hatcsillagos fegyverrel és így volt ekkora szenvedés.
Viszont sikerült ezt is kimaxolni, a többi küldetés/párbaj már hamar meglett, azóta töröltem is a játékot... Most pedig visszateszem a Nioh2-t, az fényéveket ver erre a kalap sz@rr@ -
Deck
titán
Kinek, hogy tetszik a tuningolt Yoshitsune 2.0?
-
Shadowguard
senior tag
válasz
Kai_Rong #612 üzenetére
Jah, tegnap este végig is toltam, összeszedtem az achikat is. Elsőre a direkt DLC-k miatt csinált alt karakterrel akartam, de az utolsó bosstól besokalltam és előszedtem a main karakterem. Az biztos, hogy ezeket a hulladék DLC pályákat én még egyszer nem fogom megcsinálni, mocsok spammer bossok.
Megnéztem az új nehézséget, a tutorial pálya elég is volt. Semmi különösebb változást nem láttam, esett egy kék nadrág (az új 7 csillagos ritkaság), a boss lement másodikra, nem érzem, hogy folytatni akarnám.
Journey mód érdekelt volna, mert ott lehetne szerezni nyersanyagot a martial arts fejlesztéséhez, de egy 6 csillagos kard fejlesztéséhez kell 6 kristály, ahhoz kell 18 érme és egyet ad/pálya, de legalább három potival kellene megoldani. Harmadik pályán kaptam egy Dong Zhout, ott el is engedtem. Nem fogok azért órákat farmolni, hogy fejlesszek egy fegyvert, amit lehet lecserélek a következő pályán. -
Kai_Rong
senior tag
Tegnap kijött a második DLC. Tartalomra kb. annyi, mint az első DLC volt, annyi, hogy bekerült a journey mód, ami első ránézésre szegény ember Abyss / Underworld pótlékának tűnik.
Jött egy jó hosszú [patch notes] is.
-
Deck
titán
válasz
Kai_Rong #610 üzenetére
Hogy akadhat a játék ha offline... Utána meg gyorsítva megy. Mint, mikor bufferel egy videó, nem megy a kép de a hang igen, majd gyors utoléri...
Az online coop rész hulladék. Ami szomorú, mert lehetne jó is... Nioh-ba sose volt gond.
Endgamere szerintem ez a Moral Rank-os dolog nem igazán működik jól. Nioh-ba simán rusholtad a pályákat akár, de itt kb muszáj megcsinálnod a zászlókat és a boss még akkor is sokkal durvább lesz. Nagyon túl van tolva a sima enemyk szívossága is. Sekiro NG+ok, Nioh NG+ok-ba közel se volt ilyen. A játék a Sekiro - Nioh között akar lenni de az első nagyon messze a másiktól. Vagy az egyik vagy a másik... Teljesen értelmetlenek a buildek, csak a damage reduction-t kell nagyon használni, különben a szél is megöl. A Sekiroba jól megoldották az egészet (buildek nélkül) ahogy a Nioh-ba is a buildeket de itt semmi.
Egyik PS-em offlone-ba van és ott megy még a duplicate glitch... Szóval, mindent is megcsináltam pirosba keményebb armor szettel.
Fuxi (vagy Nuwa) ami kell NG++ra, minden kiemelt statba és kiegészítőre is damage reduction. Így nem öl meg egyből a piros.Nioh esetében, ahogy írtad is boldogan farmolt az ember... Itt meg csak a nerfek, nerfek, gondok. Ha van 1 jó glitch véletlen kb azonnal patchelik is.
Néha elindítom azért, jó játszani vele olykor olykor. A sima végigjátszást szerettem is.
Az endgame-t nem. Nem szórakoztató. Hagyni is fogom ha valami brutális módon nem változik meg...
-
Kai_Rong
senior tag
Lassan a végére érek a Soaring Dragon nehézségnek. Nem tudom, nekem ez a játék ebben a formában csalódás... Nagyon sokat kellene az utolsó két DLC-nek villantania, hogy materiálisan másképp vélekedjek róla.
A Nioh 2-ben valahogy volt értelme a Demon nehézségnek, ötletesek voltak az újítások, a "nehezítések", meg valahogy az egész jól össze volt rakva. Itt csomó pálya a copy-paste érzetet kelti (a tengeres pályán pl. kb. minden korábbi Demonic Officer egy tüzes-lándzsás istenverése lett, nagyon "fun" volt a harmincadikat kinyírni a pályán...). Alig dobál 6 csillagos lootot a játék, igaz, nem farmoltam különösebben, de szerintem ha 10 darab 6 csillagos cuccom van a Soaring Dragon 5. chapterében, akkor sokat mondok. Rengeteg pálya kész gyötrelem, a challenge kimerül annyiban, hogy jönnek veled szembe 6-10 morállal nagyobb ellenfelek, és akkor uccu neki, üssed őket, míg fel nem farmolod magas azonos szintre a pályán. Jól el van cseszve a balance is, a velem azonos morálon lévő tüzes-lándzsás szarba kell 3 killing blow, hogy hajlandó legyen meghalni, míg a nálam 3-4 morállal nagyobb krokodil egyből, a madár meg kettőből padlót fog. Bossokról már nem is beszélek, mindenki egy HP sponge, cserébe neked továbbra is elég egy piros attackot benézni, és már fekszel. A bossok spirit csíkja egy lehelletnyi nem deflectelt, de blokkolt ütéstől is kellően felmegy, te meg ütheted látástól mikulásig, hogy lecsípjél belőle.
Farmoláshoz ilyen körülmények mellett végképp nem sok kedvem van, a Niohban örömmel szedtem ki a Smithing Texteket is, itt valahogy nincs meg bennem a kellő csí ehhez.Következő nehézségnek adok még egy esélyt, de ha az is ilyen botrányosan unalmas lesz, akkor hagyom a francba, kijátszom még a maradék két DLC-t Soaring Dragonon oszt csókolom, trófeához annál több úgyse kell majd
-
Deck
titán
Nyomjátok a duplicate glitch-et, mert már fixálták a következő updateben! Erre persze van idejük..
Pirosban meglett a komplett buildem tegnap.(kivéve íj) Gyors nyersanyagozok még ha tudok reggel.
-
Shadowguard
senior tag
Nem játszottam még annyit vele, de egyébként is elég lassan jönnek a szintek
A kampány felét végigtoltam NG++-on és most vagyok 173-on.
Viszont ami jól működik ezen a szinten azok az NPC segítők
Trash-t takarítani meg szoktam hagyni őket, mert azokban nincs különbség a nehézségek között és kicsit gyorsabban lehet így haladni, de a börtönös pályán bevittem a kígyóasszonyhoz Cao Cao-t... Mire én odaértem a bosshoz már feküdt
Vagy ez minden nehézségen így működik? Bosshoz most használtam második alkalommal NPC-t... Még első végigjátszásnál visszamentem a Lu Bu-s pályára magasabb szinten, hogy majd jól megalázom és bevittem két NPC-t... Ő alázott -
Deck
titán
Az online része viszont elég szar a játéknak. Sok deflectet nem vesz be a játék, akad, megáll a játék 1pillanatra. És amúgyse az igazi többen 1 boss ellen, ez a harcrendszer nem működik se így, se ha ellened vannak többen.
(másnak mentem be segíteni)
-
Deck
titán
válasz
Shadowguard #605 üzenetére
Max levelt tudsz esetleg? Nem találok rá választ
Ahogy láttam nincs több stat a piros cuccokon, csak magasabbak a statok.
Equipment drop armor, weapon statnak örülök.
Grace inheritance jöhetne...
-
Shadowguard
senior tag
Beckoning Pine legyen rajta, mint képesség és akkor sima liba
Nekem végre kiesett az ötödik is, igaz mind csak sárga, de nekem az többet ér, mint plusz egy stat. És így minden elementális sebzésből van egy majdnem ugyanolyan példány. Lehet menet közben cserélgetni, nem kell visszamenni a kovácshoz és nem kell spell sem hozzá.
Már esett egy piros is tegnap, de teljesen használhatatlan artokkal, mérgemben megetettem inkább egy setesütivelMain karival nekem is megvolt halál nélkül a DLC, azért sokat számít, hogy azzal a karakterrel farmoltam egy keveset és nem csak abban mentem ami esett menet közben.
-
Deck
titán
Dual Sword-öt használ valaki? Lehet kipróbálom a sima helyett kicsit, tetszik hogy az Earth-re scalel. Így mehetne a heavy armor + A agility. Jelenleg medium van + A agility-vel.
-
Deck
titán
Rég játszottam de halál nélkül végig ment a dlc.
Utolsó boss nagyon tetszett
Hiányzott már a játék, jó nagyon és kedvet is kaptam az ng++hoz -
Kai_Rong
senior tag
válasz
Shadowguard #601 üzenetére
Én is haladgattam Soaring Dragonon, Lü Bu volt porondon tegnap délután. Mi coopban nyomjuk, és ott azért a HP sponge effekt eléggé érvényesül a bossoknál a coop beállításai miatt
Lü Bu-t szerintem biztosan 15 percen keresztül ütöttük, mire hajlandó volt meghalni. Hatszor ütöttük le a lováról... De amúgy összességében tényleg nem vészes a nehézségi szint, nyilván ha jól ismered a játék alapmechanikáit (és két végigjátszás alatt azért kitanulható), akkor nagy probléma nincs. Nyilván a damage outputot lehet jobban min-maxolni.
Érdekes coop bugokba futottunk amúgy bele: revenge-es ellenfeleknél néha az egyik játékosnak 5-tel magasabb morált mutat az adott ellenfélre a HUD, de a damage-ben ez nem igazán látszik
-
Shadowguard
senior tag
válasz
Kai_Rong #600 üzenetére
Nem hiszem, a Beckoning Pine a megjelenés óta OP
Az osztódó eunuch-ot is azzal öltem meg, röhögve és soha nem értettem, hogy másoknak miért annyira megakasztó. Mióta a DLC-re csinált karakteremmel jártam ott halberddel már értem.
Közben meg módjával pörög a NG++ nálam, haladok sorban a küldetésekkel, most végeztem a Lu Bu-s pályával. Egyelőre elég meh...
Első két pályán teljesen megörültem, hogy rendberakták a drop rate-et, esett egy rakás piros (6 csillagos) cucc, azóta meg alig. Mutatóban van egy-kút DLC-s ellenfél, pár helyen kicseréltek a nagyobb mobokat útközben, de semmi extra. A max morál szint 30 lett, a bossok is azon kezdenek, cserébe mi is ki tudunk farmolni +5 szintet táposabb ellenfelekből. Különösebb kihívás nincs bennük így se.
Az is papíron jó dolog, hogy a bossok már csökkentik a max morálunkat is, ha eltalál a critical, de az említett Lu Bu például oneshotolt vele, szóval nah...
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple Watch Series 7 45mm GPS+Cellular, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest