Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #6237 üzenetére
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Vagy nem. Bár remélem, hogy igen. De az, hogy XY csinált egy Z játékon az még nem azt jelenti, hogy a Fable is jó lesz. Láttunk azért nem egy nevesebb játékfejlesztőt, csapatot akinek egyik cégnél csinált játékuk klasszikus, viszont egy másik cégnél csinált játék ugyan azzal a csapattal még arra sem érdemes, hogy lewarezoljuk (vagy mai nevén: arra se való, hogy Game Pass-ba legyen).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Részben érthető is, meg idegesítő is. Érthető, mert ha dobnák a One verziót akkor már dobni kéne azokat a kodókat is amiket azért raktak bele mert futni kell One-on is. Plusz ha már dobják ezeket akkor érdemes úgy áttervezni a játékot, hogy ki is használja SX-ben lévő technológiát. Ez viszont azt is jelenetné, hogy még a 22-es dátum is korai lenne. Viszont azért idegesítő, mert így ez tényleg csak egy Cross-Gen játék lesz, amiben elég szűk keresztmetszet lesz a One gyenge CPU/HDD része.
Illetve a One elhagyása elleni érv lehet még az, hogy megint lábon (már még lehet azt a szétlyuggatott véres-cafatos csonkot annak mondani ) lőnék magukat.
Bár ugye azt sem szabad elfelejteni, hogy ha 10 évre terveznek vele akkor így-is úgy-is el kell majd engedni a One kiadást, mert még 10 évig támogatni ezt a konzolt nevetséges lenne (GTAO effektus). Én azon vagyok, hogy inkább most engedjék el, mert elégedetlenkedők mindig lesznek (GTAO esetében még most is olvasni olyan hozászolásokat a kirakott az update-tek idején kirakott Fb/Twitter hírek alatt, hogy ez a frissítés (miért nem) jön PS3/X360-ra).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Beniii06 #6830 üzenetére
Mert ez csak ez a 3db limitált kiadású, kereskedelmi forgalomban nem kapható konzol lesz, nagyon sok ilyen konzolt csináltak már, hogy max. egy-két db készült belőle, és azt is max nyereményjáték útján, vagy jótékonysági árverés útján lehetett megszerezni.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #7371 üzenetére
Ez Xbox One X nem Series X!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Aciduzzu #7422 üzenetére
A Series S felépítése megegyezik az SX felépítésével. Csak az S-ben ugyan annak a GPU architektúrának a gyengébb kiadása került bele, valamint fele akkora SSD-vel rendelkezik mint a nagy testvére. Illetve állítólag ebben csak 10-12Gb RAM-ot fog tartalmazni, mivel alapvetően egy 1080p/1440p konzol lesz így nincs szüksége 4/8K-s textúracsomagokra. A One X viszont egy felturbózott 2013-as One. vagyis egy jelenleg 7 éves technológiára épül (de lehet az 10 is). Az Series X|S viszont az AMD 2020-as technológiáját használja. Vagyis ez a TFlops nem mérhető csak így szimplán számtanilag össze a PS4 Pro 4,2 és az One X 6 TFlops-os teljesítményével. Hatékonyságban jobb ez a 4 mint a One X 6-ja.
Illetve azt se szabad elfeledni, hogy ez nem a One X utódja lesz, hanem a One S-é.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz FollowTheORI #7434 üzenetére
Hát így jár az ember ha telefon írja és szerkeszti a hozzáoszlásokat. Néha kimarad, felülírodik pár dolog az "intelligens" kijelölés miatt
Ugyanis ahogy birorichard is írta úgy értettem a szimplán számtanilagot, hogy hiába ugyan az a Tflops szám (1Tflop=1Tflops), hogyha sok másik tényező is közrejátszik. Amire válaszoltam az az elég sok helyen felmerülő panaszkodásra, hogy: "Hát a One X 6 Tf-es ez meg 4 így fölösleges váltani azoknak akiknek One X-e van"!. Ez kb. olyasmi mint ami volt anno a P4/Core 2 Duo (vagy eleve az előtti intel/amd párharc idején) váltásakor, az akkor átlag, akik csak a GHz száma alapján ítélték meg egy CPU gyorsaságát.
Vagyis egy One X/Series S valós, játékbeli teljesítményét nem kizárólag lehet annyival elintézni, hogy az egyik 6 a másik 4 Tflops-os, és ezért a One X gyorsabb, és fölösleges gy a Series S.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Aciduzzu #7444 üzenetére
Rossz hírem van, nem volt a kérdésed, hanem ez: "Ha ez igy van, akkor kerdes megeri-e egy X1X-nel gyengebb konzolt megvenni next gen konzol cimszo alatt.."
Ugyanis hiába rendelkezik nagyobb számítási teljesítménnyel a One X, ez nem befolyásolja azt, hogy Series S-en elég nagy valószínűségeloszlás minimum ugyan-úgy, de inkább jobban fognak futni a One X-es játékok mint egy sima One X-en valaha is (mégha abba is SSD-t teszel).
Egyrészt mivel erre minden "nextGen" játék meg fog jeleni, míg a One X-re nem. Másrészt maga az MS is 1440p/120fps-re promotálja a konzolt (SX ugye 4K/120fps), következő generációs játékok esetében.
Vagyis lehet, rossz volt a szóválasztás, de én ezt úgy értelmeztem, hogy hiába számtanilag a 6 több mint a 4, de ez neked a kész termék esetében (Series S), nem fog megmutatkozni. Sőt!De egyébként rá lehet keresni a neten, hogy leginkább manapság miért értelmetlen pusztán a tflops alapján összehasonlítani a dolgokat.
De visszatérve az eredeti kérdésedre. Igen! Megéri a jelenleg One X-el rendelkezőknek is váltani Series S-re!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #7987 üzenetére
Ha jól emlékszem nem azt mondták, hogy nem lesz elég, hanem azt, hogy még nem tudunk erről semmit (hogyan működik maga a BC). De mivel csak 7.5GB RAM lesz benne és nem 9.5 amit a játékok használhatnak, így kérdéses a dolog. Plusz még lassabb is a memória kapcsolati sebbéssége, mint a One X esetében. Viszont egyrészt azt sem szabad elfelejteni, hogy ez a az érték a maximálisan használható mennyiséget jelöli. Plusz maga az adatátviteli rendszer is másképpen van megoldva (XVA), ami befolyásolhat egy-két dolgot.
Tényleg One X-en voltak natív 4K-s textúrák (tehát nem felbontás, hanem maguk textúrák is 4K vagy ahhoz közeliek voltak volt, vagy csak a felbontás stabilabb Frame rate. Mert ne feledjük, hogy a 360/OG Xbox címek egy része is úgy futott 4K felbontásban, hogy nem tartalmazott 4K-s textúrákat (maximum 720p-s). Vagyis lehet, hogy maguk a BC-s játékok a One S verziót használják, de a BC rendszere miatt azok ugyan-úgy natív 1440p/4K-ban fognak futni Series S-en. Ugyanis a GPU van olyan erős önmagában ha nem erősebb mint a One X-é ezt a df videóban el is mondták.
Mert bár RDNA2 alapú kártya még nincs a piacon, de azt viszont lehet tudni, hogy már a RDNA1 alapú kártyák is sokkal gyorsabbak voltak az alkalmazásokban mint a GCN alapúak. Pl. a 9.75Tflops-os RX5700 XT (RDNA1) vagy 15%-al gyorsabb mint a 13 Tflops-os Vega⁶⁴ (ami a One X-ben is lévő Polaris fejeltebb változata)..Úgyhogy majd megtudjuk ezt.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
A baseline konzol a lényeg. Vagyis eddig ezt úgy oldották meg, hogy One | PS4 volt az minimum rendszer amin futni kellet, mivel valószínűleg 10-böl minimum 8 konzol e, de inkább 9 ebből került ki mindkettő oldalon. Most ez a lett volna a PS5/SX (kb. hasonló hardveres képességek), de ezt borítja fel a Series S. Aminél még maga a GPU sebessége nem is lenne talán probléma, de nagyon durván visszavágott memóriarendszer viszont igen.
Amit viszont fejlesztői oldalon nem értek az a csodálkozás, hogy ez nekik szívás. Hiszen nem hiszem, hogy erről a gépről csak most szereztek tudomást.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ha így lett volna akkor nagy eséllyel azért az MS még változtatót volna a dolgokon, hiszen nekik készítik, a fejlesztők fognak vele dolgozni. Plusz ha jól emlékszem akkor magát a rendszert már 2016-ban elkezdték tervezni (Crazy Beard Guy mondta). De ismerve az MS hozzáállását, lehet, hogy panaszkodtak nekik, de az MS meg elintézte azzal, hogy **** *** mi vagyunk a Microsoft, a világ egyik legértékesebb cége. Ez a fajta felfogás azért megvan náluk. De ott ha emlékszel ott van az is, hogy a fejlesztők sírtak azért is, mert sz*r volt fejleszteni One-ra is mert gyengébb a gép, meg bonyolultabb az SDK a PS4-el szemben. mondjuk ez igaz is volt, és tényleg nehezebb (volt) fejleszteni One-ra (pontosabban ugyan azt a munka több időbe telt megoldani)
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #8003 üzenetére
Ezért volt kérdés az, hogy vajon mennyi azon játékok száma akik tényeges 4K-s textúracsomagot használtak a One X verzió esetében a jobb minőségért és nem csak felbontás növelést használták a jobb képminőség érdekében. Ugyanis elég sok 4K-s játék One X-en nem igazán foglat több helyet mint One S-en. Persze az is benne van, hogy a One S-re is leszedte a 4K-s pakkot, csak nem használta. Illetve még ott van az is, hogy a töltési idők gyorsabbak One X-en mint One S-en, ugy, hogy elvileg a HDD olvasási sebessége nem módosult nagyon, de a 4K-s textúrák elviekben négyszer többet keljen, hogy foglaljon mint a 1080p-s.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #8031 üzenetére
Szeretnél te is gender-reveal party-t magadnak?
De egyébként csak a szokásos MS felé kommunikáció...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #8033 üzenetére
A külön hangszigetelt játékszoba még nincs kész?
Nálam megint gaming válság van... nincs mivel játszani a 400 saját+GP címek közül . Úgyhogy a One X most megint Netflix eszköz lett 95%-ban (a maradék 5% az RDO napi challenge-ek, hogy megmaradjon a streak, meg YouTube)...
btw. az MS is megerősítette, hogy Series S-es, a One S-es változatban fognak futni a BC-s játékok:
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #8036 üzenetére
A Dark már megvolt, most a Gotham-et kezdtem el, de nagyon
butalátszik, hogy országos TV-re szánták és néha fáj nézni (mondjuk így a 2.-3 évadra már azért jobb lett).Max. gyorsabb lesz a lod, de marad One S szinten. Ugye a BC-s játékokhoz (mármint ami a BC-ben fog futni, nem fog natív Series S|X patch-et kapni), nem nyúlnak hozzá, csak a rá épített emulátor csinálja meg az extrákat is (most is így van, hogy pl egy One X-es 360-as 4k játék azért 4k mert az emulátor meg tudja csinálni). De ugye lehet egy DLSS szerű megoldással is 4k-t elérni.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
válasz Aciduzzu #8573 üzenetére
Én igazából ezzel az árazással, és bejelentésekkel azt látom inkább, hogy Sony tart, tartott inkább az MS-től. Ami igazából értelmetlen, hiszen azt látni ma, hogy alig bírják az üzletek az elrendelést.
Eléggé valószínű, hogy ezt az árat a Series S|X árazása eléggé befolyásolta. Főleg a PS5 Digital árazását. Hiszen , hogy te is írtad, lényegében $100-al többért kapsz egy közel lemezmentes Series X szintet (ami ugye PS5). Ebben a +$100-ba benne van a közel dupla méretű és dupla sebességű háttértár, a közel kétszer akkora méretű és sebességű memória, és a 2,5 erősebb GPU. Megfejelve ezt a sokkal nagyobb méretű konzollal (amiben azért van anyag meg táp), és egy elég sok technikai újdonságot felvonultató kontroller az Xbox kontrollerhez képest (beépített 1600-as aku, touchpad, haptic feedback, mikrofon, meg még ki tudja mi). Illetve nem tudni, hogy most a Tempest 3D engine az egy külön hardver, vagy csak egy szoftverkörnyezet, mert azt is lehet tudni, hogy a Series S|X-ben is hardverileg egy ugyan olyan erős audio egység van ami olyan erős mint a One X-ben lévő 8 Jaguar mag (PS5 esetében is azt mondta Cerny, hogy a Tempest Engine az olyan erős mint a PS4-ben lévő 8 Jaguar mag).
Vagyis én úgy látom, hogy bár a Sony tudja, hogy konzoleladásilag ezt a generációt is megnyerni, azért nem bízta ezt a véletlenre, megha ez neki veszteséget okoz PS5 eladásban (megemelt játékárak, sok-sok érkező third-party konzol exkluzivitás).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igen, ez az ára. Majd meglátjuk, hogy mennyire jön be nekik ez. Bár ugye a €80-os ár az leginkább az exkluzív címekre vonatkozik. Xbox esetében ugye azok benne lesznek a GP-be. Bár majd ha jönnek a kizárólag nextGen AAA multiplatform címek akkor majd látjuk, hogy mindenki így gondolkodik-e. De elég szép áremelést kapott az EU/UK ($70/£70/€80) játékokban (hardver-ben maradt a $499/£449/€499).
Hogy miért abban lehet az is szerepet játszik, hogy talán az észak-amerikai piac az ahol nincs brutális Sony dominancia. Ott olyan 55-60/45-40 az arány a PS javára, míg itt az EU-ban és a UK-ben olyan 80% fölötti a PS4 részesedése (A Switch-et nem veszem most ide). Vagyis alufólia sapka gondolkodással bele lehet magyarázni azt is, hogy az EU-ban ennyiért is megveszik, mert mindig is kék volt, de az US-ben azért komoly konkurencia az MS.
Def26: Hivatalosan a Xbox-ot csak szeptember 22 után lehet előrendelni. a PS5-t meg tegnap óta.
De amúgy az nem volt kérdés sose, hogy a több PS5 fog elkelni ebben a generációban mint Xbox Series S|
X. Az már más kérdés viszont, hogy milyen arányban. És ettől tarthatott a Sony, hogy most nem lesz meg a több mint dupla annyi eladott konzol (vagyis kicsit szűkülhet a piaca).[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
negyven2
veterán
válasz zsozsa74 #8650 üzenetére
Csak megjegyzés képen. Konzolokból eddig nekem csak Xbox volt. És a következő is az lesz. A PS3-as korszak meg azért indult nyögvenyelősen mert eleve egy év késsel (EU-ban másfél), és jóval drágább jelent meg. És ott ellátási problémák voltak az elején. Ráadásul ott volt egy nagyon erős és sikeres marketing is az Xbox 360 launch mögött
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Rigormortiis #8709 üzenetére
Ami akkoriban még senkit sem érdekelt. Hiszen nem volt Digital Foundry aki megmutatta volna a különbséget, nem volt Social Media, ahol folyamatosan ment volna a fikatenger, a másik hibáinak a folyamatos emlegetése, lejáratása (bár a "hardcore"-ab rétege a fórumokon azért már gyakorolt). És nem voltak véleményvezérek se, akik a YouTube/Twitch stream-ben mondták meg volna, hogy mit kell gondolni...
Még persze ha egy játék érdekelt akkor azt végig kellett játszani, és nem végig kellett nézni egy stream-et róla (bár elképzelhető, hogy volt olyan akinek elég volt egy végigjátszás elolvasása is ).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
--del--
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #9388 üzenetére
Hivatalos oldalon valószínűleg majd csak holnap lesz ár leghamarabb. Jelenleg csak annyi van ott (hivatalos aloldal) információnak, hogy 3 év garancia lesz rá.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
upsz megint késő...
--del--
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
-
negyven2
veterán
Jelenleg a Sega Sammy Holdings-nak olyan 3.5 milliárd dollár a piaci értéke. Kérdés, hogy kell-e az MS-nek a Arcade, Pachinko, Pachislot üzletág...
Plusz a Japán cégek bár alapvetően jó viszonyban szoktak lenni US cégekkel, de nem igazán szeretik eladni magukat Japánon kívül.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bogyi007 #9932 üzenetére
Az első Xbox megalkotásakor felmerült az, hogy meg kéne venni a Sega-t, de Bill bácsi azt mondta, hogy a Sega önmagában nem lenne elég erős a Sony/Nintendo ellen. De volt olyan ötlet is, hogy akkor vegyék meg a Nintendo-t, (és/vagy a Square-t). De ezek túl sokba kerültek pénzügyileg (pontosabban pénze volt rá már akkor is az MS-nek), plusz nem is adták volna el magukat.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #11165 üzenetére
Mivel logikusan végiggondolva a QR úgy működhet, hogy az aktuális memóriaállapotot kirakja a belső SSD-re. Ezért működik pl. akár külső HDD-n lévő BC-s játékokkal is, hiszen magán a belső SSD-n lehet egy fenntartott 40-50GB-os rész ami csak erre lehet használni. Mivel a BC-s játékoknak max. olyan 9-9,5GB-os memory dump-ja lehet, ezért azokból természetes, hogy több tárolható így, mint a ~13GB foglaló natív SX játékokból.
Amúgy érdekes ezek a betöltési idők mert lényegében ahány teszt annyi idő, és van hogy akár 20mp különbség is köztük.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Silεncε #11588 üzenetére
Külön csapat dolgozik rajta már jópár éve (direkt ezért vették fel őket). A Horizon-os Playground at továbbra is FH-t fejleszt. Gondolom párhuzamosan a FM-al, hogy annak megjelenése után évente jöjjenek az új részek. Vagy itt is bevezetik azt, hogy lesz egy Forza Motorsport amit folyamatosan bővíteni fognak (mint ahogy a Halo-val is tervezik). Horizon esetében ez picit nehezebb.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz ProEvoFan #11706 üzenetére
Innen szedte ez ezt az infót. De ez semmiképpen sem tekinthető hivatalos számnak, mivel állítólag ők egy 2 milliós random Xbox Live profil alapján számolják ki a ezeket. Ez alapján a bekerülés után, kb. tízszeresére emlékedet játékosok száma. A GP eleve nem arról szól, hogy ha bekerül egy cím akkor arra egyből 15m játékos ugrik rá. Hanem, hogy ott lesz a lehetőség számukra, hogy kipróbáljak. Ez ebben az esetben az az addigi max. 2,7k játékost felnyomta olyan 27k-ra. De a Doom Eternal -most csúnya szóval élve - aránylag bukás volt, és réteg játéknak tekinthető az átlag GP felhasználónak.
RDR2/GTAV GP-ben való tartózkodásának ideje alatt nem tudjuk a valós számokat, de pl. RDO esetében miután kikerült nagyon érződőt, hogy baromi sok játékos tűnt el. Pontosabban a rengeteg alacsony szintű, agresszív vérpisti, akikkel mindenhol össze lehetett futni, és csak PvP láttak a játékban (persze azóta átlag 4-6 fő van egy lobby-ban de nem az alacsony játékosszám miatt, hanem mert a sz*r szervereket így próbálja meg működőképes állapotban tartani a Rockstar).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #11711 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem, viszont a Hulu meg a Disney+ ott léte eléggé az sugallja, hogy ez a 2 milliós random profil USA-ás. És bár ez nem Xbox alapú profil mérés, hanem W10 alapú, de azért látszik, hogy a játékos szám maximumok, az megegyezik azzal, hogy az USA-ban mikor ülnek le játszani, filmezni.
És egyébként itt is látszik (legalábbis ha valósnak vesszük ezeket az adatokat), hogy 2013-ban miért erőltette az akkori Xbox vezetés a Tv-Tv-Tv dolgot. Hiszen már akkor is voltak kimutatások arra, hogy a 360-at (de még a PS3-at is) nagyon sok felhasználó Media Center-ként (Netflix/Youtube) használta a játékok mellett. Simán elképelhető az, hogy akkor is a legnépszerűbb alkalmazás a Netflix/Youtube páros volt, népszerűbb mint bármelyik játék.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Edgar2621 #11731 üzenetére
Pedig a PS4 talán a megjelenése óta, vagy nem sokára rá már tudta azt, hogy a konzolon lévő játékokat akár a világ másik végéről is tud játszani (Playstation Remote Play a neve). Ha jól tudom akkor Sony telefonokkal és PS Vita-val működött, de talán már van Android/iOS alkalmazás is (de majd kijavítanak).
Madwe:
Igen, sima FAT One-al is működik már a Console Streaming bárhová a világba.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #12636 üzenetére
Még én se néztem meg a videót, de pl. amikor FAT One-ról váltottam One S-re, akkor ugyan azon a 1080p-s TV-n a One S képminősége (főleg a színek tekintetében) sokkal jobb volt. Ráadásul a konzol beállításokonbse változtattam (vagyis a FAT elmentett beállításait használtam S-en is, nem állítottam be újra).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az HBO GO az HBO Magyarország elmondása alapján készül... már vagy 7 éve. Igaz nem kell vele sietni, hiszen láthattuk, hogy pl. egy God of War, vagy akár egy Red Dead Redemption 2-nek is kellett vagy 7 év miére elkészült, vagyis jó munkához idő kel, nem kell siettetni a fejlesztőket
Amúgy egész EU-ban nincs app. Ami van fent az egyrészt US, másrészt meg csak a nevében HBO GO/Now/Max, de nincs sok köze az ittenihez.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mivel aktuális profil, aktuális memória állapotát menti el (így ésszerű a működése) egy az SSD-n külön fenntartott területre (ez is benne van a 200GB-ba), így az
vanlehet részben amit chipesz is írt, hogy ha ugyan azt a játékot hozod vissza akkor kivág a kezdő képernyőre (kb. az lehet mint amikor most, egy futó játék alatt profilt váltasz).
Vagyis elviekben szerintem (mivel hivatalos infó nincs erről), működhet úgy, hogy a 6-os limit megmarad, de profilokon keresztül. Vagyis a példád működhet addig amig el nem éri a rendszer azt bizonyos maximálisan tárolható memodump limitet. Plusz ugye online játékok esetében ilyenkor ugyis kivág a szerverkeresőig.Azt meg szinte kizártnak tartom, hogy minden profil külön QR funkciót kap (hiszen az profilomként lenne x*13,5GB).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Kupon kunyeráló
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vírusirtó topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen