Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz confuser #191 üzenetére

    "Azt lenne jó megtudni, hogy a munkahelyem üzemi étkezdéje/büféje milyen MCC kóddal üzemel"

    K&H hitelkártyás munkatársat keress, aki ott vásárol, ott látszanak az MCC kódok az online felületeken és a számlakivonaton is. Vagy ha ha már említetted a Curve-öt, én ott kérdeztem már rá ügyfélszolgálaton konkrét tranzakcióhoz tartozó MCC kódra, és elég gyorsan válaszoltak.

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz N0R #129 üzenetére

    Köszi, hogy megnézted!

    Nekem sem sikerül végigvinni. Már az első lépésnél problémásnak érzem, hogy nem a jövedelmemet kérdezi, hanem a K&H-hoz érkező jövedelmemet. Ide 0-t írok, amit átír 1-re, és nincs olyan lehetőség, hogy a nem K&H-hoz érkező jövedelmemet megadjam. A folyamat utolsó lépésénél pedig ezt kapom: "Szolgáltatás jelenleg nem elérhető. Kérjük próbáld meg később!". Erről nem derül ki, hogy pont most tényleg nem elérhető, vagy azért írja ki, mert nincs K&H-s folyószámlám, amin ellenőrizni tudná, hogy valóban érkezik-e 1 forint jövedelem oda.

  • vnorbi

    aktív tag

    válasz confuser #124 üzenetére

    Köszi a választ. Axioma és más esetét olvastam már korábban, ezért tartok ettől kicsit. A helyzet kb egyezik, a K&H-nál csak hitelkártyám van folyószámla nélkül, és rendszeresen koppra le van merítve. Időben visszafizetem a teljes tartozást minden hónapban, az évek alatt egyszer sikerült elszámolnom egy héttel, hogy mikor terhelik az éves kártyadíjat, amiatt lett egy túlhívási büntetésem.

    Elolvastam a K&H-s jogi tájékoztatót idő közben, ami általánosságban szól a hitelkártya online igényléséről, de ezt adja be az a keretemelésnél is. Bankfióki személyes megjelenés nincs a folyamatban. Elvileg csak pozitív bírálat esetén jut el a folyamat odáig, hogy az ügyfélnek legyen elfogadási és aláírási lehetősége. Annyi probléma azért van, hogy az én nyilatkozatom, a K&H-s számlámra érkező jövedelmem és a KHR alapján megy a bírálat, viszont ugye nincs K&H-s számlám, amit ellenőrizhetnének.

    Lehet, hogy azért április elején rápróbálok.

    Azt esetleg valaki megnézné, hogy neki a folyamat első képernyőjén mit ír be új keretként az app? Ez módosítható, és a megnézése még nem számít a folyamat elindításának. Nálam a jelenlegi keretem 10 ezer forinttal növelt értéke szerepel itt. Az nem derül ki, hogy ez már egy kalkulált / ajánlott összeg, vagy csak a minimális emelés, amit kérni lehet.

  • vnorbi

    aktív tag

    Most vettem észre a K&H mobilbankban, hogy van hitelkeret-emelési funkció. Próbálta ezt valaki? Elsülhet rosszul? Például beküldöm az igényt, aztán úgy bírálják el, hogy csökkentés lesz emelés helyett?

    Két-három alkalommal fiókban nekifutottam már ennek, az elmúlt években, de folyton elhajtottak, hogy úgyse kapnám meg, bele se kezdjünk. Ha ez itt valami automatizált folyamat, ahol ügyintéző nem akadékoskodik, akkor adnék neki egy esélyt. Ha viszont az a vége, hogy fiókba kell menni lepapírozni, akkor nem fárasztanám magam vele.

Új hozzászólás Aktív témák