Aktív témák
-
rATdrAgOn
senior tag
Nagyon egyszeruen meg lehet oldani barmilyen cegnel a garancialis cseret :)
Ugy kell visszavinni a megbizhatatlan cumot, hogy mar atlepjen az SKSH hatargorbe tulso felere. :)
Es akkor nincs keccmecc, cserelni kell. :)
(Ha valakit erdekelnek a tuti kulserelmi nyomok nelkuli megoldasi modszerek, irjon mailtot :DDD)
Elnezest kerek a zavarasert.
rATMAN of CrimS0n jIHAD
CrimS0n jIHAD pC sERVICE cHIEF eNGINEER ;] -
L3zl13
nagyúr
Igazad van Den! Ez csak a történet egyik oldala, úgyhogy most jöhetnek mindazok is irkálni akiknek pozitív tapasztalatuk volt az adott cég szervízével...
Nem tudom lesz-e ilyen jelentkező, de ha igen akkor ez máris nem fika topic, hanem tapasztalatok összegzése.
Másrészt pedig, ha mást nem is mond ez a topic. A tapasztalatlanabbak annyit esetleg leszűrhetnek belőle, hogy azért mert egy szervizes azt mondja, hogy nála jól működik egy alkatrész, az még koránt sem biztos, hogy úgy is van.
Hol hozzá nem értésből, hol egyszerűen lustaságból megpróbálják visszatolni a cuccot a vevőnek. -
Tombi
őstag
végigolvastam..szerencsémre velem még ilyen nem történt (pedig megfordultam már pár szervizben ) ELLenpéldának szeretném felhizni a V*siontek-et , haverral bementünk egy problémával szépen leültettek 5 perc után '' jöjjenek kérem '' rövid társalgás után mondott egy lehetséges hibát ami nagyon gyakori és ráillenek az elmondottak , és később beigazolodott ! Van még pár igen korrekt hely a tarsolyoban akit érdekel email-ben elmondom !
-
Zoltán
őstag
Nem olvastam végig a topicot, de nem is kell, sajnos nekem is van rossz tapasztalatom a kékhal szervizével. A boltban az eladók hozzáértők és segítőkészek voltak, de a szervizükben csak primitív bunkókat találtam, akik még köszönni sem tudnak a vevőnek, nem is tettem be a kékhalba azóta a lábam...
[Szerkesztve] -
yossarian
aktív tag
lejáratás? lehet.
különben nem volt szándékombvan lejáratni senkit, inkább figyelmeztetés azoknak, akik még nem tapasztaltak ilyet, hogy nem kell mindent elhinni amit az ilyen helyeken mondanak.
a procit kicserélték, ez igaz, de ez viszont hozzátartozik a szerződésben leírtakhoz, kutya kötelességük volt. (ha nem cserélték volna ki be is lehetett volna perelni őket.)
különben elnézést kérek, ha bárki lelki bekéjét megsértettem volna szerény kis történetem elmésélésével, ráadásul úgy hogy nyitottam egy másik topikot.
bűneimért a pokol tüze emésszen örökké.....
:P -
yossarian
aktív tag
ja, és állom a fikázást, mint egy betonfal. csak tessék, csak tessék...:P
-
Polesz
addikt
Nem ízlett a karácsonyi ebéd? :)
-
TitiRii
senior tag
sajnos sok boltban van ez igy.
nem értem egy cégnek miért éri meg olyna embereket alkalmazni akik nem értenek hozzá?
nem hiszem hogy azok akik értenek is hozzá anyival drágábban válalnák el.
pl én havi netto 80ért szo nélkül elmennék szervizesnek suli mellet is
és akkor ne beszéljünk arrol hogy az ilyen nagy cégek szervizesei menyit kaphatnak
persze azért vannak kivételek találkoztam már nagyon hozzá értő szervizesel is:) -
yossarian
aktív tag
Üdv mindenkinek,
most olvastam Panther veszzőfutását xp procijával, és eszembe jutott hogy leírjam az én történetem is. Ha nem haragudtok meg érte.
Kb egy-másfél hónapja vettem egy xp procit (2200+), elég sokat vesződtem vele, hibás volt, de ez egy korábbi fórumom témája volt, és meglehetősen ki lett vesézve.
[L]http://prohardver.hu/rios3_forum.php?mod=40&id=29852[/L]
nem is ez a lényeg.
visszavittem a procit, hogy hibás, cseréljék ki, még szerencsére a 3 napon belül voltam. mondom az egyik nagypofájú szervizesnek (bocs a kifezejésért, de tényleg az volt, beképzelt, ő lehetett a rangidős), hogy rögtön a prime-mal kezdje a tesztelést, mert az 2 mp alatt kidobja, hogy hibás. Elkezdi tesztelni, eltelik bő félóra, talán több is, és a végén azt mondja nekem, hogy ez a proci teljesen jó, semmi baja. kérdem: prime-mal nézte? válasz: nem. kérdem: miért nem? válasz: ők ezt nem szokták használni (itt jegyzem meg ez a legalapabb tesztelő progi), és más progival megnézte, semmi baj. mondom neki nézze meg, de ő nem nézi meg, nem érdekli, és hogy ne én mondjam meg neki hogy mi a dolga..... persze kicsrélni se tudták, elküldtek a másik boltjukba, hogy ott van ilyen proci. de azt a hozzá nem értést, taplóságot, beképzeltséget amit ott láttam.....hallottam miket beszélnek, és komolyan mondom olyan síkhülyék a dolgokhoz, hogy az hihetetlen. de ez nem is lenne még baj, nem lehet mindenki hozzáértő. DE KÖNYÖRGÖM, EZÉRT MÉG PÉNZT IS KAPNAK!!!!!!! ez az ami igazán felháborít..
utána a másik boltban, detto ugyanez, bár a szervizesek kicsit normálisabbak voltak, de ismét bizonyították hozzánemértésüket. lefuttattak egy 3dmarkot, és teljes bizonyossággal kijelentették, hogy a procinak semmi baja.....
ezután mondtam, hogy akkor sem érdekel, ezt én el nem viszem, és adjanak helyette másikat. úgy is lett.
sorry a hosszú szövegelésért, de ez most úgy kijött belőlem. gondolom sokaknak volt már hasonló tapasztalata. de már egyszerűen undorodom, ha egy ilyen szervizbe kényszerülök, szerencsére csak nagyon ritkán kell.
mindenkinek további boldog karácsonyt!
[Szerkesztve]
Aktív témák
- BestBuy topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- World of Warships
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Autós topik
- A Redmi 15 5G-t power bankként is lehet majd használni
- Könyvajánló
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- BESZÁMÍTÁS! LG 24MB35PM 60Hz FHD IPS 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest