-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsozsa74
őstag
Én nagy damper hívő voltam (kizárólag féken), de miután kipróbáltam a BPK-t, már meg is szabadultam tőle. Van, aki ráteszi a gázra, de szerintem az elég perverz...
Meg az összes damper, amivel eddig találkoztam (3), egy idő után (elég hamar) elkezd szörcsögni, nyekegni, hogy szépen fejezzem ki magam. Valami a "töltelékkel" nem okés. Ettől még működik jól, de idegesítő az érzés. Viszont a BPK mondhatni kötelező! Igazi "pain in the ass" kategória a beszerelése, aztán meg egy másik elasztométer kombináció beszerelése, amíg jónak nem érzed, de megéri az anyázást... 
-
JulesTS
addikt
Át kell alakítani Fanatec kompatibilis kézifékre:
https://4utem.blogspot.com/2022/10/hall-elemes-kezifek-fanatec-csp-v3-hoz.html -
Brain75
senior tag
Az E-break funkcióhoz gombnyomást kellene emulálnia a kéziféknek. Mivel analóg jelet ad csak ezért nem fog valószínű működni.
Az én kézifékem amit gyártok, tud analóg és digitális jelet is kiadni, ezért az olyan játékoknál ami gomnyomásos kéziféket kér és nem lehet analógot használni, is használható.
Szerintem ez a gond.
-
tom120514
őstag
Bocs, tegnap elkezdtem írni választ de elvesztem
A NLR nem tudom milyen, nem últem olyanban, de ha a meglevő szék nem cockpitet jelent akkor kelleni fog a DD-hez valamilyen.
Szerintem a T-LCM után a CSL LC előrelépés, de tényleg egyéni, ki kell próbálni.
Mivel nemrég, amikor ugyanígy tipródtam, csak én azon hogy kell-e DD, itt a topikban kaptam lehetőséget kipróbálni, ezúton én is felajánlom hogy a CSL LC-t nálam ki lehet próbálni.
Jut eszembe, aki csak F1-ezik, annak azért jobb mindenképpen a CSL mert a kuplungot kidobva ki lehet tenni a maradék két pedált a szélére, nekem így van és jobban tetszik. -
JulesTS
addikt
T-LCM és a CSL+LC is ugyanazt tudja. A T-LCM alapból állítható pedálkeménységgel, a CSL+LC-hez meg külön lehet kapni aftermarket elasztomereket. A CSL-en meg oldal irányban lehet átrakosgatni a pedálokat. Teljesen egyéni, hogy kinek melyik jön be jobban. Ha az egyik van, akkor nem feltétlenül érdemes a másikért plusz pénzt kiadni. Akkor már tényleg a CSP V3 ami a következő lépcső...
-
tom120514
őstag
99%-ban F1-ezek, a T-LCM király volt de a CSL LC nekem jobban tetszik és jobban is megyek vele. Az hogy jobb-e nektek azt nem tudom, jóval combosabb mint a T-LCM a két piros rugóval és alátétekkel (a köztes rugó helyett).
Ha sikerül, valószínűleg örülni fogtok nagyon, DD 8nm+CSL LC tök állat ezt tudom. A perecre folyik a nyálam, nálam McLaren van, ami király de ez komolyabb azért. -
biker
nagyúr
Tudom, mindenhonnan ez ömlik, de el se jutok a menüig, mint írtam. Illetve tegnap eljutottam, és ment 5 kör benchmark, utána mikor vezettem volna lefagyott, azóta megint lefagy
Lásd itt
amúgy eleve vsync off mivel freesync monitor, fullscreen mode, és ha "tegyél mindent low-ba" akkor izéljék meg a játékukat
Olvstam ezeket a tippeket, de előbb el kellene jussak stabilan a beállításokig, ami nincs meg.
Ja és 3x volt már hardwaresettings file törlése, utána sem indult el.
Ma dolgom van, majd ezután tényleg kipróbálom a teljes törlést, bár a játékfájlok ellenőrzése 2x hibátlanra futott, de azért újrahúzom a játékot.Majd letesztelem full frissítések után a gyerek gépén, azon nyomtam eddig, az R5 5600x és 2060, ugyanígy ultra/high-on, afterburnerrel, eddig azon ment rendesen, de csak 60fps körül, ezen meg megy 90+fps-el
Ha most ott is fagy, eddig nem fagyott, az érdekes lesz.A másik Codemasters játék, DR2.0 frankón megy, tegnap teszteltem éppen, már fél éve nem játszottam vele. Mondjuk hátsókerekes autót továbbra sem tudom megzabolázni, azt fel is adtam a közepén.
[link] -
fatal`
titán
Ha van RGS-ed a WSP-n, akkor oda teszed a váltót, az eredeti váltómountra meg a kéziféket. Persze nem lesz valami stabil szerintem.
Alternatív lehetőség, hogy amazonról veszel egy kézifék platet, amit rászerelsz az RGS platejere, tetejére a váltó az új plate oldalára meg a kézi. Bár ez alapvetően pont az alis kézifékekhez készül, úgyhogy lehet, hogy fúrni kell, ha a TM-et teszed rá.
-
fatal`
titán
A kormány mérete ugyanaz, mint az alap T300 perecé (28cm). Hogy van-e értelme azt neked kell eldönteni.

WSP: Egy adapter van hozzá, amivel a kormánnyal egyvonalba kerül a váltó, nem épp a legjobb, én kéziféket tervezek oda tenni.
Az RGS modul külön vásárolandó. A wheel stand pro oldalán valamivel olcsóbban árulják bundleben, úgytudom, hogy ilyenkor viszont a normál váltótartó nem jár hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 Slim 1TB SSD lemezes konzol garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3856
- Hordozható napelem 3 Watt / 12 hó jótállás
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Macbook Pro M3 Max 16" - 64 GB/4TB/ AJÁNDÉK MAGIC KEYBOARD 3/ 27% ÁFÁS!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Meg az összes damper, amivel eddig találkoztam (3), egy idő után (elég hamar) elkezd szörcsögni, nyekegni, hogy szépen fejezzem ki magam. Valami a "töltelékkel" nem okés. Ettől még működik jól, de idegesítő az érzés. Viszont a BPK mondhatni kötelező! Igazi "pain in the ass" kategória a beszerelése, aztán meg egy másik elasztométer kombináció beszerelése, amíg jónak nem érzed, de megéri az anyázást... 
A NLR nem tudom milyen, nem últem olyanban, de ha a meglevő szék nem cockpitet jelent akkor kelleni fog a DD-hez valamilyen.
tome0001
