-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Neck
veterán
válasz
Bandit21
#73574
üzenetére
A linkelt bolti cucc abban segit, hogy függőlegesen is flexi, ide-oda mozog egy kicsit a base+kormány trapéz alakú állványa. Ezt ha hozzáfogatod a pedálhoz, akkor már "egy egységet alkot", így gondolom ez csökken.
A két "gerinctámogató" párhuzamos profil viszont 100%, hogy kell rá, fel kell fúrni.
Annyira nem hiszem, hogy gond lenne, mivel csak egy fő fogja használni. De ha sima L profil, és nagyon át akarja állítani (pl pedál csere miatt), fúr egy másik lyukat.
@JulesTS: Kalibrál, gombok működnek, nem lötyög, nem darál.
A flexi miatt visszavettem a FFB-et 4nm-re, ne verje szét a tákolmányt.
Amíg eljut a rokonhoz / az én komolyabb szettem összerakódik, addig én tolom vele
Meg megcsinálom, hogy rokonnak már jó legyen. -
Neck
veterán
válasz
ateszm
#73553
üzenetére
Ez a Raceroom cucc a középső "gerinc" körül csavarodik. Próbáltam a pedálsort a falnak támasztani, jobb lett a helyzet, de még mindig csavarodik fékezés alatt, illetve a kormány is csavarja valamennyire, amikor pl "úszik" a feneke, és van egy peak force feedback.
Azon gondolkodom, hogy L profilokból felfúrok rá kettőt a gerincével párhuzamosan, egyet jobb, egyet bal szélre, és felcsavarozom menetes szárral meg szárnyas anyával, alátéttel.
Illetve, lehet ilyet kapni hozzá: [link] ezzel a pedált a kormányhoz lehet rögzíteni, egymás "segítik". Mivel lealkudtam 20 eurót az árból, lehet ezt még megrendelem hozzá.
-
Neck
veterán
válasz
shteer
#73500
üzenetére
A fenébe

A fekete Elite V1-es pedállal rendelkező szettben van a (szerintem) jobb ülés (Raceroom Game Seat)
Nem tudom, hogy PS4-PS5 kompatibilis-e. Képek alapján számodra kiderül esetleg?
A CSL pedálos szett meg Playseat Challenge-el van.
Ez utóbbinál írja a hirdetés a PS4/PS5-öt is.Szerintem mind a kettő baromi jó vétel ennyi pénzért...
-
Neck
veterán
Cimborának nézek olcsó komplett szettet PS5-re GT7-ezni, találtam 2 apróhirdetést, CSL Elite base, hozzávaló pereccel, olcsó pedállal, mind a kettő Playseat üléssel, 400 euró az egész szett - mind a két hirdetésben.
Ezek jobb ajánlatok, mintha Logi G27 / G923-at, vagy TM T150 / T248 / T300-at venne, ugye?
Melyik a "jobb" pedál? Melyiket lehet LC-vel bővíteni később?
-
Neck
veterán
Még mindig ülés téma. Bontót nem találtam, boltot igen

[link]Itt van a környéken (30km), és szerintem megmutogatnák, lehet ki is lehetne próbálni vásárlás előtt. Ahogy nézem, 250 euróból már elég jó ülést lehet venni, a posta meg logikusan zérus. Mit gondoltok, fel lehet ezeket is tenni egy alu szelvény rigre?
-
Neck
veterán
Találtam egy fickót, aki Trak ülést vett, de mégse szeretné megtartani. Viszont visszaküldeni neki meg drága. Elmegyek megnézni, mennyire lötyög, és ha bejön, megveszem. Ez a modell az, 250 euróért ideadná.
Kérdés: a honlap szerint és a fickó szerint is, van hozzá "Universal Seat Bracket"Ha teszem azt nem Trak frame-et veszek, hanem mondjuk a Treq-et, vagy GTOmegát, szerintetek be lehet hozzá építeni?
Vagy, meg kell vegyem az ő universal frame-jüket, és majd azzal? -
Neck
veterán
válasz
zsozsa74
#73068
üzenetére
Szerintem erre gondolsz

Találtam hasonló panaszt a Trak racing üléséről is.Az a baj, hogy nem nagyon hiszem, hogy sokra jutok a bontóval, de azért tarcsiba elteszem az ötletet. Szétnézek használt simrig aprón is, azt legalább beleüléssel ki lehet próbálni

Szerk: Egy ILYET be lehetne építeni a rigbe mondjuk?
-
Neck
veterán
válasz
zsozsa74
#73066
üzenetére
Köszönöm, nagyon sokat segítesz 
Továbbra is tetszik ez a Treq rig. Viszont az ülések és a shipping is elég drága, és így már a drágábbak közé sorolható a szett. Ezen kívül még a GTOmega Prime Lite tetszik, főleg azért, mert az ülés jónak tűnik, és egyben megrendelve is még jó az ára - miközben rengeteg videót meg tesztet meg mindent nyálazok, és az alapján meg jókat mondanak róla. Közben pár szettet (Next Level Racing cuccok) már kizártam - már csak alu frame-es rigek vannak a listámon, sorban:
* SimXPro X80
* SimXPro GT-RS
* GTOmega Prime Lite
* Treq One Basic* Treq Oneakkor ez ki is esik a hozzászólásod alapján, nincs rá szükség.
* SimLab GT1 EvoHa valakit érdekel, itt össze is szedtem, nekem németországi címmel mennyibe fájna, üléssel, postával,
alles zusammen

Van ezen fentiek között olyan, amit valaki már próbált, és volt valami gondja vele, amiről tudnom kéne? Igyekszem kizárni, ami kicsit is nem ajánlott

Nekem nincs amúgy kagyló ülésre szükségem, egy jó dönthető ülés megteszi, amit magamra tudok állítani. Van az ülésre valami trükk, amivel tudok olyan kompatibilis dönthető ülést venni, amit nagy valószínűséggel kényelmesre tudok állítani, és nem kerül csilliárdba?
-
Neck
veterán
válasz
zsozsa74
#73054
üzenetére
Azt nézem, hogy erre a cuccra azt írják,
"The Treq One Basic is the exact same rig as our black Treq One. Only this one doesn’t feature its black aluminum finish, and the blue cover strips with cable management options are not included. This makes it the best value-for-money sim racing rig in the market for anyone looking for a no-nonense aluminum rig."
Mivel nekem úgy tűnik, Te ránézésre megmondod, min változtattak - nagy a különbség a jelenleg kapható Treq One-hoz képest?
Ez a 300 eurós (tényleg picit kompromisszumos pedáltartójú) és az eredeti Treq one között van félúton, 344-ért akciósan...
-
Neck
veterán
válasz
zsozsa74
#73050
üzenetére
Nekem ez csak 417 EUR
Gondolom a német áfa kisebb.
Köszi az ajánlást - be kell valljam, visszaolvasva a beszámolódat már emlékszem, hogy írtál róla, csak nagy izgalmamban teljesen megfeledkeztem róla.
Gondolom a 400 eurós ársávban ezt az ajánlatot nehezen lehet verni ugye? -
Neck
veterán
Új év, új elhatározások. Mivel Jesus hozott nekem egy PSVR2-t, és magam alá...hmm... a gyönyörtől GT7 alatt, ki kell dobjam a kontrollert, és ismét kormány, pedál, stb szettet nézek. A szett Fana Clubsport DD+ lesz, vagy Gran Turismos, vagy F1, vagy McLaren pereccel, meg valami loadcell-es Fanatec pedállal.
Ahol viszont nagyon el vagyok akadva, az a rig lenne. Németországban élek, sajnos nem játszik az "Atesz féle" szerelt cucc, annyiba kerül egy munkaóra, amiből rendelek készet.
Amit szeretnék: Olyan simrig, ami stabil (röhögve elbírja a 15nm-t), a form factor a lehető legkisebb, hogy beférjen a sarokba, ahol simezni akarok, monitor állvány nem kell rá, mert ugyebár PSVR2-n lesz csak használva, lehessen kerekekkel odébb gurítani szétszedés nélkül, illetve, az ülés cserélhető legyen rajta, ha kiderül, hogy kényelmetlen, amivel rendeltem.Shaker meg ilyesmi nem hinném, hogy játszani fog, mivel PS5-re lesz kötve amúgy is. A VR headsetben van rezgető, meg elvileg a Clubsport DD+ban is van, ha egyszer végre megjön hozzá a támogatás...
Ezen felül, logikusan nem akarok milliókat költeni a rigre, szóval a fentieket figyelembe véve, tapasztalat / meglátás kéne az alábbi rigekkel kapcsolatban:
NLR GTRacer (399 €)
Ez jó áron van, de úgy látom, egy cső az alja, ergó a gurításos sztori kiesik, ugye? Illetve, nem igazán tűnik atom stabilnak a felfogatás így ránézésre.GTOmega Prime Lite (396 €)
Ez is jó áron van, illetve úgy gondolom, az alján a pöcköket gondolom kerekekre is lehetne cserélni. Ez jó vétel, vagy van vele valami gikszer?A SimLabnak is vannak cockpitjei, ezek is elég jónak tűnnek:
GT1 EVO (449 €)
Azt írja, Fanatec kompatibilis, ránézésre tök jónak tűnik. Nem tudom, van-e vele valamilyen tapasztalat.NLR GTTrack Racing (499 €)
Ez meg valami régebbi NLR cucc, ezen a kerék már alapból rajta van, a fentebbi NLR cuccnál jobbnak tűnik, kérdés, mennyire stabil. Az ára meg a görgők mindenesetre szimpatikus.NLR GT Elite lite (599 €)
Ez már drágább, elég masszívnak tűnik, de itt se tudom, kerék szerelhető-e rá.GTOmega Prime (627 €)
Ez sokkal masszívabbnak tűnik, de lényegesen (100 ezer forinttal) drágább, és nem vagyok meggyőződve róla, hogy jobb-e annyival, illetve, kell-e nekem ez a drágább változat.Az ilyen 1000+ eurós cuccokat nem linkelem. Nem tudom, kihagytam-e valami márkát, ami ezektől sokkal jobb vétel.
Amíg a rig nincs meg, addig nem akarok szettet se rendelni.
Boldog lennék, ha 500 euró alá beférne, mert akkor maradhat keret év közben rábeszélni az asszonyt egy PS5 - PS5Pro cserére is
De nyilván a lényeg, hogy ne kelljen később mégegyszer venni.Segítenétek kérlek egy kicsit eligazodni?

-
Neck
veterán
válasz
Chris1983107
#71381
üzenetére
Na, erre én is kiváncsi leszek. Egy PS kompatibilis 15nm-es Fana bázisra lehet benevezek.
-
Neck
veterán
Ismerősöm T300RS-ében GT7 alatt Suzuka 3 kör után elgyengül a kormány. Valami tipp, mit lehetne megnézni? Forced cooling elvileg be van kapcsolva.
-
Neck
veterán
Böngészem a német apróhirdetéseket, elöntötte a piacot a Podium DD1 meg DD2 amióta a Clubsport DD meg DD+ kapható...
-
Neck
veterán
válasz
noblem1983
#69428
üzenetére
Arty félelme nem alaptalan. Remélni mindig lehet, de lássuk be, üzleti okok miatt mind a két konzol gyártónak érdeke, hogy letiltsák az ilyen adaptereket. A Sony a bázisba épített PS csip után, az Microsoft a perecbe épített Xbox csip után szedi a jogdíjat. Hacsak az adapter gyártója nem fizet minden eladott adapter után egy szép summát mindkét gyártónak (amit kétlek). Ellenkező esetben a Sony és a MS azon fog dolgozni, hogy ellehetetlenítsék az ilyen cuccokat. És majd nyomják a jó marketing szöveget körítésnek, hogy a játékosok játékélményét, és a konzol biztonságát óvják az ilyen alapterek letiltásával

-
Neck
veterán
válasz
hopeless69
#69252
üzenetére
Jó szett. Fog működni. Nekem is hasonló volt, csak más a perec és az ülés, meg LCM pedál. Jó cucc, gyors köröket hozzá!
#69249 Bandit21:
végignéztem este a Boosted Media videót. Az alapján jó dolgokat írt róla, és azt is nézd hozzá, hogy annyira azért nem kerül sokba.
Szerintem az olyanoknak, akik plug & play élményt akarnak, konzol támogatással, és eddig pl a régebbi Logi kormányokat vették, de most DD-znének, megveszik a szettet, bedugják, és örülni fognak neki. És még TrueForce is lesz. Szerintem sokan vannak olyanok, akik nem akarnak kompatibilitási listákat nézegetni, QR verziók között váltogatni, drivereket telepítgetni meg szoftvereket cserégetni, extra csavarokat behajtani, upgradelni, személyre szabni, etc. hanem csak leülni meló után, bedugni és menni öt kört.Majdnem biztos vagyok benne, hogy a HC szimes brigádnak a többi márka jobb vétel lesz, de sokan vannak (főleg a hanyatló nyugaton) akiknek ez is pont jó lesz. És azért elég jó, ez is, mondjuk a jópár évvel ezelőtti felálláshoz képest, amikor a T300 volt kb ezen a polcon.
Boosted Media megjegyzi, hogy a FFB részletesség igencsak ott van, sőt, ha kizárólag konzolt nézzük, akkor ott talán a Logi G Pro a legjobb.
-
Neck
veterán
válasz
Bandit21
#68963
üzenetére
Úgy értettem a "fos" pedált, hogy LC nélküli.

Nem próbáltam egyiket se, Thrustmaster LC pedálom volt előtte, de arra már rájöttem, hogy nekem kell az LC

A V3 pedál meg azért tetszik, mert ahogy olvasom, van benne rumble effekt a gázra is meg a fékre (ABS) is.
Nem tudom viszont, hogy a PS5 fogja-e működtetni

A perec ügyet azzal gondoltam letudni, hogy a Clubsport DD+ot ezzel a bundle-el venném, abban ez az F1 perec elég jónak tűnik.
A GT kerek kormány hiába jobb, mint a CSL DD esetében, még mindig bazárinak néz ki.
-
Neck
veterán
válasz
Bandit21
#68961
üzenetére
Én ezt a tesztet néztem, elég sok videóját láttam már a srácnak, elég jól leírja az előnyöket / hátrányokat, de ő is említi, ahogy sokan, hogy amelyik játék támogatja a Trueforce rezgetést, nagyon adja az effekt.
Kicsit csábít, mint ahogy a Plug & Play működés is, meg hogy eléggé átgondolt az egész szett. Viszont a wheelbase súlya, mérete nem tetszik, valamint a perec sem, és ugyebár (jelenleg) cserélni sem lehet.
Igazából a Clubsport DD+ tetszik a legjobban, csak kérdés, hogy van-e értelme ennyi pénzt rálocsolni, jobb-e annyival, mint a CSL DD 8nm.
-
Neck
veterán
Ismét kormányokat nézek. Platform PS5, GT7 és ACC a két játék, amivel nyomom.
Mivel eladtam a régi Thrustmaster szettemet, meg az ülést is, most egyelőre kontrollerrel.3 opció van (az LC nélküli, 5nm-es CSL GT-t kivettem, az a negyedik, 700 EUR, de kell LC, és az a kit csak a fos pedállal kapható amúgy is.)
Fanatec CSL GT DD 8nm (QR verzió?) 1000 EUR, LC pedállal, F1/GT3 pereccel
(600 a base, 200 a pedál, 200 a perec)Logitech GT Pro 11Nm 1300 EUR, LC pedállal, ajándék kesztyű

Fanatec Clubsport DD+ 15nm QR2 1700 EUR, Clubsport V3 pedál, F1 perec.
(1300 EUR az F1 perec bundle, + 400 a pedál. Az olcsóbb pedállal, +200, azaz 1500 EUR.)A két Fanatec mellett az ökoszisztéma szól, rengeteg cucc van hozzá, illetve gondolom elég jól lehet finomhangolni. A Clubsport DD+ több youtube review alapján piszok jól sikerült, viszont az ő Trueforce verziójuk, még nem támogatott sehol.
A Logitech meg kb plug & play, állítólag elég jó cucc úgy alapból, és a fenti két címen pont megy a Trueforce támogatás. Viszont a beígért ökoszisztéma sehol.
Van itt olyan, aki a két drágábbat is próbálta a CSL DD ellenében?
Van tapasztalat Trueforce ügyben, a GT Pro kormánnyal?Ti mit vennétek?

-
Neck
veterán
válasz
JulesTS
#50018
üzenetére
Amit a Logitech ebben a szettben jól csinál - hogy a dobozból kivéve tök jó. Jó a base, jó a kormány, tök jó és konfigolható a loadcelles pedál, és van shaker, kijelző, stb.
Bedugod a Playstationbe és játszol.
Nekem a Fanatec is tetszik, de a QR, de a perec is kicsit bazári amit a Playstation szetthez adnak, de a pedál sem állítható úgy, meg azért csak 8nm vs 11. Meg csinálj Rumble effektet PSen.
lesz aki a Logit fogja venni és örülni fog neki. És a Fana szett a loadcelles pedállal meg egy Meki pereccel is ennyi.
Jelenleg konzolra asszem ez a Logi a legerősebb base.
-
Neck
veterán
válasz
chris0000
#50015
üzenetére
Ez ni, az effektnek TrueForce a neve:
egyelőre csak néhány játék támogatja.
Jules: elvileg ez is olyasmi, bár nyilván a négy bass shaker jobb, de out of the box ez se rossz.
a g923 hozta be, de az nagyon csirke ehhez, a tesztben amit néztem ott azt mondta a youtuber, hogy ebben a cuccban jön ki igazán.
Én ezt a videót láttam róla:
[link] -
Neck
veterán
válasz
Találtgyerek
#49954
üzenetére
Asszonykám segítségével hamar vissza lehet állítani. A trükk az, hogy alkoholos filccel össze kell jelölni azt a beállítást, ami jó volt.
-
Neck
veterán
válasz
sentry0
#49941
üzenetére
Állítható, többszöri állítgatás után sikerült egy körülbelül elfogadható pozíciót találni.
A probléma az, hogy kb 20 fokonként tudod "léptetni" a felfogatásnál az irányokat, szóval két lépés között elég nagy difi van, ezért játszani kell vele egy darabig, mire megtalálod a pozit.Ami nekem nehéz volt, az az, hogy az átlagosnál rövidebb a karom - minden kocsiba úgy ülök be, hogy teljesen magamra húzom a kormányt, ezt figyelmbe véve játszani kellett vele, hogy a térdem meg ne ütközzön a kormányba. De megoldottam.
2-3 óra nem téma. A horgásszékezős komment az annyira nem valid - a Playseat challenge nekem sokkal inkább annak tűnik, ez inkább kerti bútor szint. Viszont, ezzel együtt, sokkal jobb mint bármilyen íróasztal + görgős szék kombó. Sőt, próbáltam NLR Wheelstand + kanapé kombóval is, attól is sokkal jobb.
Az igazán kényelmes és jó az a rendes cockpit, de az meg nem összehajtható ennyire.
Kompromisszum, az tény, de én pl tudok vele élni. Bár nem vagyok akkora szimes, hogy minden este 3 órát veressem. Aki így tolja, az vegyen rendes cockpitet.
-
Neck
veterán
válasz
sentry0
#49938
üzenetére
Tudtommal összehajtható cockpit két féle van:
Playseat Challenge
NEXT LEVEL RACING GT Lite / NEXT LEVEL RACING ® F-GT Lite (a kettő között az a különbség, hogy az utóbbit lehet fekvő "formula" módba is állítani, előbbit nem).Nekem NEXT LEVEL F-GT Lite van, teljesen meg vagyok vele elégedve, igaz, az én szettem csak T300 + T-LCM.
-
Neck
veterán
válasz
sentry0
#49794
üzenetére
Erről mindig eszembe fog jutni egy klasszikus megjegyzés egy kedves barátomtól.
Éppen leültem a gépe elé, valami új autós játék (már nem emlékszem, melyik volt az, 5000 évvel ezelőtt volt, és természetesen billentyűzettel játszottuk).
Neck: - Irányítás?
Barát: - A "H" a duda.
-
Neck
veterán
-
Neck
veterán
-
Neck
veterán
válasz
sentry0
#49565
üzenetére
Megvilágítom a konzol oldalt is - a Gran Turismonak PS-en elég jó közössége van.
Igen, kicsit "simcade" azaz a durva szimulátortól visszább van, de a fun factor azért itt is megvan.
Van egy óriási játékélmény offline módban, ahol azért az alapokat be lehet gyakorolni. Pályatanulós mód is van benne. Jók a heti online versenyek, a Manufacturer's meg a Nation's Cup, szerintem jókat lehet csapatni. Ami tetszik, hogy a "rating"-ed alapján nagyjából veled hasonló képességűekkel rak össze. -
Neck
veterán
válasz
Bandit21
#49462
üzenetére
Ha röviden akarnék fogalmazni, azért jó, ha magasan van a wheelbase "plafonja", mert akkor nincs clipping. Ha 3nm-es kormányod van, és 2.8-on használod, akkor ha jön egy hirtelen plusz erőhatás (pl megcsúszik a kocsi, és meg kell fogni) azt már nem fogod teljes egészében érezni, mert 3nm a plafon. Ezt hívják clippingnek. A hifis példádból élve, inkább a magas mély reprodukciót mondanám, a teteje meg az alja "elveszlik".
Ha van egy 8nm-es base-ed, és 4-en használod, jó eséllyel az extra erőhatásokat (pl csípted-e a füvet) is teljesen érezni fogod. Jól reagál a base, több a tartalék.
Meg ha melegszik is nem "könnyül el" egy óra játék után nyáron mondjuk.
-
Neck
veterán
Milyen DD wheelbase-ek vannak, amikhez van PS(5) támogatás?
Azt tudom, hogy a Fana CSL DD és a GT DD Pro tudja, a jelenlegi Thrustmaster nem, de lesz belőle... Moza? Van még más is ezeken kívül?
-
Neck
veterán
Nem hiszem, hogy sok embert érint, de hátha mégis jó lesz valakinek.
Németországban lakóknak, aki pont G29-et keres: A notebooksbilliger.de -n akciós, 209 euró -
Neck
veterán
Azt mondta, hogy abban sem lenne, ha normális széken ült volna. A konklúzió az, hogy a gurulós szék az, ami tönkreteszi a konzisztenciát, ha egy "rig"-ben ülne, valószínűleg ugyanarra lenne képest a G920 mint a DD1.
Tehát az üléspozícióra érdemes költeni, és nem a millás DD rendszerre.
-
Neck
veterán
válasz
sentry0
#49383
üzenetére
GalaHU leírta a lényeget. Annyival egészíteném ki, hogy nekem pl T300 Alcantara van T-LCM-el, és szerintem teljesen jó kis szett. Ettől feljebb max akkor érdemes lépni, ha komolyan kezd érdekelni a szimezés, és DD irányba mennél.
Azt hasonlítsd össze, hogy a T300-hoz a T-LCM vs a Fana szetthez a pedál upgrade mennyi lenne.
-
Neck
veterán
válasz
Fehercsoki
#47811
üzenetére
Én is a TM DD-re vártam, és itt bukták el nálam, hogy PS-en nem megy. Szerintem váltok én is Fanára.
-
Neck
veterán
Hátha valakit érint. T300 RS GT (3 pedálos) akció a német Saturn-nál.
330 EUR --> 280 EUR a PRAESENT22 kupon kód használatával. -
Neck
veterán
-
Neck
veterán
válasz
Bandit21
#47094
üzenetére
Lerövidítem neked

Akkor jársz a legjobban, ha TX-et veszel (ami gyakorlatilag az X-Boxos T300), két pedállal.
A pedált meg kérd el a haverodtól. A perecet fogod tudni cserélgetni, sok féle van ehhez a rendszerhez is.Ha egyszer visszakéri a T3PA-t, akkor meg az eredeti 2 pedálos helyett majd vegyél egy T-LCM-et.

-
Neck
veterán
válasz
fatal`
#46300
üzenetére
Azért nem annyira szenvedés. Én félig szoktam összecsukni, mert így is elfér. Azaz, csak a pedál részt hajtom fel, az ülés marad kinyitva. Így 30mp nyitni csukni. Oké, nem a teljes hossz 20%-ára csukod így össze, hanem a felére csak, de így is jó, viszont tök egyszerű.
-
Neck
veterán
Next Level Racing GT Lite vagy F-GT Lite (utóbbi tud "fekvős" Formula pozit, előbbi nem). Hasonló, mint a Playseat Challenge, összecsukható. Nekem ilyen van, T300 + T-LCM kombóval, tök jó. Itt Németországban kb 200 illetve 260 euró.
PSC kisebb, mint ez, cserébe ez meglepően stabil, a pedál része különösen.
-
Neck
veterán
válasz
blountex
#46160
üzenetére
"Ez mind szép és jó, de gyakorlatilag tegyük fel ha egy G25nél is kitanulja az ember, vagyis ráérez, hogy mettől-meddig érdemes a pedált lenyomni akkor igazából mi a különbség kettő között?"
Talán úgy írnám le a különbséget, hogy a nem loadcelles pedál esetén a talpadon a "terhelés" kb állandó, és a lábfejed szöge határozza meg a fékerőt. Azaz, azt kell megszoknod, hogy melyik kanyarban mennyire "spiccelsz". Természetesen meg lehet szokni, de eléggé természetellenes, ráadásul, néhány fok eltérés a "spiccelésben" akár 10% fékerő difit is jelenthet - nehéz konzisztensnek lenni. Ráadásul a fékpedál útja mindig hosszú, és nem igazán tudsz változtatni rajta. Adott esetben egy fél mp el is telhet onnantól, hogy elkezded nyomni a féket, addig, hogy 100%-ra benyomtad - ez is számíth(hat).
A loadcell esetében pedig a "talpaddal érzed", hogy mennyire nyomod a féket - ugyanúgy, ahogy egy valódi autóban is. Sokkal pontosabban tudod kétszer egymás után ugyanazt a fékerőt adagolni, sokkal konzisztensebb vagy. Ráadásul azt, hogy ezt a fékerő leadást milyen szögben adod le, azaz hol kezd a rugó / elasztomer / padló igazán ellenállni, azt te magad döntöd el és állítod be, a fékerő szempontjából tulajdonképpen majdnem mindegy. Pont ezért még kényelmesebb is 1-2 órát szimezni (nekem ugyanis a lábfejemnél lévő izom régebben mindig elfáradt a "spicceléstől"
, most pedig egy beton kemény rugó szett van bent, és vádliból taposok bele, nem a lábfej-izommal dolgozok). Illetve, ha olyanod van, és betonkeményre állítod az egészet, a fékút 0, és azonnal tudsz 100%-ot terhelni. De a lényeg, hogy állítható, kb bármilyenre - a 0 % fékúttól egészen olyanig, mint amilyen a nem LC pedálos.Remélem sikerült megfogalmazni a tapasztalataimat (by the way - T3PA --> TLCM)
-
Neck
veterán
válasz
fatal`
#45477
üzenetére
Nekem eléggé hurkára (értsd: puha) volt állítva, azt hittem az a jó. Valahogy a T3PA felé hangoltam el.
Most betettem a két pirosat, és játszottam az LC beállításokkal, hogy amikor érzésre "eléggé nyomom" az legyen a 100. Hát sokkal jobb lett, sokkal jobban "érzem a féket", rájöttem, hogy nekem a pedál elmozdulás inkább hátrány, mint előny. -
Neck
veterán
A 911-es kormány a Porsche licence miatt drága. Ha nincs szükséged a Porsche feliratra, a kormány a kialakítása és a minősége miatt tetszik, akkor ez ugyanaz:
És akkor így már mindjárt nem ugyanannyiba kerül a perec, mint a SimuCube-nál.
-
Neck
veterán
válasz
fatal`
#45140
üzenetére
Szóval ha jól értem kb így néz ki a szitu:
DD 8nm: 600 euró
McLaren GT3 perec 200 euró
CSL pedál 80 euró
LoadCell Kit: 140 euró - 20 euró bundle bónusz
Összesen: 1000 euróVAGY
Gran Turismo DD Pro Premium Bundle (Ebben van 3 pedál, LC kit, 8nm base, meg a homasita kormány) 969 EUR-ért.
Mennyire jó az a Meki kormány? Sokkal jobb, mint a homasita GT-s, mi?
-
Neck
veterán
válasz
fatal`
#45116
üzenetére
Kezdek elveszni a lehetőségekben.
Ha szeretnék egy 8nm-es DD wheelbase-t, egy jó minőségű LC-s pedált (de nem kell kuplung, 2 pedál elég) illetve nem tetszik a Gran Turismo-s "homasita"
perec, helyette valami igényes de nem túl drága fanatec perec kellene, és GT7-ezni szeretnék PS5-ön, akkor mit vegyek?Az általad linkeld base kellene gondolom, de melyik pedál és melyik perec? Az a McLarenes perec jó?
Amikor a configurator-ban rakom össze, akkor kell betenni a kosárba QR-t, vagy adnak valami mellé alapból, emiatt felesleges?
-
Neck
veterán
válasz
adrian360
#45093
üzenetére
De frissítettem. Azonban, előtte vagy 15x megpróbáltam "az eredeti módszerrel" visszatenni, és nem ment. Mindenesetre a fentebb linkelt kép alapján működött, szóval, a megoldás része, hogy frissíteni kell a Firmware-t, majd a kép alapján állítani.
Nagyon köszönöm a segítséget!

Ismét pörög a GT7
-
Neck
veterán
Segítséget szeretnék kérni.
Ma épp a GT7-et nyomtam, amikor a másfél éves kisfiam odaállt mellém, és verseny közben a base-en nyomogatta a gombokat. Valszeg a MODE gombot sikerült nyomkodnia, lényeg, hogy felcserélődött a kuplung és a gázpedál.Elolvastam a neten, a MODE gomb hosszú megnyomásával lehet váltani, hogy a két szélső pedál közül melyik legyen a gáz, melyik a kuplung.
Na most, a probléma a következő: nem vált vissza!
Próbáltam simán PS5-ön játék közben visszarakni. Villan a LED, de nem vált színt a piros meg a zöld között. Fixen piros.Próbáltam PC-re rádugni, PS3 kapcsolóállásban. A PC lát mindent (FW-t is frissítettem, 34-es), mutatja a szoftver a gáz, fék, kuplung csúszkákat, ha nyomom a jobb oldali pedált, nyomja a kuplungot, ha a bal oldali pedált, a gázt.
Nyomom hosszan a MODE gombot, itt is villan a LED, de nem vált vissza. Fixen zöld.A T300 nem tudná visszaállítani a T-LCM-et?
Mi az eget csináljak? Szétvág az ideg, nyomni akartam a GT7-et egész hétvégén, erre csak a szívás van.

Setup: PS5, T300 Alcantara, T-LCM. A switch természetesen PS4 állásban volt, amikor elállította.
-
Neck
veterán
Alacsony költségvetésű DIY kormány.
[link]
-
-
Neck
veterán
válasz
6absbulldog
#44639
üzenetére
Teljesen mindegy, mennyire "tudományosan" készíted el a grafikont - úgyis lesz egy hangos fanboy csapat, aki nem ért majd vele egyet

Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- LEGO klub
- Mesterséges intelligencia topik
- Akciókamerák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 3D nyomtatás
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Mini 128GB Starlight-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4183, 100% Akkumulátor
- Kindle Voyage REKLÁMMENTES könyvolvasó eladó (fizikai lapozógombok, keretmentes kijelző!)
- Dell Alienware AW3423DW 34 QD-OLED Gaming Monitor 27% ÁFÁS
- iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3897
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

működött, elhoztam 400 euroért. A pedál deck eléggé flexibilis még LC pedál nélkül is, erre majd kitalálunk valamit.







