-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz kalacsakra40 #37397 üzenetére
ETS2-ben, ATS-ben többféle keppen beallithato, hogy a 12, vagy akár 18 sebességes valtot hogyan kezelje.
Ez egyébként a valóságban is így van, a H valto nem egyben tartalmazza a 18 fokozatot, hanem 2 kapcsoloval 4db 4-es csoportba osztják ki a fokozatokat.
[link]
Lehet ilyen valtokart kapni g25,27,29 valtokhoz, amivel teljesen realisztikus lesz ez a fajta sebesség váltás, de simán 1-1 gombra is ra lhete tenni a felező, osztó funkciókat. -
vlevi
nagyúr
válasz pokmky #36859 üzenetére
Igen, mert a féktáv előtt a nagy sebesség miatt nagy a leszorító erő, és ezzel együtt a kerék tapadása is nagyobb. Ezért lehet (kell) tövig taposni a féket.
Ahogy lassulsz, csökken a leszorító erő, és ezzel a kerék tapadása is. Ezért kell a lassulással egyező mértékben felengedni a féket.Ja, és ezért van az, hogy a hátul lévő versenyző kibújik féktávon. Nem azért, hogy beilyessen az előtte menőnek. Hanem azért, mert az előtte lévő autó miatti szélárnyékban az ő kocsijára kisebb leszorító erő jut, ami miatt az előbb említett kerék tapadás kisebb, és emiatt nem tud akkorát fékezni, mint aki előtte megy.
-
vlevi
nagyúr
válasz Wundar #34419 üzenetére
"Az segített, hogy kivettem szinte minden rásegítő funkciót"
Asszem, a Forza nem kimondottan kormányra, és szimultáror jellegű felhasználásra készült, ezért lehet, hogy nem benned van a hiba, ha nem sikerül normálisan menni vele.
Project Cars, Raceroom, Assetto, ebben probáld meg.
Raceroom azért is jó (azonkívül, hogy szimulátorényben nem rossz), mert az alapja ingyenes, van választék ingyenesen elérhető autókból is. -
vlevi
nagyúr
válasz Nyethuszar #34281 üzenetére
"azt a "csodás" Gaming Software-t"
Abból többféle van.
Nem úgy, mint pl. az Nvidianal, ahol van egy videókártya driver, ami aztán az összes videókártyához jó. Itt pl. a G27-höz való Gaming Software fel sem ismeri az én G25-ösömet, és fordítva sem."de a leszállított árú helyett nem fognak teljes árút adni értsd már meg."
Bizonyos esetekben igaz lehet, ha pl. külön kiemelték a webshopban, hogy azért szállították le az árát, mert sérült dobozos, anygahibás, vagy visszavevtt termék, satöbbi izé, 1 hónap garral...
De, ha ez nem volt ott, csak az, hogy csodajó akció, és 2 év a garancia akkor az 2 év garancia.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz iceman007 #33817 üzenetére
Van, akik szerint túl keményre sikeredett az a gumi a G29 fékpedáljában.
Én nem tudom sem megerősíteni, sem megcáfolni, G25-öm van, Nixim moddal, ami hasonló. progresszív rugó, + gumi (ami állítólag puhább, mint a G29 gumija). Félútig könnyen lemegy, de utána taposni kell rendesen. -
vlevi
nagyúr
válasz Dadpool #33810 üzenetére
"a fehér fék jelző nem megy 50% fölé "
Amennyire én tudom, a G29 fékpedálja alá betettek egy kemény gumidarabot, ami miatt a fékpedál utjának a végét marha nehéz lenyomni.
Én a G25 pedáljához Nixim -et vettem, ami jóval puhább a G29-nél, de azt is taposni kell rendesen, ha tövig akarod nyomni a féket. Persze ki is lehet venni azt a gumi darabot. -
vlevi
nagyúr
válasz h_benjamin #32224 üzenetére
"de pl assetto és társaiban"
Azt nem is, de, tekintve, hogy azok a kormányok, amik nem tudnak 900-at, csak 180-270°-t, az viszont nagyon-nagyon kevés.
Ilyenkor vagy úgy állítod be, hogy azzal a 180°-s fordulattal az autó teljes kormány elfordulását lefedd, de akkor 3-4x idegesebb lesz az autó, mint kellene. Ilyen beállítással egy egyszerű padlógázas kanyar is szinte lehetetlen, mert állandóan túlvezérled a kormányzást.
Vagy pedig úgy állítod, hogy az a 180°elfordulás (vagyis balra-jobb 90-90°) kb megfeleljen a valóságnak, de azzal meg az a gond, hogy Monzában a célegyenes végén nem tudsz befordulni.
Versenyautók általában 540°-t (másfél kör) fordulnak, ehhez kell igazodni.Ja, és persze ETS2-ben a tolatáshoz mindenképpen kell a 900°
-
vlevi
nagyúr
válasz Csabi1984 #32140 üzenetére
Ez sajnos így nem sikerülhet. Az ETS2-höz nagyon javasolt a 900°-os kormány, ezt az elfordulási szöget viszont ezek a nagyonegyszerű kormányok nem tudják
Ha ETS2-höz kell, akkor mindenképpen valamilyen használt, 900°-s kormányt célszerű nézni.
Ebben a játékban nem valószínű, hogy szétütnéd benne a force feedbacket. -
vlevi
nagyúr
válasz SirRasor #32018 üzenetére
Játéka válogatja.
Egy szimnek illene kezelnie a különböző autók különböző kormányait.
Dirt Rallyban is van 60-as, 70-es évekbeli autó, ahol még az 1080°-os kormány volt a divat, és van WRC, ahol meg az 540. Nem állíthatod be a profilerben egyiket sem, mert akkor a másik fajta autóval nem fog rendesen menni.
Codemastersék meg bekaphatják. Több darab megvan nekem az F1 sorozatból, de mindegyikben máshogy kell bekonfigolni a kormányt, szaturációt rányomni, profilerben 270°-t beállítani pl. az F1 2013-hoz, de az a 2017-hez használhatatlan vacak.
Assettoban, Project Carsban, Raceroomban viszont nem kell profilerezni, mert azok fel vannak készítve az egyes autók eltérő kormányszögeire. -
vlevi
nagyúr
Nekem G25 van, Nixim mod-al, ami nagyjából ugyanez. Progresszív rugó+valami rugalmas anyag. De a Nixim mod fékereje kisebb, mint a G29-é.
Játéka válogatja, hogy mennyire fontos, és mennyire nem. Assetto Corsa-ban szinte sosem blokkol a kerék, Project Cars2-ben, a GT3-as autók (amiben pedig van ABS), szinte állandóan blokkol. Nekem a Nixim mod-al sokkal jobb lett.
Nem tudom, hogy a G29-es pedálja mennyi fékerőt igényel a teljes lenyomáshoz, de ahogy látjátok, a nixim kb 30 kiló. Elsőre volt furcsa, mert korábban egyenletes erővel koppanásig lehetett nyomni a fékpedált, és abból tudtam, hogy teljes fékerőt nyomok, hogy szó szerint koppant a pedál. Most a nixim-el folyamatosan nő a fékerő, de ez a 30 kiló még így is, könnyedén kinyomható, viszont már nem koppan a végén, ellenben ha csak kicsit nyomon, akkor tényleg lehet tartani vele a kisebb fékezést, nem úgy, mint a régi, lineáris rugóval.
Érdemes lehetne körbekérdeznetek, hogy a G29-ben azt a fekete tömör kaucsukot (vagy mi szöszt) mire érdemes kicserélni.[ Szerkesztve ]
-
-
vlevi
nagyúr
válasz -Solt- #31613 üzenetére
"megtévesztően szerepel a szimulátor szó"
Keress rá a steamen a szimulátorokra.
Olyan játékokat fogsz megtalálni, ami, hááát. Jajj.
Ne menjünk nagyon messzire, Farming simulator
Egyébként, az, hogy szimulátor, azt nem lehet kétségbe vonni. Mert lemodellezi a mélyszántást, ehhez kétség nem fér. Azon lehet vitatkozni, hogy mennyire áll közel a valósághoz.
pl. Flight Simulator, ahol a kabin összes kapcsolóját tekerentyűjét lehet egérrel állítani. Az, hogy a gépnek a levegőben való működése mennyire valóságos, illetve, hogy ez a működés mennyire adható vissza egy joystickon keresztül 15" monitoron játszó embernek, az már nagyon más kérdés.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
Hát, nem tudom, mi a nem jó benne, de nekem eléggé bejön az R3E-ben lévő FFB. Vannak nála sokkal rosszabbak is.
Egy kicsit állítgatni kell, hogy ne legyen olyan agresszív egyes visszajelzések ereje.
Az is igaz, hogy én semmi komoly versenyben nem veszek részt, tizenéves Logi G25-öm van, szóval már az sem túlságosan mérvadó.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz ForRedGlory #29465 üzenetére
mennyivel nehezebb benyomni mint ballal
Én ezt egyszer kipróbáltam a saját autómban. Majdnem mgfejeltem a kormányt, pedig csak ratettem a bal lábam a télre... :) -
vlevi
nagyúr
válasz ForRedGlory #28552 üzenetére
Erre gondolsz?
[link]Gondolom nem
Fana, Trustmaster, vagy micsoda? -
vlevi
nagyúr
válasz rfjanika #28532 üzenetére
Melyik gtr3-ra gondolsz?
Mert a Simbin már a GTR2 után belengette a folytatást, arról beszéltek GTR3 néven. Persze nem lett belőle semmi, legfeljebb a Raceroom tekinthető valamiféle utódjának.
De, ami újdonság lehet, az az Assetto Corsa Competizione, ami a Blancpain sorozat hivatalos játéka lesz, íme : https://fototrend.hu/tema/assetto_corsa/hsz_9036-9036.html -
vlevi
nagyúr
válasz Vakegérke #28295 üzenetére
Érzékenységet, meg ilyesmiket normálra kell állítani, nem kell semmilyen szaturáció, és egyéb hókuszpókusz, ami megváltoztatja a kormányelfordulás 1:1 arányát.
ETS2-ben a 900°beállítás nagyon is jól működik, autópályán pl. teljesen reálisnak tűnik az a kormányelfordítás, ami a gépnek a sávon belül tartásához kell.
Tolatva parkoláskor pedig a 3 kör odavisszatekerés adja a fíílingjét az egésznekNekem volt Formula Force EX-em. az is kb 180° elfordulás volt. Amikor lecseréltem a G25-re, akkor alig bírtam körbemenni a pályán a GT Legendssel.
-
vlevi
nagyúr
válasz DummyBoy #28049 üzenetére
"mivel elég macerás szétszedni-összerakni (roppant sok a csavar...) "
Már rájöttem, (megtaláltam a YT-on) hogyan lehet csak a fékpedált kivenni, anélkül, hogy megbontanám a talpát.
Ki lehet csavarozni a pedálpób a felső részét, és akkor egy kis forgatással, ügyeskedéssel ki lehet húzni felülről, anélkül, hogy szétbontaná az ember az egész kócerájt.
[link]
De kísérletezgetni most igazából nincs kedvem.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Arni9010 #28044 üzenetére
Majd tavasszal, nyáron szétszedem, köszi a választ!
Addig még nyúzom egy kicsit, nyáron szinte elő sem veszem, mert olyankor van jobb dolgom is, mint a szobában ülniPedál alá is be akartam rakni egy squash labdát, de, ahogy láttam, pont ott van alatta a G25-nél a potméter fogaskereke, nem akartam, hogy a pedállal a labdát taposva, letörjem onnan a fogaskereket. Pedig a G25-re ráfér egy kis fékpedál keményítés.
-
vlevi
nagyúr
válasz slider00 #28034 üzenetére
Kaptál új csapágyházat?
Szerintem engem is érdekel majd a dolog, mert 2008, 9 körül vettem a G25-ömet , és én is érzem, hogy lötyög a helyén a kormány.
Mekkora meló kicserélni a csapágyházat? Gondolom kormány szétszerelés, vezetékek szétbontása, de mennyire szerelhető a kormány belseje? -
-
vlevi
nagyúr
válasz zsolee73 #27782 üzenetére
"A fékpedál számomra iszonyatos kemény, szerintem nem életszerű."
Kemény? Sokak szerint puha. Szerintem is. Sokan úgy használják, hogy a fékpedál alá beraknak egy squash labdát, hogy keményebb legyen.
Ha belegondolsz, az lenne az életszerű, ha csak 1-2 centit tudnád lenyomni, és utána csak azzal növelnéd a fékerőt, hogy egyre jobban taposod, de nem megy beljebb, az igazi autókon is így van.
Ez a Load Cell megoldás a szimulátor kormányok pedáljain, de a G25,27,29 nem ilyen.
Másik pedig, hogy PC2-ben nagyon is autófüggő, hogy hogyan kell bánni a fékkel. Próbáld ki az A csoportos mercit, vagy BMW-t! Azokon csak kapirgálni szabad a féket, megtaposni sosem, mert azonnal blokkol a kerék. Vagy villog az ABS. Ellenben a GT autókkal tényleg tövig lehet nyomni. -
vlevi
nagyúr
válasz Gabisan #26592 üzenetére
Nem érdemes állítani.
Nekem 900-ra van állítva, és a játék minden autóhoz beállítja a megfelelő (az autóhoz passzoló) kormányszöget.
Gokarthoz, F1-hez nagyon direkt kormányzás, régi utcai verdákhoz pedig talán még a 900 is kevés, de azt nem vesszük észre.Ami nálad esetleg gond lehet, az a kalibrálás, nekem nem kellett ilyet csinálni, de érdemes megpróbálni 900°-ra állítva elindítani egy kalibrálást.
-
vlevi
nagyúr
TROLL ON
De. Mindegyik az. Az első, 2015-s kiadás volt az első béta, azóta csak újabb bélaverziókat kapunkTROLL OFF
Ez magas labda volt, nem bírtam nem lecsapni
"az adott usb foglalatba dugva"
Ezt én pendrivval üzembiztosan tudom reprodukálni. Bedugom a pendrive-t, használom, írok rá, kiveszem, majd 1-2 perc múlva bedugom ugyanoda, és nem ismeri fel. Az eszközkezelőben kap egy sárga felkiáltójelet, és ennyi. Restartwindows kell neki. Ezért is "jó" a gyorsindítás, mert gyorsindításnál nem nullázza le az USB-ket, legalábbis asszem, és ilyenkor, egy ki-be dugdosott pendrive nem gyógyul meg akkor, ha kikapcsolod a gépet. Azon tényleg csak az újraindítás segít. (Ha nincs gyorsindítás, akkor újratöltődnek a driverek, pont mint restartwindows esetén, ezért nem gond, ha két kikapcsolás között kivetted az USB-ből a pendrive-t).Tököndöföm magam a W10 marhaságaitól. Értem én, hogy jót akarnak, de a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve. Mi (mármint a PH-n járó, és ámítógéphez talán kicsit jobban értő emberek) ezt nagyjából még valahogy tudjuk kezelni, de amikor Marinéni találkozik ilyenekkel, akkor ott vége a világnak...
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz tobias88888 #25356 üzenetére
Eccer ki kéne próbálni ez a szemüveges dolgot
-
vlevi
nagyúr
Igen, de viccesen 5.10-esnek hívják a frissebb drivert is, ui. a Win10 tavaly kiadtak egy újabb drivert, amit szintén 5.10-es verzival adtak ki, de mégis más, mint a korábbi 5.10-es. Legalább odabiggyeszthetek volna egy 5.11 verziót, vagy mittudomén.
És valóban így van, az újabb Logitech Gaming Software (mint pl. az előbb említett 8.9xxx) nem jó a G25, G27 kormányokhoz.
Ahogy látom, az általad linkelt cikk is az újabb. 2016 mráciusi lgs510-re mutat.Egyébként kicsit off, de mit csináljon az, akinek régi kormánya, de új egere van? Mert az egyikhez a régi kell, de pl. egy új egérhez, vagy billentyűzethez meg az újabb.
Egyberakhatták volna...[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Attila88 #24679 üzenetére
Sajnos nekem is volt hasonló.
Nálam egészpontosan az történt, hogy idővel játék közben egyre többször váltottam félre. Azt hittem én vagyok a béna, amikor 4-ből 5-be váltásnál visszaraktam hármasba, ill. 5-6 váltásnál 4.-be raktam. De egy idő után hiába állt a váltókar 1,vagy 5. fokozatban, hármasnak érzékelte, ahogy a 2 és a 6. is 4-esként működött. Rükverc meg már régóta hiányzott. Hardveraprón volt egy hirdető, aki tavaly megjavíttotta, azóta tökéletes. Igaz, azóta csak párszor vettem elő. -
vlevi
nagyúr
válasz This_is_Ice #24475 üzenetére
Azokat nem ismerem, én a G29-re gondoltam.
Viszont a TM-nél eléggé elbizonytalanítana az, hogy ilyen sok megy vissza belőle garanciás problémákkal. -
vlevi
nagyúr
válasz Danecay #24453 üzenetére
Igazából te dobtad fel a témát,amikor a jatekkormany árát egy használt autó árához hasonlítottad.
Sok sok éve vettem g25-öt, harminconvalahányezer forintért. Sajnos azóta nem lettek 3x jobbak, csak drágábbak.
De, aki arra számít, hogy inkább vesz egy autót, és elmegy a rally túrába versenyezni, mondjuk egy swifftel, vagy astraval, az nagyon nagyot fog lepődni,amikor megtudja, milyen járulékos költségek merülnek fel 1-1 versenyhétvége során. Még egyáltalán, mire a megvett huszonéves Astra rajthoz állhat egyáltalán.
Ezt viszont, amikor van hozzá kedvem, és gyorsan szabad órám, akkor játszok.
Persze, itt sem csak a kormány árát kell számolni, mert kell hozzá gép, monitor (van akinek rögtön 3 kell belőle), ehhez mérten erős videó kártya, ésatöbbbi. -
vlevi
nagyúr
válasz Probl3m #23859 üzenetére
Volt Formula Force EX kormányom, tudom, milyen, amikor a kormányszög nem elég. Vagy átálllitja az ember az áttételt a játékban, hogy be tudd venni az élesebb kanyarokat, de akkor meg nagyon ideges lesz a kormányzás, nem tudsz kicsiket korriálni, vagy pedig nem állitod az áttételt, de akkor meg nem lehet rendesen körbeérni a pályán. Vagy bekapcsolod a sebességfüggő kormányzást, de ez talán a legrosszabb, mert így a játék dönti el helyetted, mekkorát akar fordulni.
-
vlevi
nagyúr
válasz fagy53 #23855 üzenetére
"az egész kormánymű elforog"
Szerintem egyszerűbb, ha egy beszappanozott (lehetőleg piacos, műanyag) kormányédőt raksz rá. Akkor fog még forogni többet is, mint 900
Viccet félretéve, akinek egy picit is számít, hogy szimulátorban (Assetto, Cars, R3E, és társai) használható kormány legyen, annak minimum DFGT-t kell keresnie. Sajnos.
Azzal már nem is bosszantom a társaságot, hogy én a G25-t vadonatújan, igaz, valamikor 2010-ben, még 35ezerért vettem. Azóta lett rajta több gomb, megy egy kis kék festék, és eléírtak az árcédulán egy 1-est, így lett 100ezer fölött a G29 -
vlevi
nagyúr
válasz Danecay #23553 üzenetére
Mindkettő igaz.
Az is, hogy a Logitech kormány (nekem G25 van) hajlamos az egyenesben belengeni, ha nem fogod.
De negatívra állítani csak abban a néhány játékban kell, ahol ilyen a beállítás. Pl. rFactor.
Máshol ezt invert FFB-nek hívják, asszem a GT Legends volt még ilyen.
De ezt nagyonhamar észre jelen venni, hogy fordítva kell beállítani, mert egy kanyarban betekeredik a kanyarba a kormány, pont fordítva, mint kellene neki. -
vlevi
nagyúr
válasz Shinjike87 #23461 üzenetére
Raceroom, vagy az Asseto Corsa, ami kst hirtelen még eszembe jut.
-
vlevi
nagyúr
válasz tobias88888 #23260 üzenetére
Azthiszem, Raceroomban mostanában már csak annyit állítottam be, hogy a smoothingot lejjebb vettem. Sokkal lejjebb. Ha a gyári értéken hagyom, akkor a pályán a legapróbb kavics is kirántja a kezemből a kormányt.
-
vlevi
nagyúr
Akinek nincs még T300 kormánya, itt gyorsan meg is nézheti milyen :
Thrustmaster T300 GT Edition Racing Wheel and Pedals Review
Akinek pedig van, az majd jól helyreteszi eme videót
-
vlevi
nagyúr
Cd galaxisban a pcars game of the year edition 6000-ert.
Az szerintem igencsak jó ár, mert az összes eddigit dlc-t tartalamazza.
[link] -
-
vlevi
nagyúr
válasz tobias88888 #23081 üzenetére
Még egy 60 hertzes monitoron is nagy különbség van, hogy pl az assetto, pcars, r3e kiszenvedi magából az 50-60hz kepfrissitest, vagy pedig 90-100-120-al rajzol. Aki nem hiszi, probalja meg lebutitatni a grafikat annyira, hogy 100 fölött legyen az fps. Mintha másik játékkal játszanál, jobban nem tudok fogalmazni, alatta valahogy olyan nyúlós, élettelen, és minél magasabb az fps, annál inkább azonnal reagál a játék az irányításra, érezni, hogy most van elemében. Mondom ezt úgy, hogy tv-n játszok (vagyis 60hz-en, vsync off, és persze korántsem optimális input laggal, a tv miatt), mert hát a 40" mégiscsak más, mint a 22
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz manya777 #22891 üzenetére
"kicsinek érzem a fékpedál útját "
Nem volt még load celles pedálom, de ott nem pont az a lényeg, hogy rövid a pedál út, és utána csak a taposás erejére nő a fékerő? Ez hasonlít leginkább a valódi autókra, mert ott sem tudod padlóig benyomni a féket. Vagy, ha igen, akkor már nagyonnagy baj van -
vlevi
nagyúr
válasz neilszab #22839 üzenetére
Mekkora odavissza mondogatások voltak emiatt abban a topicban
Amikor még azzal nyűglődtünk, hogy a GTR2-ben max 23°kormányelfordulást lehetett beállítani, amihez jó volt a 450-500 fok környéke (illetve, hát alig volt még valakinek komolyabb, 900°-os kormánya), és sokan nagyon jól nyomták a pirosmomo -val is. -
vlevi
nagyúr
válasz bulbaa #22836 üzenetére
1 kör alatt hozzászoksz, hogy mindegyik autóban annyit fordul a kormány, amennyit a valóságban is.
Ráadásul mindegyik autó más, az utcai autók igénylik a 900°-ot, a pályaautók általában 540° körül vannak (kivéve a régiek), a formaautók mégkevesebb. De amúgy sem használod soha a teljes elfordulást, nem hinném, hogy állandóan Y fordulót gyakorolnál a boxutcában -
-
vlevi
nagyúr
válasz #97716736 #22392 üzenetére
Nagyjából működget (W10x64 Home), de nagyobb dolgokat nem használok rajta. Idén talán még a kormányt sem dugtam be a gépbe, úgyhogy a Logiteches driver frissítéses nyűgöket sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom. Csak annyit tudok, hogy a Raceroom indításkor figyelmeztet, hogy, ha Logitech kormányt használok, akkor a legfrissebb, 2016-os drivert kell használni, mert a korábbival nem megy rendesen. (mármint a R3E). Az, hogy az újabb driverrel meg a Logi kormány nem megy normálisan, az már máskérdés
-
vlevi
nagyúr
Nekem is az asztalon van a kormány, de egy kis trukkel.
Az az asztal ui. alig nagyobb, mint a kormány+váltó, és a fiókjába éppen befér a pedál (tároláskor).
Amikor játszani akarok, ezt az asztalt odatolom a TV elé, és usb elsoztóval dugom be a gépbe. Van rajta egy pár forintos egér és bill. is, csak azért, hogy a menüben tudjak mozogni.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Shodan #22087 üzenetére
Jó hosszu ideje volt, mikor jatszottam utoljára a kormánnyal. Tegnap elinditottam a raceroomot, és kapsbol kiirta, hogy jó lenne a gaming szoftvare frissiteni, mert ha a márciusi logi drivern3l régebbi van fenn, akkor bajok lesznek. Emlékeztem az itt olvasott dolgokra, mrg nem raktam fel az ujabb gaming szoftvaret, csak anyáztam magamban egy sortt. De majd valamikor ki kell probalni ezt is...
-
vlevi
nagyúr
válasz HollyBoni #21999 üzenetére
Sajna nekem is így kezdődött
Azt még megoldottam úgy, hogy egy gombra ráálítottam a játékbeállításoknál a rükvercet, de néhány hónap múlva 4-ből 5-be váltáskor visszarakta hármasba, aztán végül már csak 3-4 között lehetet váltani, 1,2,5,6 egyáltalán nem volt kapcsolható. -
vlevi
nagyúr
"alábbi képet 2014.7. hóban linkeltem,"
Igen, akkor még az volt, mint ahogy 2015 októberben is (én akkor tettem fel a win10-t, akkor telepítettem a drivert). De az, ami most elérhető a logitech honlapján, az ezek szerint mégis más.
Kocsimagoltam telepítőt, és szerintem csak a LogitechSteeringWheel.dll tér el a többitől, mert annak a dátuma 2016.03.07, a többi file valóban 2010-es évjáratú. -
vlevi
nagyúr
válasz HaJo90 #21914 üzenetére
"Valakinek nincs ötlete, vagy 2016. március 16. előtti Logitech drivere?"
A g25-öshoz a letöltések között még mindíg azt az lgs510-t tölti le, amit már vagy 3 éve. Ha jól látom.Ezzel nekem eddig még nem volt gondom win10 alatt.
A későbbi logitech gaming izék valóban nem ismerik fel a g25-öt, csak ez. De ez megy rendesen win10 alatt is.Vagy, azóta törént valami csoda, és mégis változattak a driveren?
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Inside simracing kipróbálta helyetted.
Az látszik, hogy nem olyan atomstabil, mintha gránitból lenne, a csövekből összerakott, összecsukható kivitel miatt ránézésre olyan mint egy nyugágy, de alkalomszerű használatra akár jó is lehet.
Váltónak nincs rajta hely.
[link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Logitech G29 teszt : [link]
-
vlevi
nagyúr
válasz Milo629 #19095 üzenetére
Megerősítem az előttem szólót. Az ISI engines játékokban (rFactor, Race07, ... ) fordított FFB effekteket kell beállítani. Ez a Race07, GT Legendsben egy kattintás, de az rFactorban trükkösen úgy kell beállítani, hogy nem 0-100% közé állítod, hanem -70% értékre. Akkor lesz jó.
-
vlevi
nagyúr
Van az a szint, ami fölött már olyan nagyon sokat azért nem ad a köridőhöz a kormány.
Egy Hama, Genius, nemtudommi kormánnyal biztos nem lehet normálisan játszani az AC, PC, komolyabb játékokban, de ahol már megvan a normális Force Feedback, és a fékpedál is rendbe van téve, ott már szerintem nem fogsz másodperceket gyorsulni attól, hogy nem G25, hanem Fanatec van nálad. Nem is komrány már szerintem a különbség a G25 fölött szerintem, hanem a fék. A G25 fékje hagyományos, rugós, igaz, sokkal jobb, mint a Driving Force műanyagpedáljai, de ennél biztos sokkal jobb a load celles fékk. Ahol nem a rugóút határozza meg a fékerőt, hanem az, hogy mekkora erővel taposod. Ott jobban lehet érezni a féket, pontosabban lehet fékezni, és néhány megnyert méter a féktávon, és a jobb kigyorsítás minden kanyarban tizedeket is jelenthet. SZívesen kipróbálnék egy ilyet. -
vlevi
nagyúr
válasz wolf033 #18310 üzenetére
Vagy, ha direkt ugy irjak meg a jatekot, hogy H valtos autoban a seq valtas lassab, mint a H.
Pcarsban peldaul lehet sew valtani, de ugyanugy bele kell kuplungolni, es akkor ugyanott vagy valtasi idoben. Vagy meg lassabb, mert en a seq+belekuplingolos valtasnal soxor elbaxtam, es csak recsegett, de nem valtott H valtoval szinte soha nem rontottam. -
vlevi
nagyúr
Fanatechnél lehet "legózni", és csak azt a részét veszed meg, ami kell.
Vagyis, ha nincs szükséges a H váltóra, akkor az kihagyható, ráadásul az az egyik legdrgább tétel.
Aki modernebb versenyautókkal játszik, annak elég lehet a füles váltó, mert azokban már csak elvétve találni 1-1 szériában botváltót. H-st pedig mégritkábban.
De aki más autókban is érdekelt, annak tényleg kell a H váltó, viszont ráér később is megvenni.Viszont a Fanatec áráért kárpótol a load cellás fékpedál. De kipróbálnám egyszer
-
vlevi
nagyúr
válasz VegyesTamás #18203 üzenetére
Más a dolog.
Mert egy autóban, még, ha van fékrásegítés is, akkor sem lehet 100% fékerőt elérni azzal, hogy csak úgy egyszerűen ráteszem a 46-os bakancsot a pedálra. Ahhoz, hogy egy utcai autót jó aszfalton, jó állapotú utcai gumival blokkolósra fékezz, ahhoz igencsak taposni kell a pedált.
Versenyautónál pedig pláne. forma1- közvetítéseket, ha nézel, ott néha szokták a pályarajzot mutogatni, és megemlítik, hogy egyikmásik kanyar előtt jóval 100kg-os súllyal kell telibetaposni a pedált.
A load cellás, vagy a hidraulkus pedig pedig azért hasonlít méginkább a valódihoz, mert egy fékpedált csak nagyon rövid úton lehet benyomni, utána már csak a lenyomásá erejének a növelésével növeled a fékerőt. Nem pedig úgy, mint a játékkormányok pedáljainkál, ahol ugyanazzal az erővel lehet teljesen benyomni a pedált.
Emiatt lehet érdekes a játékkormányok pedáljainak a babrálása. -
vlevi
nagyúr
válasz gergiboy07 #18179 üzenetére
Nem, mert ugy van megoldva, hogy a g25 pedált és a váltót a g25 kormánnyal kell osszekotni, es a kormanybol megy egyetlen usb kabel a pc-be.
-
vlevi
nagyúr
válasz bajzal #18029 üzenetére
Logitech profiler fel van-e telepítve?
Ha igen, és még nem használtad, akkor a profilerben ehhez a játékhoz kell csinálni egy profilt, és ott beállítani a centering springet, az FFB erősséget, és letiltani, hogy a játék ne állíthassa az FFB-t. Ha jól veszem ki a szavaidból, ez a játék eléggé egyszerűen kezeli a kormányt.Normális szimulátoroknál ugyanis nem kell a középreállítás effekt, mert az bele van építve a jákétba, az autó fizikájába. A valóságban ui. a kormány középre állása az nem villanymotorral megy (mily meglepő ), hanem a futóműbeállítás miatt menet közben saját magát húzza egyenesbe a futómű, és ezt a kormány csak leköveti.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz SoulReaver #17991 üzenetére
pCarst most halasztották el megint egy kicsit. Erdetileg március közepe volt a mejelenési időpontja, de most valamikorra április végére eltolták.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest