-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Scarletiel
#30224
üzenetére
Senki sem úgy kezdi, hogy rögtön profi benne.
Ezt olvastad már?
-
DigitXT
félisten
válasz
Scarletiel
#30222
üzenetére
És próbáltál már a városban 200 km/h környékén csapatni? Mert ha nem,
akkor valóban más, mint a versenypályán, ahol pakolod neki: esetleg még
tudom javasolni a BeamNG.drive-ot. Ott lehet tényleg lassan menni.
-
DigitXT
félisten
válasz
ForRedGlory
#25653
üzenetére
Nekem a GT Omega szimpatikusabb, volt Wheel Stand-em: zavart az a tartórúd.

-
DigitXT
félisten
Nézd, én a villanykar másik oldalán végeztem, szóval valószínűleg álmomból
felkeltve nem rajzolok neked hall szenzort, de egy analóg-digitális átalakítást
azért még megértek. Tök komolyan kérdeztem, hogy mégis miről hadoválsz?Semmi gúnyolódás nem volt... (Ha gúnyolódni akarnék, beidézném a prividet,
amikor a Fanatec pedál megvásárlása előtt azt követted, hogy vajon load cell
van-e a gázpedálban is? Most azóta kikupálódhattál, vagy akkor is játszottad
csak az agyad, nem tudom, de szerintem informatikai fórumon nem kéne ezt
a "bit leképezést" hűdenagy varázslatként kezelni, amit senki nem ért meg.
Ha vetíteni akarsz, arra vannak jobb fórumok - itt jó lenne ha nem csinálnád.)Ui: az szvsz nagyon gáz hozzáállás, hogy ha rákérdeznek itt, egy alapvetően
tévesnek látszó állításodra, elkezded a másikat sértegetni, hovatovább még
az állításodat is megmásítod, hogy a végén olyat írj, ami még igaz is lehet...
Értettem én, hogy neked a potméter az ördög találmánya, esetleg sok rossz
példánnyal találkoztál szimulátoros éveid során, de hülyeséget nem kell írni.Mellesleg mivel állítod a V3-on a fékpedál érzékenységét? (Te jó ég: potival!)
-
DigitXT
félisten
Igen, nagyjából tisztában vagyok az A/D átalakítással: esetleg elmagyaráznád,
hogy a Hall effekt mitől lenne digitális? Analóg jelből indul ki minden... Potit is
lehet nagy felbontással mintavételezni. Persze, ha vmi 8 bit-re képezi le*, nem
nagy cucc. De 10 bittől sem kéne "seggre esned". Amikor egy alap hangkártya
is tud 16 bitet, sőt... Most olvasom, hogy a V3 már 12 bites: taps!
Amúgy Te
szoktál 4096-féleképp fékezni? Úgy véled, hogy pontosabb a lábad ennél?
*: lásd gyári G25 pedál. Amúgy a PTR mod is 10 bites... Miről beszélünk?

-
DigitXT
félisten
válasz
peetyy
#25290
üzenetére
Én monitornak használom a TV-t, így konkrétan úgy van a falra szerelve, hogy
az alja az asztal síkjával esik egy vonalba (egy kicsit el is számoltam magam
a költözéskor, és hozzá is ér, pedig az előző helyen épp elsuhant felette LOL).Lényeg a lényeg, hogy hiába van csak kb. 65 centi magasan, attól még földre
leülve nem lenne előttem + bezavarna az asztal. Monitornak/"házimozinak" jó
így, de ha cockpitet raknék elé, csak olyan lenne jó, ami magas (mint a szék).Egyébként egyszer ültem egy PlaySeat-ben és baromi kényelmetlen volt.

Értem én, hogy a gokartban is leülsz a földre és tök nehéz belőle kiszállni, de
otthon már ne szívassam magam halálra, ha nem muszáj: öregszem...
Természetesen fogalmam sincs, hogy van-e olyan magas cockpit gyárilag, de
régebben volt wheelstandem, ami pont jó magas volt a normál székhez.
-
DigitXT
félisten
válasz
peetyy
#25288
üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy ha leülsz a padlóra, hogy lesz jó a TV-t nézni?
Leengeded hozzá az állványt? Vagy nézel felfelé? Kényelmetlennek tűnik.
Nekem konkrétan 40"-os a "monitorom", falra szerelve, előtte az asztal. Egy
földszintes cockpitből talán nem is látnám rendesen. Inkább a wheel stand. -
DigitXT
félisten
válasz
shteer
#25254
üzenetére
Nem dzsuvás. Büdös.
De lehet, hogy majd kipróbálom az áztatást.
Amúgy 2 órát szívattam magam a DiRT Rally-val: egyszerűen béna vagyok.
Pikes Peak próbálkozás, folyton elszállok. Persze, lassabban kéne menni,
de akkor meg frusztrál, hogy piros a mérce, richtig elrontom, erőltetem...
Mindenesetre gamepaddel többször sikerült felfutnom. És gyorsabban LOL.
2:44-ek mentek a 405-ös Peugeot-val, most meg 1 db (szánalmas) 2:56.
Viszont amikor kiadja, akkor határozottan szórakoztató - jó ez a DFGT, na!RaGi91: szerintem ha 200milliószor nem váltottam az elmúlt 2,5-3 órában,
akkor egyszer sem. Semmi gond, a kormányon lévő váltókkal. (Persze, ha
éppen ki van tekerve, úgy nem feltétlen triviális elsőre, hogy melyik-melyik,
de ezen nem segítene az elefántfül: vizuális típus vagyok, brutális lehetett.)szabochris: van amúgy kereső is... Kifejezetten F1-re én inkább vmi F1-es
kormányt néznék, vagy olyat, amire felrakható olyan perec. Már ha számít!
Igazából annyi a különbség a pillangóváltó, és a DFGT perec közt, hogy az
utóbbin nem a mutatóujjra jön ki a váltás. Amúgy meg G25 sem vennék, ha
kifejezetten F1-et akarsz nyomni, abból is vmi "modern verziót", mert annyi
mindent nyomkodnak a kormányon manapság, hogy arra 2 db gomb: nudli!
(Elég csak a KERS és a DRS használata... kellenek kézreálló gombok.
) -
DigitXT
félisten
Tegnap összekendácsoltam a 2 szar DFGT-ből 1 jót. Elvileg csak az optikát kellett volna átszerelni, de az előző tulaj biztos dohányos volt, mert bűzlik az egész cucc sajna, így azt inkább nem használnám a mindennapokban. Szóval, maradt, hogy a csapágyház vándorolt az én kormányomba, meg még a motor + a fogaskerék.
Ezek nekem is megvannak valahol. Csak nem tudtam hirtelen, hova tettem őket.
BeamNG.drive-ot nyomtam hajnalig.
Tök jó volt, bár a fogaskerék hangot utálom, főleg, ha oda-vissza kell forgatni azt a 900 fokot vmi "parkolásos feladvány", vagy a hirtelen megfordulások miatt. Ezen kívül a fékpedálnak semmi visszajelzése nincs, de ez közismert. Gyenge, rugós: rálehelsz, már blokkolnak a kereket. Kellemetlen! Visszasírom-e a Clubsportot? Persze! De most másra kellett a pénz: a motor viszi.Hogy megérte-e alkatrésznek megvenni a hibás kormányt? Passz! Egyre jó, hogy az iPadot rá tudom fogatni állandóra, aztán lehet mókázni a Real Racing 3-mal.
A perecet viszont tuti nem fogdosnám szívesen. Ez legyen "memento "arra nézve, hogy HA legközelebb eszembe jutna, hogy használt perifériát vegyek, hogy hááát: inkább ne! Vagy csak nem dohányzó hölgy tulajtól, egy keveset futottat...
Ugyanitt DFGT alkatrésznek eladó.
Főleg a perec + a pedál mehetne a kukába.szabochris: F1-re teljesen felesleges a DFGT szerintem. Ott nem szoktak átfogni.
GalaHUN: Formula Force GP-m volt még 2002-ben. Jó is volt az akkoriban...
-
DigitXT
félisten
válasz
qwertinho
#25142
üzenetére
Elvileg lehet hozzá venni gyári lefogatót.
De gondolom barkácsolni is lehet.
Hosszú távon meg úgysem nyerő az asztal. Valami állványra tenném inkább.
Igazából a G25-met is azért adtam el, mert lusta voltam elővenni, elrakni stb. -
DigitXT
félisten
válasz
qwertinho
#25140
üzenetére
Törött? Az, hogy az asztalra rögzítő része hiányzik, az kellemetlen, de attól még
a a kormány nem törött, a lényeg biztosan használható. Tudod mi a törött? Ez.

Emiatt természetesen a kormány jó érzéssel nem használható, lóg, nyekereg, s
egy komolyabb terhelésre kb. kettétörne az egész vagy elmászna a fogaskereke.Szerk: egyébként van az aprónak olyan funkciója, hogy feladsz keresek hirdetést.
A fórum meg elvileg szakmai témákról kell(ene) szóljon, nem éppen adok-veszek:
én direkt nem linkeltem be a hirdetést, mert amennyire tudom, nem is szabályos. -
DigitXT
félisten
És az kegyetlen kevés, sajnos. DFGT is pl. baromi jó volt, ETS2-ben.

Igaz, hogy nem olyan kamionos kinézet, de rengeteg funkció ment róla!
Egyszer talán még az SRW-S1-et is beizzítottam rajta, azon meg olyan
forgókapcsolók volt, hogy besz*rsz... Lámpát is kapcsoltam vele, stb.
Legalább köridőmérőt rakhattak volna a G25-re, ha már van rajta hely.


Bugosabb játékoknál elengedhetetlen volt, hogy tudjam a valós időt is... -
DigitXT
félisten
Eskü tegnap "rászöcskéztem" volna, nálam volt a zseton/rá is értem volna este
elgurulni érte (jó, hát nehezebben fért volna fel hátra, mint a Clubsport, de ezt is
bevállaltam volna gumipókkal). Eladónak pont nem volt jó, ma meg én utazom...
Lefoglalózni azért nem fogom: ha elkel, hát elkel. De jó cucc, jó áron szerintem!Bánatomban vettem egy hibás DFGT-t, és a két sz*rból összerakok egy jót...

-
DigitXT
félisten
Sziasztok!
Mi most a bestbuy kormány a piacon? Pedálja nem érdekel, mert abból
egy Clubsport V2-vel szemezek (volt korábban V1, az nagyon állat volt),
szóval lehet akár egy kétpedálos (=olcsó) T300RS is. HA az az ajánlott!Viszont ahogy beleolvastam a témába, nagyon sok velük a garis gond...
Emiatt használtan nemigen mernék beleugrani, pedig ár/értékben úgy jó.
Esetleg egyéb ajánlott típus(ok)? Szíjas érdekelne. (A G25 hangos volt.)Üdv,
DigitXTUi: jelenleg egy hibás DFGT-m van, amit tavaly óta nem csináltam meg,
már amennyire meg lehetne ragasztani a csapágyházát. Ugye annak a
pedálja konkrétan vicc. De mégis ajánlott típus, mivel maga kormány jó.
(Csak hangos, akár a G25, így ezért sem ugráltam, hogy felélesszem.) -
DigitXT
félisten
válasz
Forestgreen
#22203
üzenetére
Én kiszedtem a motort a DFGT-ből: semmi hangja.
(És szuper a szervó.
) -
DigitXT
félisten
válasz
Satan_Claus
#21770
üzenetére
Egyébként működik nélküle is, csak nincs FFB... Viszont amíg villog
a GT logo, addig nincs kalibrálva, és az adaptere nélkül nem tudja a
forgatást magának megoldani. De ha kézzel végigjátszod, elfogadja.
(Onnan tudom, mert kiszedtem belőle a motort, és így kelt életre.
) -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
manya777
#21669
üzenetére
Pontosítsuk picit: melyik Fanatec pedál, és milyen platformon használnád?

Ha mondjuk Clubsport pedál, az USB-s, és (PC-n) simán bedugod, önálló eszköz.Szerk: mea culpa (nem lógok folyamat a fórumon): már írtad, hogy CSR, és az a
pedál nem USB-s, szóval valóban kelleni fog valami átalakító. (Mégegyszer bocs.)Mindenesetre nem írtam hülyeséget, hogy az első linken lévő cucc nem jó neked.
(Ill. shteer nem írta, hogy a kormányra kötheted, hanem USB átalakítóval PC-re!)Sajnos abban sem tévedtem, hogy a második linken lévő cucc sem jó neked.

Az sem kizárt, hogy erre a kérdésre nincs is megoldás.

-
DigitXT
félisten
válasz
manya777
#21667
üzenetére
Szerintem egyik se. Az első a G25 pedáljának Fanatec kormányhoz kötéséhez
való, tehát pont fordítva, mint amit szeretnél, a másik meg valami kézifékes meg
H-váltós cucc, amivel ezeket az eszközöket magukban USB-vel tudod bekötni...
A Fanatec pedál gyárilag is USB-s, szóval semmiféle adapter nem kell hozzá.
-
DigitXT
félisten
válasz
Benir8
#21663
üzenetére
Ha H-váltóra gondolsz, ahhoz kuplung is kell, a DFGT meg csak 2 pedálos.

Természetesen lehet venni külön 3 pedálos szettet, pl. a korábban emlegetett
Clubsport is ilyen. Nekem is az volt, csak kihasználatlanság miatt megváltam
tőle. Már csak azért is, mert ahhoz, hogy igazán kihasználd, külön a H-váltót
is meg kell venni, mondjuk a Thrustmaster TH8, s ezek magukban drágábbak,
mint egy használt DFGT bármikor is. Szóval igen. Lehet hozzá venni dolgokat.Csak szánj rá még 2x-3x annyit. Hogy ezt érdemes-e rászánni, te tudod...

(NFS-hez biztosan nem.
) -
DigitXT
félisten
válasz
Benir8
#21660
üzenetére
Amúgy azt tudod, mi a különbség a "rezgős" és az "erővisszacsatolásos" közt?
Csak mert szó szerint írod, hogy rezgőset szeretnél, pedig sanszos, hogy NEM
szeretnél (vibration feedback), hanem a másikat (force feedback). Nem mindegy.Igazából a DFGT 20-30K-ért nagyon jó vétel, csak hát találj annyiért ép példányt.
-
DigitXT
félisten
válasz
Csabnett
#21440
üzenetére
1280x800 az 16:10-es képarány, innen a két fekete csík a szélén.
(Pillarbox.)
Ha semmiképpen nem tudsz a TV natív felbontására váltani, még az is segíthet,
hogy 1280x720-ba rakod a notebookot. Aminek a monitorán így mosottabb lesz
a kép, de a TV-n legalább ki fogja tölteni az egészet (16:9) nem fog levágni sem.Szerk: amúgy csak "klón" módban probléma a felbontás: "kiterjesztett asztallal"
mennie kéne mindkét kijelzőnek a saját natív felbontásában.
(Csak egy teljes
képernyős játéknál nem biztos, hogy ez a legjobb. Kivéve, ha ablakban is fut.
) -
DigitXT
félisten
válasz
Fehercsoki
#21315
üzenetére
Szerintem a szíjhajtás miatt.

-
DigitXT
félisten
válasz
Márton
#21057
üzenetére
Kalibráláskor "szervó" módban van, szóval pont a mozgást segíti az FFB.
Legalábbis én ezt tapasztaltam. Táp nélkül értelemszerűen a motort kell
forgatni a fogaskerekeken keresztül, ami nehezebb. (Ha centering spring
effekt be van kapcsolva, akkor meg pláne: kisgyereknek rugós kormány.)Szerk: annak idején vmelyik TOCA alatt ment ez a "szervó mód".

Kisujjal lehetett pörgetni: természetesen semmi visszajelzést nem adott.
(Próbáld ki a játék alatt is, hogy mit csinál, mert végül az fog számítani...) -
DigitXT
félisten
Én egy AC/DC -> Tankcsapda adaptert keresek. Tegnap még 24 volt raktáron.

Megjegyzem vannak AC 12V-tal üzemelő motorok, pl. az Eheim 600-as szivattyú
bizonyos verziója, amit az Aquaductba is szerelnek. (Az speciel 12V DC-re egyet
nyekken, amíg behúzza a mágnes a rotort az adott állásba, és ha nem fordítod a
polaritást, akkor bizony úgy marad. Szóval ahhoz is némi vezérlőelektronika kell,
ami ezt mondjuk másodpercenként 50x eljátssza: akkor az egy DC/AC adapter?) -
DigitXT
félisten
Dehogynem, csak többe kerülne, mit a kormány.

A tévhittel ellentétben mielőtt feltettem a költői kérdésem,
használtam a keresőt... Abban nem reménykedem, hogy
vki rámír, hogy van ilyenje 5-10K-ért. Többet nem szánok
az egészre inkább megveszem a T300RS-t, ez meg kuka. -
DigitXT
félisten
válasz
Shodan
#20954
üzenetére
Anno volt 1 db szobánk.
Szóval egyben a háló is. Na, a füles jó a hangra,
este zenét is úgy hallgatok, az FFB attól még felébreszti a párod*, ami gáz.
Megjegyzem, ezért is adtam el rohadt gyorsan pl. egy 6800GS-t. Porszívót
megszégyenítő hangja teljesen ellehetetlenített minden 3D tevékenységet.
(Aki ezek után azt mondja, miért nem vettem fel fülest, hogy ne zavarjon...)*: nyilván, ha egyedül laksz, vagy külön gémer szobád van, ez nem gond.

Szerk: ha nem lenne világos, nem engem zavar az SRW-S1 sem. Vagyis de,
csak nem közvetlenül: engem az zavar, ha mást ébreszt fel az alsó szinten.
Értelemszerűen nem én vagyok, aki alszik olyankor: a füles ezen nem segít. -
DigitXT
félisten
válasz
Dzsidzsi32
#20951
üzenetére
Anno vettem egy V1-et 50-ért kis hazánkban. Borzasztó keveset használtam,
így 1 év után eladtam 42-ért. Kolléga ráunt fél év alatt: visszavehettem volna
35-ért, viszont a T500RS-t nem tudtam megvenni mellé (majdnem összejött),
ami végül nem is baj, mert nagyon a T300RS + 599XX szett felé húzok...
Na emellé kéne egy normális pedál, ami simán lehetne egy V2/V3 is, de most
megint egy V1-et venni (jelenleg 37K a licit és 10K a posta) nem nagyon érné
meg... Persze nekem lehet, hogy a T300 se érné meg, ha a DFGT-m "hibájára"
1,5 év után jöttem rá: nem teljesen tökmindegy, milyen vasat nem használok?
Komolyan a legtöbbet még a Formula Force GP-t nyúztam 2002-ben...
Azt se tudom, a G25-öt miért kellett elkótyavetyélni: 2009-2011 közt volt.

Ja, várjunk csak ugyanezért. Kihasználatlanság. Szimezni sosem szimeztem,
a TDU-ban meg gyorsabb voltam gamepad-del. Vmint sokszor játszottam az
éjjel (akkor értem rá), amikor az FFB-s kormány csattogása elviselhetetlen.
Megjegyzem, az SRW-S1-em is jó hamar visszakerült a dobozába, mert olyan
ótvaros hangos rajta a két váltógomb, hogy két szobával arrébb is felébreszt!
Sajnos nem tudtam kimoddolni belőle (rugó nyomja a mikrokapcsolót, vhogy
az egész egy Q.nagyot kattan, beleértve az olcsó műanyag házát, akármilyen
finoman nyomom meg), szóval azt sem használtam, pedig... amellé vettem a
V1-et! Nem röhög: a DFGT kicsivel később került képbe, az adapter meg csak
most, szóval... Miért írom ezt? Passz. Talán magamat győzködöm...
Ui: pont az tetszik a T500/T300-ban, hogy sokkal halkabb, mint a G25 volt.

-
DigitXT
félisten
válasz
This_is_Ice
#20929
üzenetére
Hehe, akkor gyorsan le kéne csapnom rá... Igazából elég jó árban van.
Kár, hogy nincs meg hozzá a gyári pedálsor, mert akkor visszavenném
a Clubsportot, és nyugodt szívvel vennék T300RS-t, T3PA nélkül is, lol.Az a bajom, hogy ezek rohadt drága cuccok már. Kéne még egy TH8A,
az plusz 50K: hol van már, mikor komplett G25-öt vett az ember 40-ért?
Jó az gagyibb, mint ezek, tiszta sor: nézem az összehasonlító videókat,
és nem sírom vissza a fogaskerekek zakatolását. Szíjhajtás rulez.
(Elméletben.
) -
DigitXT
félisten
válasz
This_is_Ice
#20926
üzenetére
Ha már itt tartunk akkor használt T500RS bevállalható? Vagy új T300RS a jó?
Mindkettőhöz Ferrari kormány lenne, de az egyik 30 centis (a másik csak 28).
Ami viszont a T500 mellett szól, hogy Clubsport pedál járna hozzá, amit pont
ismerek, mert korábban az enyém volt, LOL. A két szett 120 ill. 141K lenne.
Az a bajom, hogy a T3PA-tól "fázom" az itt leírtak alapján. A Clubsport még a
T3PA-PRO-nál is pöpecebb, legalábbis ezt mondja a tulaj, aki azt el is adta.
Értem én, hogy a T3PA is eladható, és vehetek mellé Clubsportot, de macera.
(A T300-as szett mellett szól, hogy precízebb az FFB, kompaktabb a ház, stb.
Ja és persze vadiúj. Szóval ha csak nem gyári hibás, baja garantáltan nincs.)Szerintetek? (Bárki válaszolhat, már elolvastam, amit írtak - nehéz a döntés.)
-
DigitXT
félisten
válasz
This_is_Ice
#20923
üzenetére
Azért elég régóta megfordulsz itt a topikban, tudhatod, hogy neilszab kicsoda:
elég ha csak elolvasod a topik összefoglalót, ami kemény két mondatból áll...
(De mindegy is: én kérek elnézést, nem gondoltam, hogy tényleg nem tudod.)Amúgy én sem azt írtam, hogy csak egyet láttál.
Hanem azt, hogy azt írtad,
hogy láttál, így momentán azt tudhatjuk, hogy egyet biztosan, azt persze nem
tudjuk, hogy ezen kívül hányat.Amúgy ha hányat, akkor nem is kell. Nyehehe!ON: én is szétszedtem a DFGT-met, tehát láttam belülről... de ettől nem lettem
a szakértője a felépítésének. Pláne, hogy visszaolvasva a topikban csapágyház
törése jellemzően nem sokaknak volt a típussal, ellenben mondjuk a G25-ökkel.
(Amivel - szintén visszaolvasva - neked is vannak elég komoly "tapasztalataid".)Szerk: és komoly alatt a "kínkeserves szenvedőset" értem.
Kellemetlen, na! -
DigitXT
félisten
válasz
guftabi96
#20919
üzenetére
Sőt, én azt is szeretem, ha a fék nem esik be... Az azért elég para, ha igen.

Viccen kívül, ilyen szempontból egy load celles megoldás kb. verhetetlen: olyan
szinten érezni "nyomáspontot" akármilyen teniszlabdás potis pedállal lehetetlen.This_is_Ice: igen, szerintem. Azért elég vicces volt feltételezni pont neilszabról,
hogy nem látott még DFGT-t belülről. Rólad meg azt tudjuk, hogy egyet igen.
-
DigitXT
félisten
válasz
This_is_Ice
#20911
üzenetére
Nem tudom pl., hogy láttál-e már dfgt-t belülről
Szerintem többet látott, mint te...
ON: miért adja el "mindenki" a decemberben vásárolt T300RS-t?

Karácsonyi ajándék volt, aztán nem jött be a gyerkőcnek, vagy mi?
A "többedik" hirdetést látom: most akarok venni, de elbizonytalanít.
(Csak nincs velük valami baj?
) -
DigitXT
félisten
válasz
Shodan
#20868
üzenetére
Van biza.
Lehet meg kéne válnom tőle (+SRW S1-től), ha már a DFGT törött.
Mondjuk rallyhez úgysem ezt használtam volna, inkább csak a kíváncsiság.
Amúgy most a 141K-s T300RS szettel "szemezek... De jobban tetszene, ha a
pedálsorért nem kéne "felárat" fizetni, ha inkább Clubsportot szetetnék (újra). -
DigitXT
félisten
Repedt a műanyag csapágyháza.
Az a vicc, hogy anno itt vettem az aprón,
viszont mivel 1-2 óránál többet nem használtam, nem nagyon zavart. Az azért
zavar, hogy már az eladónál ilyennek kellett lennie, de nem kötötte az orromra.
Még jó, hogy kiderült, mert ha eladom keveset használtként, az rajtam csattan.Kérdés javítható-e, megéri-e vele foglalkozni? (DiRT Rallyzni szeretnék vmikor,
de annál a terhelésnél szerintem percek kérdése, és kettétörik az egész.
)A másik problémát áthidaltam a gyári pereccel, aztán persze RTFM... mivel le
kellett volna húzni a NYÁK-ról a kábelt, az szedte fel az elektromos zajokat.
Különc: csak nálad tűnhetett el, mert nálam PC-n és mobilon is ott van, pedig
garantáltan nem nyitottam meg korábban a linket, így ez a legfrissebb verzió. -
DigitXT
félisten
Ha egy DFGT tengelye "kotyog" fel-le irányban, az milyen hibára utalhat?

Szerk: még egy gyors kérdés. Felraktam a DFGT-re az SRW-S1-et, viszont
így a kormány összevissza gombnyomogatást érzékel. Nem lehet beállítani
a gombokat az LFS-ben, mert "ugrál". A vezérlőpultban is. Amúgy működik.
Megoldás ötlet? Csatlakoztassam addig az eredeti perecet, amíg beállítom,
utána már nem baj, ha ugrál, csak nehogy véletlen átállítsam? Kipróbálom... -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
zsotty4
#19565
üzenetére
Én ráírtam egy "keresek" hirdetőre, hogy éppen lenne egy DFGT elfekvőben,
szerinted válaszolt? Nem rossz az az új ár! (Mondjuk "anno" új G25-öm volt
45-ből, ahhoz képest azért sok: annak volt használható pedálsora+H váltó.)De van valami mondás a kutyavásárról: értem én, hogy változik a piac!

-
DigitXT
félisten
Ez a váltó megéri ennyiért (TH8A, ~47K)?
Clubsport pedál, és DFGT mellé lenne.
-
DigitXT
félisten
válasz
Arni9010
#16514
üzenetére
Ez amúgy azért nagyon pofátlan, mert alapvetően arra épít, hogy a vásárló nem kellőképpen tájékozott, hiszen ha az első MM-be megy be, ahol 60-ért látja, akkor nem mondhatja, hogy egy másikban látta 40-ért, és megkapja annyiért, mert ha egy másikban látta 40-ért, akkor már megvette volna ott.
Szóval a szlogen megint odab*sz: megveszem ennyiért, "mert hülye azért nem vagyok" (csak tájékozatlan). Mondhatni a fogyasztói döntésem szuboptimális.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
wolf033
#16430
üzenetére
Simán felkerülnek annyiért, hogy aztán percek múlva már jég,
és másnap már le.
Van rá kereslet. Mondjuk az, hogy az új
árát ismét nyomják le, le kell vigye a használt árát is megint...Szerk: nem egy hirdetést láttam, hogy ÚJ+JÉG. Ez beillik egy
hardverapró bugnak is, ahogy az ikonokat egymásra rajzolja.
-
DigitXT
félisten
válasz
flash-
#16426
üzenetére
Szerintem nem, de valahogy mindenki annyit szeretne kapni érte mostanában.
És mivel így is elkelnek hamar, úgy tűnik a piac ennyire árazza be őket. Most.
Anno 45-ért vettem zsír újan, 1-2 év múlva pár óra használattal 35-ért adtam el.
(Nem innen vettem, de itt is volt anno annyiért: egyszerűen már nem gyártják.)wolf033: na igen... Még annyit tennék hozzá, hogy 2-3 éves egyszerűen NEM
lehet a kormány, ha már 2010-ben leálltak a gyártásával: valaki ott kamuzik.
Persze eladóként örülnék, ha kapnék érte 50-et. Vevőként 35 fölött nem adnék.ON: most vettem DFGT-t 25-ért. Remélem megérte.
(Clubsport pedál mellé.) -
DigitXT
félisten
válasz
mrgergoke
#15514
üzenetére
A DiRT3-hoz egy XBox360 kontroller* is bőven jó...

Ezt a videóm a mai napig csípem; ez meg egy jó idő.
Tegyük hozzá, ha nagyon erőlteti az ember? Koppan.
Valószínűleg kormánnyal azért precízebb az ember...*a.k.a: gamepad.

N€T0X|N: én sem próbáltam, de a gamepad alapján a DiRT2
más (és sajna szerintem jobb) volt, mint a 3. Persze azért a
3-ban is a kormányosok mentek jobban, de ki tudja.
(Sajnos annyira ez sem szimulátor, de a kolléga nem is azt
keres... "10K-s" kormánnyal viszont sokra nem fog menni...
Már ha egyáltalán talál annyiért, de pl. H-váltósat az kizárt.) -
DigitXT
félisten
válasz
MPowerPH
#15410
üzenetére
Nem vicc: USB-s, és a levegőben forgatást érzékeli (viszonylag precízen).
A hátulján két analóg kar (ami az F1-ben kuplung) beállítható gáz/fékre.
Annak idején még gondolkodtam, hogy kéne valami USB-s pedál is mellé,
de idővel (tapasztalva, hogy milyen "sokat" használom) letettem róla.
Az sem vicc, hogy szokták perecként használni. Itt pl. G25-re rakják rá...
-
DigitXT
félisten
válasz
CSBENCE08
#15395
üzenetére
F1-et én ezzel próbáltam, de nem volt egyszerű.
(Nem sok időt szántam rá.)
De legalább a feeling megvan a kismillió tekerentyűvel, "csak" tengely nincs.
-
DigitXT
félisten
válasz
CSBENCE08
#15391
üzenetére
De változott! Romlott. Nem kicsit, nagyon. Utolsó élvezetes árkád NFS
az UG2 volt. De annak sem "kellett" kormány, elég volt a gamepad...
Bocs, még az eredeti Most Wanted is "élvezhető" volt (valamelyest), de
a Carbontól már nyílegyenes a lejtő: szappantartó modellek tologatása?Megpróbálsz benne lassan menni, borul a bili. De még a Most Wanted
sem adott "normális" élményt kormánnyal: unokatesóm, aki akkor már
vezetett autót, mondta, hogy nagyon-nagyon semmi köze a valósághoz.
De azt még a vak is láthatta, hogy az egy helyben csúszó + forgó autó,
az minden, csak nem szimulált valóság. Szóval kormányhoz: szimet.
Ill. szimhez kormányt, mert a szim. tutira nem vezethető billről, de még
gamepadről sem nagyon. (Kivétel szerintem a GTR2, ami "határeset"...) -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
Predator2
#11097
üzenetére
Azért használt, és használt közt is van különbség. Én anno ugyanolyan árban adtam el a G25-ömet, mint bárki más, sőt, pedig nálam volt kibontva a cucc az origi csomagolásból, és összesen pár óra játék ha ment bele, egyáltalán nem gyilkolászva. Eszembe sem jutott, hogy az aktív játékosok így "lelakhatják" a kormányukat, így akár felárat is kérhetnék a garantáltan megkímélt állapotért...
Amúgy ha kívülről nem voltak láthatók a hibák, és a szerelő szerint korábban nem volt szétszedve, akkor ez nem feltétlen átverés, inkább egy qrvanagy pech mindkettőtöknek.
Amúgy hányadik tulaja lettél a kormánynak? Ha esetleg nem is a mostani eladó lakta le, hanem még vki előtte: ő lehet, hogy nem tudta... -
DigitXT
félisten
válasz
guido90
#11082
üzenetére
Ez viszont lehet a kormányzás-rásegítés (neked pont akadályozás
) az LFS-ben. Eddig azt hittem, hogy az csak billhez van amúgy, de nem lehet, hogy véletlen bekapcsoltad?
Most nincs előttem a játék (mobilról vagyok), de kíváncsivá tettél: lehet, hogy beröffentem a gépet.
Igaz, FFB-s kormányom most nincs, de amikor volt, nem emlékszem ilyenre, hogy helyettem akart volna vezetni. (Úgy tudtam, viszonylag jó szim.) Igaz, azóta (2 év) 88x hozzányulhattak a fizikához, mindenhez.
-
DigitXT
félisten
válasz
guido90
#11080
üzenetére
Eléggé úgy hangzik, mintha invertálva lenne az FFB.

Emiatt nem középre húz a kormány, hanem épp kifelé.Szerk: a kormány driverében (!) nézd már meg, hogy mi
van beállítva, mert ez nagyon "gyanús" jelenség...
Szerk: ha amúgy befelé húz, akkor nem invertált, viszont
akkor a holtjáték nincs belőve. Esetleg a "középrehúzás"
erőssége van tökig feltolva a driverben... Ha utóbbi, akkor
azt nyugodtan ki is kapcsolhatod: majd a játék vezérli.
-
DigitXT
félisten
válasz
Predator2
#11014
üzenetére
Legelőször szerintem vezérlőpultban nézd meg a játékvezérlőket, mert
ha ott sem látszik a kormány, akkor felesleges a Logitech szoftverével
bűvészkedni, az sem fogja látni, és értelemszerűen egyik játék sem.
Ha ott okés, akkor lehet tovább menni. control panel/game controllers
Szerk: ha nem látszik, valóban segíthet másik USB, hátha csak az a
csati rossz, vagy valami... Legrosszabb esetben viszont a kormány is
lehet gatya, ha semelyik USB-n nem ismeri fel a gép, másik gép, stb. -
DigitXT
félisten
válasz
Kephamos
#10975
üzenetére
Alakul, köszönöm!
Csak a 150EUR még mindig picit húzós: annyiból inkább
egy G25 (megint), meg az általad említett filléres átalakító USB-re... A kormány
meg jó az S1 alá tengelynek, uis olyan érzékeny, hogy a kézremegést is veszi.
De ez csak vicc - nagyon nem szimezek mostanság (sem). Olcsóbbat esetleg?Az bosszant, hogy LFS-ben rally módban nem tudok egy épkézláb kört menni,
mert ha "alászedem", úgy ki van tekerve a kezem, hogy nem tudok gázt adni...
Sz'al van abban a zsiráfos hasonlatban valami, ha magában nézzük a terméket. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#10967
üzenetére
Nem reklám, de nekem innen van, és erre értem, hogy "occó".

A gyári ajánlott árát hagyjuk.
Szerk: annyi, hogy a hozzáadott
kupon elvileg már lejárt, de azt pont lesz*rom, mert még soha nem
játszottam a Simraceway játékkal - így nem kell oda virtuális pénz.Kephamos: nem is magában az év vétele szimeseknek.

De ha van egy G25-öd, amivel mindössze annyi a gondod az F1
közben, hogy nem állnak kézre a gombok*, akkor nem hülyeség
ezt a perecet rárakni. Én sem értettem először, de ez logikus.
*: az a kettő, ami a G25-ön van. Meg a többi a H-váltón ugyebár.
-
DigitXT
félisten
F1-hez jó lehet a Simraceway SRW-S1: épp most tesztelgetem...
Kamionszimulátorban.
Egy a bibi, hogy ez a nevével ellentétben
nem szimes kormány, mert nincs tengelye, így nincs FFB-je sem.
Divatos viszont G25/G27-tel kombinálni, úgy már fasza "perec".
Ja, és akkor már pedálod is van hozzá, így a hátsó lapátok lehetnek
a kuplung vezérlői, mint az igazi F1-es autókban: ilyen szempontból
kellemes. (A hátsó karokkal gázt adagolni viszont kellemetlen, főleg
jobbos kanyarban. Szórakozni el lehet vele ettől függetlenül: "occó".) -
DigitXT
félisten
Volt. G27 60K-n belül is, zsír újan 1-2 hónapja, a Logitech webshopból rendelve.
Gyanítom, hogy valakik kedvező áron jutottak 50%-os kedvezménykuponokhoz,
és erre építették a bizniszt. Viszont a készlet véges, a mohóság meg nagy, így
az utolsó példányok már jócskán efölött keltek el. Nem tudom, miért nincs elég
G27 a piacon amúgy... (Én nem vettem végül, mert épp le voltam égve, meg tkp.
nem használtam volna ki a kormányt. Ahogy korábban a G25-öt sem sajnos.
)Szerk: most olvasom, hogy szempont sok gomb, meg D-PAD a kormányon.

Ezen átsiklottam - elnézést! (A G27-en ugyanis nincs, de rögtön az ugrott be.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- TGA2025 - Lara Croft felbukkanása már szinte borítékolt
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Természetből eredő gyökerekhez tér vissza a Keychron
- Nyaralás topik
- Xbox Series X|S
- Milyen routert?
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- Steam topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Corsair Vengeance White RGB 2x16Gb 6000 cl36 bontatlan/új eladó (XMP/Expo)
- Dell Latitude 7290- I5 7 gen - 8Gb -256Gb
- Nikon D750 + 50mm f/1.4G + 24-120mm f/4G + Lowepro Mini Trekker AW szett
- GAMER PC - TUF B450, Ryzen5 5600x, Rtx 3070 8gb, 32gb DDR4, 1 TB Nvme
- Xiaomi Redmi 13 4G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3497
- Chieftec GPS-1250C (1250W)
- Samsung Galaxy Watch 8 40mm, Új, 1 Év Garanciával
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

(Szekrényben is elfér kompletten.)







Főleg a perec + a pedál mehetne a kukába.

)





tome0001
