-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
peetyy
őstag
válasz
DigitXT
#25291
üzenetére
Naszóval, lemértem, 60 cm-re van a padlótól a képernyő alja.
Sztem ez nem olyan vészes
Ha az ülés ott van alattam, a fejem a kép alsó felével van egy magasságban
Nekem ez még belefér a használható kategóriába
Már csak az a kérdés, a BIGBEN mennyire megbízható konstrukció, jól van-e összerakva
-
#48967168
törölt tag
válasz
DigitXT
#21752
üzenetére
V1-es verzió van "C" vágányon, még a GT2-es kormány premierjekor vettem, jópár évvel ezelőtt. Egy darab érzékelőt cseréltem benne össz-vissz...
A V3 érzetre jobb egy picit, a kuplungpedálnak van egy "billenési pontja" mint amikor a lamellák valóban engednek, de igazából csak az extraként felszerelhető bumper amit fejlődésnek látok, a szebb desing mellett.
A váltást a WB2 indokolta, mert az már szépen megeszik minden új perifériát és egy kontrollerként látja mind a PC mind az XO. Az már más kérdés hogy az XO feature a vérgagyivá váló Forza-k miatt okafogyottá vált. De azért az érzés megfizethetetlen amikor a Dirt
ally-ban ott is valódi kézifékkel lehet fordulni.Próbaképpen azért felraktam az apróra annak idején a V1-et. Rámírt egy csóka hogy mivel pár hete valami haverja egy akciós kuponnal a listaárnál 30%-al olcsóbban vett új V2-őt, ezért az én "régi szarom" már csak a hirdetett ár felét éri, és ennyit ad érte punktum! Ekkor ment inkább a padlásra, neki meg javasoltam hogy vegyen újat...

Hihetetlen hogy egyszer van egy rövid ideig tartó akció, aztán onnantól már mindenkinek az az alapár! Pedig de szívesen vennének itt sokan a kifutó G25-ös árnál 30%-al drágábban is kormányt, nemde?

-
manya777
tag
válasz
DigitXT
#21684
üzenetére
Igen, egyre inkább hajlok efelé, hogy nem fogok olyanból bevásárolni
Max ha találnék mellé fanatec kormányt is, de az meg vagy arany áron van, vagy használtan ritkaság. Ráadásul most hogy belegondolok, a cockpitet úgy vettem hogy g27 hez csinálták, és tuti fúrni faragni kellene még a CSr pedálhoz is hogy feltudjam fogatni valahogy. Elkezdett érdekelni ez a PTR mod is most
De utána kell járnom, mert erről még nem is hallottam. Elég amatőr vagyok Én ehhez na
Nem ismerem a szakzsargont eléggé. 
-
manya777
tag
válasz
DigitXT
#21670
üzenetére
Na, mostmár teljesen elbizonytalanodtam
Ha egyik kábel sem jó akkor mégis mi? Fanatec oldalon mást nem nagyon láttam ami még szóba jöhet. Igazából már nem is tudom rágjam e még ezen magam. G27 es kormányom van gyári pedállal. Olvastam valahol hogy ezek a fanatec pedálok mennyire jók meg mások. Elkezdtem agyalni hogy mi lenne ha valamit fejlesztenék és a g27 pedált lecserélném. Több opció van/volt:1. Marad a g27 pedál, de átcsinálom load cell esre. 2. Veszek egy "fapados" Fanatec CSR pedált a fanatectől 100 euróért. Vagy veszek egy használt load cell es Fanatec CSR elit pedált kb 150 Euróért. A baj az hogy csak a g27 es pedálhoz volt még eddig szerencsém, így nem tudom összehasonlítani őket, hogyan járnék legjobban, vagy pl a CSR elit load cellel mekkora előre lépés lenne egy gyári g27 pedálhoz, vagy load cellesre átalakított pedálhoz képest. De ha meg még a végén kiderül összesem lehet hozni a fanatec pedált g27 kormánnyal, akkor meg kár agyalni is rajta. 
-
-
Joshi
titán
válasz
DigitXT
#20968
üzenetére
Brain75 műanyagból gyártott G25-höz csapágyházat, hogy aztán DFGT-hez készít-e azt nem tudom. Szerintem kérdezz rá.
(#20969) Vitatigris ha nem akarsz drágább kormányt venni újonnan, akkor nagyon nem tehetsz mást mint megveszed a T150-et. Nem írtak róla rosszakat, lehetne kicsit olcsóbb de kb ennyi.
-
kelekyle
őstag
válasz
DigitXT
#20968
üzenetére
Kérdezd meg tőle, hátha tud külön is csak alkatrészt. Amúgy én is anno kerestem rengeteget, hogy alkatrészeket honnan lehetne szerezni de nem nagyon találtam semmit...
Amúgy végül vettem egy DFGT-t, alig használt, két és fél év garancia. A könyvelő nem vállalta be a T150 elszámolását

Anno volt itt egy srác Csabnett, aki csinált DFGThez pillangó váltót és árulta hardverapron...
valaki megtudja mutatni ez hogyan ment, kerestem a fórumon láttam fotót róla de a rögzítést nem láttam ? Csinálnék valami hasonlót itthon. Nem rossz a két kis pöcök a kormány mögött, viszont amikor elforgatom a kormányt és akkor váltanék, akkor nehéz megtalálni... -
kelekyle
őstag
válasz
DigitXT
#20966
üzenetére
Már egyszer írtam neked... meg a keresőt használhatnád

Nála biztosan -
Dzsidzsi32
tag
válasz
DigitXT
#20948
üzenetére
Van a kornyezetemben,akinek V3 van. Azt mondta ,hogy nagyon jo. A damper kit-et viszont felesleges megvenni,mert nincs sok jelentosege. Hozzateszem en meg nem probaltam. Nincs tapasztalatom vele. Nekem V2 van. Nagyon jol elvagyok vele. 1,5 ev alatt szettapostam a load cell-t benne
Bedoptam a tartalekot. De rendeltem meg 3at tartalekba
Nem akarok megvalni a pedaltol. Lehet masnal tovabb tartott volna,de en kemenyebb beallitason hasznalom,mert jobban erzem igy a blokkolas hatart. Egyebkent ebayen van most elado V1 . -
válasz
DigitXT
#20930
üzenetére
a pedálsora nálam van

a th tx gyári sorát kellett leváltania - pontosabban a g27-em egykori pedálsorát, de mindkettőnél sokkal jobb.
persze nem egy fana, de rugósból a legjobb, amit próbáltamamúgy én is agyaltam rajta, de mivel csak ps4re kéne (amim meg nincs), ill. az az "álló" pillangó is zavaró, egyelőre elvetettem.
használd majd egy fél évet és ősszel jöhet hozzám 70ezerért
-
This_is_Ice
tag
-
kelekyle
őstag
válasz
DigitXT
#20906
üzenetére
Láttam, olvastam. De van itt hardverapron egy arc, aki javít ilyeneket.
Tetszik a T150 csak az a ronda PS logó nem kell a közepére, de a Ferrari is rusnya. DFGT ízlésesebb. De T150 a gari, opciónális kuplung és váltó miatt tetszik. Néztem sok youtube videót és azt vettem észre, hogy a T150nél a játék sokkal lassabban reagál a fordualtokra, DFGT gyorsabbnak tűnik, talán kisebb a latency? Ennek lehet valóság alapja? -
zsiz
őstag
-
menledge
senior tag
válasz
DigitXT
#19571
üzenetére
Hát pontosan én sem tudom mik a különbségek. Azt tudom, hogy a DFGT-nek nagyobb a kormánya. Meg ugye a DFGT az új széria, még kapható, míg a másik nem. A DFGT-k a használt piacon 20+ körül szaladgálnak, nekem meg max 15K-m lenne a cuccra. Igen az EX-es nagyon eltévedt.

-
kozmy
őstag
válasz
DigitXT
#16978
üzenetére
Azt tudom csak nekem van egy Thrustmaster F430 FFB kormányom és annak a pedálszetbe tönkre mentek a potik és nem lehetett pótolni semmivel volt szervizbe így kénytelen voltam venni egy Thrusztmaster T100-st és a 2 pedálból csináltam egyet így zsír újonnan áll feleslegbe egy T100 FFB kormányom amit csak kipróbáltam aztán vissza raktam a dobozába. Ha valakit érdekel a kormányt ELADOM vagy el csereberélem valamire.
-
CSBENCE08
tag
válasz
DigitXT
#15392
üzenetére
Az első most wantedet volt szerencsem kipróbálni kormánnyal is de mindig billről toltam.. Komolyan momdom régen kormánnyal rosszabb időt mentem ugyanazon a pályán mint billel... Azon elkepedtem... De azért elveztem
a Carbon még elment de utána elment a kedvem az NFS szeriatol de az új Most Wantedhez kedvet kaptam (tudom kicsit későn) de kiakarom próbálni hátha jó lett de ezekutan nem tudom h mit gondoljak.... -
CSBENCE08
tag
válasz
DigitXT
#15390
üzenetére
Köszi mindkettőtoknek a választ
!akkor az a Thrustmaster kormány lesz, az NFS-t gondoltam h elég mert régebbi részekkel is játszottam (Carbon, az első most wanted stb) és ott is jól elvoltam billel
csak kérdeztem h változott e valamit az irányítasa de akkor nem, még mindig elég hozzá a bill 
-
Predator2
addikt
válasz
DigitXT
#11098
üzenetére
És ezt, egy átlag halandónak honnan kellene tudnia? Mint mondtam, beszéltem vele telefonon. Kértem róla több képet. Nem tűnt egy ............-nek. Bele nem látok. Sőt ha elmegyek megnézni se veszem észre.
Mivel ezekre már nincs gyári garancia csak próba garival lehet hozzá jutni max. Nem tudom hanyadik tulaja vagyok.
Holnap kiderül mi a tényleges helyzet. -
guido90
csendes tag
válasz
DigitXT
#11081
üzenetére
Ha a Centering Spring Strength -ra gondolsz akkor az 0%-on van és felette az Enable Centering Spirit -nél nincs bent a pipa.
LFS-ben ma mentem a rallycross pályán és elkezdett helyettem ellenkormányozni, és persze a helyzethez képest még késéssel is, szörnyű
És ha ezt a manővert én felül akarom bírálni, ergo merem forgatni a kormányt (a szerintem jó irányba) akkor elkezd rángatni a kormány a kezemben.Van némi valós életbeli autós tapasztalatom (amatör sprint és cross versenyek), tisztában vagyok vele hogy egy sodródó autónak hogyan nehezedik el a kormánya. De itt egy "mesterséges intelligencia" felül bírálja a döntéseimet. A kormány nehezüljön el, de ne kezdjen el "okoskodni", ha hibás szöget választok vagy későn/korán reagálok helyzetekre.
-
válasz
DigitXT
#10967
üzenetére
Tényleg olcsó "perec", de ehhez még kell pedál, meg egy FFB-s alap, amire ráteszem. Úgy meg már nem olcsó....
Meg nem is tudom, hogy hogyan lehetne egy G25/G27-re ráapplikálni.(#10969) Kephamos: egyelőre CM-es F1, de ki tudja mit hoz a jövő? Néztem, hogy a Fanatec Forza szettje egész jónak tűnik. Csak hát szállítással ~300 EUR

-
Kephamos
addikt
válasz
DigitXT
#10967
üzenetére
Aha, fasza. Olyan, mint a zsiráf. Szép, meg jó, de azért otthonra nem kéne.

---
Jim74: Ezekkel a Codemasters-féle f1-ekkel nyomod? Mert ha igen, akkor ahhoz szerintem felesleges jobb kormány, mint a DFGT.
Ha mindenképpen ragaszkodsz az újításhoz és rettentően égeti a zsebedet a pénz, akkor 60-ból keress új g27-et vagy használtan Fanatec-et loadcell-es pedállal. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#10967
üzenetére
Nem reklám, de nekem innen van, és erre értem, hogy "occó".

A gyári ajánlott árát hagyjuk.
Szerk: annyi, hogy a hozzáadott
kupon elvileg már lejárt, de azt pont lesz*rom, mert még soha nem
játszottam a Simraceway játékkal - így nem kell oda virtuális pénz.Kephamos: nem is magában az év vétele szimeseknek.

De ha van egy G25-öd, amivel mindössze annyi a gondod az F1
közben, hogy nem állnak kézre a gombok*, akkor nem hülyeség
ezt a perecet rárakni. Én sem értettem először, de ez logikus.
*: az a kettő, ami a G25-ön van. Meg a többi a H-váltón ugyebár.
-
válasz
DigitXT
#10964
üzenetére
Tehát, akkor most nincs semmilyen alternatíva

Szerk.: F1-ezés miatt kell a sok gomb (KERS, DRS, nézés jobbra-balra-hátra, quickmenü navigálás(üzemanyag, fékerő, gumiválasztás, TeamSpeak mikrofon gomb, stb, stb...)
Szerk2.: (#10966) puttonyos: sjanos a G27-en a D-Pad nem a kormányon van

-
zolee5016
őstag
válasz
DigitXT
#10782
üzenetére
Igazából azért is jöttem ide,mert nekem is vatta új ez a cucc,meg amit tud....(A gyerek szülinapjára dobnám össze)
Az feltünt,hogy simán levegőakrobata is lehetsz,de az kb értelmetlen.....valaki feldobta ezt,hogy rátéve a g25-27-re,majd a elfordulási szöget levéve 290 fok környékére,egész élvezetes F1-es kormi.És nem kerül 60k -ba vagy mégfeljebb mint egy specifikusan F1-es kormány.Ja és még mi is alkotnánk a hibás g25-ből...ez igy családias..(mert a gyerek nem épp szereti az apu Race 07,vagy rfactor lomha wtcc-it ő száguldani akar!
)
Szóval egyébb értelmet ne keress.ez a történet ennyi...és az érdekel összehozható e...ennyi...
Ha érdekel van itt az apróban 20k-ért még ilyen....alkudozva meglehet (nem linkelhetem ,mégha nem is az én hirdetésem) -
szacsee
nagyúr
válasz
DigitXT
#8661
üzenetére
Szia!
Ahogy a fórumokat olvasom általánosságban elmondható, hogy a gyári cockpitek szűkre szabottak. Nem biztos, hogy Neked is így állna, de ha férfias testalkatú vagy, akkor érdemesebb csinálni egyet, vagy csináltatni. Több vele a munka, illetve nem olyan mutatós egy zártszelvényből készített cockpit mint egy csőből hajtott, de mindegyiknek megvan az előnye, hátránya. Frex is pl gagyinak hat az aluprofilos kinézetével, közben pedig az élvonalat képviseli. A jelenlegi cockpitem saját építésű és elvagyok benne, vannak hibái, de folyamatos fejlesztés alatt van (egyenlőre még a végleges kormány / pedál kombót várja és kiderül jó-e a felfogatás). Üléssel együtt volt 10K + munka, de nekem megfelel. Kényelem és a masszív váz volt az elsődleges szempont az állíthatóság mellett. A cockpitet el tudom dugni a házba, illetve félreeső helyen van, így nem fontos a kinézete. Neked, ha ez is fontos, akkor érdemesebb sim oldalak fórumain körbenézni, hátha akadnak vélemények kész cockpitekről.
-
válasz
DigitXT
#2252
üzenetére
Ha már egyszer idepofátlankodtam, akkor én is véleményezek...
Logitech Formula™ Force GP - Pro Street:
Előszónak annyit kell tudni, hogy örökkön-örökké billenytűzettel játszottm (kb. 7éve) ...
A Pro Street-et is elkezdtem billentyűvel, semmi gondom nem volt.... nagyon jól vezethető...
Tegnap viszont, megvettem a Force GP-t, amivel már hetek óta szemezgetek.
Fél órámba telt ugyan mire drivert találtam Vista alá, de nagyon megérte!
10 gyakorlókör kellett mire hozzászoktam a kormányhoz, de az érzés leírhatatlan!
Nem bírtam abbahagyni....
Olyan, mint ha a garázsban, egy motor nélküli autóval 7évig azt játszanánk, hogy mi vagyunk a világ legjobb sőförje (brümmögünk, dőlünk jobbra-balra, tekergetjük a "halott" kormányt), aztán egyszercsak kapunk egy tuti autót, és kiengednek minket a való világba vezetni....
Szóval nagyon nagy érzés!
Nem vagyok az autós játékok híve, csak a Colin-t, és a Need sorozatot kedvelem,
de lehet ez most változni fog!!!
-
szab.tam
nagyúr
válasz
DigitXT
#2252
üzenetére
az utolsó nfs, amivel mentem a most wanted volt, előtte ugye a underground, és szerintem a régiekkel ellentétben ez a pro street már kifejezetten kormánnyal élvezhető játék, már-már szimulátor szintű realisztikus vezethetőséggel. autó tapad, amikor fékezel, a kanyarban meg nincs jégen autózás érzés. szerintem nagy előrelépés volt az autó vezethetőség szempontjából!
egy szóval: a pro street nagyon jó kormánnyal. (és ebből következően ez már billentyűvel valszeg nehéz lesz.) - de ez teljesen szubjektív vélemény... -
szab.tam
nagyúr
válasz
DigitXT
#2250
üzenetére
nem értettem hozzá. csak szokás szerint megláttam a polcon, és leemeltem. meg bosszantott, hogy a régi microsoft kormányommal nem ment a pro street.
ja és most néztem meg a számlát: 8900-ért vettem a mm-ban....
ez nálam már betegség, hogy 2-3 lépcső kell, mire megveszem a végsőt. így volt az x2-vel is: 4800+, 6000+, 6400+. egyből nem ment. valszeg, úgy kevesebb lét dobhattam volna ki az ablakon, meg túl 1szerű lett vón'. -
szab.tam
nagyúr
válasz
DigitXT
#2246
üzenetére
én is ott fogtam először...
a történet szépséghibája annyi, hogy előző nap vettem egy thrustot, jó 8k-ért. hazavittem, bedugtam, és a force freeback és tsa-i az volt, hogy zümmögött néha egy sort, mint egy kiherélt ruszki villnyborotva. elöntötte agyamat a trágyalé, -> éjjel net, másnap du. bolt -> g25...
Új hozzászólás Aktív témák
- Macbook Pro 14" A2442 2021 M1 Pro 16GB 512GB (2022-es gyártás)
- Macbook Pro 14" A2442 2021 M1 Pro 16GB 1Terra (2022 gyártás) 2
- NIKON D7500 - DSLR fényképezőgép váz (+ teljes NIKON szett!)
- Macbook Pro 14" A2442 2021 M1 Pro 16GB 1Terra (2022 gyártás) 1
- Macbook Pro 16" A2141 2019 i9 32GB 1Terra (94 Ciklus 93% akku!!) (2020.11.30.)
- Dell Latitude E7470. Olcsó üzleti kategóriás laptop! Új akkumulátor!
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16 2023 M3 Pro 36GB 512GB macbook garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo ThinkPad X1 Yoga G6 (6th Gen) - i7-1185G7, 32GB, 1TB SSD, 4K multitouch + TOLL
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest














Akkor inkább nem dédelgetem az álmot

És ha ezt a manővert én felül akarom bírálni, ergo merem forgatni a kormányt (a szerintem jó irányba) akkor elkezd rángatni a kormány a kezemben.
természetesen "anyám" akart lenni

tome0001
