-
Fototrend
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Amugy ja, a feltöltési sebességem nagyon gyér, de ezt a drága UPC-nek köszönhetem, sajna nincs Digi a 14. kerben nagyon, mert le lettek fizetve a megfelelő személyek még régebben a UPC által.. Az előző kecóban 100/25Mbites DigiNet-em volt és hát mit mondjak, az durván gyors volt!!!
-
Kroni1
veterán
-
Kroni1
veterán
Volt már róla szó 100% itt korábban, de megkérdem megint, ha szervert akarok csinálni akkor routerben mit is kell beállítanom, hogy ne 5000 legyen a ping-em és mások is tudjanak csatlakozni? Már utálom, h sosincs olyan szerver amilyet akarok! Zahi! Ha egyszer végre tudok majd szerót csinálni akkor lesz nemulass!
Másik ide vágó kérdés: Egy ilyen UPC Fiberpower 30/3 Mbites net elvileg elég hozzá, vagy ennél gyorsabb kéne?
[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
Race07 az nem rfactor fizikara epul?
Lehet Én vok a butus, de:NEM
Más cég, más fizika.. rFactor könnyebben MOD-olható, ezért is van rá annyi változat, könnyebb programozni hozzá bármit. Ez nem jelenti azt, hogy könnyű, csak könnyebb Nem véletlenül van kevesebb komoly fizikai változással rendellkező Race 07 MOD...Oda-vissza lehet konvertálni, picit könnyebb, de alapoktól megírni egy fizikát Race07-re iszonyat meló, hidd el..Perse, akinek van már gyakorlata, ideje, csapata hozzá, annak megy !!
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Valakinek nincs kedve csinálni szervert? KÉne már verseny Km valami autóval..
Csak ne Mini pls, azt most próbáltamHa kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
negro
őstag
Race07 az nem rfactor fizikara epul?
Ja igen, lesz ma este vmi fun race vhol?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
Zahi
aktív tag
válasz hermanyi #736 üzenetére
Ez érdekes..Nekem is csinált anno ilyet, de nem foglalkoztam vele, hozzá se nyultam az ablakhoz, Alt+Tab-al visszaléptem a játékba és játszottam tovább De, ha nem engedi, akkor megkéne nézni a Vid kari Drivert is...Aszem nekem amiatt volt. Nem kell új, nem muszály (soxor xarabb az új a réginél...De nem mindig) elég, ha megpróbálod újra rakni..Ha az sem segít, akkor hirtelen nem tom.Nekem az volt a bibi, arra emléxem.
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
hermanyi
addikt
válasz SamuraiKenji #735 üzenetére
semmit .
De mint az előbb is írtam ,hogy újratettem az egész steam mappát játékokat mindent és ugyan ez a hibaüzi fogad . Semmi maszek mod nincs a játékban. Minden az ami a steamrol lejön.Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
hermanyi
addikt
válasz SamuraiKenji #733 üzenetére
Kösz mindenkinek . Úgy kitöröltem a minidumpot ,hogy újraraktam steamostol mindenestől. regeditböl is töröltem és lás csodát újratelepítés után is ugyanez a hibám van . Tegnap simán tudtam vele játszani ma meg nem . Amúgy Winfos 8.1 van gépen és tegnap is az volt .
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Allbundy
tag
válasz hermanyi #730 üzenetére
Csak úgy?
Vagy ha éppen kiválasztanál egy custom skint?Ez csak a játék, illetve a betett modok hibája lehet. (ezt csak azért írom, hogy ne kezdjen el emiatt senki drivert frissítgetni, de főleg gépet takarítani ne! Win7 beépített töredezettség-mentesítője amúgy rendesen végzi a dolgát, amennyiben kap rá lehetőséget. Más kérdés, hogy lelkiismeretes és előrelátó felhasználó amúgy is rendben tartja ezeket a dolgokat a gépén.) Nem támadás, csak nem kell egy kis szellő miatt nagykabát.
[ Szerkesztve ]
-
TannerHUN
aktív tag
válasz hermanyi #730 üzenetére
Szia!
Mindenkinek (szerintem) összeomlott már párszor a játék. Csak egyszerűen az OK-ra nyomsz és újraindítod a játékot. Nekem azóta csinálja, hogy betettem a 2013-as WTCC MOD-ot a játékba. Tippnek ajánlanám, hogy a lehető legfrissebb driver legyen fent mindenből. Kb 2 havonta csinálj töredezettségmentesítést. Persze ne a bugyuta beépített Windows-os vacakkal. Takarítsd ki ugyanígy 2 havonta a fennmaradt "szemetet" a gépről. DirectX és NET keretrendszer is a lehető legfrissebb legyen. Több ötletem egyenlőre nincs. De mint már említettem, csak szimplán újraindítod a játékot és megy újra. Legalábbis kellene.
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
hermanyi
addikt
Urak ezzel találtam szembe ma magam a játék indítása után . Valami tipp?
Tegnap még semmi baja nem volt .Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
TannerHUN
aktív tag
rFactor-hoz van egy csomó retro MOD... Historic GT & Touring car (HistorX) , DRM Revival , Touring Car Legends , World Championship 1975 Class GTO meg még van egy a Historic-hez hasonló komoly MOD, amit fejből nem tudok... Szerintem próbáljátok ki megéri!
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #723 üzenetére
A B csoport élete egész 2-3 évében (84-85-86) ellátott minket annyi örömmel, élvezettel, ami mai napig kitart!!
De a csoport "halála" az iszonyatos fejlődésének köszönhetően sejthető volt sajnos...Csak 1 példa:
Audi S1..84-ben "csak" 550 LE, 86-ban 800 felett!!!
Ebben az időben egy F1-es 450 LE volt! (persze az könnyebb is volt, meg más kat.)
A nagy kedvencem Rhörl nyilatkozta: "Ez az autó úgy gyorsul 140-ről 180-ra, mint más autó 40-ről 60-ra. 1-ből indulva 2-esen át 3-asig 2 mp az egész és már 100 felett megyünk..."
Nem semmi verdák voltak, az igaz, mai napig imádom vissza nézni a régi videókat, pedig a szalagok már igen csak kopottak!! (VHS)neilszab: Én is köszönöm a tegnapi és előtti lehetőségeket, nagyon jól éreztem magam! Legközelebb remélem hamarabb tudok menni, jelentkezni!! (pár óra gyakorlás új pályán-autóval nekem még nem elég )
Videót már reggel 6-kor megnéztem, netszakadás miatt nem tudtam nézni este élőben..
Ezúton köszönjük meg Safiéknak is, jó kis közvetítés volt (megint)!!És most: Lehet menni valahova csapatni??
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
TannerHUN
aktív tag
Úgy ahogy mondod Érdekesség miatt megemlíteném a Fiat 126P-t aminek csak az első sebességében volt "süvítő" hangja a többiben már nem. Ha jól tudom a gyár ezt amiatt csinálta, hogy a teljesítmény ne romoljon váltásoknál. A Group B autói nagyon komoly masinák voltak anno, kár hogy már nincs hasonló kategória Rally-ban
neilszab - Köszönjük a videót, mindenképp megnézem!
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
neilszab
őstag
Race of Leagues közvetítés felvételről:
Rettentően izgalmas csatákat hozott a két futam, ahol a szimulátoros nagyágyúk igencsak megszorongatták Michelisz Norbit, na de Őt sem kellett félteni!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Allbundy
tag
válasz Steady74 #719 üzenetére
Egy kicsit ezekről a váltásokról:
A mai fékeknek, -akár közúton, akár versenypályán- nincs szükségük segítségre. Önállóan is tudják blokkolni bármelyik/mindegyik kereket Tehát motorfékre nincs szükség. Nem is ezért váltunk vissza féktávon, hanem egyéb hasznok miatt. A fordulatszám megfelelő értéken tartása a kigyorsítás miatt fontos, sokat segít a megfelelő fokozat használata a sebesség megbecsülésében, nekem plusz jó ritmust ad az egész féktávnak.A legjobbak/tapasztaltak leginkább a visszaváltás időzítésével oldják meg a gondokat, a gázfröccs is segít, plusz azzal a difi üzemmódját is befolyásolhatod. Van aki folyamatos pici tartott gázzal oldja meg, ez persze erős szokást igényel.
Néhány autót ugyan ki lehet nyírni eszetlen kuplung nélküli visszaváltással Race07-ben is, de ez nem jellemző, főleg a WTCC/STCC autókra nem.
Javasolnám kipróbálásra a visszaváltás nélküli fékezést. Meglepően hatékony, valószínűleg jobban tudunk koncentrálnia fékerő adagolására. Persze ekkor más fékerőeloszlás szükséges, és persze autokuplung is bekapcs.
-
Zahi
aktív tag
válasz Steady74 #719 üzenetére
Igen a KRAZ az pöpec jármű volt Nálunk az volt pl a lajtos kocsi. A lehető legnagyobb kerekekkel, kellett a terepre!
Egy este megpakolva vízzel, katona társam (nem józan kísérővel ) simán átballagott egy Dacia orrán, szélvédőig lelapítva az elejét, motorostól!!
Kihallgatás:
-EMBER!! Hát nem látta a kocsit???
-Hát...Az eeső kerek mé' bakkant, a két háccsó má' nem..Há' nem tartottam fontosnak...[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Steady74
addikt
Én még ZIL tip. teherautón tanultam meg vezetni C jogsihoz, ott kellett a dupla kuplung az asszinkron váltó miatt, utána katonáéknál KRAZ, URAL, GAZ, Csepel tip. autóknál is kellett használni. Jó kis móka volt URAL-lal, menni, 100 km-en 120 litert evett benzinből, és cserébe krvára nem ment terepen viszont durván jó volt.
A visszaváltásról. A gázfröccs egy jó dolog, de a ritmust elég nehéz eltalálni, ha viszont sikerül az sokat dob az autó vezethetőségén. Picit megtartva a fordulatot egészen jó visszaváltásokat lehet elérni. Ha viszont alacsony fordulaton váltasz vissza RWD autót, az sem pörget meg.
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #710 üzenetére
"Visszatérve a lényegre sokan "duplakuplung"-nak nevezik, ráadásul tévesen. Duplakuplungozni már nagyon rég nem kell, mivel olyan váltókat már nagyon nem gyártanak."
Egyetértek.."dupla kuplungos" Ezek a váltól eredetileg Buszokra, teherautókra készültek, és aszinkron váltó volt a hivatalos megnevezése. (nem volt szinkron gyűrű a váltóban, tehát nem volt ami "összefékezze", szinkronba állítsa a forgó alkatrészeket, ezért kellett 2X kinyomni a kuplungot: 1X kiveszed sebességből, 1X beteszed..Visszafele is.)
Személy autókban a legelterjedtebb a Szinkronvátó természetesen, gondolom sejted, miért? itt a fogak "csendesített", avagy csavart fogazással rendelkeznek. Ezeknek a gyártása körülményes, a sok alkatrész miatt
És vannak a versenyváltók,(itt a fogaskerekek egyenes fogazással készülnek, a könnyebb, és gyorsabb gyártás miatt, elsődorban) amit sokféleképp neveznek az emberek: "Nyígós", "tolókerekes", "egyenes fogazású"és még sorolhatnám Itt sincs szinkron gyűrű, van viszont egy elmés megoldás: az un. körmös kapcsoló, vagy toló kerék.(kinek, hogy tetszik )Ennek a keréknek az oldalain ált 4 köröm, vagy csap van és a fogaskerekek oldalában ezeknek a helye!!!
Ennek köszönhetően nem kell a hajtott-hajtó tengelyt leválasztani váltáskor a motorról(nem kell kuplungolni ) A megfelelő ütemben-erővel be kell tolni, -csapni a helyére és kész a kapcsolat!! (vissza 2, üveghang!! )
Mindamellett, hogy nagyon gyorsan lehet vele váltani, másik előnye(fogaskerekek függvénye), hogy kicsit esik a furdulat, szinte mindig a megfelelő tartományban dolgozik a motor..Csak példának mondom: a Group B Lada(VFTS) a 80-as évek elején!! ilyen váltóval készült, és a versenyváltók java része mai napig ezen az elven müködik.!!!
[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
Nem csinál valaki szervert értelmes autók valamelyikére? MEnnék most valamit kézzel-lábbal is ...
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
-
Kroni1
veterán
Értem mester, akkor lehet, hogy felteszem a 2013as kieg-et, vagy az is h megvárom a 2014-est!
Steady74: És te személy szerint pl. miként váltasz vissza ha nem szakmai titok? Azt is el tudom képzelni, hogy pl. ez a technika is autófüggő, egy FWD pl. lehet, hogy tök mást igényel..
-
Zahi
aktív tag
Igen, bármelyikhez be tudod rakni, TE döntesz.. Csak az .aud fájlt kell cserélni azon az autón, amelyikhez illeszteni szeretnéd. Értelem szerűen azért egy S60-as Volvonak ne adjunk BMW 1.6 t hangot, de gyakorlatilag bármelyikre illeszthető. Én még is javasolnám, hogy WTCC autók legyen és passzoljon a márka-tipus!!
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
TannerHUN
aktív tag
Vannak a YouTube-on is olyan videók ahol utcai autóknál egy bizonyos fordulatszámon felül váltanak (oktatóvideó). Bár ez nem minden autótípusnál működik. Az biztos, hogy egy utcai autón hamarabb tönkremegy a motor és a váltó, ha ilyen van gyakorolva rajta. Kérdezik is a hozzászólásoknál, hogy meg lehet-e ezzel meg azzal csinálni. Szóval én az ilyen videókat más oldalra tenném fel, mert ha ezeket elég sokan próbálgatják akkor a szervizek telve lesznek
Visszatérve a lényegre sokan "duplakuplung"-nak nevezik, ráadásul tévesen. Duplakuplungozni már nagyon rég nem kell, mivel olyan váltókat már nagyon nem gyártanak.TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
Kroni1
veterán
válasz TannerHUN #706 üzenetére
Na gyerekek, akkor beszállnék én is a technikai értekezletbe! Lehet szerintem is kuplung nélkül játszani a R07-ben, Norbiék az életben is csak a rajtnál kuplungolnak tudtommal, szóval én kikapcsoltam az autocluch-ot. Rajtnál ha jol csinálod gyorsabb vagy, és ezek szerint menetközben is észre lehet venni pár tizedet ahogy Zahi mondja.. Viszont a BMW visszaváltásoknál nagyon dobja a seggét.. Lehet h csak én csinálom rosszul, de ha próbálok gázfröccsel fékezni, ugy nyugodtabb, de érzésem szerint hosszabb a féktávom. Egy versenyző srác mondta hogy az életben ő gázfröccs mellett vált vissza. Itt valaki mondta, h ő is igy nyomja játékban, más azt irta, hogy ez hülyeség.. Kiváncsi volnék, hogy az R07-ben Norbi vagy pl. Kenji vagy Motion hogy fékez, mert szerintem az állhat közel az ideálishoz.
Zahi: Köszi a hangokat, te ezeket a WTCC 2013-as kiegészítő kocsijaihoz tetted be? Nekem most csak az eredeti játék van fent, de ott is be tudom rakni kipróbálni mondjuk a 2006-os kocsikhoz igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Zahi
aktív tag
HA valaki nem olvassa a másik topicot esetleg és szeretne T 1.6 hangokat a WTCC-be: EHUN a hangok.
Behelyezés a szokásos modon
A WTCC13 Mappa ide :
GameData/Sounds/CAR
.aud fálj behelyezés ide:
GameData/Teams és kiválasztod, melyik autónak szeretnéd kölcsönözni. Annak az aud-járól csinálsz mentést,
Emezt meg átnevezed arra
Nyugi Én csináltam, nem lopott Teljes egészében saját készítés mind az 5 autónak.:
BMW
Chevy
Lada
Seat
Honda
Eredeti fájlokat nem bántja az aud fájl sem, meg ez sem, mivel külön mappában vannak, tehát ha nem tetszik, törlöd a WTCC13 mappát a Sound könytárból, eredeti aud vissza és kész!Tessék hozzászokni, a WTCC 2014-ben is ezek lesznek nagyjából!!
(pár módosítással persze, meg + autóval )[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #704 üzenetére
Igen lehet menni automata kuplung nélkül..(nem kuplung nélkül, hanem Automata-kuplung nélkül, tehát neked kell kezelni ) nem kell igazából kuplungolni, olyan, mint a Ladában a "toló-kerekes"..Csak elemeled a gázt,és becsapod (becsattan)
Csak amint mondtam, ha rosszütemben váltasz vissza, a motor nagyot kap! Viszont nagyot is fog!!! Rásegít fékre, úgy mond, kevesebb terhelés jut rájuk. De próbáld ki, nekem Porsche-nál ment egész jól.. Csak rá kell érezni picit visszaváltásoknál, felfele meg picit elemeled a gázd..ennyi Nekem legalább is így ment
Annyi, hogy megállásnál, meg indulásnál nem szerencsés, ha nincs "kéznél" külön kuplung. Nekem a bal felső gomb a kormányon, rajtnál is jól jön![ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
TannerHUN
aktív tag
Lehet kuplung nélkül menni a Race 07-ben?? Tudtommal szétmegy a motor. Van kuplungom egyébként, csak a technikát nem lehet rajta kivitelezni, mivel a pedálok állása ezt kizárja. Igen a Porsche az nagyon farrázós gép (kedvenc még a BMW mellett), így szerintem azon lehet a legjobban gyakorolni.
TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
-
Zahi
aktív tag
válasz TannerHUN #702 üzenetére
JA, igen, így már ismerős Walther Rhörl-'84 AUDI S1!! Ő a turbónyomás megtartása miatt alkalmzta, hohy ne essen le fékezéskor, váltásnál nagyon..
Emléxem
Ezt nem kell kipróbálnom, ugyanis nincs Kuplung pedálom
Sztem nagyjából csak azt tudom megcsinálni, hogy kikapcsolom az automata kuplungot...elméletileg az is hoz 1-2 tizedet fékutakon. Majd kipróbálom Illetve már egyszer próbáltam, aszem Bundy javasolta, a Porsche-nál.. Csak olyankor kap a motor rendesen, az én nyogodt duruzsoláshoz szokott fülemet picit bizgerálja a felbőgő motor hang, de valamit valamiért ,nem igaz?[ Szerkesztve ]
Ha kell a telefonszámom hívj fel és megadom!
-
TannerHUN
aktív tag
Ez azt jelenti, hogy visszaváltásoknál a kuplunggal együtt a jobb lábad sarkával a gázt a lábfejeddel pedig a féket nyomod.Így egy komolyabb autó pl BMW M3 GTR nem fogja a hátsó részét dobálni kanyarból kifelé nagy gázon.
Pár videó: [link] , [link] , [link] , [link]TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest