-
Fototrend
A topicot az autós szimulátorok világával - ezen belül legfőképp a SIMBIN Studios játékaival - kapcsolatos kötetlen információcsere és segítségnyújtás céljából gondoltam létrehozni. Jöhetnek a különböző (legálisan használható) kiegészítő modok linkjei, a különböző spontán funrace-ek, vagy komolyabb multis versenyek meghívói, játékbeli setupok, kormánybeállítási és egyéb tanácsok, azt hiszem sokan vagyunk akik tudnánk profitálni a tapasztalatokból. Anno a Race07 Series PH topic is hasonló céllal indult, ám az már kinőtte magát kizárólag a PH WTCC liga topicjává, így remélem ez egy nagy, kötetlen topikként megmaradhat. Az infókat a multis szerverekről, az ötleteket, tanácsokat és a hozzászólásokat is várjuk nagy szeretettel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TannerHUN
aktív tag
Úgy ahogy mondod
Érdekesség miatt megemlíteném a Fiat 126P-t aminek csak az első sebességében volt "süvítő" hangja a többiben már nem. Ha jól tudom a gyár ezt amiatt csinálta, hogy a teljesítmény ne romoljon váltásoknál. A Group B autói nagyon komoly masinák voltak anno, kár hogy már nincs hasonló kategória Rally-ban 
neilszab - Köszönjük a videót, mindenképp megnézem!

-
Steady74
addikt
Én még ZIL tip. teherautón tanultam meg vezetni C jogsihoz, ott kellett a dupla kuplung az asszinkron váltó miatt, utána katonáéknál KRAZ, URAL, GAZ, Csepel tip. autóknál is kellett használni. Jó kis móka volt URAL-lal, menni, 100 km-en 120 litert evett benzinből, és cserébe krvára nem ment
terepen viszont durván jó volt.A visszaváltásról. A gázfröccs egy jó dolog, de a ritmust elég nehéz eltalálni, ha viszont sikerül az sokat dob az autó vezethetőségén. Picit megtartva a fordulatot egészen jó visszaváltásokat lehet elérni. Ha viszont alacsony fordulaton váltasz vissza RWD autót, az sem pörget meg.
Új hozzászólás Aktív témák

- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Építő/felújító topik
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kuponkunyeráló
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop P robotporszívó
- Eladó Egyedi Fanatec Podium Steering Wheel Porsche 911 GT3 R!
- Samsung S20 Ultra 5G + Galaxy Watch 5 Pro egyben, tokokkal, dobozokkal
- Eladó macbook pro 16 M1 Max 10 CPU/32 GPU 64GB 1TB
- Nálam már kapható a jelenlegi leggyorsabb brutál notebook: Samsung Galaxy Book 5 Edge 5G!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3851
- KÉSZLETKISÖPRÉSI KARÁCSONYI ULTRAAKCIÓ! - MacBook Air M4 16GB 256GB Garancia!
- CoolerMaster MM710 53gr pehelykönnyű gamer egér eladó
- 174 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3856
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Érdekesség miatt megemlíteném a Fiat 126P-t aminek csak az első sebességében volt "süvítő" hangja a többiben már nem. Ha jól tudom a gyár ezt amiatt csinálta, hogy a teljesítmény ne romoljon váltásoknál. A Group B autói nagyon komoly masinák voltak anno, kár hogy már nincs hasonló kategória Rally-ban 
terepen viszont durván jó volt.
