Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz Buvana #57533 üzenetére

    Na, volt idom megnezni. Most mar ertem mire gondolsz.

    Az a szelek fele iranyaban homalyosodas (10-15%) az mindkettonel megvan, nalam a Q3 se 100% eles de ez nemis igen varhato el egyiktol se. Sot a Q3-nal latom a sotetedest a szeleken amit a P4-nel nem latok es persze kozepen is ott a kijelzo szelek sotetebben amolyan sator formaban. Ezt az elejen latom aztan idovel megszokom es letunik (mint ahogy az orrodat se latod allandoan). Ez a P54-nel nincs mert a kijelzok nincsenek megdontve es ott nagyobb a binocular overlap is.

    SteamVR nekem egyformanak tunik.

    "VD-ben modern apartman monitor előtt ülve bal felülre nézek, a lámpára. P4 ben picit recés a lámpa rúd, és a fekete kehely. Q3 ban űbersima."

    Ez szerintem VD problema(?) lehet mivel egyertelmuen alacsonyabb felbontason rendereli a kornyezetet. Tehat nem csak a lampa hanem minden. Ezt lathatod konnyen ha atulsz a kanapera kozepre. Nezd meg Q3-al, minden eles utanna nezd meg P4-el es ott a TV-ben a desktop eles lesz mert azt egy timewarp layer-re rendereli (a desktop minden kornyezetben tueles) a kornyezet viszont egyertelmuen alacsony felbontason megy. Eleve a TV komod is homalyosabb, az ablakperemek is stb.

    Ezt regebben nem tunt fel, de mondjuk en ott csak az egyik nebula nezetet hasznal ahol nincs semmi a skydome-on kivul, vagy a mozit ott pedig nem latszik ilyesmi mert sotet van.

Új hozzászólás Aktív témák