-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz aliens1900 #47196 üzenetére
Akkor nem fizettél többet mert 2014,79 Ft lett levonva, kiíratási probléma.
Szerintem jó lenne, mert a számok hasonlóak 2064,53 és 2644,53.
Kapcsold ki az oldal fordítást.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz aliens1900 #47193 üzenetére
Úgy hogy nem megfelelő helyen nézed, nézd csak meg a Financial fülön az összegek megoszlását.
-
skyrush7
aktív tag
Szia!
Én egy 771-es Xeon E5420-at rendeltem (LGA775 adapterrel együtt) egy régi gépbe, amibe eredetileg Pentium D 920 volt. Hibátlanul működik, az első behelyezésre tökéletesen indult.
CPU Top Store-ból eddig 771-es Xeont, DDR3 és DDR4-es RAM-ot (KLLISRE) rendeltem, minden hibátlanul működik. Van mindenük ahogy láttam, nagyon olcsón és nagyon drágán is.[ Szerkesztve ]
-
Manus4
tag
1. sajnos mindkettőre külön kell, ha nem változott akkor "No tracking information" okot kell kiválasztani, ezzel mindig visszakaptam a pénzt.( Hasznos infot itt kaptam a csopiban)
Csatolni képet a postal. ninjarol szoktam, hogy hol tart a termék.2. Igen először írnék az eladónak csatolnék képet vagy egy videót a törött termékről utána igazolnám csak és/ vagy disputot nyitnék. Nem tudom mit lép erre, nekem egyszer pár dolláros terméknél olyan volt hogy felajánlotta, hogy ha veszek egy másik terméket akkor újra küldi ezt a terméket is. Kupon nem lenne akkor jobban lehetne egyezkedni.
Hátha másnak van ebben tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #47186 üzenetére
Figyeld hogy ad-e meg másik számot a logisztikai adatoknál vagy mit reagál, lehet hogy mobill app-os üzenet lesz, mert az utóbbi időben nekem ott válaszolgattak, hiába böngészős felületről ment az üzenet.
-
kropi
tag
Az normális, ha akkor is két száll. díjat számít fel az Ali, ha egy kereskedőtől 2 különböző matricát veszek egyszerre?
-
Myers
senior tag
válasz Manus4 #47172 üzenetére
#47172Manus4, #47173V/:
Köszi, így fogok tenni. Még annyi, hogy a rendelésben 2 termék van. Mindkettőre dispute?Valamint tegnap érkezett még egy csomag, törött. Videót nem csináltam. Első körben leigazolom? Utána itt se beszéljek az eladóval, hanem egyből dispute? Igazából nekem itt az lenne a jó, ha újraküldené, mert nagy kuponnal vettem, és pénzt alig fizettem, szóval nem sokat nyernék/vesztenék a refunddal vagy annak elbukásával. Próbáljak vele megegyezni dispute előtt?
http://www.muszaj.hu/
-
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok!
Elsősorban V/ Mestert kérdezném, hogy úgy tűnik Shipment cancelled állapot lett az egyik csomagomnál. Parcelsapp írja, Ninja semmit. GOT tracking meg ezt.
Írtam az eladónak (csatoltam a fényképet), hogy a saját nyomkövető oldalukon ez a helyzet (tudom U-s a dolog de mégis ), tudjon róla, hogy ez a helyzet. Az ünnep miatt úgysem kapnám meg áprilisnál előbb, amúgy is ez az UG...BE, ismerjük.😀 Van még teendőm? Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
svgyula
addikt
Üdvözletem! Ha esetleg volt már akkor elnézést!
Már a második rendelésem fogom törölni az EU spanyol raktárból!
Az oldalon 7 nap szállítási idő van feltüntetve és ne tévesszen meg senkit az ha 2 nap múlva adnak egy "csomagkövető" számot! Mert az nem valós és hetekig csak azt jelzi a GLS rendszerben, hogy bekerült de a csomagot nem adták át! Régebben (tavaly nyáron) még működött rendesen. De mostanra ez nincs és nagy kérdés, hogy csak parkoltatja az ember a pénzét vagy lesz is belőle valami! Az előző rendelésnél arra hivatkoztak, Hogy "Brexit" van! Én meg küldtem nekik egy térképet arról, hogy hol van a két ország! Na erre már Kínából jött a válasz sűrű elnézések közepette és 1 hónap után felkínálta, hogy elküldi a terméket Kínából! Természetesen ugyanannyiért és az ÁFA és vámkezelés is engem terhelt volna! Most komolyan ezek tényleg madárnak néznek mindenkit? Az viszont érdekes, hogy a cseh oldalról mindig megjön időben a cucc. Persze ott nincs az amit szerettem volna.....Ha minden porcikád átsejlik ruhádon, akkor nincs jogod méltatlankodni ha bámulják a melleidet! RMX3301
-
Jester01
veterán
Törölt (cancelled) rendeléshez lehet visszajelzést írni valahogy? Adnék egy csillagokat azoknak akik a vírusra hivatkozva plusz pénzt kértek...
Jester
-
Inhouse
őstag
Áááá, mi a franc ez az újfajta ellenőrzés? Emailen küldd egy 6jegyű kódot, amit 30s-en belül be kell írni...
Üdv Inhouse
-
red135
újonc
Igen jött egy SMS, hogy csomagom érkezett. (Még jó, hogy nem Debrecenbe tették le valamilyen pontra) Egyébként a Postal.Ninja-n nézve már január 16-án megérkezett Hongkong-ból Budapestre. Akkor meg azt nem értem, hogyan került rá egy lengyel cím feladóként, ha egyből Magyarországra jött. Szóval sok itt a ????
A Magyar Postával nem tudom mi történt, de idén még egy csomagomat sem sikerült kézbesíteniük a lakásra - szerintem ki sem hozzák -. 3-ból: egynél sikerült értesítőt hagyni, egynél másnap dobták be az értesítőt (úgy, hogy már fel is vettem a csomagot a postán), egynél nem is jött értesítő. Egyébként otthon voltam mindegyiknél. A telefonon látom, hogy hol tart a csomag, tehát kézbesítőél van azután meg délután sikertelen kézbesítés. Ha nincs nyomkövetés a csomagon nem is tudom meg hogy megjött, ha nem dobnak be még értesítőt sem.
Tavaly nem volt ilyen gond egy csomagnál sem.[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
"Írta, hogy fizessem ki ezt a szállítási költséget és akkor küldi."
elvileg lehet becsületes, és ha mégse teszi erre indíthatsz vitát.
-
red135
újonc
Sziasztok!
Ma megkaptam egy csomagomat és meglepetésemre PickPackPonton kellett átvennem. Ez normális dolog? SunYou feladás volt. Eddig is kaptam ilyen szállítással csomagokat, de azokat minden alkalommal lakásra hozták. (Megjegyzem nálam ezek a csomagok voltak a leggyorsabbak eddig 15-18 nap alatt itt voltak)
-
vacs
veterán
Korábban írtam, hogy egy füles 2 hónap alatt tönkrement.
Az eladó elvileg küldd másikat és én kértem, hogy valós tracking számot is adjon.
Írta, hogy fizessem ki ezt a szállítási költséget és akkor küldi.
Ez valós dolog lehet, vagy csak lehúzás?(^)(>.<)(^)
-
Myers
senior tag
Sziasztok!
Néha rendelek, de nem követem napi szinten a csomagokat, megjön, amikor megjön. Most átnéztem az rendeléseket, és van egy Finished, de nem jött még meg az áru (2 kapcsoló, de 1 boltból, bőven áfahatár alatt). Megrendelve 2020.11.12., várható szállításra 23-45 napot írt. Január 28-án lett Finished állapotú.
Nyomkövetés: UW657600555CN A 17track mutatja legtovább:
2020-11-25 15:55 Qingdao, az importvám továbbra is függőben vanA dispute nyitásra való napokból eltelt 7-8. Mit csináljak, írjak neki, vagy azonnal disputot nyissak?
http://www.muszaj.hu/
-
Topikgazda
Miben fizettél? Azt az összeget és devizát írod, ha forint volt akkor azt, egyébként meg amit egyébként is be kell küldeni (Összefoglaló, 7. pont) annál írva van a deviza is, aláhúztam a szövegben.
Az AliExpress vásárlás (az Orders listában) View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a mindkét képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója,[ Szerkesztve ]
-
attka
aktív tag
Sziasztok,
Vámkezelési eljárás alá vonták egy rendelésemet. Hogy tudom dollárban látni az alin az összegeket, mert forintban van hiába állítom át most utólag a devizanemet? Megadhatom az adatokat forintban is, vagy USD-ben kell?[ Szerkesztve ]
-
tibike8
őstag
Sziasztok, január 15-én rendeltem valamit Alin, 1 hét volt mire feladta, 1 hétre meg törölve lett a szállítás. Ez volt most 1-jén. Ez is a kínai újév áldozata lehet? Írtam az eladónak, de el sem olvasta. Ezzel együtt rendeltem más dolgokat is ami folyamatban van és van ami 2 hét alatt ide is ért.
-
Wendelke
senior tag
válasz elistvan #47152 üzenetére
Helyedben nem vennék, az FRPOCO reinkarnációja lehet. Hasonló Shop 91144092 Store/ Shop911440013 Store/ Shop911190078 Store nevekkel volt fent, 70%-os leértékelésekkel, látom, most csak 65%.
Mindenhol alacsony árak, Franciából ingyenes szállítással.
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
Angel2014
addikt
Megrendeltem a 3 terméket írtam is nekik és ezt írták vissza..ez most mi?
Jó napot kedves ☆ Időbeli különbségek miatt előfordulhat, hogy nem tudunk időben válaszolni az üzenetére :-) ---- A csomag a Szállítási útvonalak egyikén található, és új nyomkövetési információkkal rendelkezik, amikor a következő helyre érkezik. ---- A szállítási idő normális 15-70 napon belül. ---- Mivel a kínai újév következik, várhatóan február 3. előtt leállítjuk az áruk egymás utáni továbbítását. Ha sürgős szüksége van, kérjük, vásároljon ASAP-t. Békét és örömöt szerezzen az életednek.)------------ ✿ ------------ вye
Csak a Weider ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
elistvan
őstag
Valami francia cégkivonatban 1 éves cégról ír 1000 eutós alaptőkével alapítva és Miscellaneous professional, scientific and technical activities (7490B) vagyis Egyéb tevékenység, tudományos és techikai tevékenységgel vannak bejelentve? Ez olyan mint nálunk a FEOR szám ugye?
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
elistvan
őstag
Ez és ez szerintetek is túl szép, hogy igaz legyen? Értékelés nulla. Franciából küldené ingyen, használt elvileg internetkávézós kártyák tesztelve. Bukhatom a pénzt? Már korábban betettem másik kártyát aukciófigyelőbe de pá rnap után eltünk a hirdetés.
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
Digitalpimp
senior tag
válasz gabenz88 #47148 üzenetére
Szerintem inkább az van, hogy a termékek alacsonyabb árát a szállítási díjban kompenzálja. Így kereséskor ár szerint előre kerül, a többit meg behozza a "szállításon". Mint mikor ugyanazt megveheted 50cent+1dollár szállítás, meg 1,5 dollár ingyen szállításért is.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
gabenz88
csendes tag
A kosárba rakás előtt viszont nem is szereztem erről tudomást... rendeltem már többször is egy eladótól több terméket, de azoknál a fizetés előtt a plusz szállítási költségek levonódtak és jobb oldalon megjelentek a savings alatt.
Pl. rendeltem 2 terméket amiknek a szállítási költsége egyenként 3.06USD volt... ezt az ali rendszere érzékelte és a savings alá bekerült egy -3.06USD tétel, mert ha már ugyanoda rendelem, akkor csak egy szállítási tétel jelentkezik. Ezzel szemben itt a szállítási költségek már alapból nem egyeznek meg és a végén szépen össze is adódnak, mintha az egyik termék Kína nyugati feléből jönne, a második a déli részről, a harmadik pedig valamelyik északi területről... aztán lehet tényleg így is van.Jó ötlet lehet előre kiszámítani a szállítási költséget, de van pár tényező, ami számomra nem ismert... például a csomagolás súlya. Ezeket max az eladó tudhatja, úgyhogy ezzel inkább nem bajlódok... ha továbbra sem történik semmi, akkor holnap kifizetem így, ahogy jelenleg áll a helyzet...
-
Topikgazda
válasz gabenz88 #47146 üzenetére
A kosárba rakás már lefoglalja terméket, az már a fizetési folyamat megkezdve állapot, az előttét én ez előtti érdeklődésként értettem.
Néha azért nehéz döntenie mert egyrészt nem szokta használni így a rendszert és nem biztos hogy közvetlen ő csomagolja össze és ha összeadja az esetleg meglévő súly értéket, még akkor is talányos a küldemény méret, mert azt is meg kell adni a postázó programnak, persze a gyakorlottabb eladók "ki tudják kalkulálni" azt is.
Az is megoldás, bár nem biztos hogy a teljes kínai posta díjat kell fizetni, ha te eleve kiszámolod és azt is megírod neki. A Kínai Posta oldalán angolul is fent van a díjszabás és egy regisztrált levélküldemény súly szerinti árával nem lősz mellé. Persze kereskedőként nekik olcsóbb is lehet.[ Szerkesztve ]
-
gabenz88
csendes tag
Igazat adok neked, de azt azért hozzá kell tennem, hogy ezt a képet (ami még csak a kosárról készült) megosztottam az eladóval előre, hogy ez a helyzet... tudná-e majd egy csomagban küldeni... kaptam is tőle választ, de inkább csak jól elbeszéltünk egymás mellett, mert nem volt benne se egy határozott igen, sem pedig az, hogy nem. Ezért döntöttem úgy, hogy a rendelés leadásával, de egyelőre nem kifizetésével ő is jobban látja magát a rendelést és az esetleges további lehetőségeinket.
Ez volt egyébként az első válasza:
Each product needs a shipping fee. The amount of shipping depends on the total quantity of products. Different weight of the package caused different shipping fee. Please kindly note it.Én ezt meg is értem, de ezeket a szállítási árakat továbbra is csak akkor tudom elfogadni, ha egyesével rendelem meg és akkor valóban minden tételnek megvan a maga szállítási költsége.
Még megvárom az újabb válaszát, aztán ha továbbra is sablon szöveget ír csak vissza, akkor beadom a derekam és ugyan duzzogva, de kifizetem az eredeti szállítási költséggel. Ettől függetlenül ideális esetben akkor is a véglegesen összekészített csomag alapján kerül kalkulálásra a szállítási költség.
-
Topikgazda
Van amikor mobil app-al fizetve olcsóbb, kosárba rakod megnézed hogy mennyit ad fel végösszegnek a böngészős felületen aztán a mobil app kosárba is megnézve lehet hogy olcsóbb. Ha belépsz a mobil app-ra második ikon a Coins & Coupons ot lehet játszani, pontot hgyűjteni, a pontokat és beszokták számolni.
Itt szoktak a srácokat megosztani AliExpress kupon meg játék dolgokat Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gabenz88 #47142 üzenetére
Ha valaki megkérdezi hogy lehet-e kombinált szállítással vásárolni akkor mindig azt javaslom hogy érdeklődje meg az eladótól hogy hajlandó-e rá és ha igen a válasz akkor csinálja azt amit te.
Kész tények elé állítás az kényszerítésnek tekinthető, nem barátságos lépés.
Nem kellene kifizetni ha előzetesen egyeztettél volna. Mert ez nem köztelezettsége az eladónak. -
Sziasztok,
Szeretnék rendelni egy 46USD értékű cuccot, ami így pont vámhatár környéke.
Tudtok esetleg vmi kupont amivel lentebb lehetne vinni az árat?
Illetve még nem használtam a mobilos app-ot, azt hallottam, hogy ott elvileg ad vmi kupont, de nem találtam erre vonatkozólag információt, hogy ez tényleg így van-eA tudást mástól kapjuk, a siker a mi tehetségünk - Remember: Your life – Your choices!
-
gabenz88
csendes tag
Sziasztok,
Van egy problémás eladóm ali-n (bár itt inkább én vagyok a problémás vásárló )
3 különböző dolgot szeretnék rendelni egy eladótól (a 3 termék további különböző darabszámokra bontható), viszont a 3 termékekre 3 különböző szállítási díjat ír (mindre Aliexpress Standard Shipping lett kiválasztva) és a rendelés leadásakor ez a 3 szállítási díj összeadásra kerül (US $13.57 az $5.95 értékű kosárra ):A rendelést ugyan leadtam, de nem fizettem ki, hogy lássa az eladó is. Megírtam neki, hogy esetleg nem tudná-e egy csomagban küldeni a motyót egy szállítási díj ellenében, mert ezekkel az árakkal csak akkor értenék egyet, ha 3 különböző csomagot adna fel (de ez nem lenne logikus).
Az eladó válasza:
Hi, Thanks for your support and concern on our store. We feel very regret to tell you that we are unable to tell you the exact shipping fee. Because there are different shipping methods for you to choose, including standard shipping methods and express shipping methods. The shipping fee will depend on the shipping method you will choose. If you would like to know the details about the shipping fee, please add the unit to the cart so that you can get final price which you need to pay. Sorry for any inconvenience caused. If you have any questions, please feel free to contact us.Szerintem ő is nagyon jól látja a rendelésemből, hogy miből mennyit és milyen szállítási móddal kértem. Megkértem, hogy ugyan írjon már be valami reális összeget a szállításra, mert ez így jelen pillanatban nonszensz. Itt tartunk most.
Komolyan ki kellene fizetnem értelmetlenül a motyó árának a dupláját szállításra egy ilyen vacakolás miatt? Más Ali-s storenál automatikusan összevonódik a szállítási költség és lényegében az egy csomag feladásából származó valós díjat kell csak megfizetnem.
-
Topikgazda
válasz laskr99 #47138 üzenetére
Nem egy tranzit országos küldemény? Mi a nyomkövetési szám vége CN vagy NL, BE, SE?
De szokott különbség lenni a szállításra átadás és a szállítóeszköz elindulása közt.
Pl. van egy légi szállítású konténer abba berakják a csomagodat, de azzal nem lesz még tele, még 1-2 nap pakolhatják bele a többit és azután ha tele van kerül fel a szállítóeszközre és indul el. -
laskr99
addikt
Van egy csomagom, amire azt írta a követés, hogy 25-én és 29-én átadták nemzetközi szállításra. Most 3-án azt írja hogy Airline departed from original country. Akkor most ez késett jelzés vagy még csak most szállt fel?
-
zotyesz 1
tag
Köszi szépen Jester01 és Wendelke Azon picit izgulok, nehogy addig valami folytán beugorjon hogy "Delivered", amire visszaolvasva fórumokat már volt példa, igaz nem állítom, hogy pont ettől az eladótól. Ebben a helyzetben most már talán jobb is hogy azt mutatja a nyomkövető, hogy folyamatosan ott dekkol ahol feladták, mivel ezzel a küldeménnyel 100% hogy valami nincs rendben, és rosszabb helyzet, ha esetleg máshol vennék át a csomagot, azt még bizonygatnom is kellene hogy nem kaptam meg, ami kellemetlenebb és hosszabb intézés.
-
Topikgazda
válasz djsunstealer #47134 üzenetére
Igen, 11-17-ig pihenő de már most emelve az idő.
-
djsunstealer
aktív tag
Ünnepek miatt mutat ennyit a számláló, ugye?
"...product will be shipped within: 22 days..."[ Szerkesztve ]
-
Wendelke
senior tag
válasz zotyesz 1 #47128 üzenetére
Biztos, hogy visszakapod, ha látszik a bizonyítékokból, hogy kamu a store, és nem érkezett meg a telefon.
Én 12.31-ln indítottam a dispute-t, 01.20-án tudtam feltölteni bizonyítékként, hogy máshol vették át a "kamu nyomkövetési számú" csomagot, tehát amit az eladó nekem megadott.Az Ali 01.26-án írt, hogy úgy tűnik, hogy jogos a panaszom, de még várják az eladó válaszát is. Én meg várom, hogy végre meglegyen a végleges döntés.
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
sagesz93
addikt
válasz Digitalpimp #47127 üzenetére
Nálam most a héten kettőt sem hoztak ki, de se értesítés, se sms, semmi. Egyikhez volt lementve a ragszámom az alapján láttam, hogy átvehető. Megyek be aztan ott mondják, hogy van még egy, ez már jó régóta ott van, hát mondom köszi, ha nem szóltok akkor nem jövök be csak úgy magamtól no comment kategória (megnéztem aztán nyomkövetőn a másikat, már ott volt 10 napja )
[ Szerkesztve ]
-
Digitalpimp
senior tag
A lusta fosta már megint nem hozzta ki a ragszámos könyvelt cuccot. Úgy látszik évente igénylik a lebaxást, mert elfelejtik, hogy mi a dolguk.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Topikgazda
válasz Madycsa #47124 üzenetére
20 napig maradhat nem kifizetett. Írj neki újból hogy 1 $-ra emelje.
Arra azért készülj hogy nem biztos hogy spanyolba kell visszaküldened.
Ha hibás úgy kap másikat a beszállítótól, gyártótól költségmentesen ha lead egy rosszat, ehhez viszont kell neki a rossz, ezért nem szempont hogy neked drága és nem akarod visszaküldeni.
Ha egyébként is PayPal-al fizeted ők visszaadják 9300 Ft-ig a vissza posta árát.
Ha nem reagál akkor a 14. napon indítasz dispute-t aztán lesz ami lesz, rész refund is igényelhető. -
Madycsa
tag
Sziasztok!
A következő dologgal kapcsolatban szeretném a tanácsotokat kérni.
Vásároltunk az Alin két darab biztonsági kamerát, melyet Spanyolországból szállítottak. Sajnos a beüzemelést követően az egyik kamera nem megfelelően kezdett működni. (az általa mutatott kép nappal lila)
Felvettem a kapcsolatot az eladóval, megírtam neki a problémát és képet is mellékeltem róla.
Az eladó válasza a következő volt:
"Hello, dear Customer.
Unfortunately, lens distortion, we offer a replacement for you.
Please create the UNPAID order, we will change the price for you to $0.01 and you will order. Please use another way of payment to do it, not your bank account. The order should get the status AWAITING PAYMENT, then we will be able to adjust the price.
BTW, we are waiting for YI Outdoor camera arrives in Spain warehouse stock next week, are you okay to wait?"
Megtettem, amit kért, majd idővel ő át is állította a vételárat 0.01 dollárra.
Itt következett egy probléma. Ezt az összeget nem tudom az általam használt kártyával (Revolut) kifizetni, mivel túl alacsony.(próbáltam TW-vel, ő sem engedte) A Paypal pedig jelzi is a fizetésnél, hogy az alsó határ 1 dollár.
Ezt megírtam az eladónak és kértem, hogy módosítsa az összeget 1 dollárra, mert nem tudom kifizetni, ez az összeg túl alacsony. Az eladó elolvasta az üzenetet és nem változtatta meg, illetve nem is válaszolt.
Mit lehet, érdemes ilyenkor tenni? Arra játszik esetleg, hogy kifussunk a 15 napból? Indítsak dispute-ot?
Ha dispute, akkor annak az egy kamerának a vételárát vissza tudom igényleni? Nem tudom, hogy mennyi volna a szállítási költség Spanyolországba, de gondolom nem érné meg a hibás kamerát visszaküldeni, illetve akkor sem tudom, hogy mit lépne rá az eladó, küldene e helyette cseredarabot.
A segítségeteket előre is köszönöm! -
Topikgazda
Ha nem Dunakeszin lakik akkor ez neki kamu, sőt egyértelműen hiszen nem kapta meg. De így már tudja használni az Összefoglalóból a 9. Teendők, ha máshol kézbesítik a nekünk megadott nyomkövetési számú küldeményt leírást.
De ha valaki más meg is tudja erősíteni hogy az SF....... kezdetűt tényleg könyvelt küldeményként kapott akkor ezt a keresőt is beemeljük a a többiek közé.[ Szerkesztve ]
-
-
KRoli92
tag
Fel sem adták. Még novemberben rendelés után írtak üzenetet, hogy fizessek még $0.50 mert a szállítási költségek emelkedtek...de én csak most vettem észre ezt az üzenetet. Most meg kitalálnak mindent, hogy visszafordult, stb De a szállítási költség még mindig ingyenes,nem emeltek sem azon sem a termék árán... Vajon ha megrendelem megint ugyan ezt a terméket máshonnan Aliexpressről, lehet az is ugyan ez az eladó, vagy a külön áruházak külön eladók? Dispute miatt nem szeretném megrendelni megint ettől az eladótól, mert lehet nem adná fel...
-
Topikgazda
Írsz az eladónak hogy ezt látod, milyen új nyomkövetési számmal fogja elküldeni vagy egyáltalán elküldi-e.
Lehet hogy tőled tudja meg hogy félbeszakadt a szállítás, ha ő is tudna róla, lehet hogy a régi nyomkövetési szám át van húzva és ott a másik. Ha itt nézed meg a nyomkövetést akkor kiderülhet hogy mi lehetett az oka.[ Szerkesztve ]
-
Fail3D!
addikt
Az erveitek világosak. Viszont ha a szállítási mód és ország nem stimmel akkor az AliExpress védelem jár nem? Írtam az eladónak, írok majd disputot is 10 nap után ahogy engedi nyitni. Nem hiszem, hogy az AliExpress nem mellettem állnak ki egy ilyen kamu után.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Fail3D! #47111 üzenetére
Hát istnag rátapintott a lényegre. Támogatom én is kezdő eladókat, de aki még nevet sem tud adni a webshopjának és 0.0 % az értékelése attól bizony semmit nem veszek, azt is megnézve hogy a céges adatainál tényleg Franciaország van írva. Lehet hogy tényleg francia de sajnos ez is lehet egy dropshipper aki Kínából küldeti az árut, viszont szemét mert a termék helynek nem az ő székhelyét kell megadni, hanem azt ahol a termék ténylegesen előfordul.
Sajnos találkoztam ilyen magyar "kollégával" és annyira hülye volt hogy megsértődött amikor figyelmeztettem hogy ez így átverés, mert nem Hungary-ból jön az áru 5 nap alatt hanem Kínából 45 nap alatt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Fail3D! #47109 üzenetére
Ha lenne szállítási díj különbözet azt kérhetnéd vissza, de mivel erre az okra a dispute a visszaküldéssel indul, nem igazán alkalmazzuk.
Ha a szállítási védelmi időt (Awaiting delivery) meghaladja és nem kapod meg akkor lehet reklamálni a meg nem érkezést. Ha pedig az alatt megérkezik akkor teljesen mindegy.
Az hogy úgy számoltál hogy nem fogsz fizetni áfá-t mert Franciaországból jön és 45,25 $ feletti az értéke, az esetleges + költségedet mert Kínából küldték nem igazán tudod kikövetelni az eladótól az AliExpress-en keresztül sem. -
Fail3D!
addikt
Üdv! Akkor mit lehet csinálni, ha a szállítási cím francia ország és Magyarország közt van 10 napos szállítási idővel, fizetés után mikor megkapom a csomag számot cm végű van és valóban Kínából indul. Ilyenkor jogosan lehet reklamani később?
-
Wendelke
senior tag
Szerintem igen.
Pontosabban itt is az volt a sztori, hogy a store leírásában megtévesztő információk voltak, LaPoste postázási mód, ha a store-ra rákattintottál akkor "France" felirat, meg ilyesmik. Persze a postázási résznél, nem volt ott hogy ténylegesen franciából küldené, de ugye a 7 napos postázási mód, megint félrevezető.
Reméljük, hogy mindenkinek pozitívan zárul a dispute, illetve mi, és mások is tanulnak az esetből.
Az enyém is úgy áll, hogy igazat adtak nekem, de még várnak bizonyítékot mindkét oldalról, a végleges vita lezáráshoz. Gondolom, ez még pár nap.
"Aki hülye, haljon meg" Moldova Gy.
-
Topikgazda
válasz KRoli92 #47106 üzenetére
Mindenhol az van írva hogy: 2020-12-04 15:38 Hungary, Arrived at destination country airport ez nálam megerősíti azt hogy ők írogatják távolról, nincs valóság alapja a bejegyzéseknek, mert közben meg azt tudja hogy megy vissza hozzá a csomag, viszont arról a nyomkövetésnél nincs információ.
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #47101 üzenetére
Nem, bárhol lehet, mert nem állítottam azt hogy igaz is amit a logisztikai cég beír Kínában az itteni helyzetről.
-
KRoli92
tag
Értem, köszi a választ. Közben írt megint az eladó, hogy állítólag visszafordították a caomagot nekik, de még nem kapták meg. Zárjam a vitát és paypalon visszautalják az árát. Ebbe nem nagyon szabad bele menni ugye?
De én nem látok semmi olyant, hogy visszafordították volna nekik, ez a legutolsó információ.Nem tudom honnan veszik, hogy vissza lett fordítva nekik.
Dec 4, 2020 14:38SunYou LogisticsArrived at destination country airport
Hungary[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Mint az új! Steam Deck 1TB SSD + 64GB SSD + műanyag tok + hordozó tok + üvegfólia + Windows 11 Pro
- Samsung 50" 4K Crystal UHD WIFI TV UE50AU8002
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6FHD/I5-G4/4GB/128SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Logitech G305 2év garancia.
- ASUS Zenbook 14X UM5401QA-L7208W használt garanciás notebook