Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz do3om #14437 üzenetére

    Azért lássuk azt is, hogy milyen gyakran csúsznak cégek játékokkal, NEM abu hibájából :D Felsorolt egy rakat játékot ami low level apival (is) jön, eleve odébb van még a megjelenési idejük, meg aztán amelyik csúszik a megjelenéssel, az csúszik.
    14427-ben van egy lista amik készülnek vele perpill (ennél azért több is készülhet), de ebből a Mass Effect kapásból csak 2016 vége, a többiből is sok csúszik 2016-ra. Talán a Deus Ex, a Wushu, a Project Cars támogatás és a Battlefront az, ami idénre még befér.

    Szóval ezek a játékok jönnek low level apival, de nem mind idén kerül kiadásra. Lesz azért már idén is low level apijú játék.

    kovsol: a legtöbb faragás a hbm miatt lett. Esetleg optimalizáltak a fiji felépítésén is, de a megtakarítás nagy része a hbm-ből fakad, hogy a chipek kevesebbet fogyasztanak, alacsonyabb órajelen is elég menniük, és rengeteg kábelezést megspóroltak a nyákon. A memória alrendszer súlyos tízwattokat eszik, ezekből lett finanszírozva a spórolás.

    ebből fakad viszont az is, hogy ha maxwell procik vágottságát viszi tovább az nvidia a pascal-ba, és még ezt tetézik a hbm-mel, akkor iszonyat kis fogyasztású kártyákat eredményezhet, és az nv megint elhúz performance/watt-ban, ha az amd nem csinál valamit a téren a következő generációjával. No meg ugye a 14nm is besegít a spórolásba.

Új hozzászólás Aktív témák