Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #35105 üzenetére

    Ok értem. Tehát lehetne akár 6 v 8 SE is. Csak eddig az AMD
    1)"sajnálta" a tranzisztort
    2) ugyanannyi CU mellett nem emelget volna lényegesen a teljesítményt

    Jó, Köszönöm a választ.

    Van azért még kérdésem: Ha a korábbi buszrendszer esetén az ideális a 9CU/SE, ahogy egyébként kB a hawaiinál is láttuk, meg a polarisnál, és a maximum a 12, akkor a fiji higy vitte a 16CU/SE konfigurációt?

    A Fiji a nyers számok.tekintetében csak a textúrázókat és a CU-Kat.növelte. és nem is skálázódott a Hawaii konfigjáról a fijire,.valami szűk keresztmetszet volt.
    Hihető lenne, hogy ez a szűk keresztmetszet nem valami geometria, vagy pixel motor volt, ami a Hawaii es a fiji között alig javult, hanem a belső busz skálázódása a 16 CU-ra, amit a Vega 10 javított az új busszal, ha nem az látszott volna sok esetben, hogy a Vega csupán annyival gyorsabb a fijinél, amennyivel magasabb frekvenciát el tud érni.

    Ez utóbbi azt sugallja, hogy vagy a Vega is olyan limites a belső összetevőiben, mint a fiji, vagy mégsem a CUk skálázódását 12 helyett 28-ra kitoló belső busz volt (az egyetlen) szűk keresztmetszet.

  • Carlos Padre

    veterán

    válasz Abu85 #35105 üzenetére

    "Az Intelnél nemrég kiderült, hogy rengeteg Vega részegység nem is volt nekik elérhető. A Semi-Custom üzletág még nem tudta őket beemelni a portfólióba, így abból kellett főzniük, amit az AMD felkínált. Nem kapták meg a hatékonyabb ROP-okat, a DSBR-t, a modernebb belső buszt, még az új nCU-t sem, ahogy a sokkal gyorsabb setup motorok is kimaradtak. Egyedül a HBCC-t tudták beemelni. Minden más Polaris alapú fejlesztés. Tudtommal a Semi-Custom idén még nem tud Vega dizájnt tervezni. De jövőre már igen, de akkor sem a 7 nm-es portot."

    Ennyit arról, hogy jön idén a ps5 :D

Új hozzászólás Aktív témák