Új hozzászólás Aktív témák
-
#65755648
törölt tag
válasz
cyberkind
#21012
üzenetére
Ha Fury X-ed lenne nem panaszkodnál rá, hogy szarul fut a QB

Azzal egyetértek, hogy ronda amúgy. De a szememnek nem úgy tűnik, mintha spórolásból, vagy kidolgozatlanságból fakadna a csúnyasága. Inkább pont fordítva, túltolták az effektezést. Az egész játék homályos meg életlen, mert szanaszét van post-processelve.
Anno a NFS:MW-ben volt egy hasonló effekt, nem jut eszembe a neve (talán a motion blur?), amitől minden durván sárgás, elmosott és homályos lett, ráadásul a teljesítményt is hazavágta. Mindig úgy játszottam, hogy mindent maxra vettem, csak ezt az effektet kapcsoltam ki.
Később a Crysis-t pl pont ezért találtam gyönyörűnek, és sztem még ma is az: tűéles textúrák, részletes modellek, éles, kontrasztos, színteli kép és tűrhető fény-árnyék effekt. Nem volt túleffektelve, csak amennyi kellett.
Persze azóta sokkal erősebbek lettek a hardverek is meg a szoftverek is fejlődtek, már lehetne tovább közelíteni a valósághoz az effektekkel (visszavert fény hatása, fénytörés, szűrt és polarizált fények stb.), de nem kéne úgy túltolni őket hogy egy rajzfilm és egy vízfestmény közti állapotra jussunk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cyberkind
#21012
üzenetére
Pedig igazából elég jól néz ki. Ennél jobb volumetrikus fényekkel nem igazán lehetett még találkozni. Eléggé szép a shimmering hatás elmosása is.
Nyilván a volumetrikus fények eléggé megterhelők, és ezekre nem véletlen dolgoztak ki olyan módszert a játékban, hogy a shadow mapokkal párhuzamosan lehessen őket számolni, mert nagyon sokáig tart a számolásuk. Sajnos az igaz, hogy ha befutsz egy olyan területre, ahol sok a volumetrikus fény, és nincs hozzá aszinkron compute-od, akkor nagyon durván lemegy az fps. [link] - erre itt fel is hívták a figyelmet. Az NV drivere nem engedi, hogy a számítás párhuzamosan történjen a shadow mapokkal. Szépen beküldik a parancsokat az OS parancslistájába. Ez nem a játék hibája, hiszen láthatod, hogy a 970-nel hasonló teljesítményű 390 70-80%-kal gyorsabb. A DX11 sem fog ezen javítani, mert ott eleve nincs párhuzamos feladatfeldolgozás.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Xbox Series X|S
- Synology NAS
- Arc Raiders
- Futás, futópályák
- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3370,94% Akkumulátor
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA CHIEFTEC 700W
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest




