Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HSM #2515 üzenetére

    Ezek a dolgok nagyrészt kapcsolódnak a DX11 API-hoz.
    A Capcom beszélt erről egy hete a Panta Rhei kapcsán, hogy az aktuális PC-s kódjukban ez a motor képkockákként 3 interakciót képes kezelni, miközben a PS4-en nem okoz gondot a 30 fizikai interakció sem. És ez nagyrészt a DX11-re vezethető vissza. Hiába nincs köze az API-nak a fizikai motorhoz a Panta Rhei PC-s portjában le kell butítani a fizikát, mert túl sok az API többletterhelése. Az AI-t is ezért kell butítaniuk PC-re.
    Masaru Ijuin azt is mondta, hogy PC-n, DX11-ben nagyon korlátozott a gyakorlatban is hozzáférhető processzorteljesítmény. Hiába terjedtek el a 100+ GFLOPS-os procik, DX11-ben nincs mód a teljesítményük kinyerésére.

Új hozzászólás Aktív témák