Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
daveoff
#5976
üzenetére
Szerintem nem, mert a konzolra megírt kód sokkal egyszerűbben áthozható majd. Vagyis nem kell midnenféle trükköt bevetni meg átírni hogy pl a drawcall limitbe beleférj. Néztem mostanában már GDC prezentációt erről és elképesztő trükköket vetnek be hogy az API limitációkat elkerüljék (adat stuktúrák, textúrákba bújtatott plussz adatok, GPU generált kód stb stb). Remélhetőleg ezt az egészet kukázza a DX12.
Onnantól meg annyi a különbség hogy PC-n lehet több a textúra és nagyobb a felbontás.Én optimista vagyok.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Renault, Dacia topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Witcher topik
- Kuponkunyeráló
- Vezetékes FEJhallgatók
- Path of Exile (ARPG)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


