Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cidalain

    veterán

    válasz buresz8 #73718 üzenetére

    passz, nem ismerhetek minden boltot.
    a samsung hivatalos magyar forgalmazója által az országba behozott készülékekre 2 év teljeskörű gyári garancia van samsung szakszervizben. kell kapni hozzá magyar nyelvű samsung garipapírt is.

    szóval az olcsó üzletek közül ahol 1 év gari van, vagy 1+1 év gari, vagy a +1 év gari fizetős, vagy az van írva hogy bolti garancia, vagy +1 év szoftvergarancia, az biztosan nem gyári garit ad.
    ugyanakkor, a samu magyar szervizének elvileg 1 évig el kell látnia minden magyar számlával vásárolt samsung termék garanciális javítását a törvény szerint.

    azért látszik, hogy a két dolog nem ugyanaz. így érthető is az árkülönbség.

    azoknál a cégeknél, ahol az elérhetőségeknél csak email cím, és/vagy telefonszám van, az számomra nem megbízható. minimum egy telephely/üzlet címet illik leírni, meg adószámot,esetleg cégjegyzékszámot.
    az árukeresős, árgép oldalakon levő megbízhatóság értékelések gyakorlatilag nem adnak vissza semmit neked. aki ott 5-ösre értékel, az annyit jelent hogy megkapta az árut, amit rendelt (olcsóbban mint máshol). amennyiben később garis bonyodalma lesz, arról már nem szól a csillag...

    az amazonos esetben a like new, az olyasmi hogy használt, de szinte új. használat nyomai nem vagy csak normális mértékben vannak. garancia kérdéses.

    [ Szerkesztve ]

    >> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

Új hozzászólás Aktív témák