-
Fototrend
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Garanciális ügyintézés információ.
Azért gondoltam ide írni, hogy a keresővel lehessen garanciális kérdésekre rákeresni, hiszen sokszor van olyan kérdés, hogy "no de a garancia... na az hogyan megy?", "vissza kell küldeni Kínába?", "Jajj, jajj, hát most mi lesz, akkor nincs is garancia, ugye?"
Tehát egy Magyarországon, fórumtársunktól vásároltan egy Lenovo A820-at.
És hát úgy adódott, hogy gariztatni kellett.
A telefon a Minideal-től származott eredetileg.
Ezért megnéztem, hogy hova kell majd küldeni.
Először e-mail-ben jeleztem a boltnak, hogy ez és ez a megrendelés-számú telefonnal ilyen és ilyen gondom van, garanciális ügyintézést kérek rá.
Megegyeztem velük, hogy akkor miket küldjek vissza. Csak a telefont és az akkumulátort kellett.
A továbbiakban írtam és kinyomtattam egy levelet is, hogy ki a címzett, ki a feladó, mi a megrendelési szám, mi a hiba (leírás), és akkor kérném a garanciális javítást.
Fogtam, összecsomagoltam egészen biztonságosan. Abban a dobozban küldtem vissza, amiben a Minideal küldte, így megspóroltam a vámáru-nyilatkozat kitöltését. (Az eredeti címzést természetesen letakartam.)
Ajánlott elsőbbségi levélként adtam fel. 2750Ft-ba került.
Aztán jött a várakozás időszaka, amikor a nyomkövető oldalakat néztem heti kétszer.
Amikor már Kínában volt, és a státusza "Sikertelen kézbesítési kísérlet", akkor kerestem meg őket e-mail-ben,amire nem válaszoltak.
Ekkor Skype-on cseteltem velük, megnyugtattak, hogy tudnak róla, majd átveszik, mert heti kétszer mennek postára.
Csak nem változott a státusz, ezért jövő héten ismét rákérdeztem. Akkor azt mondták, hogy már átvették, bár a tracking azt mondta, hogy a státusz változatlan. Azt is mondták, hogy a javítás 5-10 nap, keressem őket később.
Meg is tettem, egy hét múlva újra rákérdeztem, ráadásul úgy, hogy a nyomkövetés még mindig "Sikertelen kézbesítési kísérlet"-et mutatott. Biztosított arról, hogy javítás alatt van.
Egy nappal később a csomag státusza "Kézbesítve".
Az átfutási idő 35 nap volt.
Egy hét múlva ismét megkérdeztem, hogy mi a telefon javítási státusza (ez keddi nap volt). Azonosították ismét a rendelési szám alapján, és a javítás állapota az volt, hogy kapok egy új készüléket, illetve azt a kiegészítőt, amit elküldtem hozzá. Elkérték a nevet, címet, e-mail címet, stb...
Szombaton feladták.
Ma pedig átvettem.
Tehát lehet, hogy hosszadalmas, de igenis létezik garanciális ügyintézés ezekre a kínai telefonokra.
Amit személy szerint mindig kerültem: alpári felelősségrevonós hang használata. Mindvégig kulturált, udvarias hangnemben társalogtam (még akkor is, amikor sejthető volt, hogy a csomagomat még nem vették át, ők pedig azt állították, hogy de igen).
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- E-roller topik
- Fotók, videók mobillal
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Eladó Vagy Csere SAMSUNG GALAXY Z FOLD 4
- iPhone 15 Pro MAX 256 Gb vadonatúj állapotban 2027.02.07-ig hazai garanciával
- IPhone 16 Pro max Pitaka és gyári Apple tok
- Land Rover Explore R 4/64GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- IPhone 12 128GB gyári független új programozott akkuval
- Bomba ár! Dell Latitude E6230 - i5-3GEN I 8GB I 320GB I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Csere-Beszámítás! Prémium felsőkategóriás Gamer PC! X870 / R9 9950X / 9070XT / 64GB DDR5
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest