-
Fototrend
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Garanciális ügyintézés információ.
Azért gondoltam ide írni, hogy a keresővel lehessen garanciális kérdésekre rákeresni, hiszen sokszor van olyan kérdés, hogy "no de a garancia... na az hogyan megy?", "vissza kell küldeni Kínába?", "Jajj, jajj, hát most mi lesz, akkor nincs is garancia, ugye?"
Tehát egy Magyarországon, fórumtársunktól vásároltan egy Lenovo A820-at.
És hát úgy adódott, hogy gariztatni kellett.
A telefon a Minideal-től származott eredetileg.
Ezért megnéztem, hogy hova kell majd küldeni.
Először e-mail-ben jeleztem a boltnak, hogy ez és ez a megrendelés-számú telefonnal ilyen és ilyen gondom van, garanciális ügyintézést kérek rá.
Megegyeztem velük, hogy akkor miket küldjek vissza. Csak a telefont és az akkumulátort kellett.
A továbbiakban írtam és kinyomtattam egy levelet is, hogy ki a címzett, ki a feladó, mi a megrendelési szám, mi a hiba (leírás), és akkor kérném a garanciális javítást.
Fogtam, összecsomagoltam egészen biztonságosan. Abban a dobozban küldtem vissza, amiben a Minideal küldte, így megspóroltam a vámáru-nyilatkozat kitöltését. (Az eredeti címzést természetesen letakartam.)
Ajánlott elsőbbségi levélként adtam fel. 2750Ft-ba került.
Aztán jött a várakozás időszaka, amikor a nyomkövető oldalakat néztem heti kétszer.
Amikor már Kínában volt, és a státusza "Sikertelen kézbesítési kísérlet", akkor kerestem meg őket e-mail-ben,amire nem válaszoltak.
Ekkor Skype-on cseteltem velük, megnyugtattak, hogy tudnak róla, majd átveszik, mert heti kétszer mennek postára.
Csak nem változott a státusz, ezért jövő héten ismét rákérdeztem. Akkor azt mondták, hogy már átvették, bár a tracking azt mondta, hogy a státusz változatlan. Azt is mondták, hogy a javítás 5-10 nap, keressem őket később.
Meg is tettem, egy hét múlva újra rákérdeztem, ráadásul úgy, hogy a nyomkövetés még mindig "Sikertelen kézbesítési kísérlet"-et mutatott. Biztosított arról, hogy javítás alatt van.
Egy nappal később a csomag státusza "Kézbesítve".
Az átfutási idő 35 nap volt.
Egy hét múlva ismét megkérdeztem, hogy mi a telefon javítási státusza (ez keddi nap volt). Azonosították ismét a rendelési szám alapján, és a javítás állapota az volt, hogy kapok egy új készüléket, illetve azt a kiegészítőt, amit elküldtem hozzá. Elkérték a nevet, címet, e-mail címet, stb...
Szombaton feladták.
Ma pedig átvettem.
Tehát lehet, hogy hosszadalmas, de igenis létezik garanciális ügyintézés ezekre a kínai telefonokra.
Amit személy szerint mindig kerültem: alpári felelősségrevonós hang használata. Mindvégig kulturált, udvarias hangnemben társalogtam (még akkor is, amikor sejthető volt, hogy a csomagomat még nem vették át, ők pedig azt állították, hogy de igen).
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- World of Warships
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Huawei Mate 80 Pro Max luxuskivitelben
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Autóhifi
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5050 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 256GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4003, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3391
- Lenovo Thinkcentre M920t Tower/ M720s / M920s SFF / i5-8-9. gen/ WIN10-11/számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

