Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tufa_

    aktív tag

    válasz sh4d0w #34258 üzenetére

    En is szoktam ingerulten beszelni a kulonbozo bankokkal, hitelkartya kibocsatokkal ceges szinten de kisse maskepp latom ezt a dolgot. AMEXel eppen van egy ugyem amit a financial ombudsman servicehez kellett vinnem (kb £50k's ceges karteritesrol van szo) es elotte tobb szinten kellett vitatkoznom az emberekkel. Account manager igert valamit, nem tartotta be, vele bunko voltam. Az AMEX SBS Sales igazgatoaig jutottam el, normalisan kezdtem, majd ahogy elkezdtek szarozni, bunkora valottam. Viszont tobbszor beszeltem a CS agentekkel, es annak ellenere hogy nemelyik bosszantoan buta, nem ok tehettek a hibarol ami miatt harcolok, igy nem erzem hogy veluk kene ingerultnek lennem. Bosszanto ha hulyenek neznek, de lehet amit en megeltem veluk az elmult masfel-ket evben, a CS agent semmit nem tud mert pl az elso hete munkaban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák