Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Mérettől függ. Ha felrakod vmi apró kis MFT obira, akkor lehet megúszod harmadáron.
A 77 milis az jah, nem olcsó. De egy natív makró obihoz képest még így is ajándék. Ez az általam használt Fuji rendszerben olyan áron megy, hogy még a szemem is könnybe lábad. És gyakorlatilag képminőségben szerintem semmi előnye nincs. Max egy-egy speciális feladatra próbálnék ki szívesen egy rendes makró obit: lehet-e fókusz rétegeléssel utánozni egy [nem is emlékszem mi volt annak az obinak a neve, ami mindent fókuszba tudott hozni makrótól végtelenig és természetfilmesek használják]?[ Szerkesztve ]
-
scarabaeus
őstag
válasz Teasüti #30302 üzenetére
Frazier
(Volt egy dokumentumfilm róla, egy két és fél perces részt kivágtam belőle 6 éve, ahogy nézem, még él a link)Quoth the Raven "Nevermore."
-
Teasüti
nagyúr
válasz scarabaeus #30303 üzenetére
Jah, az.
Amúgy a kutatók dolgoznak vmi lapos lencsén (konkrétan "flat lens" néven dobja ki), ami talán a nem túl távoli jövőben áttörés lehet ezen a területen. Elvileg ezzel már "fókuszmentes" kamerát lehet készíteni. -
kacsento1
senior tag
Egyetértek veled, valóban fontos, és hasznos lenne a művészeti érzék és látásmód fejlesztése, de erre sajnos ilyen rövid idő alatt nincs mód, vagy nagyon minimális. Amivel persze tisztában vagyok, és nem is ez a probléma, hanem a tananyagok aránya. Így is minden tiszteletem az oktatók felé, hogy próbálnak a legtöbbet kihozni a képzés idejéből. Akinek nincs meg egy minimális alap tudása, az sajnos felkötheti a gatyáját. Én pl. szeretek suliba járni, szeretem az órákat, de nagyon kevés az alkalom, és ehhez mérten nagyon sok az anyag, és itt is főleg a tananyagok arányára gondolok.
-
Jahno
őstag
válasz kacsento1 #30306 üzenetére
Alap pesti csavargásos és környék is volt, ma felmértem egy fát, holnap szomszéd gyereknek próbálunk profilképet csinálni így kicsiben, most pakolom össze hozzá a vakukat és stripboxokat :-P Amúgy eddigi statisztikák alapján "ha kész leszek, és lesz lehetőség" magyarra fordítva azt jelenti, hogy nem
Ez volt az egyik eseményünk, város közepén egyszerűen megközelíthető rövid történet, amire elég nagy érdeklődést mutattak. Ez után fejtettem meg, hogy miket fogok másképp csinálni és kitől mennyi sört várok el. Eddig úgy néz ki, hogy bejött
Ha újak kitalálják, hogy közös stúdiót kellene nyitni (jahh, az is volt ám kb. 2 évig, mindn jóval) akkor fel leszek készülve ilyesmikkel, majd azt mondják, hogy pfúúúú szekptikus vagyok, de váltsuk meg a világot, leokézom, aztán mindenki eltűnik és soha nem ér rá, mikor 2 év múlva kicsit számonkérően bekérdezek akkor meg nekiállnak hisztizni vagy mellédumálni. És akkor nem is mindet küldtem el a picsába
-
Jahno
őstag
válasz randras_83 #30308 üzenetére
Itt már csak listák vannak, kitiltott arcok, megtűrt arcok, rossz arcok litája, jó arcok listája V17, ilyesmik.
-
Teasüti
nagyúr
válasz randras_83 #30308 üzenetére
Nem fértél be a 17. verziós jóarcok listájára.
-
Teasüti
nagyúr
Capture One Upgrade az mennyi szokott lenni? Mondjuk az előző éviről a 21-esre? Már ha van különbség árban ha több verziót ugrasz, de meglepne.
Azt próbálom kitalálni mivel járok jobban, ha előfizetek 75%-os éves áron, vagy megveszem a licencet 100%-ért. Ugye két évnyi bérlet az már 150%-a lenne a licencnek, de ha jól sejtem akkor évente jön egy főverzió. Az Upgrade vajon drágább vagy olcsóbb, mint 50%?
De persze évekig el lehetne lenni egy szoftverrel üzleti céllal (amíg be nem perelnek, mint az Adobe az LR6 usereket ), de azért ha évente szállítanak vmi ütős fícsőrt, akkor olyankor mindig elgyengül az ember.Szerk: a patch az ingyé van, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
válasz Teasüti #30311 üzenetére
Van C1 topic: [link]
Egyébként pont most volt áremelés.Levélben kaptam:
"A Capture One Pro upgrade will be updated from $159 to $199*, while an upgrade of Capture One for Fujifilm, Capture One (for Sony) and Capture One for Nikon will be updated from $109 to $149*."A patchek ingyen vannak, a főverzió upgrade az fizetős.
Ha havi előfizetésed van akkor mindig elérhető a legfrissebb főverzió is.Pár havonta szokott lenni 20-30% leárazás egyébként, amit kuponkódként küldenek ki levélben, így érdemes csinálni egy profilt ha még nincs.
Nekem múlt nyáron a Capture One (for Sony) 20 - Single-user license került 52€-ba. Ehhez képest most tripla áron tudnám upgradelni 21-re.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
kovsol
titán
válasz randras_83 #30313 üzenetére
Nekem is van PS+LR előfizetés, meg van Luminar 4 meg Luminar AI is , ezeket LR addonként használom én. De a C1 bőrszín kezelő panelja annyira bejött, hogy mikor megláttam, hogy 52€ a C1 lecsaptam arra is. Most meg pillázok, hogy milyen magas árak vannak. A 20->21 uprade 169€ lenne ez még ha kapok egy kupont akkor is horror az eredeti 52€ hoz képest.
Én nem fogok szerintem upgradelni, mert a színeket szoktam csak módosítani benne azt meg tudom ezzel a verzióval is.May the Force be with you!
-
Teasüti
nagyúr
válasz kovsol #30312 üzenetére
Ez nekem is feltűnt, hogy közelebb volt 100 fonthoz mint kétszázhoz a márka specifikus verzió.
A fekete pénteki leárazáskor még nem határoztam el magam. De most bezzeg...
Szóval az upgrade még talán olcsóbb is, mint a bérlet (149 USD vs 149 GBP). Hát akkor semmi se indokolja az előfizetést. Köszi az infót![ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
válasz Teasüti #30315 üzenetére
Azt nézem nekem van kedvezmény a havi előfizetésre is így, hogy van már 20-as verzió megvéve.
Így viszont ha most előfizetnék 1 évre akkor a 21-t használhatnám most, és ősszel kijön a 22 akkor utána azt is míg él az előfizetés. Viszont előre ki kell perkálni az egész éves díjat, de kevesebb, mint 10€ havonta úgy.
[kép]May the Force be with you!
-
kovsol
titán
-
Lassú Víz
őstag
90 napos próbaidőszak van, miért nem próbálod ki?
Több éve kiszálltam az Adobe előfizetésből. DXO Photolab + Affinity + rendszerezéshez DigiKam, ami a külső HDD tartalomra is emlékszik.
A magam "csinálom amikor nincs fontosabb" amatőr szintjén tökéletesen elég.A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
Jahno
őstag
Szemre, fehér pöttyöt keresve meg mikor mi, most autós képeket csináltam ott semmi nem számított, kártyákat meg használjanak a pro vonalon. Mióta szakmában dolgozó haversrác is azt mondta, hogy odahaza sem kalibrált monitort sem semmit nem használ, azóta még bátrabb vagyok :-D
Ismerősnek csináltunk ilyen képet, csak én autós fejjel nem nagyon tudok matekozni, fotós haversrác meg ráállna és pénzt csinálna belőle, no de most itt milyen a fehéregyensúly?
Persze mikor panorámát csinált valaki egy szálloda kertjéről, akkor dupla expók is mindegyik előtt belógatta elé az X-Rite pakkot és kész is. Kinek mi.
-
Jahno
őstag
Affinityre csomó ismerős átállt. Én is hirdettem, mert most megint olyan olcsó, hogy poénból is érdemes megvenni. Persze nekem könnyű, lestem a hírlevelket, akciókat, mint egy megadurva kisnyugdíjas, így elmúlt pár évben felgyűlt Affinity, Lumiar, mikor kifutott akkor a Nik collections, Dxo, ON1 és pár egyéb apróság :-D Cserébe a LR nálam még 5.x-es és most tervezem megvenni a havit, de majd elmúlik... Ha lenne olyan csak LR pakk 20-30ezresért, mint régebben, akkor azt választanám mert semmi más sallang nem kell, egy verzióval évekig el lennék.
-
Teasüti
nagyúr
Az Express ami ingyenes, de abban semmi nincs alap eszközökön kívül.
Nekem az LR-t kéne váltani, ahhoz meg LR killer fícsőrök kellenek.Affinity megvan, használom hébe-hóba mikor olyanom van. Én PS alternatívának vettem anno, mert szerintem PSP után a harmadik legjobb képszerkesztő jelenleg. Nekem max portré kidolgozáshoz kell - de idővel szeretnék fine art projekteket is csinálni -, szóval a klónozó eszközök, content aware filler, frekvencia szeparáció volt pl. fontos. Ezek némelyike egyszerűbb és gyorsabb, mint PS-ben. Valamint a brush tool előnézet is hasznos. Viszont tanulni kell, mert magamtól nem igazán tudtam rájönni szinte semmire. Muszáj volt megnézni pár tutorialt, mit hol keressek, minek hogyan álljak neki. Van konkrét kérdés is?
Mármint Affinity-ben? Én ott kb soha nem raw-ozok, de a Develop modulon is pont úgy kell WB-t állítani, mint bárhol máshol: drop tool-lal mintát veszel, vagy kézzel húzod a csúszkát. Semmi meglepő nincs benne.
#30321Jahno
Mióta szakmában dolgozó haversrác is azt mondta, hogy odahaza sem kalibrált monitort sem semmit nem használ
Azért ilyenkor ráncolom a szemöldököm, h baszki mások telibeszarják a workflow-t és így is megélnek belőle. Én meg küszködök.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #30323 üzenetére
... én meg elköltöttem egy valag pénzt monitorra és kalibrálóra, meg tervezem még upgrade-elni is a monitort vmi jóféle Eizo-ra, mert a Dell homogenitása egy kalap kaki és zavarnak a felhők, miközben grade-elek.
Aztán közben meg szakmabeliek lehet azt se tudják miről beszélek. Ez elszomorító. -
Lassú Víz
őstag
Ha raw-ban fotózok (szinte mindig), akkor monitor előtt. Viszont pl. erdőben szürkekártya nélkül hiába volt raw meg bűvészkedés utólag... Egy kártya nem nagy költség, ráfotózni egy képre, aztán elkészíteni a képet nélküle, és sok melótól megkímél.
A műfény viszont egész más. Könnyen lehet, hogy nem homogén, aztán hiába minden, nincs benne a képben a kívánt hullámhossz tartomány.
Van olyan is, aki ha teremben kell vakut használni, akkor először rámér a környezeti fényre, utána színmódosító fóliát használ a vakunál, és persze fix WB-t exponáláskor. Legalább a színhőmérséklet egyforma lesz, csak a fényerő változik a távolsággal.
Egy másik filozófiát az Ízlések és fotonok sorozat operatőre képviselt. Ő csak napfény/műfény beállításban gondolkodott. Azt mondta, hogy azt akarja visszaadni amit látunk, és nem törekedett minden áron a színhelyességre.
A mérnökkel már egy órája vitatkozol valamin, mire rájössz, hogy ő ezt élvezi.
-
_q
addikt
Szerintem itt mehetne kicsit melegebbe.
#30323Teasüti
RAW-ot nem Affinity-vel kapcsoaltban kérdezem, hanem LR alatt WB állítás miatt. Ha nincs a képen se fekete, se fehér, akkor hogyan állítsam be? Szemre vagy ilyenkor jól jön egy szürke kártya még a helyszínen amiről készítek egy képet és LR alatt majd azt veszem alapul?Affinity-nél csak annyi a kérdés, hogy mennyire jó alternatíva photoshop után, de akkor erre válaszoltál is, hogy használható. Az az igazáság ritkán kellene, most az akció miatt figyeltem fel rá, havi 1x kellene talán, lehet csak a "polcon porosodna".
-
Jahno
őstag
válasz Teasüti #30323 üzenetére
Nem, Ő teljesen másból él meg, ezért mondom, hogy szakmából él, de odahaza nem szórakozik vele. Mármint úgy van, hogy közösen dolgoznak projekten, ahol a szoba színhője és fizikai hőmérséklete is ugyanolyan minden irodában, mert ha túlhűtik a vasakat, vagy melegszenek akkor lehet 0,0001 Kelvinnel el fog térni és akkor az már baj (:- Monitorok pro cuccok, rendszeresen kalibrálva. Lehet telibe szarásnak mondani, meg annak, hogy szemre is tud valamit és úgyis mindenki más kijelzőn nézi a cuccait. Most adtam be ide-oda anyagot, eleve x1200 vagy x1080 felbontással, ilyen-olyan LED TV-n vagy valamilyen egyszerűbb Acer monitoron bírálták, akkor meg szerintem tök mindegy. Pld. a BMW sorozatomból lett egy olyan, ami szemből van, most a 3. laptopomon látszik kicsit a rendszám és a géptető, úgy meg már nem néz ki ilyen jól :-/ No de akkor mihez szerkesszem meg?
-
Jahno
őstag
Ja, filmnél használjuk, de sokszor ott is manuális kb. 4200 kelvin középérték, vagy valami szemre hasonló és kész, akkor a két gép egyforma lesz és ez a lényeg. Eleve vannak elborzasztó képeim, itt eléggé vakartam a fejem, hogy érteni kellene hozzá, mert látod, az asztal bal fele fehér, oda süt a nap, jobb oldala meg szép sárga az amúgy faszán vibrálós és kevert LEDektől. Volt napközben olyan szitu, hogy valakinek az arca két oldalán bazi nagy eltérés volt színhőben. Majd egyszer megfejtem, hogy miképpen lehet megoldani, egyelőre csak ismerősnek vállaltam be tanulási jelleggel, de azért volt itt minden, amin fejet lehetett vakarni:
-
Teasüti
nagyúr
Ha nincs semmi szürke a képen, akkor szemre és olyankor bőrtónust nézek. De általában a drop tool-t is csak tájékoztató jelleggel használom, mert különböző anyagokon nagyon különböző eredményt ad. Lehet mondjuk egy menyasszony ruháján és a vőlegény fehér ingjén totál már WB-t fog kiadni a mintavételezés. És még az se mindegy honnan veszel mintát, milyen fény esik a ruhára, árnyékos oldalon van, vagy nem, stb.
A szemem meg már eléggé ráállt a WB-re és a Tint-re, szóval azért olyan nagyon nem lehet mellélőni, ha szemre jó. Itt jön be a jó minőségű kalibrált monitor a képbe, ami nélkül szerintem még rendes WB-t se lehet állítani fotón, de hát ezt lehet egy "szakmabeli" jobban tudja nálam.
(Ki ne derüljön még rendes monitora sincs, mert én pl. a laptopom "gamer" képernyőjén még a színeket se nagyon tudom megkülönböztetni cirka 70% sRGB fedéssel. )
Ha nincs kalibrált monitor és kifinomult szemmérték, akkor kell a szkóp (Affinity-ben az is van, bár eléggé kezdetleges), meg kell a color checker, szürkekártya, stb és rábízni az algoritmusra, hogy a fehér az fehér és a bőrszín is a helyén legyen vektorszkóp szerint.#30329Jahno
Jah értem, akkor azért nem egy kontár. Csak saját magának lusta. Így már megnyugodott a lelkem.#30330Jahno
Ez egyszerű. Grade-eléskor ha kevert színhőmérsékleted van, akkor az egyiket elviszed a másik irányába és kész. HSL-lel lehúzod mondjuk a kéket, abból amúgy sincs sok a nyersen, majd ha kiegyensúlyoztad a két fényforrást, akkor lehet WB-t korrigálni az egész képen.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
Amit te és Tesüti írtok, hogy kicsit változik a WB pl.: felhő miatt vagy mert más monitoron nézzük az szerintem csak nekünk tűnik fel, az átlag felhasználó észre se veszi. Főleg amikor már egy csomó képet megnéztél és már te se tudod ami előbb még pont jó volt az sokadik megnézésre miért sárga, majd visszarakod kékesebbre és pár perc múlva meg már túl kéknek tűnik én ilyenekbe is belefutok és ilyenkor nyomom ki, rápihenek és folytatom.
-
Teasüti
nagyúr
Itt meg felvetődik a kérdés, hogy nem-e a kék fény szűrő szórakozik veled az OS-ben. Vagy pedig a szoba világítása nem kontrollált, kint süt a nap, elborult, stb. Meg egyáltalán a mesterséges fényed színhőmérséklete egyezik-e a monitorral? Monitort 6500K-ra kalibrálunk és hagyományosan ugyanilyen hőmérsékletű D65 világítás is kellene a szobába. A kinti fény kizárásával. Ekkor és csak ekkor fogja a szemed azt látni, amit kell. Különben ha megint kevert színhőmérsékletek vannak előtted, akkor melyikhez fog igazodni a szemed? A monitorhoz, vagy a szoba világításhoz?
-
Teasüti
nagyúr
Volt ennél látványosabb képem is, csak nem rémlik melyik esküvőn futottam bele még ilyen helyzetbe. De ez az egyik legegyszerűbben orvosolható probléma. Csak fogod a HSL panel sarkában lévő kis eszközt, meghúzod vele a problémás területet és már kész is. Lehet WB-t állítani a hideg color cast nélkül.
Persze itt nagyon erősen jelen van a barna is, mivel fa burkolat volt a teremben alul és felül is, szóval legalább három különböző color cast van a terítőkön és a három asztal se egyforma.
De általában a kék color cast szokott csak feltűnni. A meleg színekkel nekem úgy nincs bajom. Ha lenne, akkor szívesen kipróbálnám mihez kezdene vele a C1 21 új bőrtónus eszköze. De ennyi munkát nem ér egy ilyen fotó. Egy csúszkát még hajlandó vagyok húzni rajta aztán next.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Kártya az tényleg eléggé céleszköz. Én még soha nem használtam, pedig itt figyel az X-rite Passport. De általános bevetésre szerintem a "szürke kártyás" lencse sapka egész jó dolog. Közvetlenül a beeső fény mérésére való, vagyis oda kell slattyogni a témához és ráirányítani a fényre ha olyan témád van. De mondjuk egy helység mesterséges világításának méréséhez teljesen kényelmes. Ahogy a kinti használathoz is, ahol elég csak az ég felé fordulni vele. És mindig nálad van.
Az hogy mennyire használ, vagy mennyire nem, az azon múlik, hogy a témád mennyire csapja be az AWB-t. Nálam az XT3 egész ügyesen kezeli a zöld erdőt, meg az ilyen tipikusan szarul mérhető helyeket. De ha az AWB összezavarodik, akkor kénytelen vagy custom WB-t venni ha jó színeket akarsz. Illetve akkor lehet még érdekes, ha van egy csúnya color cast a témán vagy tint-el a fényforrásod (pl zöldbe nyúló LED-ek vagy vmi egyéb ótvar helyszíni adottság). Pl. mikor a modellt beállítod az erdő közepén a lombozat alá fényes nappal és a leveleken átszűrődő fény zöldre festi a bőrt.
Na azt se igazán tudod szemre javítani csak úgy, vagy legalábbis könnyebb megoldani in-camera.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz kovsol #30334 üzenetére
Vagy mikor csinálok több verziót és mindegyik tetszik vagy éppen nem az általad is említett dolog miatt
#30335Teasüti
Nekem az okozza inkább, hogy kicsit összefolyik már minden szín egy idő után. Mint ha hozzászokna a szemem egy adott színhez ami egyébként nem biztos, hogy jó irányba viszi a képet, de nem tűnik fel ha csak nem pihentetem a dolgot egy kicsit (legegyszerűbben a kék-sárga egyensúly). Vagy a másik amikor tetszik a képen ha nem túl kontrasztos, majd pár óra múlva ismét ránézek és akkor már kontrasztosan jobban tetszik. Szoktam persze nézni a before/after képeet is, de ez a jelenség akkor is előszokott jönni.Lehet akkor nézek egy szürke kártyát.
-
Mr.Csizmás
félisten
szakik,
játszós/első/tanulós stb. softboxnak mit lehetne mondani válasznak? ilyen 2x60-85W takarékos égő, sima kocka ernyő, állvány, hordtáska kitben. (mikrosatot néztem de ott hiánycikk minden)ps. jöhet akár külföldi eu raktáras is.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Jahno
őstag
válasz Mr.Csizmás #30341 üzenetére
Ne állandó fényűt vagy max. erősebb LEDet... Vagy próbálj ki pár mindenfélét... Részemről Valami Godox TT600 vaku, Tripo 65ös oktája. Az úgy sokfelé bevált, attól függ mit akarunk. Meg persze lehet elsőre occsó kínai vezérlő, majd egy Godox Xpro, mert úgyis a világba bővíted.
Most csináltam szomszédnak profilképet, egyből kellett 4 vaku, 2 stripbox, minden vacak is. Egyelőre nem lett a legjobb, de tavasszal jó időben nekiugrunk, egy gyors móka volt a hátsó kertben haverral, de az ötlet működőképes:
-
Jahno
őstag
válasz Mr.Csizmás #30341 üzenetére
Pfff, most belefutva ez ha valóban létezik akkor olcsóbb, mint Aliexpressen:
Durva. Jó ez mindenfélére, ha segéd van akkor tartja is. Mondjuk én lehet könnyen pofázok, van minden is, a sok marharépa ismerős meg más hülyeségéből sem tanul.
Aztán akad némi szubjektivitás is, én a klasszikus softboxokat sokszor nem szeretem, sokkal többet fut kényessége ellenére a fehér reflex ernyő, vagy még jobb az aranyezüst kombós.
-
Mr.Csizmás
félisten
ebbe kell egy vaku és állvány, jól látom? az állandó fényűvel mi a baj? illetve azért mondtam az olcsó kitet, hogy ne fájjon anyagilag ha mondjuk egy év múlva elajándékozom.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Jahno
őstag
válasz Mr.Csizmás #30343 üzenetére
És mivel szeretnél játszani? Záridőd sem lesz, nincs fénye, ha modell van akkor meg csak folyamatosan hunyorog tőle. Filmhez persze nem árt (:-
Igazából csak a fényforrást szerettem volna megkeresni, de ennyiért ez nem szar:
Aztán jó ég tudja, nekem a LEDesek bejöttek, de bárkinek adom kölcsön teljesen ellentétes véleménnyel vannak mindenről. Egyik a LEDest szereti, másik a csöveset, én meg csak vonogatom a vállam, nekem tök mindegy, döntse el. Csövet könnyű megpattintani, szerintem nincs olyan jó színvisszaadása, LEDben meg a lumen/wattokkal csalnak, de könnyebben színezhető.
Aztán jön egyik haver, X lámpámra mondja, hogy pfáááááezdekurvajó, az Y meg szar, többet szemem elé ne kerüljönm, színe sincs, fénye sincs, hajaismijen.... 2 nap múlva kölcsönadom másik havernak, Az az Y megoldásra mondja ugyanezt, hogy dekurvajó és az X az picsa szar, többet látni sem szeretné. Én meg lehúzom mindegyiket egy sörre, aztán felőlem elmélkedjenek, jól vagyok. Lassan vissza kellene szereznem, mert 3 szettet adtak ki tesztre még október környékén "pár napra" :-D
-
Jahno
őstag
válasz Mr.Csizmás #30345 üzenetére
-
Jahno
őstag
válasz Mr.Csizmás #30348 üzenetére
Én biztos megvenném a Godoxot, mostanában néha drágábban el lehetett adni, mint amiért vetted.Ha nagyon lefelé mennél árban, akkor bármilyen manuális jó, de sosem tudni. Nekem van Triopo, az olcsóbb és ez a "neves" vonal még egész jó, mondjuk Andoer / Neewer felé, egy szinttel lentebb van a Wansen, amit azért egyszerűbb széthajtani, de olcsó Eurónál volt amit 8ezresért ért ide. Kicsit lóg a bele, de azt bele merem tenni Duna mellett a sárba és nem baj ha megúszik csak lenne már egy képem :-P
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- ASUS routerek
- Mobilinternet
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest