Aktív témák
-
morzsa
aktív tag
Ez teljesen oké, de pl. ha cipőt hirdetnek, akkor az a boltban is annyi lesz. Biztosan naivitás, de különösen az ''irdatlan ráktárkészletükre büszke'' cégek tarthatnák az árakat. Kivétel lehet ha nagyon extrém piaci mozgások forognak fenn. (Ez iszonyatos mondatförmedvény lett,bocs) Ezért szerintem a ''nagy'' cégeknél abszolút elfogadhatatlan ez a mézesmadzag politika. Azzal is tisztában vagyok, hogy ettől nem fog megváltozni semmi sem. Napi tapasztalatom van a Marketing eme machiacellista eszközét illetően: tégy meg bármit, hogy a vevő bejöjjön! Ha bejött, szinte már meg is nyerted a csatát.
-
morzsa
aktív tag
Magicomp: egy másik topikban olvasható az árajánlat, amit Dende adott egy 1600+-ra. A bolti árlistán 1000-rel több volt az ára, de az eladó szó nélkül elengedte a különbséget, amikor erre hivatkoztam.
Mistral: ki kell fogni. Vannak hozzáértő, sőt készséges eladók is, és tapasztalatom szerint most már ők vannak többségben. ( Hozzáértő: aki legalább! annyira ért hozzá, mint én - ez nagyon alacsony ''léc'')(Csak a Váci úti boltot ismerem) Egyszer jól megszívattak, vettem egy Gf2mx-et az lx-es alaplapomra, ami fagyott is rendesen 2D-ben(!!!). Új volt a dolog, gondoltam driverhiba, ráadásul a játékok futottak, ezért nem izgultam. Egyszer arra jártam, gondoltam megérdeklődöm, mi lehet a gond. Erre a szervízes röhögve közölte, hogy az alaplap nem tud elég tápot adni az AGP-slotba. Ezt az eladó is közölhette volna! Hiszen elmondtam neki a gépem paramétereit a vásárlásnál. A mostani eladók már felteszik a megfelelő keresztkérdéseket és szólnak, ha valami nem kóser.
Users: vettem ott egy 757dfx-et. Az egyik srác (GÁBOR) készségesen bemutatta előtte az engem érdeklő lehetőségeket. Akkor még az emailjeimre is választ kaptam. Leadtam a csodás Alcatelt, majd otthon kitoltam kb1500-at a srácnak aki nemcsak a házig, de a másodikra is felhozta az új monitort. Ez biztos nagyon kevés volt, mert az ezután küldött emailjeimre nem kaptam választ.
Vision: jó az általános benyomásom, bár az alternatív lehetőségekből igyekeznek a legdrágábbat ajánlgatni sűrű Prohardverre és Tomshardware-ra mutogatással. Sajnos nekik is sikerült megválaszolhatatlan emaileket küldeni(használt részleg) .
Végül a BP: nem jártam még olyan üzletben ahol minden hirdetett termék (ami épp akkor érdekelt volna) a hirdetett áron szerepelt volna! -
Squirrel
őstag
Eddig hany reagalas volt a Mistral-tol? Tudja valaki? :DD
-
Lajti
tag
Nyugi, eszemben sem áll cseszegetni. Mint írtam, az ELSŐ ingerültebb hozzászólásod (inkább első három) volt egy kicsit felpaprikásodott. A többi szerintem teljesen kúltúrált és meg is követted magad.
Ha a vinyód még garos, akkor vidd vissza, a Bad sectorokra él a garancia. Egyéb esetben javaslom az utaztatást, hátha a gyártó vállal 3 évet. Úgy tudom az Univerzum98 PC bontó visszaküldi a vinyókat úgy 5-6000e-ért (ez nem biztos). Az átfutási idő 1-2 hónap.
Üdv! -
guest
veterán
Hát errül beszélek.. Mistral már KECSKEMÉTEN is.
Ezeknek semmi nem elég?
Remélem hozzánk egerszegre nem jönnek. -
guest
veterán
telleg jo a magicomp, enis ott vettem a seagate80ast:) jo az a 3 ev gari, mistralban 2 ruppoval dragabban csak 1 ev garis volt pl., es merfoldekkel korrektebb a kiszolgalas, ha meg valami jo helyet akartok erdemes a vision computert is megnezni, rendelesnel, garancianal felhivtak!!! hogy ez es ez megerkezett mehetek erte, szinte a seggem is kinyaltak:), szoval reszemrol a jovo az ilyen igenyesebb boltoké, megha esetleg dragabbak/kevesebb az arukeszletuk, 1-2 napot ki lehet birni, ha nem nagyon surgos a vasarlas, amugy magicompba ha az nem is volt amit akartam, mindig volt valami alternativa ugyanabban az arban, magicomp,vision stb. csak igy tovabb! eszem megall hogy en konyorogjek egyes bunko boltosoknak hogy vehessek egyaltalan valamit...
-
guest
veterán
Én is vásároltam itt szegeden a mistralban, csak a pécsi vásárló társamat tudom mindenben megerősiteni. Hihetetlen választék, kulturált kiszolgálás, és tÉNYLEG VAN 19-es monitorból 3 fajta raktáron. ! szegeden. Bsz***rok. Nem hittem el. Mondjuk a ramom nem ment a gépemben mert bx-es a gépem csak nem tudtam. De ráfizettem egy másikra, és igy már minden ok. nem szaroztak sokat, kb. 10 perc volt az egész. Amig ott voltam, kb. 10 ember vásárolt, tömeg a boltban... Az egyik 350.000-ret költött. Nem lennék a konkurencia helyében , én hálistennek festékkel foglalkozom...
Jó lenne ha lenne itt is több erős bolt, mert a versenyen mi vevők csak nyerhetünk. -
Mixa
tag
Nos, nem olvastam minden hozzászólást, De. Én is olvastam a Mistralról a HWSW-n, Én is szidtam őket. De tudod (Lajti) a számítógépem megszállotja vagyok. Nyár elején eladtam bizonyos alkatrészeket (táp,ram,VGA,Alaplap). Kb. 2 azaz 2hónapig nem volt gépem. Borzasztó volt. És amikor volt a szünet, a 4 napos, akkor multit szerettem volna rendezni. Azért siettem megvenni a gépet, hogy jól kijátszhassam magam. Erre az is elúszott. Nos IGEN felingerültségemből nem vettem meg a MagiCompnál a cuccost. De van egy jó hírem. BAD sectoros a vinyóm, így kell egy újat vennem.
Nos ha a MagiCompnál 3éves a garancia a vinyókra és tényleg olyan jók az árai (mert azok), akkor talán ott veszem meg.
Csak nem tudom melyiket MAxtor oder Seagate.
Dende, mit ajánlasz? -
Lomos
aktív tag
nem hivatalos...hiteles
koma light rulez -
Lomos
aktív tag
Namarmost a bejelentkezes 1 email cim megadasat teszi lehetove, amivel 1 cseppet hivatalossa valik a dolog.
Amennyiben guest #n+2 az Igazgato, akkor javaslom megvalogatni a beosztottakat... -
localhost
Közösségépítő
válasz
BobMaster #13 üzenetére
Kedves Guest Igazgató!
Én úgy is úgy gondolom, hogy valójában nem localhost, James Bond vagy Old Shatterhand a lényeg.
De szerintem te alaposan félreértettél engem. Én érted/értetek kételkedem.
Gondolatkísérlet:
A Guest101 egyenlő a Guest107-tel? Ugye nem tudható biztosan. De a localhost egyenlő localhost többi beírásával.
Tényleg: ha egy cég nevében/érdekében írsz akkor elvárod, hogy elhiggyük neked, hogy Te vagy az Igazgató?
Természetesen el.
De ahogy én ezt el is hiszem, ugyanúgy fenntartom a kételkedés jogát magamnak. Fenntartom majd akkor is, ha egy másik Guest VEZÉRIGAZGATÓ-nak kiadva magát tesz nyilatkozatokat. Benne is kételkedni fogok, mégha hiszem is...
Remélem, most érthetőbben fogalmaztam. :) -
Lajti
tag
válasz
CsendPenge #17 üzenetére
Ne haragudj Csendpenge, de melyik írásomra válaszoltál? Az első mondatodat nem értem.
-
CsendPenge
őstag
válasz
BobMaster #13 üzenetére
T. guest!
A regisztrálás valóban nem más, nem több, mint egy avatár meghatározása. Sokan vannak, akik nem teszik ezt meg, pedig ez egy gesztus a többi fórumozó felé. De akik nem teszik meg, azok -ha tényleg korrektek és hitelesek akarnak lenni- a végére odaírják a (valódi) nevüket. Nem csak a beosztásukat... -
-
guest
veterán
Tisztlet Localhost!
Célom a nem a nevekkel való játszadózás, azok kétségbevonása, de az hogy localhost avval nem vállalod magad. Beírhatnám, hogy James Bond vagyok, de evvel semmivel sem lettem hitelesebb.
Aki azonosítani akar, az felhívhat, a bolt száma nem titkos, vagy személyesen eljöhet. Bárki regisztráltathatná magát bkinek.
Ezzel a levéllel nem célom, hogy bki érzéseit megsértsem, - a tiedet sem- biztos vannak olyan becenevek, amelyeket sokan ismernek, és tudnak ezért lényegtelen kiirni bmilyen nevet is. Esetleg a tied is ilyen, de ez nekem ugyanúgy nem mond semmit, mintha Old Shatterhand-et írtál volna.
Gábor nevű nick nics a fórumon, de ő tudni fogja magáról, hogy kicsoda, mondanivalómat neki szántam. -
Egon
nagyúr
Ez korrekt volt...
Egyetlen picike megjegyzés, a BP-i Piacos árakkal kapcsolatban. Személy szerint én még sosem vásároltam a BlueFishnél (földrajzilag kiesik nekem), emiatt az árakat sem szoktam rendszeresen nézni (ellentétben pl. a M*****l áraival). Az a két érv, amit a tényleges és az újságban meghirdetett árak eltérésére felhoz, szvsz max. néhány, rendszertelenül előforduló differenciát okozhat - ráadásul nem is mindig negatív irányban, hiszen azért az árak általában lefelé és nem fölfelé tendálnak... Mégegyszer mondom: nem ismerem a BF árait, nem tudom mennyire jogos a fórumozók kritikája, mindenesetre a M****l rendszeresen ''csal'' ezzel (is), hiszen még sosem fordult elő hogy valami OLCSÓBB legyen mint az újságban megjelent (pedig ugye egy héttel korábbi árak), sőt: az esetek 90%-ában DRÁGÁBB mint az újságban... A legjobban az háborított fel, amikor egy harmadik cég (A***a) egész hétre változatlan árakat ígért az újságban, viszont a telefonos érdeklődésemre már persze egy drágább árat mondtak...
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy úgy tűnik - tisztelet a kivételnek - a ''vevőcsalogatás'' ilyen tisztességtelen formái már-már általánosságnak tekinthetők... -
guest
veterán
Kedves Igazgató!
A mentegetőzésnek /magyarázkodásnak /állásfoglalásnak /kinyilatkozásnak /stb.. szánt leveled egynéhány íratlan szabályt ha nem is sért, de a határát súrolja.
Nekünk van nevünk, mégha az nicknév is! És nincs Gábor közöttünk, mégha azt Te tudni véled is.
Továbbá kedves Guest én továbbra is furcsállom azt a szituációt, hogy valaki Igazgatónak állítja magát, névtelenül. [H]Elhiszem ! [/B], hogy Te az vagy aki, de mit szólnál, ha a következő hozzászólásomban én, vagy bárki más guestnek kiadva magát, a Te főnöködnek vallaná magát és cáfolná az általad leírtakat?
Ez kérem szépen egyszerűen hiteltelenség, és ez az amivel nem tudok egyetérteni.
localhost, aki az, aki :) -
guest
veterán
Tisztelt Prohardveres Fórumozók!
Elöször is engedtessék, egy rövid elnézéskérés, már ami a fórumok iratlan szabályait illeti. Guest-ként nem az a célom, hogy bárhogyan is valamilyen állarc mögé bújjak, egyszerűen nem nagyon szoktam fórumozni. Mielőtt bárki bármit gondol, ezt elsősorban (munka)időm nem teszi lehetővé.
Mégis ha valaki kiváncsi arra, hogy ki vagyok. (Egyesek szerint ahogy olvastam BWM/Porsche-vel járó adócsaló, akinek minden gondolata akörül forog, hogy hogyan tudja saját honfitársaiból kisajtólni a több pénzt. Őket ki kell ábrándítanom, az egy másik cégér alatt futó bolt.)
Szóval bárkit a fórumozók közül szívesen látok a Nagyenyed u. 6 alatt. A Bluefish-nél. Kérje nyugodtan az Igazgatót.
Ugyanakkor a fórum írói/olvasói között gondolom jópár olyan ember akivel lehet, hogy nézeteltérésünk volt.
Itt és most felajánlom mindazoknak, akiket konkrét jogos kár ért cégünkről nézve, hogy kártalanítjuk! Jöjjön be hozzánk, mondja meg nyugodtan, hogy én vagyok xy nicknevű úr/hölgy akinek ez és ez a gondom volt. Biztosan találunk megoldást. Én vállalni fogom önmagam.
Ugyanakkor, bár minden szentnek maga felé hajlik a keze - egyes esetek amelyeket leírtak tele vannak csúsztatásokkal, félgazságokkal.
Pl a topicindító korrekt ember lehet, hogy pár oldallal késöbb a szitkozódások után a haverjai boltját reklámozza.
(Vagy pl. 2 és fél hónapig nálunk csak abban az esetben áll merevlemez, ha az FELTÉTELESEN lett bevéve, vagy az ügyfél felejtette nálunk és nem jelentkezett érte. -általában, ha a vevő nem jön érte egy telefont, vagy SMS-t megeresztünk, de állandóan azért nem hívogatunk mindenkit.)
Szóval egy-két dolog tisztázásra szorúl:
Ha az árak nem stimmelnek a BP-piaccal stb. Bevallom ilyen megesik. Van olyan lesz is olyan.
Ennek azonban részünkröl nem az a célja, hogy jó alacsony árakat beírunk, azután meg mindenkit átpalizunk. Ennek két konkrét oka szokott lenni:
1. Mivel az árakat 1 héttel a megjelenés elött kell leadni, így a köv hétre rendelt nagymennyiségű áru alapján írjuk be a árakat. Azaz köv hétre modjuk 5800 ért rendeltem memóriát, akkor ezt a hírdetésbe megjelenítem.
Azonban sajnos mivel rendelésre jön az áru, sokszor van olyan, hogy a hét elején felhív a nagyker, hogy a megrendelt memória (modjuk samsung) nem jön, helyette van elixir 3000 Ft drágábban és emelkedni fog, megkérdezi kell e.
Vagy tartom magam a hírdetéshez hogy márkás ram 5800 és persze mindenki bosszankodni fog, mert minek hírdetem meg, ha nincs. (3 izraelita zöldséges az utcában c. vicc)
Vagy lesz memóriám, mégha nem noname-is, amit meg tudnak venni az emberek. Ezt persze mondhatnák, hogy akkor miért nem árulom 5800 -ért. Ha megrendelték tölünk a konfigot stb. akkor ezt tartom is, de 100 vagy nagyobb tétel esetében ez üzletileg tarthatatlan.
2. Sajnos néha elcsúszünk az új árlista kiadásával, ez csütörtök. Ekkor sajnos tényleg rossz árakat mondhatunk be. Ez ügyben azonban mindenféleképpen a csüt de. időpontban fogunk a jővőben új listát kiadni.
Egyébiránt minden árra ügyelünk, hogy megegyezzen a BP-piaccal. És ezt be is tartjuk.
Köszönöm hölgyeim és uraim, hogy meghallgattak.
ui: Gábor téged udvariasan megkérlek, hogy a cégedet máshol reklámozd, korrekt embernek ismertelek meg remélem számíthatok rád. -
Egon
nagyúr
Csak nem azt jelenti az a kritika a te értelmezésedben, hogy nem tudta/akarta átcseszni a garis problémával érkező vevőket?!?
Tudod engem személy szerint is csesztek át a Váci úti Mistralban, úgyhogy hajlamosabb vagyok elhinni a srác sztoriját (aki ráadásul legalább regisztrálta magát), mint mindenféle jöttment, nyilván érdekből írogató (vagy ahogy az origón mondják: bértopicoló) guest véleményét... -
Lajti
tag
Tetszik Dende hozzáállása Nimitz18 kissé ingerültebb első hozzászólására (#45), egyes cégvezetők is tanulhatnának belőle!
Kedves Nimitz18, a Mistrallal kapcsolatban ajánlom, kicsit nézz körül a prohardver régebbi fórumai közt itt, a Fáradt Gőzben (két topicot is találhatsz, az egyik viszonylag új). Találni fogsz linkeket más fórumokra, ajánlom ezeket mert igen tanulságosak, különösen a HWSW-s. Kíváncsi vagyok, vajon az olvasottak után is a Mistralba mész-e vásárolni?
Egy kis adalék:
Egy kollégámnak elromlott a Mistralban vett memóriája, azonban ideje nem lévén megkérte jószomszédját, ugyan vigye már vissza, ha arra jár. Emberünk bement, szerviznél sorbanállt ahogy illik. Előtte egy fiatal srác garis HDD-jét vizsgálták. A szervizes hosszasan nézegette, forgatta, addig, amíg ügyesen meg nem sértette a gar. címkét, majd visszaadta, mondván ez már nem garanciális...
Jószomszéd mondja, ha nem egy hibás RAM-mal álldogál a kezében, a szervizest beleveri a pultba. Sajnálom, hogy nem tette meg. A történet folytatását sajnos nem tudom, csak annyit, hogy a HDD-s srác elkullogott.
Ezt még Én is alig hiszem el, pedig szavahihető embertől hallottam.
Nem csak az olyan emberek miatt él meg a Mistral, a Bluefish, stb., akik hajlandóak párszáz forintért átbumlizni a városon, hanem az olyanok miatt is, akik az ilyen hírek ellenére is hajlandóak az adott helyen vásárolni, vagy: halloták a híreket, vásároltak, utána a garanciális ügyintézéssel problémájuk volt, a következő alkalommal mégis ugyanoda visszamennek!
Ki ilyen kergerépa? Sajnos, vannak ilyen naiv, illetve kényelmes lelkek, személyesen is ismerek egyet-kettőt, közülük kiviláglik egy (volt)jóbarátom. Ezek azok az emberek, akik az OBI-ban, Praktikerben, Baumaxban, Media Marktban és hasonlókban vásárolnak, és megveszik a jó kis gagyi cuccot drágán. Miért? Mert ott biztosan van, sokáig nyitva tartanak és kényelmes.
Félig egyetértek A ''Mistral - hülye voltam, Ti vagytok az okosak'' című fórumtémában Guest #97 hozzászólásával. Félig, mert tudom, hogy léteznek még ''Dendék''. Így a magam részéről ha valamit vásárolni vagy készíttetni akarok, inkább felkutatok egy Józsi bácsit vagy kis cégét, ahol általában egy kicsit olcsóbban, hozzáértéssel kapom meg azt, amit szeretnék. Ahol valóban lebeszélnek az adott termékről, ha úgy látják, hogy az igényeim, szempontjaim szerint másra van szükségem (tehát nem feltétlenül a drágábbra!). Ahol hajlandó vagyok egy kicsit több pénzt is elkölteni a minőségi háttérért (kiszolgálás, garanciális/nem garanciális ügyintézés, egy vagy két év helyett három év gar., VALÓDI hozzáértés, kukacoskodás ''nemismerése'' és még sorolhatnám).
Van olyan, aki egyetért velem?... -
Flashcash
Közösségépítő
Az AMP szerintem egy rendes cég.
Vettem náluk használt monitort és ingyen hazaszállították nekem, ill. 6 hó garit adtak rá.
De volt már hogy ingyen adtak szilikonpasztát (semmit sem vettem akkor náluk csak ök voltak a legközelebb) :) -
guest
veterán
Feladom...
Néztem másik fórumban, ott is rákérdezett valaki az AMP-ra, de ott sem érkezett válasz. Mintha vmi mumus lenne! :D -
Yutani
nagyúr
Cumi-rudi, avagy a ''tipikus ígyjárás esete''...
Sajnos ezt megetted, és még sokan mások _máshol_ is rajtad kívül. Ez egy történet a sok közül, melyet a félhomályos kocsma sarkában két feles között félrészegen motyogva mesélgetnek egymásnak a lelkileg összetört kliensek...:)) -
guest
veterán
A Bluefish-hez egy kis adalék:
Vettem náluk egy procihűtőt, hazamentem,
kipróbáltam, nem ment (néha elindult, néha nem, néha leállt). A próbálgatások során tönkrement valami, mert most a régi hűtővel sem megy a gép.
Visszavittem, a faszi rádugta a hűtőt egy gépre,
és az most éppen elindult. Kijelentette, hogy a hűtő jó, és nem tud mit csinálni. -
guest
veterán
Milyen tapasztalatotok van az AMP-al kapcsolatban?
-
Dende
csendes tag
válasz
CsendPenge #86 üzenetére
:) Dende nem = MagiComp. Ő az egyik lelkes kolléga :)
-
-
Dende
csendes tag
válasz
michael jackson #83 üzenetére
Hé, Dende, kössétek fel a gatyót, mert ez a fórum most elég jó marketinget csinál nektek, viszont ha valami nem lesz kóser ''élőben'', szerintem azt is meg fogják írni a srácok. Kész stressz: bármelyik vevő lehet szemfüles prohardveres!
Köszönöm, igazad van, de miután tényleg nincs ráírva senkire, hogy prohardveres vagy sem, esélyünk se lenne :). Mi ilyenkor a megoldás? Megpróbálunk továbbra is ugyanúgy dolgozni mint eddig, mindenkit rendesen kiszolgálni és akkor reméljük, hogy senkinek nem kell rossz tapasztalatról beszámolnia.
Üdv.: Dende -
MagiComp
csendes tag
Bár Guest vagy, de azért válaszolok:
A M*str*l is elindult valahonnan és láthatjuk, hogy meddig jutott. Igaz -- vélhetően -- nekik az indulás még jobb időben történt és több zsetonból mint nekünk, de azt Te nem tudhatod, hogy vannak-e nálunk is a fejlődésre mutató jelek. Azelőtt 5-en voltunk, most meg már 7-en vagyunk, plusz keresem a 8.-9. kollégát. A cég (hidd el) igencsak javuló eredményeket mutat a bevétel oldalon is, még ha nem is annyira nyereséges, mint a ''többszáz kis cég pesten''. Mi hosszú távra tervezünk és én úgy látom, hogy előbb-utóbb elérjük a belőtt célt, csak nem szabad mohónak lenni. Az pedig közel sem biztos, hogy még jövőre is ugyanitt leszünk!
Dende valóban üzletvezető szinten van a cégben, illetve ő csinálja még a marketing-et is. Valóban nem egyszer volt, hogy éjjel 1-kor is még bent voltunk és én vittem őket haza, hogy ne kelljen hazataxizniuk drága pénzen. Egyébként ez nálunk megszokott dolog, hogy este 9 előtt (szinte) soha nem végzünk.
Arról meg hogy ki kivel ''dolgoztat'' csak annyit, hogy én többre tartom a szakértelmet, mint a nagy ''dudákat''. Persze itthon már nem ez a helyzet... :-)
MagiComp -
michael jackson
csendes tag
Hé, Dende, kössétek fel a gatyót, mert ez a fórum most elég jó marketinget csinál nektek, viszont ha valami nem lesz kóser ''élőben'', szerintem azt is meg fogják írni a srácok. Kész stressz: bármelyik vevő lehet szemfüles prohardveres!
-
tszelnok
csendes tag
Bluefish:
1. eset: márciusban vettem ramot náluk. Kérdeztem milyen van; mutatták: Kingston és Elixir. Ugyanannyiba került mindkettő => Kingston vettem :)
A kiszolgálás egyébként korrekt volt. Az eladó egy szőke lány volt, és nem értett semmihez, de mindent amit meg akartam nézni levett és odaadta (pl: VGA kártya, alaplap - még mielőtt félreértené valaki :) ).
2. eset: múlt hét pénteken beugrottam 1600+os XP-t venni. A papír árlistájukon kb. 1 ezressel olcsóbb volt, mint a webesen, de nem volt. Kérdezték, hogy a Budapesti Piacos áron akarok-e venni, mert abból már nincs, és a következő szállítmány drágább lesz (még soha nem került a kezembe Budapesti Piac).
Úgyhogy...
MagiComp:
1. eset: bementem a MagiCompba és megvettem itt az 1600+as XP-t (olcsón). -
guest
veterán
dalai láma:
nekünk a pécsi mistral azonnal cserélt mindent, nem kell szopni egy honapot. elég sokat vásárolunk nálunk mostanában, az árak jók, a készlet majdnem hihetetlen, kb 20 oldalas nyomdában készült füzet az árlista, és csak az van bennne amit tényleg lehet kapni. (pl. bementem, vettem dobozos xp 2000 est, meg gef4 4400, máskor 5 féle ram közül válogathattam, infineon micron samsung, nóném stb) szóval király hely. Nem nagyon van alternativa, egyébként te hova szoktál még menni vásárolni? TP comp? -
GeorgeTerror
senior tag
válasz
CsendPenge #79 üzenetére
Nos én jelenleg az egyik haveromnál vásárolok,mert nála akár részletre is tudok akármit, amit tud hozni.
Viszont Magicomp occsób, csak Pesten van.Meg pénzem sincs ijesmire.
Dende: lekközelebb letesztellek Benneteket, ha akarok valamit venni :D -
CsendPenge
őstag
válasz
Dalai Láma #76 üzenetére
Én erre csak egy jó megoldást találtam: a megfelelő embernél/boltban kell vásárolni. Pl.:BobMaster. Nem tudom, hogy Dende boltja milyen, de egyszer megnézem:)
-
Dalai Láma
őstag
válasz
Dalai Láma #76 üzenetére
hupsz, 2x küldtem. Na mindegy.
-
Dalai Láma
őstag
hát ha tényleg így működne. cdromom elszállt, bevittem, jó jövőhéten jöjjek érte. Értemegyek.
-Bocs, fel kellett vinni Pestre, ott tuggyák megcsináni. Nézz be jövő héten.
Benézek.
-Bocs, még ne mjött vissza!
Jóvan, kezdek ideges lenni. 1 hónap után meglett a cucc.
- Pesten nem tudták megcsinálni, itt az új!
hát ettől majdnem megőrültem. 1 hónapig szivatnak, nem tudom normálisan használni a gépet, nem adnak cserecuccot, és mindez tök fölösleges, a Sony 48x-akról mindenk itudja, hogy a legnagyobb szarok, csak pár szerencsésnek ne mment még tönkre. Nekem 2! :(( -
Dalai Láma
őstag
hát ha tényleg így működne. cdromom elszállt, bevittem, jó jövőhéten jöjjek érte. Értemegyek.
-Bocs, fel kellett vinni Pestre, ott tuggyák megcsináni. Nézz be jövő héten.
Benézek.
-Bocs, még ne mjött vissza!
Jóvan, kezdek ideges lenni. 1 hónap után meglett a cucc.
- Pesten nem tudták megcsinálni, itt az új!
hát ettől majdnem megőrültem. 1 hónapig szivatnak, nem tudom normálisan használni a gépet, nem adnak cserecuccot, és mindez tök fölösleges, a Sony 48x-akról mindenk itudja, hogy a legnagyobb szarok, csak pár szerencsésnek ne mment még tönkre. Nekem 2! :(( -
Lomos
aktív tag
es mi a kulonbseg? :D
-
guest
veterán
Nem a 3 nap szunt meg, hanem a 8, azzal keveritek...
-
watcher
tag
Nos a garanciaafeltételek körüli homály miatt fölhívtam a fogyasztóvédelmet és a következőt nyilatkozták:
Tartós fogyasztási cikk esetén (számtech alkatrész ilyen) ha a termék hibás,a vásárlástól számított 72 órán belül kötelesek cserélni. Magyarán csak akkor cserélik ha valóban hibás akkor viszont azonnal és ugyan olyanra, nem valami hasonlóra. A 3 nap él csak nem korlátlanul.
Ha a termék garanciaidőn belül de 3 napon túl hibásodik meg, akkor 15 naptári nap (nem munkanap!) alatt kötelesek megjavítani. Ez 30 napra meghosszabítható ha cserekészüléket biztosítanak. Cserekészüléknél (ideiglenes) 30 napon túl, cserekészülék nélkül 15 napon túl kötelesek azonos termékre cserélni. Ha ezt nem tudják megtenni a vevő dönti el, hogy a pénzét kéri vagy levásárolja.
Remélem másoknak is segít a ''garancia harcban'' ez a pár info. -
Flashcash
Közösségépítő
A boltokhoz még annyit tennék hozzá hogy általában magyarországon az eladó tesz szivességet a vevőnek hogy beengedi vásárolni a boltjába.
Szal az eladók üzleti érzéke erősen a 0-hoz közelít, sokat kell még fejlődni ezen a téren.
Pl. anyukámnak a múltkor mosóport vettem egy Az*r nevű helyen amikor megyek kifele a boltból az eladó: ''már megint csak akciós terméket vittek semmi mást'' és néznek ott rám ketten vádlóan.
Biztosan bemegyek mégegyszer abba a boltba. :)
Balatonnál meg vettem ebédet sült hús+krumpli 700FT 2dl narancslé 120FT.
A hús agyon sózott volt a pohár meg 1.5dl.
Ezek után meg csodálkoznak hogy miért csökken a forgalmuk. -
Dende
csendes tag
válasz
CsendPenge #62 üzenetére
A ''beosztásomra'' vagy kiváncsi, vagy hogy mit csinálok? :)
Elméletileg üzletvezető, gyakorlatilag amit el tudsz képzelni. Ha éppen nagy a munka, a szervizbe is beugrom. -
Adi
senior tag
Szívesen javaslom mindenkinek két ismerősöm boltját is; legalábbis velem mindig nagyon udvariasak, mindig van minden, stb. :D Ha meg mégse menne minden úgy, mint a karikacsapás, akkor megfenyítem őket, lévén nálam hostoltatják a boltok honlapjait. :D
-
Mixa
tag
válasz
bLaCkDoGoNe #66 üzenetére
OK, akkor legyne WORD píz!
Amúgy elírás történt, nem 4-5 ezer Ft-al olcsóbban, hanem drágábban vettem meg a cuccost. -
Mixa
tag
Az előzőekhöz hozzáfűzve csak azért mondtam, hogy ne higyjétek Mistral tag vagyok. De elnézést ha bárkit megsértettem vele.
Dende nincs harag. Kész a MOD-om, 2cooler az oldalán 1 a tetején. Szval most már egyáltalán nem vagyok rátok mérges. Valójában az azért lehetett. Mert 5hétig dolgoztam előtte 3 műszakban, szombaton, sőt vasárnap is. S akkor nem volt, pedig multit terveztem. Remélem megérted, Én is ember vagyok.
JAh, a kislányról. Láttam, aranyos a kis felborzolt hajával :P
Dende bocs ha megsértettelek, meg bocs mindenkitől! -
Mixa
tag
válasz
bLaCkDoGoNe #63 üzenetére
NAh, tudod mai s voltam egy üzletben. Vettem ventit, meg hozzá rácsot. ÉS ott az eladó vitatkzott egy vevővel, hogy ez az alaplap nem kompatibilis ezzel a vga-val vagy valamilyen alkatrésszel. Azt mondta a vevő a végén: majd megoldom. Tudod Te pont olyan vagy, mint az a vevő. Leszarod a másik EMBER-t. Nem tudom, hogy ha neked lejárna a munkaidőd és utánna ott tartanának még vagy 10 percet. Akkor neked is azt mondanák. Na és? Kit érdekel?
-
bLaCkDoGoNe
veterán
nimitz18(#56):''Amikor az említett kislánnyal beszéltem. Fiatal női hangja volt. Ő mondta, hogy siet, indulásra kész van, s ha leteszi a kagyót már ott sincs az üzletben. DE még utánnanézett a problémámnak szóval rendes volt.''
aha... ez kb. azt jelenti, hogy ''ugyan mar rohadtul sietek, de most erezd magad megtisztelve, hogy meltoztatom foglalkozni meg veled''... oszinten, ki a fenet erdekel, hogy siet-e vagy nem?
amugy pedig nem kellene annyira reklamoznod, hogy erettsegiztel meg 18 eves vagy, meg fosuli meg minden. a stilusod kicsit... hogy is mondjam... zavaros.
udv. -
Squirrel
őstag
Ezek alapjan, ha veszek uj gepet (remelhetoleg a kozeljovoben) akkor megkereslek Titeket! :-)
-
Dende
csendes tag
#52 guest: [b]a magicomp -pal az a baj, hogy tipikusan olyan számtechbolt, mint a tobbi ezer: megalakitjuk 10 millábol, és csinálunk egy kicsi boltot, aztán lesz valahogy.
Hiányzik belole a mistral többszáz milliója (milliárd?) a mediamarkt német precizitása és tapasztalata, meg most még a kezdeti lelkesedés viszi oket. Abból a pár százalék árrésbol nem tudnak majd nagy céget csinálni, mindig ilyen kicsik lesznek. De azért lehet hogy jó lesz nekik.
CSak az a kérdés, hogy például mistralban sokan járnak, ezért már vagy 15 eladó van a váci uton meg egy csomó a többiben is, a magicomp mibol fejleszt majd? Ha benézel a mistralba a lenti szinten a középso üvegfalú szobában ülnek vagy 6-8 ember fülhallgatós telefonnal a fejükön csak a telefonokat veszik.
Én is kereskedo vagyok (nem számtech) és tudom hogy olcsón lehet adni a dolgokat de akkor semmi nem lesz. Szóval ez jó nekünk mint vásárlóknak, de nem fogják sokáig csinálni, mert a többi cég fejleszt ok meg lemaradnak, no a különbség, fejleszteni meg kell, több árukéslet kell ki kell fizetbni, de nem lesz rá pénz. És akkor ugyanaz lesz a magicomp mint a többszáz kis cég pesten.[/b]
Alapvetoen van logika abban, amit leírtál, de a gyakorlatban nem minden a külso szemlélo logikája szerint halad. Eloször is a MagiComp 8 hónapja létezik. Az utca sem körút. Jórészint ezeknek köszönhetoen ismertségben fel sem vehetjük a versenyt egy M*str*l-lal. Érdemes megnézni
a honlap-számlálókat. A fenti céggel közös számlálórendszerben vagyunk a Top1000-ben. Az O napi látogatottságuk eszerint a mérés szerint hétközben 700-800 fo, a miénk 150-200 ( nem tartozik ide, csak megjegyzem, hogy nem igazán vagyok kibékülve ezzel a mérovel, mert rendszeresen eltér a többi mérotol, méghozzá arányaiban. Egyik nap 200, másik nap 90 és közben az összes többi méro arányosan a magasban marad). Aztán mint Te is írtad, itt nincsenek milliárdok, de azért a 10 millió nagyon pici lenne. Ebbol a szempontból a M*str*l sem magától lett olyan amilyen, ugyanis úgy jellemezhetném a legjobban, hogy egy ''konzorcium része''. Tulajdonosainak a kezében van több benzinkút, internacionális szállítmányozó vállalat és többek között egy magas forgalommal bíró könyvelo cég. Ha utána gondoltok, ezek mind-mind igen jól jövedelmezo források egyenként is. Nekünk ilyenek nincsenek, így abból próbálunk megélni, amibol lehet. Éppen ezért nem tudjuk megengedni magunknak azt amit írtál, hogy a MagiComp egy ugyanaz legyen, mint a többi száz cég pesten.
A kezdeti lelkesedés kiapadásától nem kell tartani, mert pl. nálam kb. 11 éve megvan és töretlen... :) Kereskedelemmel közel 5. éve foglalkozom, ezalatt három boltnak voltam üzletvezetoje. Mindegyik helyrol magam jöttem el, nem én voltam, akinek ''mennie kellett''. Úgy érzem, a MagiComp-ban megtaláltam a helyem és úgy érzem, hogy ezért a cégért érdemes éjszakékba nyúlóan dolgozni, munkanapokon 8 helyett 11-kor hazaindulni, mert szeretem a munkám és Titeket is szeretlek, még ha nem is hiszed el.
A feljesztéssel kapcsolatban jók a meglátásaid, de az csak akkor igaz, ha az adott vállalkozás hosszútávon nem nyereséges. Nem mondom, hogy a kínálatunk összemérheto a legjobb boltokéval, de igyekszünk. Pl. várhatóan a jövohéten kezdjük meg a sokak által hiányolt GigaByte alaplapok árusítását, Soyo alaplapok és Kingston memóriák forgalmazását. Tudom, még ezek mellett is rengeteg a ''rés'', de azon munkálkodunk, hogy minnél több ilyet tömjünk be és ha az észrevételeitekkel (mint most is) Ti is segítetek, akkor biztos gyorsabban fog menni :).
Üdv.: Dende -
Dende
csendes tag
válasz
Flashcash #49 üzenetére
Flashcash: [b]Én annyit javítanék még a bolton hogy rendelésre (név) mondjuk egy hét alatt beszerezhetnének bármilyen terméket.
És így bovülne a választék ill. nem marad a nyakukon a termék feleslegesen.[/b]
Ez most is működik, eloleg mellett szoktunk hozni nálunk nem lévő termékeket, bár nem minden kérést tudunk teljesíteni, sajnos ez is benne van a pakliban. Szerencsére olyan rendelés még nem volt, hogy amiért előleget tettek le, az ne érkezett volna meg. -
Dende
csendes tag
#48: na azér a magicompban sem árt figyelni, nehogy a szombati ''akció'' keretében agy leértékelt genius g16-os speaker helyett egy ''felértékelt'' genius g10-essel szúrják ki a szemeteket csak mert úgy néztek ki, mint egy béna gyerek aki nem ért a gépekhez...
Jelentem, én voltam (legalábbis rémlik valami... :) ). Hozzáteszem, elozo munkanapos teendoimet hajnali 6-kor fejeztem be. Nem hinném, hogy hasonló esetben mindenki a jó dobozt adta volna. Erre lehet azt mondani, hogy dolgozom, ha így ki vagyok bukva. Az ok, hogy beugrottam valaki helyett, aki reggel nyolckor vert fel az ágyból és beteget jelentett. Ott helyben elnézést kértem és most is megteszem. Elnézést. -
Dende
csendes tag
Szia Nimitz18, most tudtam csak netre jutni, ne hari.
[B]Kedves Dende, ha szerdán és csütörtökön érkezik az MSI alaplap, CPU stb.
Akkor hogyhogy csütörtök délután nincsen? Nem hiszem, hogy kb egy délután
leforgása alatt elvisznek 1000 alkatrészt. [/B]
Idézek abból, amit írtam:
''a Seagate HDD-k hétfon, Maxtorok HDD-k, CPU-k, alaplapok, memóriák (MSI kivételével)
szerdán-csütörtökön a délutáni-esti órában érkeznek. .... hétfon-kedden érkezo MSI termékeket
(alaplap/VGA) pár nap alatt elkapkodják. ''
[B]Táborban voltam 12-15ig ehónap (augusztus) térero beszélgetésre nem volt,
sms-t épphogy tudtam küldeni. De kapni kaptam. Küldtem neked MOBIL-ra SMS-t,
hogy mikor lesz cuccos. Válasz : SEMMI.[/B]
Az árlistán és a neten is telefonszámokat adtunk meg, nem SMS-számokat. A mobil-számokra
azért van szükség, hogy ha valaki úton van, a mobiljáról ne a vezetékes számot kelljen hívni,
hanem egy neki kedvezményes számot. Eddig két SMS-t kaptunk, az egyik a Tied. A másik még
februárban érkezett, kb. fél tizenegykor.
[B]Azt mondtátok van ez az amaz. Akkor közbejött egy 1 órás meló ami kilátástalan volt, mind1.
Utánna telefonálok elfogyott.[/B]
Lehetoség van arra, hogy elrakasd. Abból amit a Mistral-lal kapcsolatosan írtál feltételezem,
hogy ha eszedbe jutott volna, itt is el tudtad volna rakatni. Arról nem mi tehetünk,
hogy ezt nem kérted. Nem tudunk egy-egy érdeklodés miatt bent tartani az utolsó darabokat, ha
nincs rá kérés, ezt biztos Te is megérted.
[B]Ha csütörtökön van szállítás, akkor nem fogyhat el csütörtökön. Nem? Ha nagy a kereslet
akkor szállítsatok többet, mert: egyrészt a vásárló, másrészt az eladó, harmadrészt a
forgalmazó is jól jár (plusz a közlekedés is). Nem?
A szállítást már fentebb leírtam, a többiben teljesen igazad van, egyetlen megjegyzéssel:
Te mint vásárló csak azt látod, hogy nincs. Hidd el, hogy nekünk sem öröm, ha valaki anélkül
megy ki az üzletbol amiért jött, viszont mi tudjuk miért nincs.
Számodra két megoldás lehetséges:
1. Nincs. Eszerint kevés volt.
2. Nincs. Lehet, hogy nem is volt.
A megoldások száma viszont ennél több:
1. A tárgyhét keresletének ellenében keveset rendeltem. Általában az elozo heti átlag
fogyás 120%-át szoktuk rendelni, mert mint mondtam, az árak miatt változása miatt a
túlrendeléssel vigyázni kell. Emélkszem, kb. két-három hónapja abnormálisan túlrendeltem
magam. Ez volt az LG-Combo második hete nálunk, gondoltam megkockáztatom. Az elozo heti
forgalom közel négyszeresét rendeltem, de a szállítás csúszott egy egész napot. A hírdetés
miatt egész héten csöngtek a telefonok. Szerda délután 5 körül érkeztek meg a Combók.
Csodálkozol, ha azt mondom, hogy a 40 darab utolsóját 7 óra elott adtam el? Volt egy úriember
aki fél nyolckor azon bosszankodott, hogy neki nem jutott, amikor bejött egy vásárló és a
számára elrakatott LG-t kérte. Amikor rájött, hogy mellette miért csóválja a fejét a korábban
érkezo, mosolyogva kérdezte, hogy miért nem rakadta el O is?
2. Kevés érkezett, esetleg meg sem jött. Sajnos ez nem rajtunk múlik és nem csak
minket érint, hanem az országban mindenkit. Két héttel ezelott az utolsó 80GB-os HDD-t egy
olyan vásárló vitte el, aki aznap már járt egy rakás ismert (általad is említett) helyen és
sehol nem volt. Ezután már nekünk sem.
3. A rendelés szállítása csúszik. Biztos mindenkivel elofordult már, hogy megbeszélt
a barátjával egy találkozót, de a barát késett. Vagy a barátno miatt, vagy a kötelezettségek
miatt, vagy a közlekedés miatt. De a barátod legtöbbször ugyanabban a városban lakik, ahol
Te. Most képzeld el ugyanezt akkor, amikor az áru külföldrol, több ezer kilométerrol érkezik.
Én a beszállítót hívogatom, a vásárló pedig engem... hozzáteszem, teljesen jogosan, de a
csúszást nem tudom megakadályozni.
Szia Ninitz18, most tudtam csak netre jutni, ne hari.
[B]Nem utálom az üzletet de EZ kiakasztott. Ezért voltam kénytelen a Mistralban megvenni az
alkatrészeket kb. 4-5 ezer forinttal olcsóbban. 1800XP helyett 1700-at vettem.
Nem halok bele.[/B]
1700-as nekünk is volt, 1800-as valóban nem. Ebben azért vagyok biztos, mert 1700-ból
túlrendelést csináltam. Viszont ezen a héten pl. 1700-asból van kevés és 1800-as lesz/van
dögivel. Oszintén sajnálom.
[B]nagy árukereslet> nagy áruszállítás > nagyobb bevétel > tartozás stb. költségek kifizetése>
bevétel> fejlesztés (pl. nagyobb raktárkészlet/ több alkalmazott)> több üzlet.
Remélem értheto.[/B]
Érthető, de ha a helyemben lennél, neked se menne könnyebben. A vásárlók kb. 80%-ás ki tudjuk
szolgálni. Nem mondom, hogy nem lehetne jobb, de ilyen ármozgás mellett nem lehet dobálózni a
beragadt készletekkel.
A másik, OnLine rendelés nem lehetséges. Hamarosan elérhető. De mikor, 5év múlva?
Sokan kértetek OnLine rendelést. Telefonáltam, kerestem, elintéztem és már a programot írják.
Az új honlapot úgy tettem már ki, szembetűnjön, hogy már úton van, lesz rá lehetőség, reményeim
szerint szeptember közepétől.
[B]MErt telefeonálok ott hiába próbálok akcentusal, artikulálva beszélni csak azt mandják
beszélne hangosabban?
Most bevált szokás, hogy ordítanak egymással az emberek? A Mistralnál legalább ezt mondják:
elnézést. Megkérhetem, hogy beszéljen hangosabban?
Most ha két ember közül választanom kell, az egyik ordibálva utasít, a másik udvariasan kér
valamit. Szerintem érthető.[/B]
Általában én szoktam kérni a halk telefonoknál, hogy beszéljenek hangosabban, lévén a mi
vezetékes telefonunkon nincs hangerő-állítás. Erre viszont általános szövegem van és mindig ezt
mondom: ''Elnézést, hangosabban ha kérhetném, mert nem hallom.'' Nem emlékszem, hogy bármikor is
kiabáltam volna, mert nyugodt ember vagyok és nem szoktam kiereszteni a hangom. Viszont (és itt
jön a dolog másik oldala) ha egy ember nem hall valamit, akkor önkéntelenül is hangosabban
beszél, mert tudat alatt feltételezi, hogy a másik is hasonló helyzetben van. Ha ez neked
kiabálásnak hangzott, elnézést kérek érte, de nem volt szándékos. Remélem nincs harag.
Üdv.: Dende -
Mixa
tag
guest#46
Amikor az említett kislánnyal beszéltem. Fiatal női hangja volt. Ő mondta, hogy siet, indulásra kész van, s ha leteszi a kagyót már ott sincs az üzletben. DE még utánnanézett a problémámnak szóval rendes volt.
Bobmaster Én nem vonom kétségbe, hogy jók az árai, a vevőkhöz próbálnak igazodni stb. De ez felidegesített, hogy kb. 3 hétig nincs semilyen alkatrész. Mert ha ez így működik akkor soha nem fogok ott vásárolni. A másik, OnLine rendelés nem lehetséges. Hamarosan elérhető. De mikor, 5év múlva? MErt telefeonálok ott hiába próbálok akcentusal, artikulálva beszélni csak azt mandják beszélne hangosabban?
Most bevált szokás, hogy ordítanak egymással az emberek? A Mistralnál legalább ezt mondják: elnézést. Megkérhetem, hogy beszéljen hangosabban?
Most ha két ember közül választanom kell, az egyik ordibálva utasít, a másik udvariasan kér valamit. Szerintem érthető.
És tényleg 18 vagyok, az egyik hozzászólásomban ott van, hogy Érettségiztem, valamelyik fórumon. Keressd meg és annyi. -
watcher
tag
Na ne má', tényleg nincs 3 napos visszavásárlási garancia? Tudtok erre vonatkozó jogszabályt? Kb. 2 éve váséroltam az egyik üzletben, és ott gond nélkül kicseréltek nekem egy gigabyte alaplapot mert nem működött együtt a geforc-cal, és a házat is kicserélték mert láttam egy szebbet.
Igazán nagy szivattyú lenne, ha ez a 3 napos okosság már nem létezne, hiszen ez az egyik legnagyobb sansz a vevők kezében. -
watcher
tag
válasz
CsendPenge #26 üzenetére
Miért is ne? Másrészt pedig semmi illegális nincs abban, hogy valami ismerősöd nevére vásárolgatsz, esetleg még a sracot is el tudod vele risztelni. Ez olyan mintha ő venné csak te sétálsz el helyette. A lényeg azonban, hogy ne csak úgy hasraütősen menjen a dolog, és ne ismeretlen nevére vásárolj. Amúgy a hazai szémítéstechnika nagyrészt illegélis, szóval éljen a Nagy Illegélis Számítéstechnikai Felszabadító Mozgalom :) ! Egyébként nem hiszem, hogy nagy újdonságokat árultam el.
-
guest
veterán
a magicomp -pal az a baj, hogy tipikusan olyan számtechbolt, mint a tobbi ezer: megalakitjuk 10 millábol, és csinálunk egy kicsi boltot, aztán lesz valahogy.
Hiányzik belőle a mistral többszáz milliója (milliárd?) a mediamarkt német precizitása és tapasztalata, meg most még a kezdeti lelkesedés viszi őket. Abból a pár százalék árrésből nem tudnak majd nagy céget csinálni, mindig ilyen kicsik lesznek. De azért lehet hogy jó lesz nekik.
CSak az a kérdés, hogy például mistralban sokan járnak, ezért már vagy 15 eladó van a váci uton meg egy csomó a többiben is, a magicomp miből fejleszt majd? Ha benézel a mistralba a lenti szinten a középső üvegfalú szobában ülnek vagy 6-8 ember fülhallgatós telefonnal a fejükön csak a telefonokat veszik.
Én is kereskedő vagyok (nem számtech) és tudom hogy olcsón lehet adni a dolgokat de akkor semmi nem lesz. Szóval ez jó nekünk mint vásárlóknak, de nem fogják sokáig csinálni, mert a többi cég fejleszt ők meg lemaradnak, nő a különbség, fejleszteni meg kell, több árukéslet kell ki kell fizetbni, de nem lesz rá pénz. És akkor ugyanaz lesz a magicomp mint a többszáz kis cég pesten. -
Lomos
aktív tag
Hehe. A szervizben az a kioregedett szemuveges fasz van, azt hittem hulyet kapok a szovegetol. Kb sik hulyenek nezett...
keremszepen, azert ez ne...
Lomos -
lorim
csendes tag
Vettem a Bluefosch-ban egy Leadtek GF4 Mx440-et anno, amikor megjelent. Egy régi Samsung monitorom van, ami, mint kiderült nem tud mit kezdeni a gyári driveren lévő valamivel, amit csak grafikus felületen lehet kikapcsolni, ami ugye nem megy, ha a grafikus felület szét van csusszanva. Szóval főlammer azt gondoltam, szar a kárya, megyek vissza, mondom, mi a baj, erre azt mondják: mondtuk mi, hogy az asus-t vegyed, a leadtek (6000-rel volt olcsóbb akkor)az gyakran produkál ilyen hibát. Ráfizet 6000, asus hazavisz beszerkeszt, elindít, kép szétcsúsz. Visszaviszem ezt is, bekapcsolja, ott megy , el akar kérni 1500-at, mert hogy nem a kártyával van a gond, ez nem lehet garanciális ötperces munka. Mondom ló****t fizetek, azt mondja, biztos az a baj, hogy a vindózom nem vegytiszta. Na itt kijöttem a szervizből sikítozva, és átvittem a gépet a szomszéd szervizbe, ahol rájöttek, hogy hol a bibi, és 1 perc alatt megcsinálták kosztenlósz ajánlom magamatba. Ja igen, a lényeg kimaradt: amikor visszavittem a Leadteket, a szervizből egy f***kalap átkísért a boltba, és ott közölte a csajjal, hogy a fiatalember cserélni szeretné az egyébként kifogástalan állapotú kártyát, egy másikra, mert ez nem elég gyors neki. Én meg csak lestem bambán, hogy mi folyik...
Mindenkinek sok szerencsét a Bluefosch-sal, addig szeretnek, amíg a pénzed elszedik, a szervizben már szánalmas pondró várakozz, talán majd foglalkozunk veled van. -
Flashcash
Közösségépítő
Eddig nekem is csak jó tapasztalataim voltak a Magicomp-al.
Nagyon korrekt áraik vannak a bolt könnyen megközelíthető, megfelelő a kiszolgálás.
Az árukészlet valóban nem a legnagyobb de igazodik az igényekhez. (pl. LG combo,Seagate,Gef4TI4200,MSI.....)
Én annyit javítanék még a bolton hogy rendelésre (név) mondjuk egy hét alatt beszerezhetnének bármilyen terméket.
És így bővülne a választék ill. nem marad a nyakukon a termék feleslegesen. -
guest
veterán
na azér a magicompban sem árt figyelni, nehogy a szombati ''akció'' keretében agy leértékelt genius g16-os speaker helyett egy ''felértékelt'' genius g10-essel szúrják ki a szemeteket csak mert úgy néztek ki, mint egy béna gyerek aki nem ért a gépekhez...
-
BobMaster
senior tag
Nem tudom, hogy miért mondanak a Dende boltjáról bármit azok, akik csak a web-es árlistát hajlandóak böngészni, vagy csak telefonon beszéltek eddig a bolttal.
Az, hogy nincs árukészlet/kínálat erre rá kell cáfolnom, voltam ott egy pár órácskát, láttam mi van, hogy jön és hogyan fogy, milyen a kiszolgálás. Nimitz, el tudom képzelni, hogy még csütörtökön elfogyjon egy előre meghirdetetett termék, ha mindenki időben lép és félrerakatja. Az meg teljesen érthető, hogy a lehető leghamarabb akarják kipörgetni az árukészletet.
Dende a haszonkulcsát tekintve nem keresi szét magát, SZVSZ egészséges kompromisszumot talált a barátságos fogyasztói árak és a stabil megélhetés között. Beszélgetésünk alatt nem említette, hogy most akarna BMW-t venni (ha én készülnék rá, biztos mindenkivel megosztanám :) ) És még egy fontos dolog: becsülettel és hozzáértéssel vezeti a boltot, ami alatt korrekt kiszolgálást/információadást/számlázást értek.
Akinek esetleg kétségei lennének az itt leírtakkal kapcsolatban, javaslom, fáradjon el az adott címre, foglaljon helyet a pulttal szembeni székek valamelyikén és figyeljen.
Nah, műszakkezdés. -
guest
veterán
'Jah, mielőtt bárki letámadna 18 éves vagyok, most megyek fősulira. Nem vagyok Mistral alkalmazott. Nem Istenítem a Mistralt. meg a többi...'
Ezt akár el is hihetem, azomban egy korábbi hozzászólásodban mit irsz?
'egy kislány vette föl aki épp táskástul átöltözve indulásra készen volt.'
Ezt te, mint főiskolára készülő 18 éves honnan tudod? setleg úgy jelentkezett be neked a 'kislány', hogy 'Jó estét kívánok E. Krisztina vagyok, épp itt állok nagykabátban, indulásra készen, de kérem, kérdezzen! Miben segíthetek?'
Na neeeeeeeeeee. -
Mixa
tag
Kedves Dende, ha szerdán és csütörtökön érkezik az MSI alaplap, CPU stb. Akkor hogyhogy csütörtök délután nincsen? Nem hiszem, hogy kb egy délután leforgása alatt elvisznek 1000 alkatrészt. Már bocs de ez X. Megvan adva Mobilszám is de minek?
Táborban voltam 12-15ig ehónap (augusztus) térerő beszélgetésre nem volt, sms-t épphogy tudtam küldeni. De kapni kaptam. Küldtem neked MOBIL-ra SMS-t, hogy mikor lesz cuccos. Válasz : SEMMI.
Felhívlak titeket csütörtökön tábor előtt a munkahelyemről: elfogyott (MSI KT3 ultra AMD XP 1800+ , Abit ge4Ti4200). De ti csütörtökön szállítotok ugye. Namármost Én délelőtt telefonáltam, azt mondtátok, hogy jövő héten lesz szállítás. OK, csütörtökön jöttem haza utánna héten táborból. Reggel 8-ra értem haza. Aludtam mer nagyon álmos voltam majd délután 2körül telefonáltam. Azt mondtátok van ez az amaz. Akkor közbejött egy 1 órás meló ami kilátástalan volt, mind1. Utánna telefonálok elfogyott. Namármost!!!
Ha csütörtökön van szállítás, akkor nem fogyhat el csütörtökön. Nem? Ha nagy a kereslet akkor szállítsatok többet, mert: egyrészt a vásárló, másrészt az eladó, harmadrészt a forgalmazó is jól jár (plusz a közlekedés is). Nem?
Nem utálom az üzletet de EZ kiakasztott. Ezért voltam kénytelen a Mistralban megvenni az alkatrészeket kb. 4-5 ezer forinttal olcsóbban. 1800XP helyett 1700-at vettem. Nem halok bele.
S csodák csodálya, volt nekik minden.
Jah, a fórumotokon Zender nickkel vagyok. Az ugyan szép, hogy utánnanéztek egyes alkatrészeknek (egyéni megrendelés). De nem igaz, hogy sohse nincs semmi készleten.
Röv.:
nagy árukereslet> nagy áruszállítás > nagyobb bevétel > tartozás stb. költségek kifizetése> bevétel> fejlesztés (pl. nagyobb raktárkészlet/ több alkalmazott)> több üzlet.
Remélem érthető.
JAh, mielőtt bárki letámadna 18 éves vagyok, most megyek fősulira. Nem vagyok Mistral alkalmazott. Nem Istenítem a Mistralt. meg a többi... -
guest
veterán
Komolyan gondolkozom egy saját 'nagyker' létrehozásán és akkor magamnál vásárolok (azaz, mint vállalkozó elkezdek hardverekkel foglalkozni és mindenki más bekaphatja).
-
Mixa
tag
Namost MagiComp kapja be. Mikland kapja be. Mistral hát szódával elmegy.
Eddig a Mistralnál vásároltam, pedig nem vagyok/voltam Mistral párti.
Miért?
1. az árlistájukon olyan termékek szerepelnek amik raktáron vannak.
2. az áraik viszonylag jók.
3. ha szólok nekik telefonon félrerakják a kért árut. S megvárják míg odaérek.
4. a szervízben ugyan bunkók de azonnali csere van náluk vagy értékegyeztetéssel új alkatrész vásár.
5. az eladót megkérdezem, hogy mit ajánl ehhez akkor mond vagy 2-3 variációt.
6. nagy áruválaszték.
7. remek telefonos ügyfélszolgálat.
8. szervízszabályzat! (ne legyen [sok] kiskapu)
9. hülyének néznek, de legalább kedvesen teszik, hogy Te ne érezd magad úgy.
10. több üzlet, pl. vidéki nagyvárosokban.
Helyből 10 ütős érv, ami lesöpri a többi üzletet a páyláról.
Személyes véleményt inkább DOC fájlban mellékelem, ha kell valakinek.
A Mistral ugyan 1 éve még tényleg kicsit szar hely volt. De nagyon sokat fejlődött. Igaz nem tökéletes, átverési lehetőség még mindig van. De az mindenhol. S szakértelemről tanuskodik.
Pl. MagiComp nincs, elfogyott, érkezik.
add 2 Mikland: megkérdem MSI KT3 alaplap milyen tulajdonságokkal extrákkal stb. bír. Válasz: Hát öööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö nézem igen höh KT333 chipset hhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm akkor DDR333 öööööööööööööööö ... inkább nem folytatom.
Mistralt felhívom, egy kislány vette föl aki épp táskástul átöltözve indulásra készen volt. Ment volna haza. Megkérdem van xxx alkarész ? Válasz pill. mindjárt megnézem.
Azért ez a törődés jobb az EMBER-nek. Igaz feltud idegesíteni a szervízük ahol 3x voltam. Az is az Én hibámból amiután tanultam.
Nos ezek után az ember hol vásároljon? -
guest
veterán
Bluefish, Quantum 20 gigas vinyo...beviszem, hogy lassu mint a tetu....
Amikor beadtam azt mondta a ficko, hogy kell 1 Quantum teszt ra, es megmondja mi a hiba.
2 het utan aszondja nincs is ilyen munkalap. Most akkor gondolkozzunk. Quantum teszt letoltese 33,6-os modemmel max 10 perc. Lefuttatni nem tudom mennyi, mert nem futtattam, de nem hiszem hogy 2 het. Ezekutan visszaadta a vinyot, ugy ahogy volt, es kozolte hogy 1500 Ft munkadij, mert semmi baja.
Erre kozoltem hogy lofaszt 1500 Ft, mert garancialis idoben barmivel beviheted a cuccot, meg kell vizsgalniuk, nem kell produkalni a hibat ott helyben. Pl. AMP computersben szo nelkul kicsereltek az 1 oldalas RAM-ot 2 oldalasra, mert nem ette meg az Abit BH6...
Nem 1xubb igy dolgozni? es nem szart ragni es hulyenek nezni a vevot? Na mind1...ez is ilyen idegbaj kerdese, 1x nagy pert kene a nyakukba akasztani, szerintem ha 10% elteres van MINDENnek az araban, akkor az felrevezetes is lehet, versenytorveny nem tudom hogy mukodik, de lehet hogy ez sem legalis.
Lomos voltam -
Male
nagyúr
válasz
CsendPenge #39 üzenetére
B***-***e. Többet nem szívesen adnék meg a nevéből (hogy is mondta a Tasnádi? ''esetleg valami baleset történik'' - pl.: amikor a felesége ügyvédjének véletlenül eltört mind a két karja, és utána már valamiért nem akart annyira pereskedni...).
Egyébként a legújabb tulaj már ''átlagemeber'', ugyhogy most már nyugodtan lehet ott vásárolni. -
Flashcash
Közösségépítő
Nekem van egy tippem:
Nem egy Porsche tipusról van szó véletlenül? :) -
Male
nagyúr
Hát igen, ilyenről én is tudok. Volt egy jó üzlet, aminek voltak bizonyos tartozásai... és valahogy tulajdonoscsere történt (valamiért akkortájt, amikor a rendőrség elkezdett rászállni a szervezett bűnözésre). Ezután az árak lementek, de gyanúsan olcsón adtak bizonyos dolgokat. Meg egyéb jelek is voltak: vettem náluk egy hangkártyát, aminek a dobozában benne volt a lopásgátló, amit vásárlás után elvileg kivesznek, csakhogy ebben az üzletben nincs ilyen érzékelő, ami ehhez kellett volna! A másik gyanús dolog a tulaj volt. Egy nagy új BMW-vel mászkált, és úgy szokott parkolni, hogy nyitott ajtó, járó motor, és otthagyja így az autót, és érdekess módon az ő autóját ennek ellenére sem lopták el (de a lezárt autókat meg ellopják). Na és most, hogy kevésbé piszkálják a maffiát, hirtelen eladta a boltot -> kellett a pénz az ''üzlet'' újraindítására. Ja és ahogy a bevételt számolta: kb 8 centis pénzköteg, és úgy számolta... hát csak lestem: félbehajtotta, és három ujjal pörgette -> a pénzszámoló gépeket verte sebességben (szóval olyan gyakorlott volt, mint aki százmilliókat számolt át naponta).
-
guest
veterán
Ja-ja, Dende jó srác. Őt még a HWSW-ről ismerem, de hogy a boltja milyen? Tudja a franc, de olyan nagyon rossz nem lehet, hiszen egy templom tövében áll, és a jóisten biztos lesujtana rá, ha rosszak lennének az árai. :) :D
-
Nestroy
csendes tag
Kedves Dende,
a html-arlistatokon nagy betukkel reklamozzatok az argarancia-szolgaltatasotokat, majd alatta a felirat: Reszletek honlapunkon!
Nos, en tuzetesen atneztem a honlapotokat, de ott egy arva szo sincs az argaranciarol. Nem gondolod, hogy akkor mar tenyleg irni kellene rola a honlapon?
Ettol fuggetlenul privat mailben is tajekoztathatsz, mivel feltetelezem, hogy a Prohardver forumaban nemkivanatos a direkt reklam. -
Dende
csendes tag
A magicompban pedig szerintem annyi árú sincsen, hogy 1 gépet össze lehessen szedni.
Kedves Guest!
Ha megengeded, válaszolnék erre a kijelentésedre, ami egyértelmű, hogy távolról sem fedi a valóságot, bár az általad szerzett tapasztalat megj. Ha Te ezt tapasztalatból írtad és nem kaptál meg egy vagy több terméket, akkor ez azért lehetséges mert voltak nem kevesen, akik előbb kapcsoltak mint Te, tisztában vannak (mert megkérdezték), hogy a Seagate HDD-k hétfőn, Maxtorok HDD-k, CPU-k, alaplapok, memóriák (MSI kivételével) szerdán-csütörtökön a délutáni-esti órában érkeznek. Ha valamit szeretnél megvásárolni, lehetőség van aznapi elvitel mellett eltenni a terméket, hogy ne halásszák el előled. Nem egyszer az 1 hétre betervezett 200db és hétfőn-kedden érkező MSI termékeket (alaplap/VGA) pár nap alatt elkapkodják. Ha Te erről lemaradsz, arról elsődlegesen nem én tehetek.
Miért kellenek ilyen ''bonyolult dolgok'' egy boltba? A MagiComp tavaly decemberben alakult, első pillanattól kezdve a legjobb árakkal és kultúrált kiszolgálással próbáltuk felhívni magunkra a figyelmeteket. Mivel nem vagyunk a legjobb helyen (nem körúton), a vásárlók 90% a hírdetéseken és a (bízom benne hogy így van) jóhíren keresztül értesül rólunk, bár a hírdetésekben (mint tudjuk) a nem teljesen fair partnerek megölik a tiszta versenyt. Nem kellene elmondanom, de sok esetben az árrésünk bizony kb. fele a többi (jó árakkal rendelkező) bolténak, így mozgásunk sem lehet olyan ''kiterjedt'' és rugalmas. Ehhez hozzájárul az is, hogy a változó forgalom miatt keletkező igények felé történő ''elmozdulás'' a jórészint heti rendszerességű beszállítás miatt nem túl rugalmas. Sajnos ez a jó árak ára, ugyanis nekünk az az egyik elsődleges érdekünk (és legtöbbször nektek is), hogy a beérkezett termékeket a meghírdetett tudjuk eladni, ami legtöbbször alacsonyabb, mint a többi bolt ára. Viszont mindenki tisztában van az árak mozgásával, ami legtöbbször lefelé tendál, márpedig ha túlrendeljük magunkat, nem lesz jó ár, nem lesz árgarancia...
Tudom, a jó árak akkor lennének jók, ha kapni is lehetne az említett alkatrészt, de hidd el, hogy aki kapcsol/foglal, annak jut, ellenben péntek/szombat már nem biztos, hogy mindenből marad.
Remélem nem vettem el a kedveteket, Mi is megpróbáljuk rugalmasabban kezelni ezeket az észrevételeket, de sajnos ez nem megy egyik napról a másikra, bízom benne, hogy ezt megértitek.
Tisztelettel:
Dende/MagiComp -
cheroub
csendes tag
A 3 nap mér évek óta elmúlt :(.
A nagykerről annyit hogy a legtöbb helyen le kell adni a telcsiszámodat(azét aki vásárolhat), és ha nem ismerik az arcodat akkor felhívják a számot ... :(.
Nem olyan könnyű csak a cég bemondásával vásárolni.
Byez -
guest
veterán
semmit nem kotelesek visszavenni 3 napon belul . az a jogszabály immáron 4 éve nincs hatályban. Csak hogy tudjad.
-
watcher
tag
Nagyker: Csak egy cégnevet kell kideríteni, vagy valakit beregisztréltatni és ha kp-ra vásárolsz elég ha bemondod ezt a nevet. Max a sarcot nem tudod elszhámoltatni.
-
watcher
tag
Ja igen a 3 nap is kulcsszó. Fontos, hogy minden cuccot azzonnal kipróbáljon a vésérló nevű egyed. Ha ugyanis bármi gondod van, vagy csak nem tetszik a nyák színe vagy egyszerűen csak meggondoltad magad, minden gond nélkül vissza kell, hogy kapd a pénzed, vagy levásárolhatod az árát. 3 napon belül kutya köteles bérmely üzlet ezt megtenni (nem csak comp üzlet). Mindegy, hogy mivel próbálnak takarózni ilyen a magyar jogszabály, tehát beka*hatják. Azért nem árt először kedvesen és udvariasan kezdeni, akkor nem szokott túl nagy gond lenni.
-
guest
veterán
Sziasztok. Abban a kiveteles helyzetben vagyok, hogy pozitiv tapasztalatom volt a BlueFish-el. Vettem toluk egy RAM-ot ami kifogastalanul mukodott tobb gepben, kiveve a sajatomban. Szo nelkul kicsereltek.
Amugy sajnos a magyar piacon ''minden csoda 3 napig tart'' van ervenyben. Indulo ceg addig jo amig ismerte valik, aztan igyekszek a zoldfulu vasarlot atverni. Ki ne ismerne pl. mennyire rendes volt Ready ugy 8-9 eve, most pedig... -
guest
veterán
a blúfosban történt velem: kinéztem az árlistából valamit, telefonáltam, x Ft, van, jöhetsz. Elmentem a boltba, és 10%-kal több volt az ára. De nemcsak annak amit akartam venni, hanem majdnam mindennek.
A magicompban pedig szerintem annyi árú sincsen, hogy 1 gépet össze lehessen szedni. -
Flashcash
Közösségépítő
Szerintem a vásárlók nagy része nem tud nagykerben vásárolni.
Pedig a nagyker valóban jóval előnyösebb.
Bár most már van megoldás erre is, vannak olyan emberek akik azzal foglalkoznak hogy némi haszonért (nagyker-kisker ár)cserébe megveszik neked a kívánt cuccot nagykerben. (cyberbob)
pl ismerősöm vett ilyen módon egy Maxtor 60GB vinyót, ugyanannyiba került mintha pl. a Bluefish-ben vette volna de alapból 3 év gari járt rá.
Természetesen a vinyó meghalt 4 nap alatt. :)
Ezután a garilevéllel visszavitte és azonnal kapott helyette egy másikat.
Valószínűleg a kiskerek nagyrészében nem lett volna ennyire egyszerű ez a csere. -
watcher
tag
Egyébként én 3 nagykert szoktam látogatni (ismerősök között biztos akad valaki akit be tudsz regisztrálni). A Ramiris suxx mert van minimum vásárlási limitük és a gari emlpékeztet a fentebb leírt kiskeres szánalmakra.
A Mycom korrekt, kivárják ugyan a 15 napot, de aztán szó nélkül cserélnek, vagy levásárolhatod a cuccod árát. Drágább mint egy átlag nagyker, de az árai még így is a kisker alatt vannak. A Pcpartner árban korrekt és a garival sincs különösebb gond, bár ők azért nem nézik annyira a határidőt és néha többet kell várjál. A telefonálgatást meg igazán megszokhattátok volna. Nem nagyon voltam még olyan helyen ahol a garisok visszahívtak volna. Ez bosszantó ugyan, de ez van.
Ha rám hallgattok azt a boltot választjátok amelyiket akarjátok. -
watcher
tag
Miért csinálják? Mert ungarische fajták, és az ilyen élvezi ha mással kib***hat. Szó mi szó ugyan ezt más üzletek is eljátszák (én pl. most egy bútorkereskedéssel harcolok RETZ!).
A Bluefishnél már én is vásároltam (útba esik) de hál' Istennek még gari gondom nem volt. Viszont az eladók (csupa csaj) annyira nem éretenek hozzá mint a 82 éves nagyanyám aki a monitort biztos letévézné. Ráadásul tök flegmák és ezt max. én engedhetem meg magamnak, a vevő!
Ha garis gondotok van és jogos akkor a határozott fellépés elengedhetetlen. Kedvesen leadod mert a garis nagy úr, de ha tesz rád akkor lekiabálod a haját. A 15 munkanap pedig él. A tizenhatodikon bemész és vagy megkapod a megjavítottat, vagy egy ugyan olyat! vagy a pénzedet. Más variáció nincs. Ha mégis szaroznak jöhet a fogyasztóvédelem, APEH és a haverok (általában megteszik a hatásukat). -
Den
veterán
válasz
CsendPenge #17 üzenetére
Van egy olyan gyanúm, hogy nem minden üzletet azért nyitnak hogy az jól menjen és hasznot hozzon.
-
CsendPenge
őstag
Hát, komolyan, de ezt én nem értem. Miért csinálnak ilyeneket? Mert ha még komoly anyagi összegek esetén, akkor ok, megvan a válasz, de az itt leírtak jelentős része más kategóriába esik. Na, nem baj, egyel több, amit nem tudok/értek :)
-
Nestroy
csendes tag
Adi:
Az erdekes az, hogy a Mikland nagyon regen volt olcso bolt es egy jo ideje mar a Mistral sem az. A Miklandban azota alig lezengnek vevok (rossz helyen van?), a Mistral viszont tovabbra is dugig tele van.
Sajnos a dragabb boltok sem mindig jobbak. A Macropolis Terez krt. 11 alatti boltjaban tavasszal vettem egy Samsung 757p-t. Itthon vettem eszre, hogy 1 eves garancialevelet adtak hozza a 3 eves Samsung-garancia helyett. Reklamaltam, visszakertek az egy eveset, melyet atveteli elismerveny elleneben vissza is adtam, mert a 3 eveset allitolag meg nem kaptak meg a szallitotol. Ezutan megis ket honapig igergettek a 3 eveset, telefonon (persze en hivtam oket) tobbszor bekertek a gyari szamot, vegul azt hazudtak a szemembe, hogy mar ideadtak es biztos en veszitettem el. Amikor birosagot emlegettem, a szemembe rohogtek.
Vegul az ugyvedi felszolitas csak megtette a hatasat, nyilvan rajottek, hogy birosag elott ok nem tudnak bizonyitani a garancialevel atadasat, nalam pedig megvan a elozo atveteli elismervenye. Ezert elkuldtek az ugyvednek, ugy allitva be a dolgot, hogy szivessegbol potoljak az altalam elveszitett garancialevelet. -
Adi
senior tag
Pár hónapja már én indítottam a Bluefoshról :D egy fórumtémát, engem egy hálókártyával próbáltak megszivatni. Visszavittem egyik kedves ügyfelem garanciális 3Com zsugáját és ártatlan szemekkel garis csere alatt megpróbálták egy Realtek 8139 chipes csodára kicserélni, szánalmas. :D
-
Nestroy
csendes tag
guest: ''Demostudio + Mikland és VISIONCOMPUTER a jó.''
En pedig eppen a Miklanddal szivtam meg tavaly, ketszer is. Nyaron tobb egyeb aru mellett vettem pár kulso SCSI-kabelt. Itthon kiderult, hogy az egyik csatlakozoja torott. Meg aznap viszem vissza a boltba, az egyik elado (kisfonok) ramnez es kerdi: Ezzel meg mit csinaljunk? Nagy nehezen meggyozom, hogy talan ki kellene cserelni, erre azt mondja, nincs masik. Rovidre fogva, ket honapi telefonalgatas (mert a bolt egyszer sem hivott vissza, hiaba adtam meg tobbszor is a szamomat) es 2-3 szemelyes erdeklodes utan (mindvegig azt allitottak, hogy nincs kabeluk) meguntam, ismet elmentem a boltba es kisse kiabalosra vettem a dolgot, az ott levo par vevo csak nezett. Ennek hatasara hirtelen megis lett kabel es gyorsan a kezembe nyomtak egyet.
Tavaly november eleje, szinten Mikland. Vettem egy Gericom TFT-monitort es csak a fizetes utan derult ki, hogy nem talaljak a garancialevelet (3 ev). Ezer szerencsem, hogy rairattam a szamlara, hogy adosak a 3 evre szolo garancialevellel es postan el fogjak kuldeni, mert a szamla default szovege szerint alairasommal elismerem, hogy minden tartozekot atvettem. Tobb mint egy honap alatt nem voltak kepesek a nagykereskedotol beszerezni a garancialevelet, hiaba erdeklodtem szemelyesen es telefonon (visszahivas ismet nulla). Vegul a fogyasztovedelemhez fordultam, melynek munkatarsa tovabbi egy honapig vitatkozott a ceggel, mire januar elejen postan elkuldtek a garancialevelet.
Az igazsaghoz hozzatartozik az is, hogy iden minden akadekoskodas nelkul, korrektul kicsereltek egy fel evvel korabban vasarolt, elromlott 256 MB-os memoriat.
En a fenti ket esetet egyszeruen nem ertem. Egy 6-700 forintos kabellel ket honapig szivatni a vevot - ezen tobb az erkolcsi kar, mint az anyagi haszon. A garancialevel meg kevesbe ertheto, hacsak nem csempeszett volt a monitor (akkortajt fogtak le a hataron egy oriasi csempeszszallitmany TFT-monitort), de ezt nem tudhatom es ilyet nem is allitok. -
BobMaster
senior tag
Az ilyen jellegű témákat a továbbiakban a Fáradt gőzbe lenne szerencsés megnyitni, nem a prociknál.
Sajnos most sincs időm, hogy belevessem magam a fórumba, de ez a topic szemet szúrt.
Legyetek jók! -
guest
veterán
válasz
Dalai Láma #9 üzenetére
'Ha a blúfis ilyen szar, akkor azt mondjátok meg, hogy mi az, ami megakadályozza őket a tönkremeneteltől?!'
Pl. a féláfás vásárlás lehetősége.
Már csak ezért sem mennék hozzájuk vásárolni, tudod, egyszer kiszáll az apeh és akkor roló le.
És onnantól a hajadra kenheted a garidat, mert a sittről nehéz intézni.
Vagy ha egy kis eszük van (és összecsalták a kitűzött összeget) akkor maguktól huzzák majd le a rolót, hogy aztán ugyanott, ugyanazokkal az emberekkel csak más néven újrakezdjék. Garid már ekkor sem lesz. 'Hát igen, sajnos elég kellemetlen, hogy tönkrement, de nem tudunk segíteni, nem vagyunk a bluefish jogutódja' - mondja majd ugyanaz az ficek, aki fél évvel korábban kiszolgált. -
guest
veterán
Mistral is egy tetü...bár ''most'' náluk vettem az ST6-ot :)Bluefish egy g*ci. Voltam annó cd-t iratni, mert akkor még nem volt íróm...megírták, de szar lett mind a 2...persze ez már csak itthon derült ki...buzi banda. Hagytam a francba, mert nem volt kedvem órákat utazni reklamálni...
Demostudio + Mikland és VISIONCOMPUTER a jó. Mistralban szaroztak a garanciával. Vagy 30 napot kellett várni egy alaplapcserére (acorp volt:) -
Male
nagyúr
Garanciális probléma esetén max 15 napjuk van rá, hogy kicseréljék vagy megjavítsák, ha addig nem teszik meg, akkor ''cserekészüléket'' kell biztosítaniuk (az eredetihez hasonló paraméterekkel rendelkezőt, tehát nem adhatnak egy 1 gigás vinyót a 80 helyett), ha ezt nem ajánlják fel maguktól, akkor követelőzni kell, mert muszály megtenniük. Ha kellően határozottan lépsz fel és sorolod a különböző határidőket/feltételeket, akkor általában elhiszik, hogy érted a dolgodat, és simán adnak átmenetileg valamit. Ha nem akarnak, akkor meg kell mondani nekik, hogy elmész a fogyasztóvédelmisekhez (ez eddig mindig használt). Egyébként ha adnak ''cserekészüléket'' akkor még 15 napjuk van, ha addíg sem intézik el, akkor kötelesek azonnal kicserélni vagy az árát visszaadni (ez fontos, hogy ilyenkor a pénzt is követelheted). Ezek így vannak a törvényben, ugyhogy nem sokat tudnak vele vacakolni. Ráadásul ha látják, hogy nem tudnak átverni, akkor előjönnek azok a dolgok, hogy ''a vevőnek mindig igaza van'' és ''a vevő megtartása a fontosabb''. Persze ezekhez jó, ha a neveden már egy csomó mindent vettek náluk (az én nevemen már volt egy párszázezer a gépükön, ugyhogy általában simán intézik a dolgaimat).
-
Dalai Láma
őstag
Ha a blúfis ilyen szar, akkor azt mondjátok meg, hogy mi az, ami megakadályozza őket a tönkremeneteltől?! Sztem az ilyeneknek már rég le kellett volna húzniuk a rolót. Ki az, aki ezek után még ott vásárol? Nem arról kéne, hogy szó legyen, hogy verseny van, és aki a legjobb árakat nyújtja a legjobb kiszolgálás mellett, annak ki kell szorítani a többit? De mellé kell egy erős konkurencia is, (Intel vs. AMD) hogy a minőség ne csökkenjen.
-
Yvorl
csendes tag
A Mikland és a User drága, a Magicomp viszont szerintem tökjó, de tény hogy ki kell fogni hogy legyen is raktáron. A múltkor az egyik barátomnak sikerült kifognia a jó alkalmat és egy csomót spórolt...
A Bluefishről annyit hogy a kiszolgálás iszonyatos, volt amikor 35 percen át vártam hogy sorra kerüljek, pedig 2en voltak előttem és nem vettek túl sok mindent, csak aranyosan elbeszélgettek egymással az eladóok... viszont nekem az árakkal nem volt bajom -
guest
veterán
Guest: Szerintem mistral jó.
Ezerszer vettem tőlük, garancia OK, készlet OK, tömeg nem OK,
A garanciáról annyit, hogy eddig mindent azonnal (!) cseréltek, kivéve egy lesarkazott cpu -t, meg egy eltört fülű mobilkeretet. Azokkal kidobtak, de azért megpróbáltam (:)) -
LordX
veterán
-
guest
veterán
sem ausersnél, sem a magicompnál nincsen semmi amit keresek. Csak ez a délután/ holnap jön most fogyott el baromsag
Az aquat nem ismerem -
Flashcash
Közösségépítő
AQ** is jó.
-
Flashcash
Közösségépítő
Olcsó kicsi rendes cégeknél kell vásárolni. :)
-Us***
-Mag*****
meg hasonlók. -
guest
veterán
szerintem meg az első hely egyből az övék: 74 (azaz hetvennégy ) napig szopattak egy hdd garanciával. Ekkora rohadt tetu bandat meg nem lattam. Én sem megyek mar hozzájuk sohasem.
-
Ádyka
őstag
Vagy talán tévedek?
Komolyan az sem igaz amit kérdeznek.
Fennállásuk több mint 1 éve alatt négy alkalommal szerettem volna vásárolni. A sorrend: Pesti piac, webes árlista, telefonálás.
Az újságban egész jó proci árak. A neten mindez drágábban. Majd a telefonálásra berágtam miután vagy 15 percen keresztül a bilimbalammot hallgattam.
Ezért elmentem hozzájuk.
És láss csodát minden de szó szerint minden proci 15 %-kal drágább. Vagyis bárhova máshova bemegyek akkor jobban járok.
Előtte azért vettem náluk alaplapot, naná hogy drágábban.
Aztán csávókámék ott súgdolóztak, hogy mivel rázzanak le.
Remek üzletpolitika.
Hajrá csak igy tovább és nem lehetetlen az az első hely sem.
Ádám
Aktív témák
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8GB
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest