Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    válasz Klon #12427 üzenetére

    Az eu.soundcore.com - tapasztalatom szerint - nem (nagyon) foglalkozik az Ali-s rendelésekkel. Első körben az Ali-s eladóval egyeztess! Ha, esetleg "eldurvulna a helyzet", akkor érdemes mondjuk a service@soundcore.com -ra írni.

    "Sajnos nem tudom kideríteni, hogy a 3db közül melyik az az Order ID ami a hibás hangszóró rendelése ... " - akkor válaszd a legutolsó rendelés adatait.
    Írj az Ali-s eladónak, de csak akkor, ha már meg van a videó a hibáról. Ja, és én azt csinálnám, hogy nem érdeklődgetnék, hogy mennyi a gari, van-e még, hanem "berugnám" (nyilván azért normális hangnemben) az ajtót, hogy helló, van itt egy hangszóró, amivel ez meg ez a gond (ld. videó!). Mi a lengyel cím, ahová küldhetem?
    Aztán erre majd reagálnak valamit ...

Új hozzászólás Aktív témák