-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz szimi57 #45156 üzenetére
Azert ez szemen utott: "Szerintem nem éri meg ekkora összeget egy 200.000 km-t futott autókra kiadni, mert öntheted bele a többit"
200e km? hahahaha... akkor van bejaratva ugy igazan egy auto. Anno en is 200 -al vettem az E39-et. a kovetkezo 100e km-en csak kopo alkatreszre koltottem! Ezt ugyanugy rakoltod egy 3-5 eves 50e km-et futott autora is 150e km -ig
A magyar fejekben borzaszto nagy kod van meg mindig. Ezert tekergetik az orakat mai napig. Meg a Ladas korszak miatt mert ott mar 80-100e km akkora szamnak szamitott, hogy meg... persze mas kerdes akkor mi valosag alapja volt ezeknek a km allasoknak mikor egy csavarhuzoval is lehetett orat tekerni...
Egy szo mint szaz, allapotot veszunk. El kene mar felejteni ezt, hogy a km allas alapjan kalkulalnunk arat es feltetelezunk allapotot mert nem fedi a valosagot! Enyemben 380e km van de lattam mar olyan E39 -et amiben tenyleg valos 160k volt megis 2x hasznaltabbnak erzodott es nezett is ki mint az enyem.
Elmondtam mar szokszor de km allast max ilyen 5 eves korig kellene figyelembe venni. ~15-20 eves youngtimer bmw-nel szerintem ez abszurd.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz szimi57 #45172 üzenetére
3 év múlva hogy cserélsz le egy 1 literest, egy 2 literesre?
Kb. sehogy. Ha ennyi idő alatt össze tudsz gyűjteni annyit, hogy mondjuk 4m-et érő új autóból, ami 3 év múlva jó ha 2,5-t ér, egy új 2 literesbe ülj (tfh, hogy 8 milla), akkor viszonylag gyorsan összeszedhetsz a 4m mellé még 4-et, a 2 litereshez...
vaagy ismét hasznlt, de akkor a 4-ből veszel vmi használtat.Sajna ott járunk árakkal, hogy ha én 2-ért akarnék venni valamit, akkor maradhatna is az e91 (az ér, kb. ennyit...)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
usza
tag
válasz szimi57 #45280 üzenetére
Köszi, már néztem de ugyanúgy nem találom, mint sehol máshol sem eddig...
HACCP készítés, oktatás, élelmiszeripari üzemek technológiai és higiéniai tervezése, akár teljes körű ügyintézéssel, gyártmánylap készítés, tápérték számítás, allergén tartalom meghatározás, stb.
-
veterán
-
Xero
nagyúr
válasz szimi57 #45922 üzenetére
Valoban hulye vagyok, most neztem ra, hogy konfiguratorban meg nincs is.
Paromat akarom meggyozni egyrol, de köti az ebet a karohoz, hogy Neki egy E46 cabrio vagy coupe kell valami elborult foliazassal. Mondjuk nem lenne ellenemre, de kevesbe lenne racionalis, plusz lepten-nyomon albannak neznek.
-
aszti75
senior tag
válasz szimi57 #46116 üzenetére
Ma megnézettem.Kiderült,hogy valamelyik nagy tudású szaki,aki éppen a bal hátsó futóművön mókolt(mert ez az)szilentet cserélhetett,gondolom.Na szóval az isten barma nem húzta meg a csavart és a szilentet befogó csavar háromnegyede lógott mint egy f*sz a levegőben,majd a tulaj tudta nélkül így használta,ami azt eredményezte,hogy a csavar furatot kirágta a szabadon mozgó csavar a terheléstől.Most hegeszteni kell a kirágott lyukat,majd új szilent és minden rendben vele.Csak az a gáz,hogy amit hegeszteni kell az aluminium.
Nem tudom,hogy érthető-e amit írtam.Nem vagyok szaki -
aszti75
senior tag
válasz szimi57 #46137 üzenetére
Hát nem volt nehéz észre venni.Szaki azt mondta,hogy szerencse,hogy nem fordult ki a helyéről.Most vissza nyomta a csavart a helyére és az anyát is vissza tette,majd meghúzta.Egyenlore nem tudja be hegeszteni a kirágott lyukat,mert nincs nála a hegesztő gép amivel aluminiumot tud hegeszteni.Azt mondta,hasznalhatom így is,biztonságos,de ésszel.Nincs rugatás,drift,stb.Mondtam neki,hogy 3 gyerekkel meg az asszonnyal nem az a fajta vagyok,aki driftelget meg rugatja neki.Soha nem vezettem ilyen módon.Én tartom azt az elvet,hogy ha valahova elindulunk,oda is érjünk biztonságban.Átlagba 90-100-as tempót tartok.Az utak minősége itt nálunk amúgy sem enged meg nagyobb sebességet biztonságosan.Sőt,sok helyen 60-40 km/h korlatozasok vannak az utak allapota miatt.Mondjuk szégyen,de ez van.
-
Ck.
addikt
válasz szimi57 #46194 üzenetére
A 6hp ha nem is jobb minden körülmény között, de minimum egálban van egy kézivel, de a 8hp már egyértelműen gyorsabb a kézinél.
Viszont írni és mondani mindent lehet, egy hiteles teszthez valós körülmények kellenek. Ugyanaz a sofőr, ugyanolyan karosszériával, motorral és teljesitménnyel, ugyanazon a tengelyen levő hajtással, ugyanazon a helyszínen, azonos időjárási körülmények mellett.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz szimi57 #46490 üzenetére
Szerintem meg nem szarok, hanem érzékenyek. Most olyan paramétereket tudnak az erőforrások, amit néhány évtizede csak a sportcélúak tudtak. Óvodajárat, elnyújtott olajcsereperiódus, szőkített üzemanyag... Régen nem voltak kihegyezve, tágabb volt a tűréshatár, most ezt már nem tudják megtenni szvsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz szimi57 #46494 üzenetére
Valóban sakkoznak a dolgokkal. Nincs olyan, hogy nagy teljesítmény, alacsony fogyasztás-károsanyagkibocsátás és még karbantartásmentes működés is.
Azért elég durva, hogy egy 2.0 TD tud 220 pacit meg mondjuk 5 literes fogyasztást... A 15 éves 3.0 szívó benzin tudta ezt a teljesítményt, minimum dupla ennyi benzinnel.
Az elektromos autók majd jobbak lesznek-néhány dologban, mert sokkal kevésbé komplikáltak, kevesebb dolog tud elromlani, de az aksi súlya miatt pl. oda a kicsi súly, még úgy is, hogy a hatótáv meg elég gyöszös.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz szimi57 #46883 üzenetére
"Szerintem nagy a höterhelése a motornak 105 fokos hütőfolyadék mellet,"
Ez butasag.
"A szelepszár és egyéb szimmeringek, tömitések nem azért mennek tönkre mert szar anyagból vannak, hanem a magas hőfok miatt, ami nem 105 fok, hanem minimum a duplája"
Ez is.
"leállsz és a 105-ből lesz akár 120, a nyomás meg 2 bár"
Allo motornal? Erdekes lenne.
" Nem véletlen, hogy csapágycsészéket kell cserélni 100-150 ezer km után az újabb motorokban. "
Ha rendszeres lenne ez akkor a BMW mar regen tonkrement volna.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz szimi57 #46896 üzenetére
Ez igaz, de a hűtővíz a motorban közben hűlni fog, mivel átadja a hőt a teljes vízrendszernek. Nem az a lényeg, hogy a hűtőben hány fokos a víz, hanem hogy a motorban mennyi. A rendszer összességében veszít a hőmérsékletéből a motor leállítása után folyamatosan, mivel nincs ami melegítse.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Shadowbull
addikt
válasz szimi57 #46896 üzenetére
"A nem 105 fokos belső hőmérsékletű motor felnyomja 120 fokra! "
Es akkor mi van? Ha felnyomja hat felnyomja, miert zavar az teged?
egyebkent meg nyilvan nem nyomja fel, mert a motor mar nem jar, a legmelegebb reszeknek pedig nincs akkora hotarolo tomege, hogy a viztomeghez kepest jelentos melegedest erjen el. Lesz itt-ott lokalis melegedes, de nem jelentos. Plane egy szivomotornal.
Mondjuk egy 600 loeros biturbo V8as mar mas teszta, nade ezt a tervezok is tudjak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
-
Shadowbull
addikt
válasz szimi57 #46906 üzenetére
A szelsoseges terheles az lenne, ha tolnad padlon mint az allat mondjuk fel orat, aztan nyomnal es satufeket es leallitanad a motort. Akkor siman elkepzelheto hogy a hengerfejben itt-ott lokalisan forrni kezdene a viz, de igazabol ez sem tragedia, ha nem tart sokaig es rendben van a hutoviz. Es ez aztan tenyleg eleg szelsoseges forgatokonyv.
Ha nagy terheles utan par percig mesz kis terhelessel, akkor elegge visszahul a rendszer ahhoz hogy leallitas utan se forrjon lokalisan se.
Nem tudom amugy milyen autod van, de a regi szivomotoroknak amugy sem volt tul nagy a teljesitmenysurusege, tehat nem is melegedtek annyira.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz szimi57 #46905 üzenetére
hehe, én sem
Egy keményebb autópályás tempó után (160-180-200 tartósan) ha megállok, pár percig járatom a kocsit, és kiállás előtt 1 km-rel lelassítok, hacsak nem attack van
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Linux kezdőknek
- Politika
- Építő/felújító topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen