Új hozzászólás Aktív témák
-
LordX
veterán
válasz
ToMmY_hun #2787 üzenetére
Ha előre tudod a szükséges típust, és csak egyféle kell egy adott helyen, akkor minek tárolod őket egy közös mapban?
Külön map az Effector-nak, Joint-nak, stb, a "factory" (off: én nem hívnám factorynak, mert a factory nem tulajdonosa a legyártás után az objektumnak, ez inkább valami storage) meg a típus alapján template:
Storage<Effector> effectors;
Storage<Joint> joints;
effectors.create("effector1", 1);
joints.create("joint1", 2.0, true);
auto &x = effectors.get("effector1");
auto &y = joints.get("joint1");Teljes kód itt: [link]
Ja, én nem szeretem a naked mutatókat; smart pointer, observing pointer objektum (asszem jön egy standard C++17-el) vagy referencia, különben nem egyértelmű, ki destruálja az objektumot, ha már nem kell.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 94% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Bontatlan
- Xbox Series X 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Lian Li LCD-s 360mm-es vízhűtés akciós áron eladó!
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő