Új hozzászólás Aktív témák
-
steveetm
őstag
Ja fura, meglepően hasonló problémával postolta valaki mint te^^ mind1.
lényeg a (char*) &m helyett (char*) m, de már írtam ezt is, és a sizeof helyett pedig(a te példádat használva) offset*4
Persze csak, ha jól értem mit szeretnél, meg mit csinált az eredeti.
Üdv.: steveetm -
steveetm
őstag
Majdnem, majdnem. De mostmár ketten írtük le, és egy link, hogy a &m mit is jelent. Nem azt amit szeretnél, de már nagyon közel jársz.
Megjegyzem, a kód amit használsz, azért lett postolva egy fórumra, mert nem úgy működik, ahogy az alkotója elképzelte, elég merész ötlet volt ezt elkezdeni átalakítgatni, de te tudod^^
Remélem bízol bennünk és elhiszed, hogy a hiba nem a c++-ban van, és semmi érdekes nincs abban, hogy a 2. kód nem működik.
Üdv.: steveetm -
Lortech
addikt
Azza a sorral van pedig gond, amit a kolléga említett. Miért int*? EZ itt nagyon nem frankó: (char *) &m, sizeof (m) - csinálsz egy char * pointert az int tömbödből csaz azért hogy tudjál bele olvasni, erre elkezdi behányni a karaktereket az int tömbbe a címtől kezdve. Meg a sizeof is nem tudom, mi célt szolgál itt, ha arra gondoltál, nem a tömb méretét (elemszámát) adja meg, hanem a típusét bájtban.
int bufferm = 20;
char * m = new char[bufferm];
cout << "kezd ";
in.read(m, bufferm);
for(int i = 0; i <bufferm; i++) // show values read from file
cout << m[i] << " ";
in.close(); -
-
steveetm
őstag
Igen, de valszeg nem emiatt. Ha már *m ed van akkor pointer, így beolvasásnál fölösleges még 1 &, mert így csak a mutatód címét kapnád meg. Az m ebben az esetben már egyenlő az előző verziód &m jével(mod.: mármitn nem egyenlő, értékileg, de érted, na(bár akár lehetne is, de most picit elkalandoztam a lényegtől)) , ennek szellemében alakítsd át még a második verziót.
ui.: rég láttam már tipusos nyelveket, szal ha hülyeséget mondok most akkor sry, de imho ez a gond^^
Üdv.: steveetm
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Xbox Series X|S
- Legyártotta az első wafert a TSMC arizonai gyára az NVIDIA számára
- Eredeti játékok OFF topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Társasjáték topic
- Gitáros topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Macbook Pro 2019 // i9 // 32GB / 2TB // Számla+Garancia //
- RÉSZLETFIZETÉS.BANKMENTES.KAMATMENTES.. Új noblechairs Epic valódi bőr FEKETE - FEHÉR
- HIBÁTLAN APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3714, 100% AKKUMULÁTOR
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő