Új hozzászólás Aktív témák

  • haszon11

    újonc

    Augusztus óta lelkesen használom a Curve kártyámat és még a részvényesük is lettem az ősszel.

    Ezek után igencsak megdöbbentem, amikor vettem a fáradságot és elkezdtem visszaellenőrizni az elmúlt hetek, hónapok tranzakcióit, különös tekintettel a GBiT funkcióra.
    Amivel kapcsolatban azt állapítottam meg, hogy alap esetben a GBiT aktiválásakor azonnal beterhelődik az új kártyára (is) az összeg, és jellemzően T+2 nappal jóváírásra kerül az eredetileg fizetéshez beállított kártyára. Kivéve amikor nem, ráadásul itt már nem is friss GBiT kártyaváltásokról van szó..
    Szóval találtam néhány, köztük nagyobb összeget is, amelyeket nem látok jóvá írva. Írtam az ügyfélszolgálatnak, de egyelőre semmi érdemi választ nem kaptam csak egy általánosat.

    Van hasonló tapasztalatotok a GBiT funkcióval?
    Illetve lehet az, hogy nem jóváírnak az eredeti fizető kártyámon, hanem egyszerűen onnan törlődik a tranzakció, ha esetleg még foglalásban volt amikor már megérkezett rá a refund?
    Ezért hiányozhat nekem is néhány GBiT által érintett összeg vajon?
    (Egyébként van olyan is, ahol az eredeti terhelés nem látszik az eredeti fizető kártyán, csak már a GBiT által megadott új kártyán. Viszont van olyan tranzakcióm is, ahol az eredetin és a GBiT által kijelölt kártyán is terhelve vagyok.:-()

    Happy end lesz, ugye?

Új hozzászólás Aktív témák