-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTU
addikt
válasz
st3v3np3t3r
#2796
üzenetére
Akkor nem.
Mivel folyamatokat, "viselkedés formákat" néznek elemeznek, stb.
ami nagyon eltér az átlagtól, avval foglalkoznak.
Revolut szintén. -
dugynok
senior tag
Curve app frissìtés droidon! Újra kaptunk 3 hónap cashback-et

-
KTU
addikt
válasz
st3v3np3t3r
#2793
üzenetére
A "rendeltetésszerű használattól" messze van hogy "Curve Cash"-ről elköltök 5 GBP-t.
És hogy nincs / nem volt kártya alatta 2 hónapig. -
gzbotii
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#2791
üzenetére
Ha nincs kártya mögötte, amúgy sem tudnád használni. Akkor nem értem...
"You must have a verified card to unblock Curve" -
KTU
addikt
válasz
st3v3np3t3r
#2788
üzenetére
A szöveget alul nem láttam.
semmi
-
kislaci
senior tag
válasz
st3v3np3t3r
#2788
üzenetére
Nem csak kivettél minden kártyádat a walletből?
-
BBS
tag
válasz
gzbotii
#2785
üzenetére
Akkor pontositok. Nincsen ilyen gomb, mert mèg a kártyát sem tudtam aktiválni. Ez csak egy kovetkeztetès volt , hogy még nem adtam meg.
Más :
Viszont ha szeretné személyes adatokat akkor miért nem azt írja ki hogy azèrt nem tudom aktiválni a kártyát. Mint pld a revoultnál. -
gzbotii
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#2779
üzenetére
Az ugye megvan, hogy licenszeknek, különböző standardoknak, bankközi egyezménykének kell megfelelni, ha egy ilyen szolgáltatás akarsz bevezetni bizonyos országban? Szerintem nekik is az volna a legjobb, ha egyből mindenhol elérhető lenne és dőlne a pénz a jutalékból.
(#2780) DrBubo77: értem én, de azt írta, hogy senki. Erre reagáltam.
Sajnos nincs energiám/időm ezeket lefordítani mielőtt ide bemásolom. Curve szupport is csak angol nyelven kommunikál egyelőre, know-how többsége is csak angolul van meg hozzá, ami fontos azt lefordítotuk és beraktuk az összefoglalóba.
"Amúgy ez nem is feltétlen iskolázottság kérdése"
Még csak nem is sugalltam ezt. -
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
gzbotii
#2778
üzenetére
Szerintem ő arra gondolt, hogy ha bemásolod angolul, amit válaszoltak, azt a felhasználók egy része nem fogja érteni. Te szerencsés helyzetben vagy, hogy még dolgoztál is angol nyelvterületen. Amúgy ez nem is feltétlen iskolázottság kérdése. Lehet, hogy valaki perfekt németből meg franciából, angolhoz meg lila gőze sincs.
És valóban egy magyar fórumon előnyben kellene részesíteni a magyar nyelvet.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
gzbotii
#2778
üzenetére
Ha már szóba került az Apple Pay .Már K&H-s kártyát is elfogad az Apple Pay link
Nem, hogy örülnének, hogy hasznalják a Samsung Pay-t, Google Pay-t szolgáltstást, na meg a Curve kártyát...nem...ezt is meg kell szüntetni...Tisztára mint itthon. Ami egyszer jó volt és nagyon jól működött,azt tönkre kell cseszni.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#2776
üzenetére
"Tehát ugyan ez magyar nyelven is! mivel senki sem perfekt angol!"
Mindenki beszéljen a maga nevében, 2 évig dolgoztam angol nyelven, UK csapat tagjaként IT területen. Megyeget'
Ha meg már, akkor a lényeges részét lefordítom:
Azonban, ez csak ideiglenes állapot, és hamarosan nem lesz rá lehetőség, hogy nem-egyesült királyságbeli felhasználók hozzáadják a kártyájukat.
Nem a kártyához jár jogosultság, hanem a régióhoz, ahol az használva/regisztrálva van. Lásd ugyan az az OTP/Revolut kártya működik a nyár óta Apple Pay-el, ami áprilisban még nem ment. Mert engedélyezve lett az OTP HU/Rev felhasználóknak.Lehet ezt feszegetni, de ennyi. Magyaroszágon nem elérhető a szolgáltatás. Egy bug, vagy ki tudja mi okból működött egy darabig. Amint visszaállt minden BAU, úgy ez a kiskapu megszűnt. Mert kiskapu volt.
-
Krethx
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r
#2776
üzenetére
Itt a válasz (#2764) gzbotii-által. Mi nem vagyunk jogosultak rá. Még akkor sem ha egy ideig használtuk. Most meg tiltják a jogosulatlan felhasználókat.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
gzbotii
#2775
üzenetére
Tehát ugyan ez magyar nyelven is! mivel senki sem perfekt angol! És ezt tessék mindenkor figyelembe venni!
Korlátozott számú, az Egyesült Királyságon kívüli ügyfél tette hozzá Curve-kártyáját a Samsung Pay és a Google Pay szolgáltatáshoz. Ennek oka az, hogy Curve-kártyákat adtak ki olyan kártyaszámmal, amely hozzáadható a Google Pay és a Samsung Pay számára. Ez azonban egy átmeneti helyzet, és nem az Egyesült Királyságon kívüli ügyfelek nem tudják hamarosan hozzáadni kártyáikat.
Csak nekem az akkor sem kerek, mert ha már korábban hozzá lett adva és működött, akkor ugyan azt a kártyát miért nem engedi újraaktiválni?! mert nem új kártyát adnak hozzá, hanem már korábban hozzáadott kártyát kívánják használni.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#2774
üzenetére
Curve UK ügyfelek (oda regisztrált) kártyákra biztosítja a támogatást Gpay-ben.
Hogy idézzem a supportot, újra:
A limited number of customers outside of the UK have been able to add their Curve card to Samsung Pay and Google Pay. This is because they have been issued Curve cards with card numbers that can be added to Google Pay and Samsung Pay. However, this is a temporary situation and it will not be possible for non-UK customers to add their cards very soon.
Elég világosan leírták, hogy mi a szituáció és mi várható. Ennyi. -
st3v3np3t3r
nagyúr
Nem érted az előzményeket.
Nem magyar régióba aktiválódik a kártya.A Google Pay csak az általa támogatott kártyakibocsájtók által kiadott kártyákat fogadja el, a Samsung Pay szintén. A GearS3 régiókódja UK(Egyesült Királyság) ahol támogatott a szolgáltatás. A probléma ott kezdődik, hogy egyik fizetési szolgáltató sem tudja lekérni/visszaellenőrizni a kártyaadatokat ezért kéri a kapcsolat felvételt a "bankkal".
Eddig működött mind2 gond nélkül, és egyszer csak jött egy probléma, hogy a Magyar Telekomos sim kártyára nem lehet Curve kártyát regisztrálni. Majd most jött az, hogy se GPay-ben, se SPay-ben nem lehet újraregisztrálni a Curve kártyát, holott támogatott GPay által, SPay által is jelenleg támogatott link
-
Krethx
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r
#2769
üzenetére
Eleve ott bukik ki az egész hogy a GPay és az SPay sem támogatott nálunk. Másrészt gzbotii megadta a választ. Tehát Magyarországon egy nem támogatott app-hoz adunk egy nem támogatott kártyához tartozó szolgáltatást. Nekem is hiányozni fog ilyen szinten mivel még a kp. felvétel is megy. Ezek tudatában nincs miért szidni a Curve-ot.
-
zolmesz
aktív tag
Én sem értem, minek erőltetik többen is ezt a Google Pay, Samsung Pay vonalat, főleg, ahogy írták is előttem, itthon még nem is támogatott. Bohóckodunk vele, hogy aztán reklamálhassunk, pedig semmi alapunk nincs rá, aztán csodálkozunk, ha nem törődik velünk az ügyfélszolgálat.
Olyan nehéz elővenni azt a kártyát fizetésnél, amíg hivatalosan is támogatott lesz nálunk ez a két szolgáltatás?
Vagy ragasszátok a telefon hátuljára a kártyát, és már meg is van a "telefonnal fizettem" életérzés
-
gzbotii
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#2769
üzenetére
your interests in Google pay on Curve.
A limited number of customers outside of the UK have been able to add their Curve card to Samsung Pay and Google Pay. This is because they have been issued Curve cards with card numbers that can be added to Google Pay and Samsung Pay. However, this is a temporary situation and it will not be possible for non-UK customers to add their cards very soon. For now we won’t stop you if you are outside the UK and are able to successfully add your card.
During this period if you have any issues in adding your Curve card to Samsung and Google Pay, we will not be able to provide you any additional support to help you get set up.
We would like to assure you that we are working with Google Pay and Samsung Pay to allow all of our customers outside of the UK to add their Curve card in 2020. We’ll update you when we’re able to launch these features outside the UK. Please stay tuned for any announcements made and keep an eye on your inbox.
Ezt írta nekem a Curve support.
-
Krethx
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r
#2766
üzenetére
Az nem kib*szás mivel (hivatalosan) nálunk nem támogatott. Pedig én is használom. (még)
-
doongoo
addikt
nálam nincs a Curve ügyfélszolgálat a helyzet magaslatán:
Miután be volt már rendelve a saját bankos kártyám a curve alá (igazolva - verified is volt a mikroterhelés általl kapott kóddal) , de ennek ellenére sem engedte aktiválni a Curve kártyámat (beírtam az utolsó négy számát ennek, de hiába, újra kérte), ezért írtam nekik. már 4 napja. Aztán tegnapelőtt érdeklődtem, hogy mi a helyzet, mert még nem jött válasz. Erre tegnap jött a rizsa , hogy leterheltek, de töröljem a beregisztrált saját bankos kártyát, majd vegyem fel újra. Töröltem is, majd újra fel is vettem, DE: hiába terheltettem háromszor is a verify menüpont alatt, csak nem jött rendes tranzakciós aktiváló kód (mindháromszor csak azt írta, hogy CRV* card verification). Így most nem tudom igazolni a saját bankos kártyámat és emiatt nem is tudok a Curve kártya aktiválásra továbbmenni...
Persze, amikor anno eredetileg hozzáadtam, akkor azonnal jött a kód. Most várom, hogy hátha pár nap múlva a bankszámlakivonaton látni fogom a kódot.
A fentiek után kaptam este későn még egy emailt az ügyfélszolgálattól (gondolom az érdeklődésemre/sürgetésemre válaszként) egy linkkel, hogy töltsem fel az igazolvány képeimet és egy selfiet a Curve kártya aktiváláshoz. Ezt még nem léptem meg.
Tippetek? Megpróbáljam annak ellenére, hogy a saját bankos kártya még nem igazolt, vagy inkább várjak? -
gzbotii
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r
#2763
üzenetére
Lehet, hogy lezárják/ták a lehetőséget már.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Nagyon nagy gáz lehet a Curve-nél. Nem engedi újraaktiváni a kártyát sem Samsung Pay-ben, sem Google Pay-ben!
-
tibcsi0407
félisten
válasz
st3v3np3t3r
#2756
üzenetére
Tegyük a support-ot idézőjelbe, mert valami piszok lassúak..
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
oOKitsuneOo
#2758
üzenetére
Egyre több probléma van mostanság a Curve-val.
1) nem lehet 30-as számról regisztrálni
2) aktivált kártyát nem lehet használni
vajon mi lesz a következő probléma?!
-
BBS
tag
Sziasztok. Megjött a kártyám de nem mikor beirom a a kért utolsó 4 számot a kártyáról ezt írja "to activate, verify a card that's yours & issued in Europe.".
Gondoltam használom egy vásárlásnál terminálban bedugva de a rèmlett pin kód nem volt jó. Később gondolkodva ezen rájöttem hogy lehet nem is adtam meg még. Szóval a kérdés mi lehet a hiba. -
st3v3np3t3r
nagyúr
Remélhetőleg akinek nem megy 30as számról a regisztráció az jelezte a Support fele mellékelt képekkel.
-
dugynok
senior tag
Üdv

Kérdeznék egy amatőr dolgot, mert màr nem emlékszem rà
Asszonynak is regisztràltunk, kivàlasztottuk a blue csomagot. Sajna nekünk sem jön kód a telefonszàm jóvàhagyàshoz, rengetegszer kértem, újratelepìtés se segìtett
Szóval elvileg a kàrtyàt automatikusan küldik majd ugye? Most, ha ràmegyek a "card" menüre ott azt ìrja "your curve card is currently pending approval",màst nem ìr. 2 hete regisztràltunk neki.
Így rendben van vagy valamit nem csinàltam meg? -
ddanger
aktív tag
-
Joke21
aktív tag
Sziasztok,
van valami trükkje annak, hogy beállíthassam nfc-s fizetésre a kártyát google pay-ben? A kapcsolat felvétele a bankkal után elutasítja.
-
haszon11
újonc
Augusztus óta lelkesen használom a Curve kártyámat és még a részvényesük is lettem az ősszel.
Ezek után igencsak megdöbbentem, amikor vettem a fáradságot és elkezdtem visszaellenőrizni az elmúlt hetek, hónapok tranzakcióit, különös tekintettel a GBiT funkcióra.
Amivel kapcsolatban azt állapítottam meg, hogy alap esetben a GBiT aktiválásakor azonnal beterhelődik az új kártyára (is) az összeg, és jellemzően T+2 nappal jóváírásra kerül az eredetileg fizetéshez beállított kártyára. Kivéve amikor nem, ráadásul itt már nem is friss GBiT kártyaváltásokról van szó..
Szóval találtam néhány, köztük nagyobb összeget is, amelyeket nem látok jóvá írva. Írtam az ügyfélszolgálatnak, de egyelőre semmi érdemi választ nem kaptam csak egy általánosat.Van hasonló tapasztalatotok a GBiT funkcióval?
Illetve lehet az, hogy nem jóváírnak az eredeti fizető kártyámon, hanem egyszerűen onnan törlődik a tranzakció, ha esetleg még foglalásban volt amikor már megérkezett rá a refund?
Ezért hiányozhat nekem is néhány GBiT által érintett összeg vajon?
(Egyébként van olyan is, ahol az eredeti terhelés nem látszik az eredeti fizető kártyán, csak már a GBiT által megadott új kártyán. Viszont van olyan tranzakcióm is, ahol az eredetin és a GBiT által kijelölt kártyán is terhelve vagyok.:-()Happy end lesz, ugye?
-
Hovi
aktív tag
Az imént megvolt az első majdnem negatív tapasztalat ami pozitív lett a végére.
Busz bérlet vásárlás a gyereknek jegyirodában. Régebbi terminál, aminek külön dróton van a nyomipad. Szóval nyomom a telefont, GPay jelez, KH sms jön, Curve is jelez. Ez ugye 3db ok. Aztán szól a hölgy s mutassa a cetlit :elutasitva. No bakker, mondom tőlem levonta, de akkor próbáljuk meg ismét. Összeg megint beüt, most is minden szuper. El is fogadva. Jön az SMS a banktól :ugyanaz az összeg, de az egyenleg nem változott. A Curve 2db tranzakciót mutat, egy pedig, egy pedig sikeres. Google egy sikeres egy visszatérítve. Mindezt kb 2 percig. Utána GPay s a Curve is csak a sikeres tranzakciót mutatja. Úgyhogy jó lett a vége. Utána még 2x vásároltam két másik helyen, az egyenleg ennek megfelelő. Úgyhogy nálam jól vizsgázott a rendszer. -
Krethx
aktív tag
válasz
gyuri81
#2740
üzenetére
Nálam a legutolsó frissítés bug-os. A Curve logónál nem megy tovább. Be kell zárnom az app-ot és újra megpróbálni. Van hogy többször is. Viszont amit írsz azzal én is találkoztam. Bár nem itt. Hanem a Priceless Specials-nál. Ott a megoldás az volt hogy töröltem az app-ot és újra feltettem. Egy próbát megér.
-
A napokban új ujjlenyomatot adtam meg a telefonban, azóta a Curve azt írja ki, hogy Use Biometric es nem csinál semmit, csak pin-el enged be. Hogy tudok újra belépni ujjlenyomattal?
-
Hovi
aktív tag
Itt most elvesztettem a fonalat. Mindkét rendszer az NFC-használja ugye. Függetlenül attól, hogy bent a telefonban mi zajlik. Ebből gondolom, hogy ami hozzá fér, az egyformán tudja használni. De mivel nem értek hozzá, s tényleg messzebbről működik a GPay... Így el kell fogadni ezt a verziót is.
-
Hovi
aktív tag
válasz
petipetya
#2732
üzenetére
Akkor jól sejtettem, hogy az új terminál a siker oka. Ugyancsak villámgyorsak az új terminálok a dohányboltokban. Viszont a mellettünk lévő kisboltban még egy nagyon régi terminál van, az is gyorsan elfogadja a kártyát, ott a válaszra kell sokáig várni. Ilyenkor morognak is mögöttem...
-
tomp
félisten
Azért megy messzebbről/reagál gyorsabban mivel a GPay rendszer szinten hozzáfér az NFC-hez. A banki appok a "Tárca" azaz Wallet szolgáltatást használják. A Google Pay viszont a rendszerszintű "Pay" szolgáltatást. Annak gondolom nagyobb a prioritása és erőforrásban sincs limitálva.
-
petipetya
nagyúr
Szintén gond nélkül fizettem az új Lidl terminálnál a Google Pay / Curve párossal. Mindenhol ilyen kasszák kellenének, eléggé elavult már a kérdés más boltokban, hogy kártyával lesz, vagy érintős lesz, és hogy ki-beforgatják a leolvasót. Ha tehetem, és az amatőrök nem tartják fel a működését, akkor önműködő kasszát használok (Tesco, Spar).
-
Hovi
aktív tag
Ezer éve nem jártam a Lidl-be. Sok helyen olvastam, hogy voltak anomáliák a Curve meg a Revolut kártyákkal. Ma arra vitt az utam, s teszteltem. GPay-Curve alatta KH credit. Csont nélkül. Újfajta terminálok vannak. Nekem legalábbis újak. Ahogy kell, már messziről csippant a teló (nem placebo, tényleg messzebbről érzékeli a GPay-al mint a KH mobiltárcával vagy a simple-vel) s pár másodperc s aproved. Szóval ez is pipa.
Holnap zárás a Credit kártyán. Kíváncsi leszek a visszatérítésekre, ugyanis egész hónapban a Curve alatt használtam. -
niklebi
senior tag
Olvasom a topikban, hogy nagyon sokan problémába ütköznek. Szerintem ezek azóta gyarapodtak mióta frissült a Curve app. Szerintem meg kellene próbálni november 18. előttit telepíteni és avval próbálni. Ez csak egy ötlet, de egy próbát szerintem megér.
[ Módosította: domperke ]
-
tomp
félisten
válasz
tibcsi0407
#2725
üzenetére
Ismerősöm át tudta írni. Igaz nem az appban hanem a pay weboldalán. Utána már GPayben is úgy írta ki.
Ő is Telekomos. Én Telenoros vagyok. -
-
tomp
félisten
válasz
tibcsi0407
#2723
üzenetére
Hogyan van megadva a telefonszámod? 0036 vagy +36?
Ismerősömnek amíg 0036 volt megadva neki is telefonhívást akart. Átírta +36-ra és máris sms-t küldött a Google. -
tibcsi0407
félisten
válasz
tibcsi0407
#2722
üzenetére
Ez bizony a Curve londoni telefonszáma.
-
tibcsi0407
félisten
válasz
gzbotii
#2719
üzenetére
Igen, de a Google azt írja, hogy a bankom kéri, hogy így igazoljam.
Na most, vagy a Google nem jól fordította le az alkalmazást, vagy valóban a Curve kéri ezt a fajta igazolást. Megnézem kihez tartozik a szám.
Ami még érdekesség, hogy Telekom-os vagyok, de nekem nem volt bajom az aktiválással. -
steevo0
tag
Egy kis info az sms / telefonszám verifikáció "We can't verify this number" probléma kapcsán.
Ma ismét megpróbáltam, a hiba üzenet maradt, de úgy gondoltam erőltetem kicsit a dolgot (kicsit a méreg is elfutott..) és többször leokéztam a hibaüzenetet, majd újra verifikáció kérés.
4-5 kör után, egyszer csak megjött az sms..
Sikerült is végig vinni a folyamatot ahogy kell.
Csak a teljesség kedvéért, zárójeles megjegyzés, hogy ma ismét az alkalmazás újratelepít, magic link és sms verifikáció indít volt a teljes menet, bár szerintem ez nem befolyásolta dolgot.
Hátha segít másnak is.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#2718
üzenetére
Szerintem itt a GPay lesz a ludas...Vagy nemtom. Én is két külön kártyát adtam hozzá GPayhez (virtuális Revolut és fizikai Curve), SMS megerősítéssel ment.
Nem úgy érzékeli, hogy fix telefonszám, ergó SMS nem opció?
De ezzel tényleg inkább Google Support kellene tudjon mit kezdeni (és nem azért írom, mert itt OFF-olunk, hanem mert nem látom át, mit tehetne a Curve ez ügyben).
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#2712
üzenetére
Akkor hívd fel...
Vagy érdeklődj Google Supportnál. Sajnos ez nem Curve issue/téma
-
A Curve ajándék 5 fontból a felét elköltöttem..hogyan tudom a maradék levásárolni? ( mivel lehet nem futja ki a vásárlás összegét az adott tétel) Át tudom tenni valahogy másik kártyára?
-
tomp
félisten
válasz
tibcsi0407
#2712
üzenetére
Na ez érdekes!
2x adtam hozzá a Curve kártyát, mind2 sms aktiválásos volt. -
tomp
félisten
válasz
tibcsi0407
#2709
üzenetére
Hozzáadtam a kártyát majd kérte, hogy ellenőrizzem az ott kiírt telefonszámot mivel sms-t küld.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tibcsi0407
#2709
üzenetére
SMS opció nincs?
-
tibcsi0407
félisten
Nektek hogy ment a Gpay aktiválás? Nálam fel akarja hívni a bankot.
-
tomp
félisten
Cashback-en belül a DM- Drogerie Markt nálatok megy? Nálam nem mivel a tranzakció nevében csak szimplán "DM" szerepel így nem veszi figyelembe a Curve rendszere. Írtam nekik. Remélem megoldják vagy tudok a helyére mást beállítani.
-
zolmesz
aktív tag
Én nem tudom minek köszönhető, de a Facebook "Curve Magyarország" csoportját mostanában ellepték a "megjött a kártyám, hogyan aktiváljam" és a "hogyan vehetem le az ajándék pénzt" bejegyzések.
Jelige: "segicség". -
Crvsh3R
senior tag
Sziasztok!
Valaki tapasztalt már problémát Erste ATM-nél? Ma szerettem volna kp.-t felvenni, de a pénztfelvétel gombok nem voltak domborúak a képernyőn és nem is reagált rájuk. Hibaüzenet nem volt. Előtte ma vásároltam a kártyával 2 helyen is, de nem volt semmi problémám. Előző hónapokban ugyanebből az ATM-ből vettem fel már pénzt, de semmi problémám nem volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Arc Raiders
- Samsung kuponkunyeráló
- Mozilla Firefox
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Linux felhasználók OFF topikja
- Milyen processzort vegyek?
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- 186 - Lenovo Legion 5 (15IRX10) - Intel Core i7-13650HX, RTX 5070
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi








pictigjis
