-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
steevo0
tag
válasz
Andralin
#3053
üzenetére
A Revolut kártyához, ezt adja alapértelmezetten. Ezen kívűl még pár szín variáció közül tudnék választani, ahogy írták is már.
Valószínűleg a Revolut-tal való együttműködésre jobban fel vannak készülve ilyen téren. Ezért a Revolut színű kártya image.Egyébként a hiba amit jeleztem, ismét általánosnak tűnik a különbőző közösségek jelzései alapján. Egyelőre support reakció nélkül,
A hiba okától eltekintve is, iszonyatosan nem profi, ahogy kezelik. Ha már beütött, egy hivatalos közlemény a minimum volna.
-
steevo0
tag
Egy kis info az sms / telefonszám verifikáció "We can't verify this number" probléma kapcsán.
Ma ismét megpróbáltam, a hiba üzenet maradt, de úgy gondoltam erőltetem kicsit a dolgot (kicsit a méreg is elfutott..) és többször leokéztam a hibaüzenetet, majd újra verifikáció kérés.
4-5 kör után, egyszer csak megjött az sms..
Sikerült is végig vinni a folyamatot ahogy kell.
Csak a teljesség kedvéért, zárójeles megjegyzés, hogy ma ismét az alkalmazás újratelepít, magic link és sms verifikáció indít volt a teljes menet, bár szerintem ez nem befolyásolta dolgot.
Hátha segít másnak is.
-
steevo0
tag
válasz
Reverting
#2660
üzenetére
Nekem sem működik a hitelesítés, 30-as hívóval. Próbáltam több szám variációban is beírni, illetve 70-es telefonszámon (céges) is. Egyik sem működik.
A support-nak írtam, segítőkészek voltak, gyorsan válaszoltak is.
Elsőkörben törölték a mail címemet és kérték, hogy kezdjem előről a folyamatot (app letöröl, felrak, új account) -> nem javult meg.
Másodszorra, azt írták, hogy küldtek ki manuálisan hitelesítő kódot, nem jött meg, de az amúgy sem működött volna szerintem. (a beírásig el sem lehet jutni)Egyébként először "we have some problem.." volt a hibaüzenet, majd ez változott "can't verify your phone number" verzióra. Közben jött két app frissítés..
Valószínűleg dolgoznak a hibán, de ez így elég kiábrándító..
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ASRock lapok általában
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Androidos tablet topic
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Rémisztő árakkal szembesülnek a notebookgyártók az új mobil platformoknál
- Linux kezdőknek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G920 Driving Force Racing kormányszett
- LG 39GS95UE - 39" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Mac Mini M1 16GB 256GB + Hagibis Dock + Fekete hordtáska
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


pictigjis
