-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nutfile
aktív tag
több telefonon gyárilag rajta van, de legelső indításkor érzékel, hogy hol Mo-n vagy és fagyasztja. ez azt jelenti, hogy ha pl. apkmirror-szerű oldalakról leszeded és telepíted, akkor ezt a fagyasztott apk-t frissíti, de ugyanúgy fagyasztva marad. ebben az esetben a root lehet a megoldás, vagy a várakozás, hogy hivatalosan is elérhető lesz nálunk.
-
tomp
félisten
Eddig nekem még sehol nem volt gondom. Tesco, Spar, Roni, Costa, Aldi, Cba.
Egyszer az OTP-s ATM nem adta ki a pénzt de a Curve levonta viszont rájuk írtam és 1hét alatt visszakaptam a pénzt. Ott az OTP automatája volt a hibás. Az NFC kavart be az ATM-nél de azóta már jól megy. Azóta is csak GPay-el veszek ki pénzt ha kell. -
Krethx
aktív tag
Nos megoldódott a probléma. Mai nap átkerültem a Curve Cashback programba.
Az előző ügyintéző azt ígérte át fog tenni. Ami elméletileg meg is történt. A mostani ügyintéző szerint még mindig Rewards-ban vagyok. (Látta még a régebbi levelezésünket is.) Valami azért történhetett múlthéten is mivel felajánlotta az app. -
-
Krethx
aktív tag
Én eddig a Curve Rewards programban voltam. Ezzel kapcsolatban már régebben írtam nekik. Látszólag át is tettek Curve Cash programba. Tegnap felajánlotta hogy válasszam ki a három kiskereskedőt. Ez nem sikerült. Ahogy írták már előttem túlterheltek voltak. Én is erre tippeltem. Gondoltam majd holnap. Mai napon már fel sem ajánlja. Ezért írtam a support-nak. Azt is jeleztem feléjük hogy újratelepítés is megvolt.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Nem érted az előzményeket.
Nem magyar régióba aktiválódik a kártya.A Google Pay csak az általa támogatott kártyakibocsájtók által kiadott kártyákat fogadja el, a Samsung Pay szintén. A GearS3 régiókódja UK(Egyesült Királyság) ahol támogatott a szolgáltatás. A probléma ott kezdődik, hogy egyik fizetési szolgáltató sem tudja lekérni/visszaellenőrizni a kártyaadatokat ezért kéri a kapcsolat felvételt a "bankkal".
Eddig működött mind2 gond nélkül, és egyszer csak jött egy probléma, hogy a Magyar Telekomos sim kártyára nem lehet Curve kártyát regisztrálni. Majd most jött az, hogy se GPay-ben, se SPay-ben nem lehet újraregisztrálni a Curve kártyát, holott támogatott GPay által, SPay által is jelenleg támogatott link
-
Krethx
aktív tag
Ez nekem ismeretlen terület volt. Csak kerestem a Curve Cash-t. Amit nem találtam.
Nos megvan a probléma. Jelenleg én a Curve Rewards programban vagyok. Nagyon segítőkészek és át fognak áthelyeznek a Curve Cash programban. (90 napos időszakra.) Ami azzal jár hogy a Curve Rewards-on gyűjtött pontok elvesznek. (Ami nekem nincs.)
De hála a support-nak ez is megoldódik.
-
Somatom
veterán
Én eddig külföldön (roamingban) próbálkoztam, mérsékelt sikerrel. Megadtam a számomat, kértem a kódot. Pár óra múlva jött egy SMS egy kóddal. Bepötyögtem, erre dobott vmi wrong code buboréküzenetet. Ezt két napig játszottuk, négy különböző kóddal. Holnap megpróbálom otthonról, hátha akkor gyorsabban jön az SMS. Csak az a fura, hogy előtte két órával játszottam el ugyanezt a Revolut kártyával és annál pikk-pakk ment a verifikáció. A Revolut kártyát már be is regeltem Curve alá. Csak a saját kártya nem akar sikerülni.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M3 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Intel Core i7-8700, i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest