-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tomp
félisten
válasz
nutfile
#4201
üzenetére
Nekem az előző telefonnál nem volt rajta gyárilag. Nekem kellett telepíteni a Play Áruházból(igen onnan!). Az új telefonnál már rajta van gyárilag. A rendszer konfignál jön is értesítés, hogy állítsam be a mobilfizetést de nem hozza fel az appot mert még előtte fagyasztotta. Play Áruházban kell engedélyeznem. Onnantól viszont megy rendesen.
-
-
KTU
addikt
Tranzakció duplázásról.
Vasárnap (02: 10.) volt 1db tranzakcióm amit dupláztak.
De ez a tranzakció nem látszik a bankomnál (Curve kártya "alatt" lévő kártya, amivel valójában fizettem).
Csak a "második" terhelés (02. 12.), de mivel csak 1db terhelés van, ezért az idézőjel.Friss alkalmazásba (verzió: 2.1.11+20111) működik a Rewards kártya.
Próbáltam "kivenni" pár GBP-t pontokból, Rewards-ról, Revolut-ra,
a fizetési link és a kártyás Top up sem megy.
-
gabter
tag
Nekem is triplázták az eredeti vasárnapi vásárlásomat, most jött az értesítés az app-ból, majd az email is, hogy visszautalták. De sajnos egyelőre csak az egyiket, tehát még mindig dupla összegnél tartok, tehát ment egy újabb reklamáció. Viszont kaptam +300 pont jóváírást a reward kártyára kiengesztelésül, kár, hogy nem tudom felhasználni, mert korábban frissült az app.
-
bbuzas
újonc
Twitteren is hasonló a válasz:
"@imaginecurve One of my weekend purchase doubled and debited again this morning. What happened?"
"Hi Balint, we have taken a look and it is not immediately clear what has happened here. We have raised this with our payments team who are looking in this for you."
Legalább az kiderült, hogy fogalmuk sincs mi történt.

Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Új Razer 16 QHD+ OLED 240Hz i9-14900HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W Win11 Beszámítás
- LG 55QNED86T3A / QNED / 55" - 139 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! HUAWEI MateBook 14 üzleti notebook - i5 1135G7 16GB DDR4 512GB SSD Intel Iris Xe IGP W11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





pictigjis
