-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
Nálam kezd ez az egész a kalap szar kategória lenni.
úgyhogy jó lesz rá figyelni.
Akkor rögtön vissza is kérdeznék:
És még hány ilyen nüansznyi bugjukra figyeljek? Értem én, hogy a blú ingyenes, de nálam már sorozatosan gyűjtik a fekete pontokat.
Kezdődött ott, hogy előre nem tájékoztattak a kártya megrendelésekor, hogy akkor ezek szerint minden kártyatípusukból (kék, fekete, piros) kétféle van. Az egyik a sima personal, a másik a commercial. Utólag tudtam meg, hogy az alapján döntik el, hogy personal vagy commercial kártyát küldenek, hogy mit jelöltél be a foglalkozásnál.
Állítólag a két kártyatípushoz nyújtott szolgáltatásaikban nincs különbség. Úgyhogy kapásból írnom kellett az ügyfélszolgálatnak, hogy tessenek már personal kártyát küldeni. (újabb másfél hét) Egyébként tartalmukban a különbség csak annyi, hogy az egyiken ott van a COMMERCIAL felirat a DESIGNED IN LONDON és a debit felirat között, a másikon meg nincs.
A szín már egy érdekesebb kérdés:
Az első kártya elöl sötétkék, hátul sötétlila, COMMERCIAL felirattal. A második kártya elöl sötétszürke, hátul majdnem fekete.
Miután jeleztem az ügyfélszolgálatnak, hogy mi újság, a COMMERCIAL kártyámat már be se tudtam aktiválni.
Beszéltem tesómmal, mert emlékeztem, hogy ő is rendelt egy kártyát és az övé a sötétkék verzió COMMERCIAL felirat nélkül.
A kártyaszámok eleje még érdekesebb (gondolom ez kb. minden Curve-ösnek ugyanaz, szóval az első 8 jegy talán nem titok)
Kék commercial kártyámé: 5375 9100
Fekete personal kártyámé: 5375 9000
Tesóm kék personal kártyájáé: 5375 9000Szóval azt nem értem, ha eleve van három kártyaszín és ezek a hozzákapcsolódó szolgáltatásokra engednek következtetni, akkor nekem miért küldenek cserekártyaként "blacket"?
Ja és persze nem számláztak a black miatt havi díjat. Hát aztán végre megjött a kártya és mondom aktiválom. A szokásos, adjál hozzá egy európai kibocsátású saját kártyát szöveg. De az nem zavarja őket, hogy már 3 ilyen kártya is hozzá van adva.
Írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem tudom aktiválni és most itt áll a dolog.Arról az aprócska tényről is elfelejtettek tájékoztatni, hogy a PSD2-es SMS miatt a Curve app megbolondul és emiatt egy rahedli tételem lett a kártyatörténetben, amiket viszont nem zároltak. Ugye amikor jött volna, hogy írd be a kódot, ahelyett mindig újratöltötte a verify now gombot, tehát esélyem se volt eljutni a kód beírásáig.
A legelső tételhez meg nem írtak kódot, a kód helyén Card verification felirat volt és 15 napra zárolt 293 Ft-ot.Szóval most ott tartok hogy két kártyám van, amit kenhetek a hajamra. Eddig csak négy fekete pontot gyűjtöttek nálam, ha összegyűjtik az ötödiket is, beírom az egyest és végeztem velük.

De komolyan.. értem én, hogy ingyenes, de ha az ingyenes verzióban az ALAP dolgokat (amiket ígérnek) sem tudják normálisan szolgáltatni, akkor mire számítsak a fizetős verzióban? Az ingyenes account a belépő, így szerezhetsz konkrét ismeretet róluk és a szolgáltatásaikról. Gondolom senki nem Curve Blackkel meg Metállal kezdte úgy, hogy előtte ki sem próbálta.
-
emeritus
tag
Elvileg a DCC "szolgáltatás" banki szolgáltatás és nem kötelező igénybe venni. A választást viszont kötelező felajánlani - ezt a DCC POS meg is teszi - és a kártyabirtokos eldönti, hogy igényli-e a szolgáltatást? Ha nem így történt, az panaszolható a "szolgáltatást nyújtó" banknál.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- A Sony megmutatja milyen monitor illik a PlayStation 5-höz
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS ROG Ally
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 7
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, MSI Creator Z16 A12UET-039IT intel Core i7-12700H/16GB RAM/1TB SSD/RTX3060
- Denon AVR X2100W Magnat Vector 77 5.1 hangfalakkal
- Üzletből, garanciával, Új Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 12 Ultra 7 155u/32GBRAM/1TB SSD/OLED kijelző
- Bivaly erős Lenovo T14 gen4 (13.gen Core I7 32Gb DDR5 1Tb SSD) + 14 hó GARANCIA
- Asus TUF Gaming A17 AMD Ryzen 7-7435HS/16GB RAM/512GB SSD/RTX4050VGA/17,3" 144Hz kijelző
- Honor 400 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával! Upd. 11.13
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3677
- BESZÁMÍTÁS! 32GB G.SKILL Trident Z5 RGB 7800MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



pictigjis
