-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
round3r
#9820
üzenetére
a back in time-mal most vannak bajok. az én korábbi hibás tranzakcióim mind lógnak a levegőben, nem vették ki manuálisan a rengeteg zárolást, feleslegesen írtam meg nekik a tranzakciók részleteit. ez azért jó, mert van olyan, ami cetelem kártyára ment, ott meg simán eltart 30 napig, amíg lejárnak az ilyen "végtelen" zárolások
de több olyan back in time-om is van, amikre még nem jött vissza a refund, és a hiányzó tétel mind olyan, ami a célkártyán még nem is lett lekönyvelve, pedig minden más adott napon gbit-elt tétel igen. ezek valószínűleg mind a curve hibái, az adott tételekre valószínűleg nem küldtek elszámolási kérést, és ha ez nem történik meg, nincs refund sem. úgy tűnik, most elég random működik, és ez nekem sem tetszik, mert most nézegethetem állandóan, minden oké-e
-
round3r
csendes tag
válasz
round3r
#9776
üzenetére
Frissítés kedd óta: valóban kettős terhelés volt, ma visszakaptam az összeget. De twitteren kellett rájuk írnom hogy válaszoljon már a support valamit. Van még egy beragadt ‘back in time’ amiért még harcolok velük.
Azóta még nem mertem újra kártyát váltani. Megjavult a rendszer múlt hét óta?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
round3r
#9774
üzenetére
akkor ez nem másodlagos terhelés, hanem az eredetire nem nyújtottak be elszámolást, és most pótolták
tegnap a back in time szarakodott, nekem 7-8 zárolt tételem van, mert többször próbálkoztam az app hibaüzenetei miatt, és valójában mindet bezárolta a rendszer. ma nem is mertem még rápróbálni újra
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
round3r
#9770
üzenetére
ilyen megtörténhet abban az esetben, ha az eredeti tranzakciót végül valamiért nem számolták el. ilyen velem is történt már, ráadásul az egy 100 ezres ryanair-vásárlás volt: az eredeti tranzakció csak zárolásban volt sokáig, aztán lejárt, a curve később terhelte be
ellenőrizned kéne, hogy nálad nem ez történt-e
-
-
sajti_pajti
tag
Igaz 200 font a havi limit, de ha nem elég, akkor ott a másik 2 szolgáltató
Akikből csak az egyikhez tudod könnyen eljuttatni a pénzt, a másikhoz meg HUF-ot pl. csak macerával. Amúgy meg ha felmondod a "rendes" bankkártyád, akkor mi lesz a Curve mögött? (Semmi nem lehet.)
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Legion 5 Pro 16IAH7H Intel Core i7-12700H CPU / 32GB DDR5 RAM / 1TB SSD / Nvidia RTX3070 8GB
- Szép DELL latitude 5420 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-1145G7 4Mag 16Gb 256GB SSD FHD IPS
- TP-Link RE700X AX3000 Rage Extender
- Bomba ár! Asus ROG G751JY - i7-4750HQ I 16GB I 256SSD I GTX980M 4G I 17,3" FHD I Cam I Garancia!
- TP-Link Archer AX90 AX6600 Router dobozában
- HP 65W töltő eladó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070 Ti 12GB Asus TUF Gaming GT 501 750W
- AKCIÓ!!! RITKASÁG! Microsoft Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- RAKTÁRKISÖPRÉS! Eladó szerverek!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


Bocsánat az amatőrségem miatt...
pictigjis
