Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabs

    tag

    válasz .Benett #12548 üzenetére

    Szia!

    Kicsit beleástam magam a garancia-kérdésbe mostanában, mert sajnos szükségessé vált. Épp ma beszéltem négy hivatalos szervizzel is, (CHS, Getronics, Humansoft, Duna Elektronika) és telefon alapján mind nagyon korrektek.

    Alapvetően kétféle garancia van:
    Parts Only Warranty - itt neked kell elvinned a szervizbe, és ha a garancialevelet kiállító szervizbe viszed, nem kell semmit fizetned. Ha nem a garancialevelet kiállítóba viszed, akkor az alkatrészt nem, de a munkadíjat ki kell fizetni. A javítás attól függően, hogy mi a baja a gépnek illetve elérhető-e az alkatrész lehet azonnali, de eltarthat 6-8 munkanapig is.

    Next Business Day - ez egy magasabb szintű szolgáltatás, amikor is a hibabejelentést követő munkanap a Dell küld egy szakit bárhová az országban, aki a helyszínen elvégzi a szükséges dolgokat.
    Ez utóbbi esetén vagy a Dell zöld számon kell bejelentened a dolgot, vagy pedig a szervizeknél közvetlenül. Javítási idő itt ugye szinte azonnali.

    Postázásról szerencsére nincs szó - a Magyar Postát ismerve erősen szerencsére.
    A garanciaidő tudtommal a vásárlás napjától számítva pörög attól függetlenül h épp javítják-e vagy sem, de ez nem biztos. ha valaki okosabb, javítson ki.

Új hozzászólás Aktív témák