-
Fototrend
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hangfalképű
tag
Nem ma lett volna a gyűrűs peccs? Vagy nálunk kicsit késik az eltolódás miatt?
-
Hangfalképű
tag
válasz gainwardgs #16136 üzenetére
Ne foglalkozz vele, szerinte mindenki hülye/hibás akinek nem tetszik valami a játékban
Nekem is olyan laggok vannak, hogy hihetetlen, megnyitom az inventoryt és hosszú másodpercekig megáll a játék, vagy ha nézném a haverlistát/klánt, bármit, képes tíz másodpercekre beakadni. Kurva idegesítő valóban. Sem S0-ban sem S1-ben nem volt ilyen, de utána olvasva másoknak is van ezzel bőven baja s2-ben.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Miért, szerinted mi lenne a megoldás? Komolyan kérdezem. Ha nincs one-shot mechanika, akkor ha van elég armorod/resisted/hp-d/élet visszatöltés vagy akármi más, akkor annyi lenne a boss fight, hogy állsz az arcában és ütöd
Más.
Rajtam kívül másnak is ennyire lehetetlen sokszor dobja el magát a játék? S2 előtt soha nem fagyott le, mostanában meg túl sokszor, megáll a kép és kész, vége. Vagy kidobja a kis üzit, hogy bocs, szar a szerver ezért disconnect. Rohadt idegesítő. Ráadásul 298 cindernél helltideon fagyott ki, persze, hogy kipurcantam...[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
31-es Teleport és Oculus. Epilepszia veszély
-
Hangfalképű
tag
Neked mennyi minden van meg a buildhez? Hogy alakul a sebzés? Csapsz vele milla felett?
Azt írják, hogy az ugyanabból a forrásból származó poison damage nem stackel. Így viszont nem értem, miért ajánlják annyira single targetre és így lehet lecserélem a fentebb említett két aspectet a +40% potencyre meg arra, hogy a clone is megkapja az imbut (mert az hozzáadódik, mivel külön forrás).
Igaz, hogy így nem lehet folyamat nyomni a méreg imbut, de mivel amúgy sem adódik össze nem nagy veszteség és a hectic vampire power meg elég jól csökkenti a cd-ket a turbó módban tolt puncture-rel Szerintem jobban járok így.[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Én is ezt akarom összerakni, rugó nagy kedvenc
Én amúgy nagyon gondolkodok, hogy a puncture poison és a bursting venom aspecteket lecserélem másra, mivel próbálgatva a poison imbuementet, nekem nem tűnik úgy, hogy többször használva egy bosson az imbu skill stackelné a poison sebzést. Lehet, hogy én látom rosszul?
A folyamat kint lévő shadow clone viszont nagyon várós (mondjuk a hozzávaló itemek is ), de hogy a folyamatos evade ugrálgatást hogy fogom megszokni, az jó kérdés.[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Már most kezd kicsit unalmas lenni, hogy ha szembejön egy sorci, már kamehámézza is az orbokat maga köré, más nincs? Kösz Raxx
-
Hangfalképű
tag
válasz Tyler Durden #14903 üzenetére
Hát figy, a WoW is kb ezt tolja 10 éve.
Ja, csak a WoW 10 éve is már 9 éves volt
Én lassan két hónapja nem léptem be. Tegnap majdnem elindítottam, de elgondolkodtam, hogy mit csinálnék és arra jutottam, hogy NM, item nézegetés, vendor és előröl. Kösz, nem.
-
Hangfalképű
tag
válasz Roland861010 #12989 üzenetére
Nem értem miért ne tudnál 700 fölé menni, ott virít a képeden, hogy 55-ös szinten találtál egy 711-es item poweres cuccot (upgrade nélkül ennyi), vagy ott mi történ?
Ha tetszik ha nem, T3-ban nem a 700+ item power a jellemző, akármennyire is csapkodod a valagad a földhöz, ez mindenkinél így van. Ahogy feljebb jutsz az NM-ben egyre több sárga cucc fog esni, lesz miből válogatni hidd el, de a leg is sűrűsödni fog. Nem T3-on kell hajkurászni a 700+ ip-t. Eliast le kell csapni és menni WT4-re.
Bene élvez már a D4 -től mert néha jön egy kis negatív kritika.
SírokMás.
Eternalon a flurry rugóm 87-es lett és már csak egy paragon board kell, onnan is csak a glyph hogy legyen hat belőle és kb ennyi. Az a bajom, hogy NM-ben kifarmolnám a maradék szintet százig és utána? Még több NM? Nem annyira vonz. Elég jó cuccokat gyűjtöttem össze, bár lehetne még simán javítani főleg ha min-maxolni akar ember. Az meg olyan fura érzés, hogy órákat farmolsz azért, hogy 8 helyett 9%-ot mutasson a gyűrűn a substat, valahogy nincs meg a wow, megérte faktor.
Nekem kicsit hiányzik a Diablo 2 rendszere, ahol nem esett ki (viszonylag) hamar minden kilencszáz féle stattal és 1-1000 range-ben, hogy farmolj és casinozz, hanem ha jött valami tápság, akkor jött az igen, megérte a sok farm vazzeg életérzés. Persze ott is voltak olyan cuccok, amik földi halandó számára kb esélytelen volt megszerezni... nem tudom hogy lehetne ez jobb, talán ha a legendaryk csak egy alapot adnának és sokkal több unique lenne a játékban (és hasznosabbak) kicsit magasabb eséllyel a kiszedésre. Ebbe meg beleszól, hogy azokat nem lehet pörgetni, szóval nem olyan egyszerű ez.
Persze értem én a blizzard módszerét amit a D3 óta követnek, miszerint ha stat range van az összes itemstaton, akkor nem kell mindent csak egyszer megtalálni, mivel ha maxosat akarsz, akkor találj jobbat vagy farmolj materialt/goldot a végtelenségig. -
Hangfalképű
tag
válasz Roland861010 #12976 üzenetére
De legyen igazad de 593 item power egy vicc..
Az is, hogy rengeteg lootból kiemelsz egyet és sírdogálsz rajta
A farmolás az egy ilyen műfaj, én is kihajigálom a cuccok 99,9%-t amit találok rare/leg mindegy. Ami meg ígéretes rare és talán, talán most bejön a pörgetés, hogy aztán sok milliós buktával adjam el
-
Hangfalképű
tag
válasz Hangfalképű #12839 üzenetére
Már értek mindent, kicsit utánanéztem. Az Omnipower nagyon gagyinak tűnik, mivel chain lightning builldel megyek olyan, mintha egy kattintásra kilőné az összeset ami a manába belefér, ez kb csak kattintás spórolás Valszeg nem ezt fogom kifarmolni varshanból.
-
Hangfalképű
tag
Miért érdemes farmolni a wrathful hearthokat? Bocs a hülye kérdésért, még nem annyira vágom a szezon dolgokat. Csak belenézek egy sorcival, ha már buffolják
-
Hangfalképű
tag
válasz ProEvoFan #12530 üzenetére
Én azért érzem, bár ez az első karim ami 80 felett van (83 épp) és 43-45 körüli NM dungikban szedegetem az xp-t. Egy dungeon kb egy fél paragonpontnyi xp-t ad. Nem is szedem már fel a cuccokat csak ha unique vagy leg esik, rák fogja átnézegetni minden dungi után, csak menjen a gyilok, mert ez így kicsit lassú
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Amugy en diablo2-ben voltam elkepesztoen szerencsetlen... pedig sok eveig nyomtam vele... Itt meg mar megvan szinte az osszes aspect es key item a rugohoz
Az azért megvan remélem, hogy ugyan a Dio 2-ben is volt némi tól-ig értéke a substatoknak, de megközelítőleg sem akkora szórással dolgozott, mint a Dio3/4-ben, magyarán kb elég volt egyszer kiesnie valaminek egy halandó számára, ezért volt a ritka, valóban ritka. Az itteni reroll meg ismeretlen fogalom volt (rúnákat ne vegyük ide) ott. Nem véletlenül hullik ki minden egész könnyen, mivel az aspect roll-ja döntő jelentőségű, ezért ne essen csak havi egy darab, mert hülyét kapna mindenki
A rare-farmot meg sem említem, ahogy az ahhoz kapcsolódó félkarú rablózást semBtw pont ez hiányzik pár (sok?) embernek, mármint az érzés, hogy juhú, kiesett egy xy táp cucc, amiért ezer dungeon letoltam. Mindened meglesz hamar, aztán csak a materialokért mész, hogy pörgess és a szemed előtt válik semmivé órák farmolása. Nem csak kiesik egy Tyraels Might és tiéd a világ
-
Hangfalképű
tag
válasz Döglött Róka #12144 üzenetére
Te most tényleg azt dobod be "érvéként", hogy amivel dolgozni kell az pénzbe kerül, amivel meg többet kell dolgozni, az meg több pénzbe? Ennek semmi köze a szoftverfejlesztési projektekhez, ez mindennel így van. Ki dobálózik akkor bullshitekkel?
-
Hangfalképű
tag
válasz Rigormortiis #12136 üzenetére
Nyugi, nemsoká vehetsz majd másikat, ami jobban néz ki
-
Hangfalképű
tag
-
Hangfalképű
tag
A sroc nálam is ott bukik meg, hogy nagyon ratyin néznek ki a skilljei. A meteor konkrétan olyan fos, hogy ideg-óráig bírtam, pedig akartam egy meteor sorcot, de a chain lightning se nagy valami. Szvsz lehetne látványosabb/hangosabb, amolyan érezzem hogy becsapódik valami stílus
-
Hangfalképű
tag
válasz CactuS #11988 üzenetére
Arról még nem is sírt senki, hogy a játék gyakorlatilag chance of chances lett a 3 után. 5% esély erre, 10% arra, 30% amarra DE csak ha előtte kiütötted a Lucky Hitet ami 10%... . Ja bocs, up to, aztán, hogy hogy néz ki a gyakorlatban, jó kérdés, ahogy az is, hogy ki szerint volt jó ötlet a sebzést meg a túlélést esélyekkel kalkulálni, mert ez olyan jó érzés játék közben
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
válasz Daelion #11692 üzenetére
Értem a hozzáállásod és teljesen el is fogadom, a playerek jelentős százaléka nyomja így és nincs is ezzel baj, egyedül a tier list létét nem értem, de ezt már fejtegettem. Bevallom a paragon táblát elfelejtettem, mikor írtam az előzőt. Oda tényleg kell egy kis gondolkodás, néha én is percekig nézem, hogy mit hova tegyek
nem tesztelek le minden változtatást patchek után mint ami jelenleg is van.
Ez meg teljesen jogos.Más.
Írták redditen, hogy van olyan skill nerf is, amit nem volt benne a patch notes-ban, lásd Druida Envenom passive, ami multiplicative-ról (x), additive lett (+). Gondolom csupa jószándékból felejtették el megemlíteni -
Hangfalképű
tag
Ha nem über-lilith a cél, akkor lehet arra játszani, hogy kihozd a maximumot NM dungeon tekintetében azzal a karival és builddel amit választasz (más content egyelőre nem nagyon van ). Mivel semmilyen szinten nem kompetitív a játék (a "pvp-t" engedjük el), azon kívül, hogy lehet villogni fórumokon a Shaco-val vagy T100-zal, szerintem így kicsit értelmét veszti a tier list, de lehet csak én látom így.
#11688 Daelion
A Poe-ben én sem mernék magamnak összerakni semmit, valamilyen szintű iránymutatást egyértelműen igénybe vennék, viszont a Dio4 szerintem eléggé egyszerű ahhoz képest és szinte világítanak azok a skillek (core) amikkel lehet építeni a karaktert, ha más nem, akkor meg az aspectekből lehet következtetni (kevés kivétellel, pl Rain of Arrows-ra építő rugó).
Nekem a mai napig nincs fogalmam arról, hogy a flurry rugó milyen szinten volt ezeken a tier listeken egészen S1-ig, nem is érdekel. Kíváncsiságból persze néztem videókat a buildről, de ahány videós annyiféle flurry build, shadow, poison, physical és az aspectek is mások változaton belül is, szóval...
Persze értem én a dolgot vagy jelenséget, nevezzük akárminek, csak én kilógok a sorból ezzel a felfogással. Talán ha lenne valami leaderboard vagy valami, mint D3-ban a Gr-nél, hátha lesz. -
Hangfalképű
tag
Én nem nagyon értem ezeket a tier listeket. Nem azt játsszák az emberek, ami nekik tetszik? Csak mert én azért kezdtem rugót júniusban, mert se a necro nem tetszett, se a barbár és bejött a flurry (miután kipróbáltam a penshot helyett és rögtön váltottam, annyira megtetszett). Csak azért nem játszanék valamit, mert valaki azt írta egy listára, hogy az S tier a másik meg trash. Ha egyszer nem tetszik a twisting blade, akkor ez van, felőlem betonba is önthetik, hogy S TIER.
Igen értem, hogy "majd magadat szopatod ha high nm-et akarsz menni", meg nem lesz sikerélményem, de hagy ne mások határozzák már meg az én sikerélményemet. -
Hangfalképű
tag
válasz ambushka #11646 üzenetére
Így van. Ha csak szezonra balancolnak, akkor minél másabb az új mechanika a kövi szenonban, mint előtte, annál durvább patchek fognak jönni háromhavonta, úgy fognak ugrálni az értékek, mint ekg, ezt nem fogja bírni a playerbase már rövidtávon sem.
#11642 la_cc
Majd én eldöntöm, hogy engem mi érdekel, vágesz? -
Hangfalképű
tag
Én nem tartom logikusnak, hogy egy olyan mechanika miatt nerfeltek volna mindent, ami úgy is megszűnik 3 hónap múlva, mert így akkor az egész Eternal Realm folyamatosan egy fos lesz, mivel mindig a következő szezonhoz kell majd igazítani a szezon előtti patcheket az azokban lévő mechanika miatt, amik mivel sosem lesznek elérhető ER-ben, ezért az ER játszhatatlan lesz. Én ennek így nem látom értelmét, de ha mégis ez a blizzard szándéka, akkor bekaphatják az összes...
Továbbá az, amit a patch notesban leírtak, ez: To chase this goal, we're shifting power to many offensive Affixes from defensive Affixes.
Nos, ez nettó faszság és miért? Mert egy mondattal korábban leírták, hogy támogatni akarják, hogy az ügyes játékosok jóval magasabb szintű monsztereket gyilkolnak, de nem egészen a mostani helyzetnek képzelték el a dolgot. Hát akkor hogy? Úgy, hogy def nerf, buff attack.
Ennek azért nincsen semmi értelme, mert már volt arról szó, hogy a high tier NM dungeon nem a sebzésől szól, hanem a túlélésről. Ma raktam be a képet, hogy 79-es rugóval nem egyáltalán endgame cuccokkal letoltam egy nem optimális (!) 48-as NM dungit. Ez 23 szintkülönbség, ami mehetne még feljebb ha jó affixeket fognék ki. Pedig a sebzésem egyáltalán nem nagy, a nerf előtt láttam 300k-s (talán 400?) kritet, ez most olyan 200k magassága, ritkán 300 a flurryvel (oké, a flurry 4x üt egy támadásra), de hol van ez a milliós sebzésektől? Az ok, ami miatt le tudtam ezt tolni, az a rohadt sok damred ami rajtam van, a stat most ~55% sebzéscsökkentést mutat close és distant enemyre is, erre jön még a többi, ami tovább csökkenti ha vulnerable, ha dual wield stb...
(azért bánom, hogy a nerf előtt nem néztem meg meddig tudok felmenni). És olvasva, hogy mások 30 körül "szenvednek" úgy, hogy nálam magasabb vagy hasonló szintűek, számomra azt mutatja, hogy kevés rajtuk a damred.
Erre elveszik a def egy részét, hogy kicsit üss nagyobbat. Minek? A harmadmilliós sebzésem is bőven elég volt 48-ra, és ha kicsit még növelnék rajta tök oké lenne, de a baj akkor is a túlélés lenne, amit csökkentettek. Vagy a bliz célja az lenne, hogy menj fel hatmilliárdig, hogy meg se tudjanak ütni és akkor már nem kell def? Csak nem -
Hangfalképű
tag
-
Hangfalképű
tag
Nah, 79-as rugó vs 48 NM dungi
Jó szarok voltak az affixek, de nem volt már materialom más craftolni, úgyhogy maradt ez. 30% life as barrier, fire anchanted plusz a követő villámló szikla, ami elől egyfolytában ugrálnom kellett, igazi fostengerré változatta a dungeont, de hát evvan. Így is megmurdeltem kétszer, mert egyszerűen nem reragált a karakterem arra, hogy üsse az objective-t (nem voltam CCzve) meg a cuccomat is elfelejtettem megjavítani és nem értettem, hogy miért nincs sebzés Időt tekintve 12 perc volt, de ebben volt egy kiadós másfél perces anyázás mikor nem tudtam mi van
-
Hangfalképű
tag
Azt mondja meg valaki, hogy miért van lakott területen csak 173% vulnerable damagem (kb buktam egy százast...) míg odakünn a szabadban 197%? Van valami ami ezt így változtatja, mert eddig nem tudtam ilyenről?
-
Hangfalképű
tag
Én is úgy látom, hogy kinyiffantották a rugómat
Vulberable damage általánosságban megvágva 40%-kal, de csökken a crit damage is cirka 20-szal, a crossbow-on lévő vulnerable-t is megvágják a harmadára jah és a buildhez való CC damage is csökken 30%-kal
-
Hangfalképű
tag
Egyrészt eltelt cirka 20 év a dio 2 óta, azóta páran elvileg sikeresen felnőttek, bár elnézve a dolgot nem biztos Mások lettek az ember igényei, ezt el kell fogadni vagy belátni, nem pedig megszállottan keresni a gamelésben ugyanazt az élményfaktort, mint húsz évesen vagy azalatt.
Én is imádtam anno a Diablo 2-t, pedig még netünk sem volt, floppy lemezen cserélgettük egymással a karaktereinket, hogy lássuk kinek milyen van és imádtunk offline farmolni csak úgy, magunknak. Azonban visszagondolva arra, hogy belépsz, elfutsz anyához, portálba beugrasz, pindleskint lecsapod, save&exit majd ugyanez több százszor... nekem nem hiányzikAki meg jön itt a Lost Ark-kal attól hagy kérdezzem már meg, hogy attól, hogy csillió féle event meg raid meg faszomtudja van még a játékban, attól változni fog az, hogy keményen grindolnod kell? Attól, hogy mehettek klánszinten raidelni, változni fog az, hogy remegsz a lootért? Kétlem. Másrészt az LA MMORPG, míg a D4 nem az, ráadásul most jött ki, nem évekkel ezelőtt, mint a többi név, amihez előszeretettel hasonlítgatják.
NM dungeon, Raid, Diablo-kill, Helltide, Island-event, normal events, Über-Lilith, Mephi-run, Strongholds, meg bármi, amit kitalálnak, a vége mindig ugyanaz. Ki, mit dobott. A többi csak csomagolás, hogy melyikkel baszod el legszívesebben az idődet
-
Hangfalképű
tag
Magyarázza már meg nekem valaki, hogy mi ez a "kuka progress" hozzáállás a szezonhoz, mert nem értem. Lehet velem van a baj, de én úgy értelmezem az egész dolgot, hogy van egy nagy vidámpark amiben van egy elkerített rész (S1+) pár darab lovacskával amire ráülhetsz és pöröghetsz. Három hónapig. Minden mást ugyanúgy használhatsz, ahogy eddig (új cuccok, stb, balance, ezek jönnek eternalra is).
Eskü úgy siránkoznak itt úgy egyesek, mint az Eternal karakter kitörlődne a játékból. Mi lesz majd akkor ha realizálódik bennük, hogy az az egy darab season-only tartalom (hearth mechanika) megszűnik létezni ha a szezonnak vége van?
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
13 oldalas patch notes? Hosszú volt ez a nyílt béta június 2-től egészen idáig
-
Hangfalképű
tag
Valami olyasmit olvastam, hogy x100 a hp-ra, aminek személy szerint értelmét nem látom, mivel ami nem kihívás, az akkor sem lesz az ha sokkal tovább kell ütni. Időpazarlás az egész.
Az Undecemberben (szintén ARPG, erősen p2w) konkrétan elden ring szintű bossok vannak - egy ARPGben -, amik rögtön megfingatnak ha nem tanulod ki a patternt és nem vagy elég ügyes + túl gyenge a karid. Ott tényleg megvolt az érzés, hogy baszki legyűrtem a szemetet. Nem azt mondom, hogy ide is ilyen bossok kellenének, de ha már belerakták a játékba a dodge-ot, legyen már értelme használni a kicsit gyorsabb haladáson és a frozen/terror elkerülésén kívül. Jóval nehezebbnek kéne lennie a WB-nek és nekem gagyi érzést fog kelteni ha csak (a sebzést meg) a hp-t növelik. Újra kéne építeni az egészet.warcat: köszi
-
Hangfalképű
tag
Physical flurry rugóval tolom és esett egy ilyen fegyó. A dexet pörgessem át rajta crit dam-ra vagy a close enemyt vagy hagyjam így?
-
Hangfalképű
tag
válasz SQX_Barto #10346 üzenetére
Köszi srácok!
Azért kérdeztem, mert sose voltam nagy szezonos, ahhoz jóval több időt kéne rászánnom a játékra, mint most és mivel ennél nem lesz több, így nem mozgat meg a szezon főleg úgy, hogy csak 3 hónapig élvezhetek valamit, ami aztán megszűnik. Úgy is az a fajta diablos vagyok aki sokáig játszik egy karaktert, persze kisebb-nagyobb kihagyásokkal
-
Hangfalképű
tag
válasz elite.cs11 #10336 üzenetére
Szóval ez s1 only, értem, de s1 után csak berakják eternalba, mert furán nézne ki, hogy a szezonból kikerült eternal karik plusz mechanikával bírnak az s1 előttiekhez képest.
-
Hangfalképű
tag
A plusz dolgok közül melyik az, ami only season és ha van is ilyen az bekerül season után eternalba?
-
Hangfalképű
tag
válasz FlashBird #9147 üzenetére
Én este tegnap mentem neki 60-as Flurry rugóval, az odaút nem volt nehéz. Elias nem volt piskóta, de főleg a rohadt succubusok miatt nem túlzás kb 40x haltam meg, de lecsaptam a végére Másfél óra szenvedés volt, de megérte
Kérhettem volna segítséget, de nem akartam áthúzatni magam, egyedül akartam leütni, kitanulni a patternt mit mikor merre hogyan. Most jöhetnek az ancestral itemek.#9155DopeBob
A flurry előtt én is pen shot buildet játszottam és amennyire tetszett az elején, annyira kezdtem megunni utána a folyamatos helyezkedés miatt. A mostani flurry sokkal jobban tetszik, szerintem ez marad. A twisting blade meg hiába erős valahogy nem begyere.[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Belepillantottan és az armor leírásánál ezen megakadt a szemem.
Van egy felső határa annak, hogy mennyi sebzéscsökkentés érhető el a páncélzatból (45%).Na és amit a játék kiír százalékos sebzéscsökkentés ha ráviszed az egeret az armorra? Az ennél több is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
A paragontáblát ha resetelem, akkor a táblákat is lerakhatom újra?
-
Hangfalképű
tag
válasz Lajtorja #8133 üzenetére
Nem erről beszélek, ez tudom, hogy nem fog változni. Másképp megfogalmazva az előzőt, ha kiesik egy teszem azt lvl 40-es lego íj, akkor annak nagyobb lesz a sebzése, mint a vele azonos szintű sárgának (és mivel ahogy megbeszéltük a rare imprint nem növel sebzést, ergo - ha nem tévedek - az eredeti lego jobb lesz, mint a gyártott).
De itt egy kép. Ami nálam van, az lvl 44, kicsit még fejlesztve is van, a másik, bár a képen nem látszik lvl 42.
-
Hangfalképű
tag
Csak nekem tűnik úgy, mintha X-edik szintű talált legendary fegyverek jobb sebzéssel rendelkeznek, mint az ugyanazon a szintű fegyverből csinált imprinted legendary? Valszeg tévedek, de csakmegkérdem.
-
Hangfalképű
tag
válasz Viiktor1989 #7568 üzenetére
Többedjére kérdezed ezt. El kéne olvasni , hogy melyik skill mit tud, nem csak vakon másolgatni ami szembejön...
Egyrészt ahogy írták, a passzívot cseréld mi, másrészt egy-két monszter körül ne forogj, húzz össze minél többet egybe, hogy a WW passzív is adjon vissza valamennyi furyt.#7571nanofocus: hogyne lenne, kettő is van. A penetrating shot build [link] ezt pakolgatom össze én is, a srácnak két korábbi videója is van erről, megmutatja mit tud a build. A másik a barrage build [link] ez sem néz ki rosszul.
-
Hangfalképű
tag
Tudja valaki, hogy necronál mit jelent azt, hogy közel lenni a minionokhoz? A Hellbent Commander passzív tudja azt, hogy többet sebeznek a minionok amíg közel vagy hozzájuk, de mennyi ez a távolság? Full melee vagy kicsit távolabb?
-
Hangfalképű
tag
válasz Piistii #5903 üzenetére
Akkor nem csak én vagyok ezzel így.
Ja meg a másik, hogy engem nagyon zavar, hogy a talált cuccok egy jó 7-10 szinttel a saját szintem alatt vannak és így elég bénácska a haladás, pedig ha esne egy szinthez "méltó" fegyó, lenne dara, de így...Edge: neki csak az Aspect kellett a fegyverből, nem maga a fegyver a statjaival, ezt pedig ráteheti majd másra.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
Barbárnál más szerint is sokkal jobb az Upheaval mint a Hota? Nagyobb Aoe, dam...
-
Hangfalképű
tag
válasz Jacktor #4818 üzenetére
Gondolom arra, hogy ha célzottan akarsz farmolni valamit, amihez nem kell ledarálni a fél mapet, akkor így fogod a leggyorsabban, még ha kisebb is a sebzésed.
A Diablo összetettségéhez meg annyit, hogy lehet it dobálózni a PoE-vel meg másokkal, de a játékosok jelentősen kurta nagy százaléka nem fog mást csinálni, mint szolgai módon lemásolni már meglévő buildeket, mert kinek van ideje munka/család/egyéb mellett még tíz meg száz órákat arra szánni, hogy próbálkozzon. Innentől kezdve meg kb értelmét veszti az összetettség.
[ Szerkesztve ]
-
Hangfalképű
tag
-
Hangfalképű
tag
Kipróbáltam és számomra olyan szinten hulladék nagybetűs FOS, hogy az valami hihetetlen. Szégyen hova jutott a Diablo sorozat... nem akarom fejtegetni, rengeteg videó és reddit poszt taglalja ezt. Diablo light MMO-szerű valami. Borzalmas. De ez csak az én véleményem
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Ford topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Baldur's Gate 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest