Keresés

Aktív témák

  • TeeJay

    félisten

    válasz szabonagyur #30121 üzenetére

    pedig ha a te hozzáállásodat követtem volna akkor sose nézem a vinyó állapotát és csak akkor jelentem hibára ha megdöglött... ehelyett én már egy pici minőségromlás esetén is visszavittem és jól tettem.
    majd a DIGI-t is cask akkor hívom ha 3napig nem lesz net mert ha 2-3óra kiesés van az teljesen normális vagy ha a sebesség csak a fele az is maximálisan rendben van benyelem mint egy birka.
    én amiért fizetek az legyen meg, és nem kérek lehetetlent a szolgáltatótól mivel egész évben probléma mentes minden, ismét gyorsan reagáltam és jól jártam. ha holnap is ez lesz azonnal jelzek mert pl egy WAN eldobás nem igazán finom számomra olyan dolgot melózok itthon ahol ezt nem igen engedhetem meg és kell a 100/50 azért 6-8órán át :R na de mindegy hagyjuk is, gyors reagálás = gyors hibaelhárítás
    legalább ebben nem csalódtam a DIGI-nél, és a switch tápcserét se gondoltam hogy karácsony másnapján délután 2-kor kijönnek és megcsinálják bejelentés után kb. fél órával :R

Aktív témák