Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sasos

    senior tag

    válasz DonMaster #37464 üzenetére

    Azt azért még tegyük hozzá, hogy a távol-keleti gyártók nem gyártanak raktárkészletre általában, csak megrendelésre. Ebből adódóan a legtöbb esetben egy évre előre adod le a rendeléseket, szállítási ütemezéssel együtt, és két évre előre látod a modelléves termékeket. Ez a "szóbeszéd" amivel itt kábítjátok a népet légből kapott hülyeség. És ha nincs is köze az embernek távol keleti-beszállítókkal dolgozókkal, akkor is legyen már gyanús, hogy a 3 hetes ünnep miatt mennyi ideig van eszközhiány...
    Az meg, hogy hirtelen jött 1000 bekötés elég életszerűtlen, mert a hálózatot nem én indítottam el, és a tanulmányt sem én nézegettem, amiből kiderült, hogy mi várható az indítás után. Ebből élnek, ehhez kellene csak érteni. Nincs olyan, hogy "meg lett rohamozva". Ilyen akkor fordulhatna elő, ha valamelyik nagy konkurens egyik napról a másikra kivonulna a közös területekről. Minden megy az üzleti terv szerint, csak valami nem adott. Vagy pénz nincs, vagy szakértelem. Én az előbbire tippelek.

  • kali

    legenda

    válasz DonMaster #37464 üzenetére

    nincs az a magyarázat, ami életszerűen megállná a helyét a több éve fennálló eszközhiány kapcsán, hogy az nem a szolgáltatón múlik...
    nem csak az ont hiányára gondolok, hanem a (hd) box és smart cam...stb. kapcsán is a több hónapos, majd csak lesz valamikor várólistákra.
    ideális esetben nem így kellene működnie, hogy ha sikerül elvétve beszerezniük párat, vagy épp visszaadják előfizetők, akkor a várólistások közül kapnak néhányan, hanem látva a sok igényt, illene beszerezni a szükséges mennyiséget, ha viszont ez nem történik meg, akkor elgondolkodtató az ok...

    más szolgáltatókra sem érdemes hivatkozni, mert a digi előfizetőt nem boldogítja, ha máshol is vannak gondok, de ha már itt tartunk, akkor a nekem a telekom anno azonnal hozta bekötéskor az új felvevős boxot, a digi meg nem tudott adni - már ott gyanús lehetett volna a dolog, hogy az üzletkötő próbált lebeszélni róla -, a bekötéskor a szerelők tudni sem akartak róla, hogy kértem, pedig adott volt a szerződés, amin szerepelt az is, a szolgáltató illetékese pedig nagyjából sem tudta megmondani, hogy mikor lehet rá számítani a későbbiekben, csak a több hónapos várólistát emlegette, így végül lemondtam róla.
    akkor is jó lenne pedig, ha nem használnám, mert az esetleges digitális problémát azonnal bejelenthetném - az többször van, mint analóg -, úgy nem lenne fizetős - nem hivatkozhatnának arra, hogy nekem csak analóg előfizetésem van -, vagy nem kellene analóg hibát hazudni - ezt amúgy sem tenném meg, pedig a szolgáltató hozzáállása miatt sokan így cselekednek...

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák