Keresés

Aktív témák

  • fxt-14

    újonc

    válasz Nkboy #40682 üzenetére

    A digi.hu honlapján alul jobbra van egy "írjon nekünk", ami egy online bejelentőt nyit meg, ide pötyögtem be a problémámat, a válasz a "Digikábel - Hibabejelentő"<hibabejelento@digikabel.hu> címről érkezett, tehát gondolom az is segít ha oda küldesz e-mailt.

    Én azt jeleztem, hogy az otthoni hálózathoz kapcsolt egyik eszköz megfelelő működéséhez szükséges portot nyitnom. Ezt nem tudom megtenni, mert a tőlük PPPoE hálózaton kapott IPv4 cím (ami a routerem WAN IP címe, nem azonos a kívülről felderíthető (pl. a "http://www.whatsmyip.org" által jelzett) IP címmel.
    Tehát a két cím közt van egy a DIGI tulajdonában lévő címfordító eszköz, amit nem tudok konfigurálni, így az akadályozza az adatforgalom szabad áramlását.
    Kértem, írják meg, hogy mit kell tennem annak érdekében, hogy a saját belső hálózatomat a saját beállításaimnak megfelelően kívülről is elérhessem.

    Erre röviden azt válaszolták, hogy ma 14-től már publikus ip címet kapok a hálózatuktól, amit ellenőrizzek le.
    Leellenőriztem, tényleg publikus, működik.

Aktív témák